"وین مدسن" طی گزارشی به شکنجه‌گری‌ها و سرنوشت "پرویز ثابتی" سرپرست اداره سوم ساواک اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه دولت آمریکا که به این جنایتکار علیه بشریت پناه داده است.

گروه بین‌الملل مشرق- "وین مدسن" روزنامه‌نگار، مقاله‌نویس، متخصص آمریکایی در زمینه امور اطلاعاتی است. وی که یکی از مدعوین همایش "افق نو" بود که چند هفته پیش در تهران برگزار شد، در گزارشی به بررسی شکنجه‌گری‌ها و سرنوشت "پرویز ثابتی" شکنجه‌گر ساواک می‌پردازد که اکنون ساکن اورلاندوی آمریکاست.

با

هر بار که رد یکی از نگهبانان دون پایه اردوگاه‌های کار اجباری آلمان قدیم یا شرق اروپا، در آمریکای جنوبی یا ده‌کوره‌ای در اتریش پیدا می‌شود، صنعت ترویج‌دهنده هولوکاست یهودی با آب‌وتاب فراوان آن‌را پوشش می‌دهد. از سوی دیگر این انتقام‌جویان، زمانی‌که یک رئیس زندان و شکنجه‌گر یهودی دستش رو می‌شود، البته نه در کشورهای دوردستی نظیر آرژانتین بلکه همین بغل گوش‌شان در اورلاندوی ایالت فلوریدا، به‌طرز وحشتناک و ریاکارانه‌ای سکوت اختیار می‌کنند.

با "پیتر ثابتی" یا همان "پرویز ثابتی" آشنا شوید؛ وی زمانی سرپرست اداره سوم سرویس مخفی مخوف ایران موسوم به ساواک یا "سازمان اطلاعات و امنیت کشور" بود. مأموران ساواک که چشم و گوش شاه ایران بودند، از سوی آژانس اطلاعاتی آمریکا موسوم به "سیا"، "ام‌آی‌سیکس" انگلیس و "موساد" اسرائیل آموزش می‌دیدند. این تعلیمات شامل شنود الکترونیکی، عملیات ضداطلاعاتی و شگرد ویژه ثابتی یعنی "شکنجه" می‌شد.

تیر و طایفه "ثابتی"ها از یهودیان ایرانی محسوب می‌گردند. "ثابتی" از "ثبت یا سبت" می‌آید و عنوان یهودیان مخفی‌کار امپراطوری عثمانی بود. پیتر یا پرویز ثابتی نه‌تنها سمت سربازپرس زندان ننگین "عبرت" در تهران را بر عهده داشت، بلکه جیره‌خوار موساد و سیا نیز بود. لازم‌به‌ذکر است که زندان عبرت از لحاظ هندسی مدور بود و آلمان‌های نازی آن‌را در سال 1937 بنا کردند.

با

در بالا، تصویر سمت چپ ورودی زندان 6000 متر مربعی عبرت را نشان می‌دهد؛ جایی‌که ثابتی جنایت‌کار، شکنجه‌های بیمارگونه و بی‌رحمانه خود را اجرا می‌کرده است. روی سر بازداشت‌شدگان را عمداً با کیسه سیاهی می‌پوشاندند تا نتواند این مسیر پایین‌رو و مدور به سمت شکنجه‌گاه را ببینند، بلکه آن‌را با تمام وجود حس کنند. از جمله زندانیان می‌توان به رهبر کنونی ایران آیت‌الله خامنه‌ای اشاره کرد. پوشاندن صورت با کیسه‌های پارچه‌ای سیاه‌رنگ از شیوه‌های معمول سیا در آن زمان بود.

ثابتی پس از عمری دستگیری و شکنجه وفاداران به مصدق، نهایتاً در سال 1978 تمرکزش را روی گروهی از شیعیان مسلمان معارض گذاشت که علیه دیکتاتوری خفقان‌آور شاه قیام کرده بودند. شایان ذکر است که محمد مصدق نخست‌وزیر اسبق ایران در زمان محمدرضا شاه پهلوی طی کودتای 1953 "اجکس" یا "28 مرداد" از سوی سیا کنار زده شد. محمدرضا به ثابتی دستور داده بود تا صدها تن از پیروان آیت‌الله خمینی را که در آن زمان در نوفل لوشاتوی پاریس بود، دستگیر کرده و برای "بازجویی" راهی زندان عبرت کند. آیت‌الله خامنه‌ای نیز در بین بازداشت‌شدگان بود. هرچند بنا به گفته مسئولین زندان تبدیل‌به‌موزه‌شده "عبرت" ایشان تحت شکنجه قرار نگرفت، اما صحت این موضوع را نمی‌توان برای صدها تن دیگری که به‌دست زیردستان ثابتی سپرده شده بودند، ادعا کرد.

این جلادان انواع شکنجه‌های دیکته‌شده از سوی آمریکا، اسرائیل و انگلستان را روی بازداشت‌شدگان اجرا می‌کردند: خرد کردن پاها، صورت و بالا‌تنه؛ فرو کردن سوزن در گوشت حساس زیر ناخن، کشیدن ناخن‌ها، فرو کردن سر زیر آب فواره مرکزی زندان به‌دفعات زیاد، برعکس آویزان کردن از سقف و ضرب و جرح با باتوم، قرار دادن در وضعیت‌هایی که فرد را تا سر حد سکته قلبی می‌برد، فرو کردن سیگار در پوست، سوزاندن با آتش فندک و دست آخر وصل کردن برق فشار قوی به سر انگشتان دست و نقاط حساس بدن. دستگاه برق فشار قوی از نوع "آپولو" بوده و از اسرائیل به ایران آمده بود. آپولو تشکیل شده بود از یک صندلی فلزی سیاه‌رنگ که بالای آن سرپوشی به همین رنگ قرار داشت و با قرار گرفتن فرد روی آن و گذاشتن سرپوش کلاه‌مانند، شوک الکتریکی قوی‌ای ایجاد می‌کرد.

با

در تصویر بالا، پرویز ثابتی را می‌بینید. وی هم‌اکنون با تابعیت سه‌گانه ایرانی-اسرائیلی-آمریکایی ساکن اورلاندو در ایالت فلوریدای آمریکاست. ثابتی دست همه نگهبانان اردوگاه‌های کار اجباری آلمان نازی را که از آمریکا اخراج شدند، از پشت بسته است. اما هیچ‌کس نمی‌پرسد که این آدم الآن در اورلاندو چکار می‌کند و چرا به ایران فرستاده نمی‌شود تا به خاطر جنایاتش علیه انسانیت محاکمه شود.

با

بالا، در تصویر سمت چپ، صندلی الکتریکی "آپولو" ساخت اسرائیل را می‌بینید که دوستان ثابتی در موساد برایش فرستاده‌اند. در تصویر سمت راست، ثابتی دومین نفر از سمت چپ است که کنار مقامات ساواک ایستاده است. ثابتی از مهمانان ثابت برنامه "افق" در حال پخش از تلویزیون فارسی صدای آمریکا است.

با

در تصاویر بالا، سمت چپ، لوح‌های یادبود به نام قربانیان شکنجه‌های ثابتی و ساواک را می‌بینید که روی دیوار آجری ورودی زندان نصب‌شده‌اند. سمت راست نیز محل سلولی است که آیت‌الله خامنه‌ای در آن بازداشت بوده و مورد بازجویی عمال ثابتی قرار گرفته است.

پس از انقلاب اسلامی سال 1979 در ایران، ثابتی فرار را بر قرار ترجیح داده و به اسرائیل گریخت؛ وی در آن‌جا به یکی از افسران موساد بدل شد. نهایتاً نیز در شهر اورلاندوی ایالت فلوریدای آمریکا ساکن شد. ثابتی در این شهر، صاحب یک شرکت ساخت‌وساز به نام "پاریس اینترپرایزز" است. حتی نشانی پستی این شرکت نیز موجود است: ارلاندو، خیابان 401 رابینسون شرقی، واحد 505، صندوق پستی شماره 536401. البته براساس سوابق به‌دست آمده از وزارت خارجه آمریکا، مسئول ثبت‌شده پاریس اینترپرایزز فردی است به نام "فرانک ام تون‌سند" به نشانی فلوریدا 32741، شهر کیسیمی، خیابان 520 امت غربی.

در میان کارمندان این شرکت، نام یکی از دختران پرویز ثابتی "پردیس ثابتی" دیده می‌شود. پردیس از دانشجویان رشته ژنتیک تکاملی در دانشگاه هاروارد است که تخصصش را در زمینه ژنوم انسان‌ها و به طور خاص، چگونگی انتقال ویروس "ابولا" از حیوان به انسان می‌خواند. دیگر دختر پرویز به نام "پریسا"، یکی از سرپرستان بنیاد "ویلیام جی کلینتون" بوده است. پریسا بنا به گزارش نیویورک‌تایمز با "تد زگت" ازدواج می‌کند. زگت معاون توسعه امتیاز و شراکت راهبردی رسانه اسپانیولی زبان "یونیویژن" و پسر مؤسس شرکت آماری "زگت سروی" در حوزه رستوران‌ها و هتل‌ها است. "نسرین غفارپور" مدیر کمپانی "پارادایس ایتی" و معاون شرکت "رنسانس فلوریدا" نیز از معاونان "پاریس اینترپرایزز" محسوب می‌گردد. نشانی وی ارلاندو، جاده 5391 "واینلند" است. البته بعید است مرکز "سایمون وایسنتال" که نازی‌های ساکن آمریکا را شکار می‌کند، و یا بازپرسان جنایی وزارت دادگستری آمریکا به این آدرس‌ها سر بزنند.

با

در تصاویر بالا، سمت چپ، واحد ساختمانی را که پرویز ثابتی در آن سکونت دارد می‌بینید. سمت راست نیز منزل شخصی غفارپور مشخص است.

با

در تصاویر بالا، سمت چپ، فواره آب در مرکز محوطه زندان عبرت را می‌بینید که برای به حرف آوردن زندانیان، سر آن‌ها را زیر آب فرو می‌کردند. سمت راست، میله‌هایی را می‌بینید که بازداشت‌شدگان را به آن می‌بستند و با باتوم به جانشان می‌افتادند. طراحی مدور زندان موجب می‌شد صدای ناله و فریادهایشان مثل صدا در سالن آمفی‌تئاتر بپیچد تا دیگران نیز بشنوند.

با

در بالا، تصویر سمت چپ، عکس بی‌رحم‌ترین و قلچماق‌ترین شکنجه‌گر زندان عبرت را می‌بینید. سمت چپ، کمی بالاتر از تصویر این شکنجه‌گر، پسر شاه را می‌بینید که هم‌اکنون ساکن کالیفرنیا و مریلند است. فرزند شاه سرنگون‌شده، خود را شاهنشاه جدید ایران می‌داند و نومحافظه‌کاران و سیا از وی حمایت می‌کنند تا روزی بر تخت پادشاهی ایران تکیه زند! اگر پاسخ‌های زندانی به مذاق آقای "سبیلو" خوش نمی‌آمد، زندانی به میله‌ها میخ می‌شد (تصویر سمت راست) و با باتوم و اشیای دیگر مورد ضرب‌وشتم واقع می‌شد. برخی گزارش‌ها حاکی از این است که این جلاد به کمک ام‌آی‌سیکس به انگلستان گریخت و سرانجام نیز در لندن دست به خودکشی زد.

مورد پرویز ثابتی تنها یکی از مواردی بود که در کنفرانس "افق نو" در تهران مورد بحث قرار گرفت. نومحافظه‌کاران و سازمان‌ها و نشریات صهیونیستی، این کنفرانس را محکوم کرده و آن‌را مجمعی از "توطئه‌چی‌های ضدیهودیت" و "انکارکنندگان هولوکاست" خواندند. جالب می‌شود اگر زمانی بشنویم "اتحادیه ضدافترا" و رسانه‌های زیردستش، روزی از دولت آمریکا بخواهند "ثابتی" را به ایران تحویل دهد تا به خاطر جنایت علیه بشریت در دادگاه محاکمه گردد. یا شاید این استرداد مجرمین، فقط خاص آن‌هایی است که علیه یهودیان جنایت کرده‌اند! با این وجود، هنوز هم فریاد صنعت مروج هولوکاست، هربار که یک فرمانده 90 ساله گارد نازی‌ها پیدا می‌شود، گوش عالم و آدم را پر می‌کند، پر از تزویر و دورویی.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سفير ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    4 2
    بايد اين انسان نما رو تحويل ايران بدن تا به سزای جناياتش برسه حقوق بشر آمريکايی فقط يک طنز تلخه ...
  • حسین ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    2 0
    شغل قبلی پریسا ثابتی بنیاد ویلیام بوده. الان کارمند فیسبوکه: https://www.linkedin.com/pub/parisa-sabeti/3/810/a81
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    اگه آمریکا بودم می رفتم سروقتش
  • سید عادل میراحمدی بهنمیری ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    1 1
    سلام. خلع سلاح روحیه ملت ایران هیچ گاه عمل نشده است. تمام زندان های مخفی دولت یک درصد امریکا در داخل تمام جهان وجود دارد. ملت غیور ایران زمین سفارت امریکا را به انگلیس هم تحویل نمی دهد. حسبناالله و نعم الوکیل؛نعم المولی و نعم النصیر. التماس دعا یاعلی(ع)
  • رهگذر ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    ثابتی مشهور به مقام امنیتی رئیس و همکار شکنجه‌گرانی همچون آرش و تهرانی بوده است که البته این‌ها بعد از انقلاب در چنگال عدالت گرفتار شدند و به «کمی» از مجازاتشان رسیدند. هنوز رنج‌های مبارزان تلافی نشده است. افسوس که این‌ها از چنگ عدالت گریخته‌اند ولی چه باک که خداوند همیشه در کمین ستمکاران است. و گریزی از او نخواهند داشت. جهنم واقعا جای بدی برای اینان خواهد بود. خودشان در آنجا، خودشان را مجازات خواهند کرد. الی جهنم و بئس المصیر.
  • حسین ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    این اسم را هم به خاطر بسپارید. قطعا در آینده اسناد یهودی بودن او هم افشا خواهد شد 1 مسعود رجوی
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    عالی بود. تشکر
  • امید ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 2
    آماده عملیات شهادت طلبانه برای انهدام این چهره خائن وکثیف می باشم.
  • تیز بین ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    1 1
    هر اتیشی در میاد از گور انگلیسیها در میاد این همه جانی وعامل جانی خوندید کارخونشو یادتون نره که خود انگلیسه مرگ بر فراماسونری
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    نگو
  • ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    1 2
    نام خانوادگی «ثابت» و «ثابتی» نامی هست که بسیاری از بهائیان اون رو یدک میکشند.بهائیانی که ریشه یهودی دارند و جزء یهودیان آنوسی یا همون یهودیان مخفی بودند که در حرکت و شورش محمدعلی باب و بعدها حسینعلی نوری و پیوستن به اونها نقش مهم و اساسی داشتند،احتمالا این ملعون هم یک سگ کثیف بهائیست.
  • مانی ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    3 0
    کار به خودش ندارم ولی پردیس ثابنی یکی از صد دانشمند برجسته جهان پردیس ثابتی و علی جوان تنها ایرانی های این لیست صد نفره هستن
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    این زندان تا چه سالی کار میکرد؟
  • ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    1 0
    دایی جان ناپلئون عزیز !! توهم زدی بابا ظاهرا...انگلیس 70 سالی میشه که دیکه ابرقدرت نیست و دنباله روی امریکاست.... این تحلیل شما مال زمان قاجاره!!!الان خودمون این سرنوشت را برای خودمون رقم زدیم و مسوولشم خودمونیم.......
  • ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 1
    اصلا متعجب نشدم که این آشغال یهودی بوده ، صهیونیستها با تاکتیکی تاریخی و موفق دنیا را اداره می کنند حتی قرن ها پیش از اشغال فلسطین . این ها خانواده های مستعد یهودی را شناسایی می کنند ، سپس با برنامه ریزی این ها را به کشورهای هدف کوچ می دهند ، شناسنامه و هویت جدید برایشان درست می کنند و در نهایت زبان و سیستم زندگی آن کشور را تزریق می کنند . بر روی فرزند کوچک خانواده چندین دهه سرمایه گذاری می کنند و او را به بالاترین پست های کشور هدف می رسانند . اکنون خبرهایی درباره یهودی و نفوذی بودن سیسی حاکم مصر و قذافی پادشاه معدوم لیبی و پادشاه عربستان منتشر می شود . قبل ار انقلاب هم افراد زیادی از طرف صهیونیست ها در قالب های مختلف (بهایی ، ماسون و یهودی نفوذی ) در ارکان مختلف کشور حضور داشتند مثل هویدا و قطعا با تحقیق بیشتر اسم های درشت دیگری هم در میاید ، با توجه به تاریخ صهیونیست ها ، روزی مشخص شود که دودمان پهلوی و خاندان سلطنت هم ریشه ی یهودی داشته ، تعجبی نخواهد داشت . آینده مشخص خواهد شد که آیا سران ترکیه ، اردن ، قطر ، امارات و بحرین و جمهوری آذربایجان یهودی زاده بوده اند یا که خیر یا تاثیر یهودی زاده ها در امثال پاکستان چه قدر بوده .
  • ازیزد ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 1
    باید سر این خوک کثیف چند رگه را برید .
  • مجتبی ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    آیا بدتر زندان عبرت؟؟؟؟؟
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    کاش جوانان کمی درباره ساواک شاه مطالعه میکردندتامتوجه ظلم های رفته براین ملت میشدند!
  • فرهنگی ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    بنظر می رسد ویروس ابولا را در آفریقا عمدا انتشار دادند تا از طریق محیط واقعی وقربانی کردن مردم مظلوم آفریقا که از نظر آنان نژاد پست می نامند به اهداف خود نایل شوند حتی اگر نیتشان پیشرفت علم باشد وسیله هدف را توجیهئ نمی کند واین جنایت است !
  • مجتبی ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    سوال را چرا سانسور می کنی پسر؟؟؟؟از نوع می نویسم...!
  • فرهنگی ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 1
    امام خمینی ره در وصیت نامه خود آوررده اند :نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان ونامحرمان بیافتد .اگر مسئولین وقت جلوی نفوذ برخی از همین عمال که الان در بدنه نهادهای حکومتی واجرایی را نگیرند در اینده مانند زمان طاغوت شاهد افرادی مانندهمین لعنتی وهویدا خواهیم بود که برای قشر مستضعف که انقلاب کردند ارزشی قایل نمی شوند چون الان صداهایی از برخی شنیده می شود که درحال کمرنگ کردن ارزشهای انقلابی واسلامی ما می باشند
  • ابوذر ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    ثابتی ...یهودی نیست . بهاییه .اهل سنگسر سمنانه . اونجا زادگاه هژبریزدانیم هست . در زمان شاه یهودیها در فعالیت‌های امنیتی وارد نمیشدن ...ولی بهایی ها در ارکان نظامی و امنیتی بودند . البته باید گفت که ثابتی بعد از فردوست واقعگراترین آدم امنیتی شاه حساب میشد !!! وچون تو بعضی گزارش‌هاش به فساد شاه اشاره کرده بود مغضوب هم بود تا حدی !!!! البته جنایت خیابان جردن که زمان شاه سر و صدای زسادی به پا کرد زیر سر زن ثابتی بود ...
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    اگر با دانش خود ویروس درست میکند و به جان انسانها می اندازد که دانشمند نیست آقای دانشمند! تازه اگر باباش با شکنجه چند نفر را به شهادت رسانده خودش اگر در انتشار ویروس ابولا نقش داشته باشه گناه ش بیشتره از اونه چون هزاران نفر میمیرند.
  • ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    معاون توسعه امتیاز و شراکت راهبردی رسانه اسپانیولی زبان "یونیویژن" از این سمت ها در ایران نداریما. هر کـس پارتی ش کلفته دست به کار بشه لدفن :دی
  • سید ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    ابوذر جان در مقاله که بهائی بودن ثابتی نفی نشده است. نویسنده در این مقاله سعی دارد به این موضوع که وی از یهودی های آنوسی هست صحه بگذارد. درست است که یهودی ها مستقیم به سازمان امنیت شاه وارد نشده اند لیکن با پوشش قرار دادن نام بهائیت در این سازمان مخوف حضور پیدا کردند و ضمنا بدنیست بدانید که موساد آموزش و هدایت ساواک را نیز به عهده داشت.
  • علی حسینی ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    1 1
    اماده ام این جنایتکار را تکه تکه کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس