کد خبر 354670
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌‌سوزی گسترده در یک مجتمع مسکونی ۱۱ طبقه در محله شهران و نجات ۳۰ نفر از ساکنان خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی، درباره آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی اظهار داشت: در ساعت 1:11 بامداد امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک مجتمع مسکونی واقع در محله شهران، خیابان وسک به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 3 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه بالابر و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه مشاهده شد در طبقه هفتم یک مجتمع مسکونی 11 طبقه آتش‌سوزی گسترده‌ای اتفاق افتاده بود و آتش در حال سرایت به سایر طبقات بود.

با بررسی‌های صورت گرفته از سوی آتش‌نشانان مشخص شد در واحدی که آتش‌سوزی اتفاق افتاده ساکنین آن در منزل نیستند و سایر اهالی این مجتمع نیز در طبقات بالایی گرفتار شده بودند.

ملکی افزود: در پی این حادثه دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود و آتش‌نشانان توانستند حدود 30 نفر از ساکنین این مجتمع را سالم نجات دهند و آتش را مهار کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: در ساعت 2:26 بامداد عملیات این حادثه به اتمام رسید و توصیه می‌شود ساکنان بعد از ترک منزل از خاموش بودن وسایل برقی و گازی اطمینان کامل حاصل کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس