معاون رئیس‌جمهور در برنامه متن - حاشیه در خصوص خبر "آماده‌باش انتخاباتی معاون رئیس‌جمهور به زنان" تاکید کرد: این تیتر من را وارد حاشیه کرد؛ طی تماس با دفتر روزنامه مربوطه، به آن اعتراض کردم.

به گزارش مشرق، حاشیه‌سازی افراطی‌ها برای دلت کماکان ادامه دارد و در تازه‌ترین اقدام، تلاش شده تا حواس دولت‌مردان به جای مسائل اجرایی کشور به انخابات مجلس دهم که بیش از ۱۷ ماه تا آن فرصت باقی است، پرت شود!

درتازه ترین اقدام روزنامه آرمان اقدام به چاپ تیتر "آماده باش انتخاباتی معاون رئیس جمهور به زنان" زد و سعی کرد، انتخابات اسفند سال ۹۴ را به عنوان دغدغه امروز دولت مطرح کند!

با این حال، شهین مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در برنامه تلویزیونی "متن، حاشیه" گفت: هفته گذشته مصاحبه تلفنی با روزنامه آرمان دررابطه با ورزش بانوان داشتم که در پایان مصاحبه، سوالی درباره برنامه‌های دولت در خصوص حضور زنان در انتخابات آینده مطرح شد که اظهار امیدواری کردم زمینه های لازم برای برقراری تشکل‌های زنان برای حضور در انتخابات مجلس را داشته باشیم. این روزنامه برداشتی که از سخنان من را به صورت سلیقه‌ای انتخاب کرده بود و حاشیه هایی بر آن وارد شد.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه افزود: در این خصوص از طریق تماس با روزنامه اعتراض خود را اعلام کردم. البته نظر روزنامه این بود که دیگر امکان اصلاح نیست و هرکس متن خبر را بخواند متوجه این می شود که تیتر آن تناسبی با متن ندارد. در توضیحاتی در صفحعه شخصی‌ام به این اشاره کرم که روزنامه با این تیتر من را وارد حاشیه کرد.

این اقدام روزنامه آرمان در حالی صورت می‌گیرد که برخی خبرها از آغاز فعالیت های انتخاباتی اصلاحطلبان درشرایطی که نزدیک به ۱۸ ماه دیگر تا انتخابات مجلس دهم باقی مانده، حکایت دارد.

ستادهای انتخاباتی روحانی در انتخابات مجلس فعال شد!

پیشتر نیز یک سایت نزدیک به مقامات دولتی، در اقدامی عجیب خبر از آغاز فعالیت های انتخابات دولت در انتخابات مجلس آینده داده بود.

در یادداشتی که این سایت خبری منتشر کرده است آمده است: ...دولت، در این میان نقش مهمی را در فضای انتخابات مجلس نهم بازی خواهد کرد و قطعا روحانی می‌تواند مهره تاثیرگذار این رقابت سنگین باشد. جریان اصلاحات به سختی به دنبال پیوند با دولت برای رسیدن به یک لیست مشترک برای انتخابات مجلس است. این گروه حتی پیام ائتلاف خود را به گوش رئیس جمهور رسانده است.

"مصطفی داننده" نویسنده این مطلب که از نویسندگان سایت آقای هاشمی رفسنجانی نیز هست، نوشته بود: "شنیده‌ها حاکی است که روحانی در پاسخ به این درخواست، حضور فعال دولت در انتخابات با توجه به محدودیت‌های قانون اساسی و اصل بی طرفی را درست ندانسته است اما موافقت خود را برای فعال شدن ستادهای شهرستانی خود برای انتخابات مجلس دهم اعلام کرده است."

در انتظار تکذیب از سوی دفتر رئیس جمهور

اقدامات اخیر از سوی افراطی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که انتظار می‌رود دفتر ریاست محترم جمهوری نسبت به این حاشیه‌سازی‌ها واکنش نشان بدهد.

منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    ۲۰:۳۰که بدون کسب اطلاع از مولاوردی در بخش خبری خودش براساس همون تیتر غلط برنامه ای هوچی گرانه روی انتن برد چه جوابی دارد بگوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس