کد خبر 354598
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵

حضور به موقع پلیس سارقان را که به منزلی خالی از سکنه در شهرک هما دستبرد زده بودند، ناکام گذاشت.

به گزارش مشرق، ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد شب گذشته بنابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر یک مورد حضور سارق منزل در محل، در آدرس خیابان اشرفی اصفهانی شهرک هما اکیپی از عوامل این یگان سریعا به آدرس اعلامی اعزام  شدند.

با حضور ماموران پلیس یکی از همسایگان مراجعه و اعلام نمود که همسایه واحد یک در منزل نبوده و به کرج رفته است و با توجه به اینکه قفل کتابی درب واحد بریده شده بود و از داخل واحد صدای رفت و آمد به گوش می‌رسید، با صاحبخانه تماس گرفته شد و با اطمینان از عدم حضور صاحبخانه در منزل و حضور سارقین که بدون اجازه داخل منزل شده، ماموران وارد منزل شدند.

به محض ورود یکی از سارقین که بعدا خود را به هویت "شاهین" معرفی نمود با یک تبر به سمت ماموران حمله ور شده که پس از درگیری فیزیکی شدید دستگیر شده و نفر دوم که خود را به هویت "پیمان" معرفی نمود و مقداری لوازم شامل مبلغ هشتاد و یک هزار تومان وجه نقد و ۶ عدد انگشتر نقره و ۳ عدد ساعت مچی در دست داشت و قصد فرار از قسمت بالکن را داشت پس از درگیری فیزیکی با مامورین دستگیر شد.

نفر سوم  نیز که خود را به هویت "منوچهر" معرفی نمود داخل کمد دیواری در اتاق خواب مخفی شده بود که وی نیز پس از درگیری قصد فرار داشت که دستگیر شده و یک عدد گوشی تلفن همراه از متهم کشف و یک عدد تالیور، اره آهنبر، تبر، دیلم و یک عدد آچار فرانسه نیز روی زمین جلوی درب منزل پیدا شد.

با توجه به عدم حضور مالک امکان بررسی بیشتر منزل جهت اطلاع از سرقت احتمالی دیگر اموال وجود نداشت ، ضمن اینکه متهمین اتاق‌ها را به طور کامل بهم ریخته بودند، از طریق همسایه واحد ۲ با مالک تماس گرفته شد وی اعلام نمود که در شهرستان کرج حضور دارد و جهت پیگیری به کلانتری مراجعه خواهد کرد.

سرگرد حسین مافی رییس کلانتری ۱۳۹مرزداران درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمین به همراه اموال مکشوفه و آلات سرقت جهت انجام سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل و  پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.


منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    مگه هندوستانه اینجا؟ دلم به حال مامورین پلیس میسوزه که به دلیل سخت گیری های بیش از حد، سلاح گرم استفاده نمیکنن. همه میدونن برای ورود به محلی که سارق در اونجا هست باید با سلاح آماده وارد محل شد ،اینکه دیگه با تبر هم بهش حمله شده، اگه طرف سلاح گرم داشت و میزد و در میرفت چی؟ البته ممکنه اون. مامور هم اعتماد به سقفش زیادیییییی بوده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس