کد خبر 351698
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

مسئله مساجد ویران شده بحرین اهمیت بسیار زیادی برای شهروندان بحرینی دارد و بیشتر مردم نمازخواندن در کنار ویرانه‌های این مساجد را ضروری می‌دانند.

به گزارش مشرق، شهروندان بحرینی همچنان در کنار ویرانه‌های مساجدی که رژیم آل خلیفه در سال ۲۰۱۱ میلادی ویران کرده، نماز جماعت می‌خوانند.

نیروهای رژیم آل خلیفه، برخی مساجد و از جمله مسجد «البربغی» را که ویران کرده‌اند، به محاصره در آورده و اطراف آن را دیوار کشیده‌اند تا مانع رسیدن نمازگزاران به آن شوند.

رژیم آل خلیفه که این مساجد را ویران کرده، کاری برای بازسازی آن انجام نمی‌دهد و سعی می‌کند برخی از این مساجد را تغیر کاربری دهد.

به گزارش پایگاه خبری الوفاق، نیروهای رژیم آل خلیفه شماری از شهروندان بحرینی را که در کنار ویرانه‌های این مساجد نماز برگزار کرده‌اند، بازداشت کرده است.

اقامه نماز در مساجد ویران شده بحرین+عکس

مسئله مساجد ویران شده بحرین اهمیت بسیار زیادی برای شهروندان بحرینی دارد و بیشتر مردم نمازخواندن در کنار ویرانه‌های این مساجد را ضروری می‌دانند و می‌گویند این مسئله باید زنده بماند و به شدت در مقابل چنین اقدام‌هایی از سوی رژیم آل خلیفه ایستاد و جدا از این آن‌ها می‌گویند که بسیاری از این مساجد ویران شده بخشی از تاریخ قدیم بحرین است.

مردم بحرین در همین راستا نماز عید قربان را در اطراف ویرانه‌های مسجد «العلویات» برگزار کردند.

اقامه نماز در مساجد ویران شده بحرین+عکس
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس