مديرعامل سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح با بيان اينکه سوابق علمي و تأليفات زنان بازنشسته نيروهاي مسلح جمع‌آوري شد،‌ گفت: اين آثار، مجموعه سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح را صاحب يک گنجينه ارزشمند کرد.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از فارس، سردار  عليرضا تميزي‌فر مديرعامل سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح امروز در همايش جلوه‌هاي فرزانگي که در محل سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد، اظهار داشت: سال 89 با عنوان همت مضاعف و کار مضاعف توسط مقام معظم رهبري نامگذاري شد و همه تلاش ما در سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح اين بود که امسال با سال گذشته تفاوت‌هايي داشته باشد و بتوانيم نوآوري ايجاد کنيم که تا حدودي توفيقاتي را به دست آورديم.

وي در ادامه افزود: در سال 89 براي مجموع بازنشستگان نيروهاي مسلح و خانواده‌هاي آنها در سراسر کشور، برنامه‌هاي مختلف فرهنگي، ورزشي، علمي، خدماتي و رفاهي را برگزار کرديم اما همايش جلوه‌هاي فرزانگي، نخستين برنامه به منظور تکريم از زنان پيشکسوت نيروهاي مسلح است که در قبل و بعد از پيروزي انقلاب بي‌سابقه است.

سردار تميزي‌فر با بيان اينکه همايش جلوه‌هاي فرزانگي به همت سازمان تأمين اجتماعي نيروهاي مسلح و مؤسسه فرهنگي سروش منزلت برگزار شد، عنوان کرد: اين مؤسسه از ابتداي امسال آغاز به کار کرده و برنامه‌هاي مختلفي را براي بازنشستگان نيروهاي مسلح اجرا کرد.

مديرعامل سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح ادامه داد: استقبال زنان پيشکسوت از همايش جلوه‌هاي فرزانگي چشمگير بود و در اين همايش به دنبال اين هدف هستيم که از زنان پيشکسوت تجليل به عمل آورده و منتخبان آنها را شناسايي و با آنها ارتباط مستمري را برقرار کنيم.

وي افزود: آثار فرهنگي، علمي و هنري زنان پيشکسوت نيروهاي مسلح در ابعاد مختلف را شناسايي کرده و در تلاش هستيم تا آنها را به جامعه و نسل آينده معرفي کنيم چرا که بازنشستگان، آيينه شاغلان هستند.

سردار تميزي‌فر با اشاره به جمع‌آوري سوابق درخشان عيني و تأليفات ارزشمند بازنشستگان زن در مجموعه نيروهاي مسلح گفت: با جمع‌آوري اين آثار، سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح صاحب يک گنجينه ارزشمند شد که اميدواريم بتوانيم مؤلفان اين آثار را به جامعه علمي، مطبوعات و رسانه‌ها معرفي کنيم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس