کد خبر 347720
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی بر اثر برخورد به یک دکل مخابراتی در شهر «الرقه» سوریه سقوط کرد.

به گزارش مشرق، یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی امروز (سه‌شنبه) بر اثر برخورد با یک دکل مخابراتی در شهر «الرقه» سقوط کرد.

وزارت دفاع آمریکا امروز (سه‌شنبه) با صدور بیانیه‌ای از حمله هوایی این کشور به مواضع داعش در خاک سوریه خبر داد. در این حملات که در اطراف منطقه «الرقه» صورت گرفته، تعدادی از متحدان عرب آمریکا نیز مشارکت داشته اند.

«باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که دامنه حملات را به سوریه گسترش می دهد. این اولین بار است که آمریکا اهدافی داخل خاک سوریه را هدف قرار داده اند.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که واشنگتن تصمیم خود برای حمله هوایی به مواضع داعش در خاک سوریه را به اطلاع «بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ابلاغ کرده است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    عربستان،بحرین،امارات و چند کشور عربی دیگه هم در حملات شرکت دارن! _میگم داستان دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان چی بود! در واقع با عقب نشینی از مواضع قبلی خودمون حتی به عربستان هم چراغ سبز نشون دادیم! :(
  • علیا ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    تا جایی که من میدونم استراتژی ما این بوده که با همه تعامل داشته باشیم. البته تعاملی که حقوق حقه ی ما زیر سوال نره و حفظ بشه. تا جایی هم که من صحبتهای وزیر خارجه عربستان رو شنیدم داشت میگفت عربستان و ایران دو کشور قدرتمند و با نفوذ در منطقه هستند و باید اشتباه های گذشته رو انجام ندیم و به جای مخالفت با هم به تعامل برسیم. تا اینجای کار استراتژی ما چه در عمل و چه در حرف تغییر نکرده و لااقل استراتژی اونا در حرف هم که شده تغییر کرده حالا تو میگی ما چراغ سبز نشون دادیم!!! خداییش خیلی شاهکاری
  • ایران ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    کرد ها باید بدانند که ترکیه قصد نابودی آنها را دارد کرد ها باید در مقابل فتنه ترکیه هوشیار باشند
  • ناشناس ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    همینه دیگه وقتی یه بچه میزارن پهپادو برونه میکوبش به درو دیوار!! خخخخخ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس