نیروی زمینی آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد کاهش های اجباری بودجه که قرار است در سال مالی 2016 ازسرگرفته شود اثرات ویرانگری بر این نیرو خواهد داشت که از قبل با مخاطرات عظیمی برای آماده نبرد نگه داشتن نیروهایش ، جایگزینی تجهیزات کهنه و پاسخ به بحرانها در گوشه و کنار جهان به علت کاهش های بودجه ای سال های گذشته روبرو بوده است.

به گزارش مشرق،  ژنرال ری اودیرنو رئیس ستاد نیروی زمینی ارتش آمریکا در کنفرانس سالانه مربوط به این نیرو گفت :« ما مجبوریم در این مورد بحث مربوط به امنیت ملی را پیش بکشیم چون مسائل زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.»

اودیرنو گفت که نیروی زمینی موافقت کرده است که شمار نیروهای فعال خود را در راستای کاهش های اجباری بودجه بازهم کاهش دهد و از رقم هدف اولیه 490 هزار نفر به 450 هزار نفر برساند.
اودیرنو افزود :« مشکل این است که از زمانی که ما این سخنان را مطرح کرده ایم جهان در مقابل چشمان ما به سرعت در حال تغییر بوده است.» اودیرنو در این ارتباط از تهاجم روسیه به اروپای شرقی ، تهدیدهای فزاینده از جانب شبه نظامیان دولت اسلامی و چالشها در سایر مناطق جهان نام برد.

اودیرنو گفت او بر این اعتقاد است که حملات هوایی به کند شدن گسترش افراطیون دولت اسلامی در عراق و سوریه کمک می کند اما این نبرد طولانی و مشکل است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس