کد خبر 349366
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

سازمان غذا و دارو اسامی ۱۴ ماده غذایی جعلی و غیر مجاز را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمد هاشمی، سخنگوی سازمان غذاو دارو اعلام کرد عرقیات گیاهی آقای تقی زاده علوی با  نام تجاری طنین علوی، گلاب و عرقیات گیاهی محشرکاشان، گلاب و عرقیات واحد سید مهدی نوابی با نام تجاری عرقیات طوبی غیر مجاز و تقلبی هستند.

وی ادامه داد: همچنین گلاب با نام تجاری  ستاره،محصولات شرکت گل ولیان آرد سوپر نول با نام تجاری گل ولیان، پنیر ویژه لیقوان با نام تجاری یک به یک و بادام-پسته – تخمه آفتابگردان با نام تجاری پیکو تقلبی و غیر مجاز هستند.

هاشمی گفت: پیراشکی شیرین با نام تجاری طعم پایتخت، پیراشکی با نام تجاری نمونه طهران،سبزی قورمه با نام تجاری سلمان،پیراشکی سنتی نگین تهران، خلال بادام پدیده، گلاب قدح و عرق خارشتر بیستون نیز تقلبی و غیر مجاز هستند.

هاشمی افزود: این واحدهای تولیدی مواد غذایی به علت جعل اسناد بهداشتی اداره کل فراورده های غذایی،آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیر مجاز شناخته شده است.

وی گفت: از کسانی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده کنند درخواست می شود در اسرع وقت، سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    چند درصد مردم از این مساله مطلع میشن و کی موقع خرید این اسامی یادش میمونه که این اقلام رو نخره ؟ این روش به نوعی سلب مسئولیت در قبال سلامت جامعه نیست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس