کد خبر 353547
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد از گردش مالی ۴۲۶ هزار و ۱۰۲ میلیارد تومانی کارتخوان های نظام بانکی کشور در شش ماهه اول سال خبر داد و گفت: حدود ۱۵ برابر حجم اسکناس و مسکوک در دست مردم، با کارتخوان ها جابه جا شده است.

 به گزارش مشرق، احمد وادی دار در مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری در پنج رشته تحصیلی، افزود: هم اکنون ۴.۷ درصد از نقدینگی کل کشور به صورت اسکناس و مسکوک در دست مردم است که این درصد باید با ترویج ابزارهای پرداخت الکترونیک، به یک تا دو درصد کاهش یابد.

عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد با اشاره به اینکه بانکداری مجازی کمک بزرگی به حفظ محیط زیست است، گفت: امروز تنها شش درصد از عملیات صدور اسناد بانک یاد شده با حضور مردم در شعب انجام می شود و ۹۴ درصد امور به صورت غیر حضوری صورت می گیرد.

وادی دار به افزایش ۶۰ درصدی تعداد تراکنش ها و افزایش ۷۰ درصدی مبلغ تراکنش کارتخوان های فروشگاهی بانک یادشده در پایان شهریورماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در موبایل بانکینگ نیز از لحاظ مبلغ تراکنش با ۲۰۰ درصد رشد روبه رو شده ایم.

عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد از گردش مالی ۴۲۶ هزار و ۱۰۲ میلیارد تومانی کارتخوان های نظام بانکی کشور در شش ماهه اول سال خبر داد و افزود: حجم اسکناس و مسکوک در دست مردم نیز تا پایان خردادماه امسال، ۲۹ هزار و ۸۲ میلیارد تومان بوده که این امر حاکی از آن است که حدود ۱۵ برابر حجم اسکناس و مسکوک در دست مردم، با کارتخوان ها جابه جا شده است.

* نفرات برتر کنکور سراسری سهامدار و بورسیه شدند

وی از سهامدار و بورسیه شدن نفرات برتر کنکور سراسری خبر داد و اظهار داشت: نفرات برتر کنکور هم سهامدار بانک پاسارگاد شده و هم تا پایان تحصیلات عالیه در مقطع دکترا داخل کشور، از حقوق ماهیانه برخوردار می شوند.

این مقام مسئول در بانک پاسارگاد اظهار داشت: برای هفتمین سال متوالی است که نفرات برتر کنکور از محل بودجه تبلیغات و در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی این بانک مورد حمایت قرار می گیرند و در این راستا تاکنون ۱۰۵ نفر از این نخبگان به جمع خانواده این بانک پیوسته و حتی دو نفر از آنان جذب بانک شده اند.

وادی دار از تحصیل حدود ۸۰۰ نفر در دانشگاه خاتم این بانک در ۱۹ رشته کارشناسی ارشد و دو رشته کارشناسی خبر داد و گفت: بزودی دوره دکترا نیز در این دانشگاه راه اندازی خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس