به گزارش مشرق، خودش می‌گوید: «محشور شدن ما با حضرت آقا به سال 61 برمی‌گردد که ایشان رییس جمهور بودند و من مسئولیت حفاظت سپاه را برعهده داشتم.»

از طرف سپاه، علی شمخانی به عنوان جانشین فرمانده کل و مسئول اطلاعات نیز در جلسات شورای امنیت کشور شرکت می‌کردند.

«در همین جلسات بود که بنده نیز گاهی برای گزارش حفاظت از شخصیت ها شرکت داشتم و حضرت آقا از همانجا ما را شناختند و زمانی هم که ایشان برای سرکشی به مناطق جنگی می‌رفتند، بنده ایشان را همراهی می‌کردم.»

«سردار محمدحسین نجات» شاید مهمترین مسئولیت خود را در سال 79 برعهده گرفت: «فرماندهی سپاه ولی امر» که مسئولیت آن، حفاظت از بیت رهبری است و به مدت 10 سال در این مسئولیت ماند.

اگرچه بیشتر «نجات» را یک چهره امنیتی و به دور از رسانه می‌شناسند، اما او با روی خوش به درخواست مصاحبه پاسخ مثبت داد و به بیان برخی خاطرات و ناگفته ها از 10 سال زندگی نزدیک با رهبر معظم انقلاب پرداخت.



آنچه در زیر می‌خوانید، خاطراتی است شنیدنی که فرمانده سابق سپاه ولی امر با لهجه شیرین شیرازی در حالی که در برخی دقایق با بغض همراه بود، تعریف کرد.

* نماز عید در پادگان گُلف

یک مرتبه بعد از پذیرش قطعنامه -درست خاطرم نیست که عید فطر بود یا عید قربان- عراق مجددا حمله‌ای کرده بود و حضرت «آقا» برای سرکشی به پادگان گُلف* آمدند.

جالب است که «آقا» حتی در این وضعیت هم نماز عید را حذف نکردند و به همراه دیگر پاسدارها که حدود 20 نفر بودند، نماز جماعت خواندند و وقتی بنده رسیدم، ایشان در حال خواندن خطبه‌ها بودند.

* پادگان گُلف (منتظران شهادت) در اهواز در دوران دفاع مقدس به عنوان مرکز فرماندهی جنگ، محورهای عملیاتی خوزستان را اداره می‌کرد.

این ستاد در سال 1359 فعال شد. تشکیل اتاق جنگ و فعال شدن اطلاعات و عملیات، اعزام نیرو تشکیل واحدهای جنگ و حضور مسئولین نظام از مشخصات اصلی پادگان منتظران شهادت (گُلف) بوده است. گُلف تا پایان جنگ به عنوان پایگاه فرماندهی و هدایت جنگ مورد استفاده قرار می‌گرفت.

* وقتی پنیر کوپنی تمام شد

زندگی «آقا» یک زندگی معمولی است.

یکی از برادرها که محافظ ایشان بود، تعریف می‌کرد در زمانی که اجناس کوپنی بود، هیچ وقت در منزل ایشان ما مثلا پنیر غیر از کوپنی ندیدیم.

ماشینی که فرزندان رهبر انقلاب سوار می‌شوند/ وقتی پنیر کوپنی منزل رهبر تمام شد/ گزارشی از دولت خاتمی که سبب ناراحتی رهبر انقلاب شد
 همراه با رهبر انقلاب در مزار شهدای کرمان - اردیبهشت 84

یک مرتبه یکی از آقازاده‌ها که فکر می‌کنم آقا میثم بود، آمدند تا با محافظ‌ها صبحانه‌ بخورد. وقتی آمدند دنبال ایشان، «آقا» فرمودند ایشان (فرزندشان) به نان و پنیر علاقه دارند و چون پنیر کوپنی منزل ما هم تمام شده، آمده‌ است با شما نان و پنیر بخورد.

* نان سنگک برای محافظ‌ها

یکی دیگر از محافظ‌ها تعریف می‌کرد که روال کار ما اینطور بود که صبح‌ها 2 عدد نان سنگگ می‌خریدیم و به منزل ایشان می‌آوردیم. بعد از چنددقیقه ایشان بخشی از نان را به یکی از آقازاده‌ها می‌دادند تا برای خوردن ما بیاورند.

این برادر محافظ تعریف می‌کرد ما نشسته بودیم و دیدیم که در اتاق دائم باز و بسته می‌شود. وقتی مراجعه کردیم دیدیم خود حضرت آقا پشت در هستند و یک سینی چای در دست دارند و چون با دست دیگرشان نمی‌توانستند در را باز کنند (به دلیل مجروحیت در انفجار) با پای خودشان این کار را می‌کردند اما در بسته می‌شد.

این نشان می‌دهد که رهبر انقلاب در برخورد با افراد دیگر حتی محافظ‌ها چه رفتاری دارد.

* گلیم کهنه‌ای که روی دیوار ریاست جمهوری پهن شد

یکی دیگر از برادران تیم حفاظت تعریف می‌کرد در اوایل دوره ریاست جمهوری ایشان، ساختمان ریاست جمهوری 3 طبقه داشت که طبقه بالای آن خانواده آقا زندگی می‌کردند، طبقه وسط دفتر کار و طبقه پایین هم محل استقرار محافظ‌ها بود.

ماشینی که فرزندان رهبر انقلاب سوار می‌شوند/ وقتی پنیر کوپنی منزل رهبر تمام شد/ گزارشی از دولت خاتمی که سبب ناراحتی رهبر انقلاب شد
همراه با رهبر انقلاب در بازدید از موزه دفاع مقدس کرمان - اردیبهشت 84

یک روز آقای محمدخان که معاون اجرایی ریاست جمهوری بود آمد و با داد و بیداد به ما گفت خجالت نمی‌کشید؟ اینجا ساختمان ریاست جمهوری است. این چه گلیمی است که اینجا آویزان کردید؟ این گلیم اصلا ارزش نگاه کردن دارد؟

ما هم گفتیم این گلیم مال ما نیست بلکه خانم ایشان آن را شسته‌اند و پهن کرده‌اند تا خشک شود.

این برادر می‌گفت اشک در چشم آقای محمدخان جمع شد و گفت آیا واقعا در منزل رئیس‌جمهور چنین گلیمی استفاده می‌کنند؟

* اگر پیکان «ضدگلوله» می‌شد...

یک مرتبه حضرت آقا من را صدا کردند و گفتند آقای نجات! هر چه ماشین شیک و خارجی در تیم حفاظت بنده وجود دارد، همه را خارج کنید و هیچ کدام دیگر نباشد.

ماشینی که فرزندان رهبر انقلاب سوار می‌شوند/ وقتی پنیر کوپنی منزل رهبر تمام شد/ گزارشی از دولت خاتمی که سبب ناراحتی رهبر انقلاب شد
بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه علمیه قم - آبان 89

بعد به من گفتند اگر «پیکان» قابلیت ضدگلوله شدن را داشت، من می‌گفتم سوار آن شوم اما اگر پیکان نمی‌شود، یک ماشینی باشد که مدل آن کمی بالاتر است. چیزی بیشتر از حد ضروری نباشد. در غیر این صورت خود شما باید فردای قیامت پاسخگو باشید و من مسئولیت آن را بر عهده نمی‌گیرم.

بعد از اتمام حجت «آقا» بود که بنده حدود 20 خودرو را جمع کردم و دادم رفت.

* پذیرایی تنها با یک خورشت

نوع میهمانی‌های ایشان که اقوام یا آشنایان آنها می‌آیند، طوری است که فقط یک نوع غذا بر سر سفره قرار می‌دهند.

خود ایشان می‌گفتند پدر و مادر بنده این قرار را گذاشته بودند که اگر میهمان برایشان آمد، یک نوع پلو و دو نوع خورشت بر سر سفره بگذارند اما بنده و خانم قرارمان این است که فقط یک نوع پلو و یک نوع خورشت باشد.

ماشینی که فرزندان رهبر انقلاب سوار می‌شوند/ وقتی پنیر کوپنی منزل رهبر تمام شد/ گزارشی از دولت خاتمی که سبب ناراحتی رهبر انقلاب شد
حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب - سال 89

من هم در طول خدمتم که گاهی بر سر سفره میهمانان ایشان و یا مقامات کشوری حضور داشتم، هیچ گاه بیش از یک نوع غذا ندیدم.

* فرزندان «آقا» سوار چه ماشینی می‌شوند؟

هیچ کدام از فرزندان «آقا» شغل اقتصادی ندارند و از مشاغل اقتصادی منع شده‌اند.

منزل آنها استیجاری و حداکثر یک آپارتمان 2 خوابه با متراژ 70 تا 100متر است و حتی خود آقازاده‌ها هم در گذشته اصرار داشتند که با پیکان تردد کنند و امروز هم همه آنها فقط با ماشین پراید رفت و آمد دارند.

* گشت‌زنی 2 ساعته در «بم» با لباس مبدل

روزی که بم زلزله آمد، صبح جمعه بود. فردای آن روز یعنی شنبه قبل از ظهر، «آقا» بنده را صدا کردند و گفتند من می‌خواهم امروز به بم بروم.

ما گفتیم امروز امکانش نیست و ایشان فرمودند حداکثر تا فردا وقت دارید تا مقدمات کار را فراهم کنید.

ما هم آماده شدیم و فردای آن روز یعنی یکشنبه ایشان با لباس مبدل و یک کلاه پشمی که بر سرشان بود، با یک وانت 2کابین حدود 2 ساعت در شهر چرخیدند و هیچ کس ایشان را نشناخت و حتی فرماندار هم که به فرودگاه آمده بود، خبر نداشت.

یک ماه از این ماجرا گذشت و آقا مجددا به بم سفر کردند. چند ماه بعد هم که ایشان به کرمان رفتند، مجددا از بم بازدید کردند.

حضرت آقا با همه وسائل اعم از قطار، هواپیما و ماشین مسافرت‌ می‌کنند و گاهی هم که امکانش باشد، با هواپیمای عادی سفر می‌کنند.

* کاش یک نفر روضه می‌خواند

ایشان یک منشی داشتند به نام آقای «محمدی‌دوست» که ریش بلند سفیدی داشت و از قبل از انقلاب با «آقا» آشنا بود و از دوره ریاست جمهوری ایشان هم منشی‌گری دفتر «آقا» را بر عهده داشت.

یک بار که یادم هست با اتوبوس به سفری رفته بودیم، در راه به ما خبر دادند آقای محمددوست فوت کرده‌اند.

ما تصمیم گرفتیم تا پایان سفر به «آقا» چیزی نگوییم چون ایشان را بسیار دوست داشتند.

بعد از نماز مغرب و عشا، آقای وحید رفتند و خبر فوت آقای محمدی‌دوست را به ایشان دادند که «آقا» خیلی درهم شدند.

وقتی به جایی رسیدیم که می‌خواستیم از هم جدا شویم و ایشان به منزلشان تشریف ببرند، گفتند خوب بود کسی روضه‌ای می‌خواند و ما قدری گریه می‌کردیم.(با بغض)

عرض کردم اتفاقا بعد از نماز مغرب و عشا، بچه‌ها زیارت عاشورا داشتند، کاش همانجا گفته بودیم اما متاسفانه زمان گذشت.

بعد «آقا» نکته‌ای فرمودند که بسیار آموزنده بود.

فرمودند آقای محمدی‌دوست رفت و هر چه تلاش کند دیگر نمی‌تواند به این دنیا برگردد.

بعد مثالی زدند و فرمودند که این قضیه مانند این است که ما یک اسب راهوار با یک خورجین بزرگ داشته باشیم و به ما بگویند از اینجا تا گمرک که حدود یک کیلومتر است، زمین پر از اشرفی و طلا و جواهر است و شما تا رسیدن به گمرک می‌توانید هرچه بخواهید جمع کنید اما وقتی به گمرک رسیدید، دیگر نمی‌توان برگشت.

شما سوار بر اسب هستید و می‌خواهید پیاده شوید و جواهر جمع کنید اما می‌گویید بگذار قدری جلوتر بروم. وقتی به خود می‌آیید که به گمرک رسیدید و هیچ چیزی جمع نکردید و اجازه برگشت هم نمی‌دهند.

این دنیا مانند همان اسب است و باید هر چه می‌توانید ثواب جمع کنید. بعد فرمودند بنده که رهبر هستم مسئولیت سنگین‌تری خواهم داشت و سنگینی این بار برای هر کسی به میزان مسئولیتی است که دارد.

* گزارشی که «رهبر» را ناراحت کرد

خوشحالی ایشان زمانی است که کاری یا اقدامی صورت می‌گیرد که نفع آن به مردم می‌رسید.

مثلا وقتی آقای احمدی‌نژاد موضوع یارانه‌ها را عملی کردند، ایشان فرمودند یک مرتبه در اواخر دولت آقای خاتمی گزارشی برای من آوردند و یک رقمی را گفتند که اینها در کشور به نان شب محتاجند و شب‌ها گرسنه می‌خوابند.

«آقا» فرمود آن شب من تا صبح خوابم نبُرد. بعدها وقتی آقای احمدی‌نژاد این اقدام را انجام دادند، من حساب کردم که به این ترتیب، لااقل عده‌ای که آقای خاتمی گفتند، دیگر شب‌ها گرسنه نمی‌خوابند.

این نوع اخبار و اقدامات که تسهیلاتی برای مردم فراهم می‌کند، موجب خوشحالی ایشان می‌شود.

* آرزویی که برآورده شد

یک مرتبه به زابل رفته بودیم و «آقا» علاوه بر دیدارهای معمولی، یک دیدار هم با خانواده شهدا داشتند.

معمولا در دیدار با خانواده شهدا، تعداد خانم‌ها بیشتر است. برای همین وقتی قسمت خانم‌ها پرشده بود، قسمت آقایان هنوز چند جای خالی داشت.

من در حیاط راه می‌رفتم که می‌دیدم یک پیرزنی سرگردان آنجا ایستاده است. به او گفتم چرا اینجا ایستادی؟ گفت آمده‌ام‌ «آقا» را ببینم ولی نمی‌شود چون جا نیست و من در حیاط مانده‌ام.

ماشینی که فرزندان رهبر انقلاب سوار می‌شوند/ وقتی پنیر کوپنی منزل رهبر تمام شد/ گزارشی از دولت خاتمی که سبب ناراحتی رهبر انقلاب شد + فیلم
حضور رهبر معظم انقلاب در مزار شهدای کرمان - اردیبهشت 84

به او گفتم همراه من بیا و چون پیرزن بود، او را به قسمت آقایان بردم و گفتم این هم «آقا»! اینجا بنشین و هر وقت خواستی برو. و بعد ایستادم از دور او را نگاه کردم.

دیدم مانند کسی که در مقابل یک امامزاده ایستاده شروع به صحبت کرد و 10 دقیقه این حالت طول کشید و بعد گفت کار من تمام شد، می‌خواهم بروم.

آن شب «آقا» فرمودند که قصد دارند به منزل چند شهید هم سرکشی کنند. یک کوچه‌‌ای انتخاب می‌شد و در آن کوچه به منزل چند شهید می‌رفتند.

جلوی یکی از خانه‌ها که رسیدیم، پیرزنی با چادر نماز در را باز کرد و شعری خواند با این مضمون که «خوش آمدی و خوشم آمد از آمدنت...» بعد به «آقا» گفت با آمدنتان روحم را شاد کردید. من امروز برای دیدن شما آمده بودم، اما چون جا نبود، در حیاط ماندم تا اینکه یکی از محافظ‌های شما مرا به داخل آورد. بعد گفت فکر نمی‌کردم شما یک روزی به منزل ما بیایید.

منزل این پیرزن یک خانه کوچک با 2 اتاق بود که یک اتاق را به یکی از خانم‌های همسایه که شوهرش فوت کرده بود، داده بود.

یک آقایی هم آنجا حضور داشت. حضرت آقا فرمودند ایشان کیست؟ پیرزن گفت پسرم است.

«آقا» سؤال کردند شغلشان چیست و او جواب داد استاد دانشگاه هستم.

فرزند دیگر این پیرزن شهید شده بود و فرزند دیگرش هم اگر اشتباه نکنم پزشک بود.

بعد هر چه آقا گفت که شما چه نیازی دارید، پیرزن جواب داد هیچ! فقط دلم می‌خواست شما را ببینم که دیدم. اگر امشب بمیریم، به همه آرزوهایم رسیده‌ام.

«آقا» رو کردند به ما و گفتند استغناء طبع را ببینید؛ با این وضع زندگی و با اینکه مادر یک شهید است، هیچ توقعی از نظام ندارد. اینها سرمایه واقعی کشور هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 361
  • در انتظار بررسی: 171
  • غیر قابل انتشار: 112
  • علی رضا ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    من بمی هستم.همان موقع شنیدم جانم فدای آقا
    • حامد IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
      8 5
      جانم فدای دستی که بر سر یتیمان کشیده میشود
  • پرویز غلامرضائی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    جانم فدای رهبر از تو به یک اشاره
  • حامد ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    انشالله به حق حضرت زهرا(س) به حق حضرت زینب(س) سایشون بالاسرمون باشه تا فرج حضرت مهدی(عج) برای سلامتی و طول عمر باعزتشون صلوات. الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    خداوند سبحان ایشان را برای اسلام و مسلنمین حفظ نماید تا ظهور دولت دوست انشاالله
  • کاپیتان ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    الان ارزش اقای خامنه ای رو هیچ کس نمیدونه اما زبونم لال بعد 150 سال که ایشون از میان ما بروند تازه میفهمیم چه گوهری رو از دست دادیم مسئولین به حرف های این مرد بزرگوار گوش کنید ایضا" مردم.
  • پرویز ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    خدا شاهده قدر رهبرمون رو نمیدونیم .
  • ملیحه ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    من این حرفا باورم نمیشه، از اون طرفم نمی گم دروغه، ولی قلبا از آقای خامنه‌ای خوشم میاد و دوسش دارم
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است
  • سید بهروز ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    65 87
    جانم فدای رهبر
  • یک مازنی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    40 73
    من سردار نجات را خیلی دوست دارم. خاطره ماشین های فرزندان رهبری برای سال پیش است شاید گاهی اوقات بنابر مصالحی ماشین پراید را عوض کرده باشند اما هنوز هم از ماشین های ارزان ایرانی و مدل پایین استفاده میکنند
  • ميلاد ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    41 57
    فوق العاده بود.
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    35 50
    بازم به معرفتت
  • مصطفی ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    29 50
    باور کن دوست عزیز مشابه این خاطرات را از اشخاض زیادی شنیده ام که به آنها اطمینان دارم
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    42 56
    اشکم سرازیر شد
  • مازندرانی ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    74 53
    بزن 100 تا مثبتو مشرق
  • یک مازنی دیگر ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    72 35
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • مازندرانی ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    51 28
    خیلی با نمکی
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    42 20
    ای خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سید ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    32 42
    سلام مازنی دیگر توقع ماازشما شمالی ها بیشتر بودچون من شمالی های خیلی ولایتی واهلی بیتی می شناسم
  • مازندرانی ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    37 43
    مردان مرد جهاد و شهادت همیشه به پشتیبانی از ولایت فقیه سفارش میکردند
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    36 49
    جان، مال و آبرویم فدای فرزند زهرا(س)
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    38 54
    خوش تر از نقش تو در عالم تصویر نبود.1000 ساله بشی اقا
    • محمد IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      0 1
      ای جانم
  • جواد ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    33 39
    خیلی دوستوم دارم از ته دل
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    27 41
    خدا حفظشون كنه
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    25 51
    واقعا حضرت اقا واسه جمهوري اسلامي تعمت گرانبهايه خداييش خداي ناكرده در نبود ايشان مطمئنا چالش كل منطقه خاور ميانه را ميگيره واقعا هم خودش و هم بياناتش را بايد طلا گرفت چند نمونه اش را من بخوبي حس كردم تحليل گر بسيار توانا و قدرتمنديه خدا وند تبارك و تعالي ايشان را براي ملت شريف ايران حفظ كند
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    27 54
    وسایل زندگی شخصی حضرت آقا وسایلی معمولی و ساده است بسیار خوب و درست . این نشان می دهد ایشان عزت نفس و پرستیژ یک مرد واقعی مسلمان و یا یک زن واقعی مسلمان را در لوکس بودن ماشین و وسایل نمی بینند بلکه پرستیژ را در ایمان ثایت و مستقر و اخلاق خوب واقعی و رو راست حسینی می بینند لذا سرشار از اعتماد به نفس و قدرت هستن . خوبه یاد بگیریم
  • مازندرانی ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    23 35
    من نوکر اهل بیت هم هستم
  • حقوقدان بسیجی ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    24 33
    جانم فدای رهبر
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    38 32
    رهبر عزیزم . از تو به یک اشاره . از ما به سر دویدن .....
  • هادي ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    30 34
    جانم فداي رهبر واي اگر رهبر من حكم جهادم دهد ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد ايران با وجود حضرت آقا سرافراز و سربلند و پايداره. زنده و سلامت باشي رهبرم
  • اشنا ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    26 38
    کاش قسمت میشد من و زن و بچم هم میتونستیم اقا رو از نزدیک ببینیم. نمیدونم از چه راهی باید ملاقات بگیریم فقط یک دقیقه عاشقشیم خدا برای ما و مملکت نگهش داره انشاء اله
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    27 45
    جانم فدای رهبر خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما
  • ایرانی عاشق وطن ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    49 77
    اونایی که منفی میدین خدا هدایتتون کنه ... جانم فدای رهبر
  • رامهرمزي ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    35 40
    جانم فدايت آقا.خواهش ميكنم به شهر ما هم بيایید
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    29 46
    ای رهبر آزاده آمادایم آماده
  • اهوازي ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    26 35
    گرچه همه ما آرزوي ديدن حضرت آقا را داريم اما آنچه كه از ديدن گل روي ايشان مهمتر است عمل به توصيه ها و رهنمودهاي ايشان است.السلام عليك يا نائب المهدي(عج)
  • رضا حسن زادهماکو ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    30 43
    رهبر من بهترین بالیاقت ترین باکفایت ترین پاکترین زیباترین رهبر در بین رهبران جهان است
  • مهران مهرانی ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    18 37
    مشرق گلی به جمالت خیلی چیز یاد گرفتم و نميدونم در وجود مبارک معظم له چه کششی هست که از ته دل دوست داشتنی هستن یاحق
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    13 43
    چقدر ضد انقلاب تو مشرق نیوز پرسه می زنن !! اینهمه منفی برای چیه ؟ مشرق اینا رو به شکل امار در بیار و منتشر کن
  • حسن ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    33 41
    واقعا حضرت آقا خوش قلب و مهربان هستن درود بر رهبر عزیز انقلاب
  • حميد ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    17 40
    اينو ميگم كه دشمنان ما بدانند اقا براي ما پدري بزگوار هستند جانم فداي اقا پدري دلسوز براي ملت ايران اسلامي دوستت داريم اقا
  • محمدعلی ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    16 46
    بیست و پنج سال است منتظریم،یکی از کسانی که به عنوان نماینده ملت ایران در مجامع عمومی جهان شرکت می کنند، جوانمردی کنند و به جای معرفی خودشان، نائب امام زمان عج یعنی امام خامنه ای را به جهانیان معرفی کنند تا برای جوامع و حکومتگران یک الگوی اصیل اسلامی ارائه دهند؛متأسفانه احمدینژاد هم با زیرکی خاص خود، برای دور زدن نائب امام زمان و عدم معرفی ایشان به جهانیان، به خود امام زمان متوسل شد، تا همچنان امام خامنه ای الگوی عملی موجود و در دسترس جهانیان نشوند و هم احمدینژاد خودش را واسطه فیض امام عصر عج معرفی کند؛ شاید رئیس جمهور فعلی ایران، این غفلت بیست و پنج ساله را جبران کند... اما در هر حال هر نظام و ملتی می تواند با تبعیت از یک چنین رهبری، بر اهل روزگار مباهات کند و به اوج شایستگی و بزرگی برسد. خداوند ما راشکرگزار وجود مبارکشان قرار دهد. انشاءالله.
  • سعید ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    28 37
    من هم معتقدم ایشان یک رهبر به معنای جامعه شناختی آن هستن و این کافیه، لازم نیست به چی و چی بچسبونیم
  • حمید ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    24 37
    خدا رو شکر که آقای گلی مثل تو داریم. ایکاش دیگر مسوولین به جای حرف، عملا از ایشان تبعیت کنند .
  • حقگو ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    21 36
    حاضرم برای هزاران بار به فرمان رهبرم در راه دین کشته شوم وزنده شوم و دست از پیروی رهبرم بر ندارم جانم فدایش .... جانباز هستم
  • aras ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    19 31
    من یه بار یه خاطره از پسرشون که قم بود تو همین سایت مشرق گفتم در مورد خرید کردن پسرشون از یه مغازه تو قم بود ، پسرشون رو حتی همسایه ها نمیشناسن و خبری از محافظ نیست خیلی ساکت و آروم بدون اینکه امتیازی نسبت به دیگران داشته باشن بین مردم زندگی میکنن اون وقت چه حرفایی که در مورد این فرزندشون نشنیدم
  • حسن ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    17 39
    جانم فدای رهبر
  • علی ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    14 32
    من سال 84 بچه بودم.کاش آقا یک بار دیگه هم می اومدن.
  • مرتضی ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    26 33
    خدایا از عمر بنده حقیرت کم کن و به عمر هبر و آقایم سید علی اضافه کن که ما گوهری مانند او نداریم خدایا عمر رهبر عزیزمان را زیاد کن رهبرا از تو به یک اشاره از من به سر دویدن
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    25 33
    من كه همون پرايدشم ندارم ....... خوش به حالشون
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    29 33
    عاشقتم آقاجونم
  • فدایی رهبر اسلام وتشیع ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    27 26
    جانم فدای رهبر خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما
  • ایمان ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    26 72
    جانم فدای یک تار موی حضرت سید علی بخ خدا تک تک نفس هامو فدای آقا میکنم. بابی انت و امی یا خامنه ای
  • محسن ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    27 8
    مشرق اگه نظرمون منتشر نمیگنی لااقل از مثبت منفی هامون کم نکن بازم ممنون
  • مصطفی ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    10 28
    باید قدر این انقلاب ورهبر رو خوب بدونیم در غیر این صورت خدای ناکرده بلایی که سر سایر کشورهای اسلامی شده بدترش سر ایران میاد چون ایران دشمنهای خطرناکی داره به امید سربلندی ایران وایرانی
  • محمد ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    31 21
    من خیلی دوست دارم یه بار ببینمشون
  • علی ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    19 32
    خامنه ای خمینی دیگر است/ولایتش ولایت حیدر است.
  • مروّت احمدی ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    5 21
    ملیحه خانوم : همون محبت قلبی که شما نسبت به رهبرمان دارید ،سرمایه ای است که خداوند متعال به خاطر خلوص رهبر در دل شما و همه آنهایی که هنوز قلبشان به خاطر گناه آلوده و تاریک نشده قرار داده است.
  • علی ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    15 18
    لبیک یا خامنه ای - جانم فدای رهبر
  • امير ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    10 19
    دردبلاش بجونم بشه ... الهي قربونش بشم خدايا شكرت .
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    6 16
    درود بر حضرت آقا و وای بر آنانکه یک پست کوچولی دارند از خودشان در می رند و از یاد می برند که کی هستند و کی بودند
  • بهزاد ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    7 23
    جانم فدای رهبر
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 28
    اینکه میگویند آن خوشتر زحسن یار ما این دارد و آن نیز هم خداراشکر رهبری داریم که بخاطرش در دنیا بخود می بالیم وسرافرازیم
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    15 22
    خدایا رهبر مارانگهدار گل پیغمبر مارا نگهدار
  • مروّت احمدی ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 16
    سلام به روی ماه همه هموطنان عزیزم . وجدانا مقایسه کنید رهبرمان را با همه رهبران و سران دنیا و مثلا جای دور نریم همین عربستان ، آنوقت پی می بریم به خاطر محبتی که مردم عزیزمان به اهلبیت دارند خداوند متعال گلی از بوستان پیامبر اکرم (ص) و حضرت زهرا سلام الله علیها را به ملت عزیزمان هدیه کرده که دقیقا راهی را می روند که در جهت رضای خدا و راهی است که ائمه (ع) رفته اند و امام خمینی (ره) در ایران شروع نمودند.یا علی
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    11 20
    فالله خیر حافظا و هو ارحمن الراحمین. خدا حفظ کنه رهبر انقلاب رو
  • بهمن تهرانی ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    2 24
    چرا ما مردم اینطور افراطی هستیم خب... همین حرفها رو میزنید به دیگر حرفهامون هم اعتباری نمی دن.... آقا کارشون درسته و از حکیم ترین رهبران جهان هستند ولی دیگه این حرفهای مخرب رو نزنید که فردا کافیه خلافش جایی دیده بشه که مصیبت از همون جا شروع میشه.... آقا همچون هر شخصیت با اهمیت دیگری در جهان جانشان ارزش بالایی دارد بنابرین هیچ وقت نه پیکان بوده و نه یکم بالاتر... بلکه حداکثر ممکن بوده... و هیچ اشکالی هم ندارد و چیزی از بزرگواری ایشون کم نمیکند... الان ساده زیستی دیگر به معنای زمان مولا علی (ع) نیست که... الان بعضا اشتباهه اگر این نوع حرفهای عامیانه تبلیغاتی رو بزنیم.... مردم همیشه حسابگر بودند و منتظر کوکترین نشانه ای خلاف سخنان رایج می گردند تا آقا و نظام مقدسمون رو بکوبند...... یا علی
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    15 21
    یکی از نشانه های اصلی خداوند بندگان مومن اوست... من ایمانم با دیدن ایشون و شنیدن حرفهاشون همیشه قویتر و محکمتر میشه
  • امیر پاشا ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    11 29
    منفی دادن به این نظرات سابقه نداره حدس میزنم یه گروه سازماندهی شده برای ایجاد ذهنیت غلط داره این کار رو انجام میده
  • ناشناس ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    29 26
    جانم فدای رهبر
  • محمدرضا ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    20 29
    لعنت بر دشمنای رهبری جانم فدای رهبر
  • علی گروسی ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    10 21
    ما ملت ایران باید افتخار کنیم که چنین رهبری فرزانه و روشن فکر داریم امیدواریم که انشاءالله همیشه در پناه خداوندسالم وتندرست باشند آمین یا رب العالمین
  • مهدی ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    17 20
    خداوندا عمر باعزت و طولانی به این سید بزرگوار عنایت فرما... آمین... ...............لعنت خدا بر دشمنانش..............
  • محمود ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    20 23
    رهبرم جانم فدایت
  • نازمکان ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    22 19
    جانم فدای سیدعلی
  • موسوی ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    20 23
    هر کجا هست به سلامت دارش
  • مازندرانی ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    8 4
    12:02 شوخی کثیفی بود
  • علی علوی مازندرانی ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    14 15
    با امیرپاشا موافقم.یه عده زوم کردن رو هر خبری که از شخص آقا منتشر بشه منفی بزارن.ولی فقط یه جمله به این جماعت به اصطلاح خودجوش ولی در واقع سازمان دهی شده می گم: ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری
  • مھدی ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    8 26
    من یک پاکستانی ھستم ۔جان و مال ،ناموس فدای ناٰیب برحق امام زمان۔ وا کسی که منفی زدن۔ بر پدر و مادرش لعنت
  • یاسر ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    15 11
    یک اندیشمند مصری "در یک کتاب مقاله ای تحت عنوان" ولایت فقیه در مقابل ولایت سفیه "نوشته است . و در ان از مدیریت رهبری در مقابله با امریکا و صهیونیزم " تمجید کرده است . و در مقابل علمای درباری کشور های عربی را سفیهانی نامیده است که جرات مقابله با امریکا و صهیونیزم را ندارند.
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    19 21
    جان ناقابلم فداى رهبر ازاده ام که روزبروز مظلوميتش بر ملت ايران بىشتر ثابت مىشود اى کاش ساير مسىولين درعمل هم از وى الگو مىگرفتند اى کاش,,,,,,
  • ناشناس ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    16 20
    خیلی دوست دارم آقاجون همه چیزم فدای رهبرم آرزوی منم مثل اون خانم دیدار آقام سید علی هست
  • اصفهان ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 19
    من يه بارتوفيق پيدا كردم مانوري بود پشت سر اقا نمازبه جماعت خوندم. بدون چاپلوسي ميگم بخدا چهره اقا نوراني نوراني بود وبي ريا....خداوند هزارسال حفظشون كنه انشاا... جانم فداي رهبر بالياقت ومدير ومدبر
  • ابراهیم ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    7 19
    جانم فدای رهبر...
  • اصفهان ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    5 17
    من يه بارتوفيق پيدا كردم مانوري بود پشت سر اقا نمازبه جماعت خوندم. بدون چاپلوسي ميگم بخدا چهره اقا نوراني نوراني بود وبي ريا....خداوند هزارسال حفظشون كنه انشاا... جانم فداي رهبر بالياقت ومدير ومدبر
  • حاج حسن ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    6 16
    باسلام . جانم فدای حضرت آقا که یک نعمت پیکران خدواندی است خداانشاالله طول عمربدهد.
  • رضا ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    17 67
    به به برادران منافق اقا نبینم منفی کم بیارینا خخخخخخ روحمی عشقمی جونمی اقا جان اگر از سرهایمان کوها درست شود از خونهایمان کویرها سیراب پسر ناز فاطمه(س) تورو تنها نمیزاریم. ببینم رکورد منفی رو میشکونید یا نه
  • محمد ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 18
    بمی ها کرمانی ها پرچم بالا
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    8 9
    نماینده های ایرانو ولش کن. سید حسنو بچسب که همیشه آقا رو معرفی میکنه و به ایرانیا میگه قدرشو نمیدونید. واقعا قدر نمیدونید. حتی ولایتمدارا، بسیجیا، عمار پندارها ... همه
  • رضا ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    7 18
    به به برادران منافق اقا نبینم منفی کم بیارینا خخخخخخ روحمی عشقمی جونمی اقا جان اگر از سرهایمان کوها درست شود از خونهایمان کویرها سیراب پسر ناز فاطمه(س) تورو تنها نمیزاریم. ببینم رکورد منفی رو میشکونید یا نه
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    18 16
    از نادانان انتظاری جز این نیست مرگ بر منافقان نظام به زودی انشاالله جانم فدای امام ومقتدایم خامنه ای رهبرم هر کس به شما چپ نگاه کند سر از تنش جدا کنم
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    12 18
    درود بر رهبرم سید علی فدایت شوم
  • ابراهیمی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    17 13
    اللهم نرغب الیک فی دولت الکریمه
  • حسن ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    20 14
    تا کور شود هر آنکه نتواند این سلاله زهرا را ببیند.
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    14 13
    در حمایت ز امامم علی خامنه ای می شوم میثم تمار به دارم بزنید
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    14 13
    طعنه و خنده به اشعار و شعارم بزنید تیر غم بر دل دیوانه و زارم بزنید در حمایت ز امامم علی خامنه ای می شوم میثم تمار به دارم بزنید
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    24 11
    چشم بد دور،عمرتان بسیار کس نبیند ملالتان آقا! ما نمردیم خون دل بخوری تخت باشد خیالتان آقا! ناگهان در نماز جمعه شهر عطر محراب جمکران گل کرد بغض تو تا شکست بر لب ها ذکر یا صاحب الزمان(عج) گل کرد جان ایران!چه شد که جانت را جان ناقابلی گمان کردی؟! ابروی همه مسلمان ها اشک ما را چرا در آوردی؟! جسم تو کامل است ناقص نیست می دهد عطر یک بغل گل یاس دستت اما حکایتی دارد... رحم الله عمی العباس با یاد خدا عروج انسان عشق است اشکی به شب و سجود جانان عشق است یک جمعه ظهور مهدی انشاالله با خامنه ای امیر ایران عشق است یا رب ز کرم به رهبر بی همتای کن هدیه ثبات قدمی پا بر جای از عمر تمام عاشقانش کم کن بر عمر عزیز دل زهرا افزای چندی است که سفت و سخت پابند توام دل بسته ی لبخند خوشایند توام لبخند بزن برای من هر لحظه من عاشق حس پشت لبخند توام
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    25 12
    چشم بد دور،عمرتان بسیار کس نبیند ملالتان آقا! ما نمردیم خون دل بخوری تخت باشد خیالتان آقا! ناگهان در نماز جمعه شهر عطر محراب جمکران گل کرد بغض تو تا شکست بر لب ها ذکر یا صاحب الزمان(عج) گل کرد جان ایران!چه شد که جانت را جان ناقابلی گمان کردی؟! ابروی همه مسلمان ها اشک ما را چرا در آوردی؟! جسم تو کامل است ناقص نیست می دهد عطر یک بغل گل یاس دستت اما حکایتی دارد... رحم الله عمی العباس با یاد خدا عروج انسان عشق است اشکی به شب و سجود جانان عشق است یک جمعه ظهور مهدی انشاالله با خامنه ای امیر ایران عشق است یا رب ز کرم به رهبر بی همتای کن هدیه ثبات قدمی پا بر جای از عمر تمام عاشقانش کم کن بر عمر عزیز دل زهرا افزای چندی است که سفت و سخت پابند توام دل بسته ی لبخند خوشایند توام لبخند بزن برای من هر لحظه من عاشق حس پشت لبخند توام
  • امیر حسین ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    20 15
    رهبر فقط سید علی
  • ابراهيم ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    12 15
    تعداد منفي ها (عدم پسنديدن مطلب) يه تعداد ثابتي بين 65 تا 80 تاست غالبا! كه در مطالب منتشره از اين دست ديده ميشه كه دو علت براش قابل تصوره: 1. مشكل نرم افزاري صفحات خبري يا 2. حضور منافقين و معاندين فعال كه در دوران فعلي دوباره جون گرفتن و همچون موشهاي موزي در شبكه هاي خبري از سر كاستن اُبهت حزب الله دست به اين زشت كاري ها ميزنند يا از داخل ايران اين كار هاي زشت رو انجام ميدن يا از درون سرزمينهاي اشغالي صهيونيستي و كشورهاي اطراف
  • ابراهيم ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    3 24
    تعداد منفي ها (عدم پسنديدن مطلب) يه تعداد ثابتي بين 65 تا 80 تاست غالبا! كه در مطالب منتشره از اين دست ديده ميشه كه دو علت براش قابل تصوره: 1. مشكل نرم افزاري صفحات خبري يا 2. حضور منافقين و معاندين فعال كه در دوران فعلي دوباره جون گرفتن و همچون موشهاي موزي در شبكه هاي خبري از سر كاستن اُبهت حزب الله دست به اين زشت كاري ها ميزنند يا از داخل ايران اين كار هاي زشت رو انجام ميدن يا از درون سرزمينهاي اشغالي صهيونيستي و كشورهاي اطراف
  • حمیده ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    24 15
    جانم فدای رهبرم. فرزند مظلوم زهرا (س) از صمیم قلبم دوسسستتون دارم...... آقا جان سایه تون مستدام باد.......
  • حاج حسن ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    16 24
    باسلام . جانم فدای حضرت آقا که یک نعمت پیکران خدواندی است خداانشاالله طول عمربدهد.
  • مجید ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    9 23
    خدایا تا ظهور دولت یار گل پیغمبر ما را نگهدار اِیول اِیوله اِیول آقا تاج سره اِیول
  • فداییان رهبر ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    23 27
    روحی لک الفدا یا سیدنالقائد
  • حسن اباصلتیان ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    23 18
    برای سلامتی و طول عمر باعزتشون صلوات.
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    18 17
    من یه راه بلدم که میتونی صد بار هم نظر بدی اصلا ناراحت نباشید دوستان همین کارو میکنن به خاطر همین آمار منفی داریم اصلا ارزشی ندارن نظراتشون من یه نفرم ولی دیوانه وار با منافقین میجنگم خدا انشاالله سرنگون شون کنه
  • محسن ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    20 14
    اینو نوشتم برا منفی بده ها که دلشون جای دیگه است....گرگها خوب بدانند دراین ایل قریب ...گر پدر مرد تفنک پدری هست هنوز /گر چه یاران همگی بار سفر بربستن/شیر مردی چو علی خامنه ای هست هنوز/تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • حسن اباصلتیان ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    15 22
    برای سلامتی و طول عمر باعزتشون صلوات.
  • حسن اباصلتیان ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    22 15
    برای سلامتی و طول عمر باعزتشون صلوات.
  • مجتبی ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    17 18
    خودم و فرزندام فدای سیدعلی کور بشن اونایی که نمیتونن بزرگی و محبوبیت رهبر عزیزمان را ببینن.
  • ابراهیم ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    18 15
    رهبرا ما اهل توئیم، هرکس که تو را دوست ندارد به جهنم ...
  • مهدی ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    17 15
    یک جامعه موفق رهبری قدرتمند دارد اقا از رهبران قدرتمند دنیا هستن اگه همه همدل پیرو باشیم هیچ قدرتی ما را شکست نمیدهد بر خود ببالید که در لوای نظامی هستید که مرز هوا واب وخاکش در احاطه وتسلط است یعنی امنیت من ولای نیستم اما خوب بلدم یک جامعه رهبری قوی میخواد که ما الحمدولله داریم گوش بفرمان تووییم
  • حاج حسن ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    در ركوع و سجــودِ خامنـــه‌ای .من هم از دور ســرنگون دلـــم.خاصه وقتِ قنـوت او كز غیب.دست‌ها می‌شــود ستــون دلــم.او به یك دست و من هزاران دست.بــا وی افشانــم از بطــون دلـم.عرشیان می‌كشند صف به نمـــاز.از درون دل و بــــرون دلــــم.من برونی نیم، خـــدا دانــــد.كاین صـلا خیزد از درون دلم
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    14 11
    من خانواده ام خودش یه گردانند همه آماده جنگیم فقط کافیست حکم جهاد بدن حضرت آقا تارومارشون میکنیم
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    20 11
    منم گیلانیم وعاشق رهبرم سید علی خامنهای
  • گیلانی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    25 11
    من عاشق رهبرم
    • دانیال IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
      3 6
      رهبر من نور چشمان من است.
  • حاج حسن ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    14 11
    من عاشـق آن رهبــر نورانــی خـویشم آن دلبــر وارستــۀ عـرفـانـی خــویشم عمـری است غمیـنم ز پریشانـی آن یار هـر چنـد که محزون ز پریشانی خویشم در دام بـلایت شـده ام سخـت گرفتـار امـواج بـلای دل طوفــانــی خـویشم چون نقـش نگـارین تو بر دیـده در اُفتــد گمگشتــۀ این دیـدۀ بـارانــی خـویشم زان لحظه که مجنون شدم از زلف سیاهت در کوهم و در دشـت و بیـابـانی خـویشم از شـوق وصال تو چه ویرانـه شد این دل چندی است که شاد از دل ویـرانی خویشم یک لحظه پشیمان نشدم از غم آن دوست عمری است که مشغول نگهبـانی خـویشم دل کنـده ام از عـالـم دنیــایـی ولیکـن دلـبستــۀ آن یـار خـراسـانــی خـویشم
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    14 7
    جانم فدای آقا
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    6 7
    درود خداوند بر این سید جلیل القدر
  • جعفر قاسمی بوسجین ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    8 6
    مردی که ادعای رهبری مردمی را در جامعه پیرو علی دارد چنین باد درود بر سادگی زندگی ات درود بر بر حذر داشتن فرزندان از فعالیت اقتصادی ایا مسئولین دیگر هم می توانند چنین باشند اگر باشند کشور گلستان می شود گلستان علی و اهل بیت اما هیهات خیلی ها را دنیا و قدرت به توهم دچار کرده است
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    11 8
    جانم فداي رهبر
  • ابراهيم ش ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    9 9
    خداوند عمر طولاني به رهبرمان بدهد
  • احدحسین زاده ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    5 8
    جان و مالم و 2 فرزندم فدای اسلام و رهبرم سید علی
  • مهدی مرادیفر ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    6 13
    خامنه ای تیری بود که از صدر اسلام شلیک و در قرن حاضر فرود امد ....... بر دشمنان ولایت لعنت باد
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 6
    منافقین ، برادر نیستن
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    5 7
    قدر انسان های صالح به خصوص رهبر خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ... عزیزمون رو باید بدونیم وگرنه خدا قدرنشناس ها رو نه تنها دوست نداره که خیلی خوب بلده چطوری حسابی حالشون رو بگیره .
  • دست بوس آقا ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    5 13
    خدا یا رهبر ما را حفظ بفرما.
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    6 12
    اونایی که منفی دادن هم قدرنشناسن و هم غرق توهمی گناه آلود .
  • shadman ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 8
    تنها جایی که به منویات اقا گوش کرده و عمل میکنند و نتیجشو دیدن نهادهای نظامی سپاه و ارتشه چون اقا برای ساخت مثلا ناوشکن و امثالهم که امر فرمودن ساخته شد و امروز جنگ افزار هایی داریم که وجود خارجی نداره اگر در زمینه اقتصاد مقاومتی دولتهای ایران عمل میکردند قطعا نتیجه بخش بود
  • محمد امین ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    6 8
    فقط می تونم بگم اَین عمّار اللهم واحفظ قائدنا الخامنه ای
  • سرباز ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    6 10
    خونی که درگ ماست هدیه به رهبرماست
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 7
    رهبر من طلایه دار لاله هایی ، امید قلب عاشقایی ، خمینی زمان مایی ... آرزومه همیشه یاور تو باشم ، میونه لشکر تو باشم ، علی اکبر تو باشم ... یک یادآوری : در این عصر لازمه همه کسانی که این آرزو رو دارند خیلی در رعایت ادب نسبت به خانواده و مردم و دین خدا تلاش کنند و از پرچم داران صالح دین خدا در عصر حاضر تبعیت کنند به خصوص رهبرشون . آره خیلی سخته اما باید تلاش کرد . خدا وکیلی تلاش کنند حرف نباشه عملی باشه و دایمی تا ظهور ان شاءالله . دعا کنیم برای همه .
  • یک مادر ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    6 7
    منم آقا رو خیلی دوست دارم ایکاش میشد یکبار ایشون رو از نزدیک ملاقات کنم همونطور که امام خمینی (ره) رو از نزدیک دیدم. خدا حفظشون کنه به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی.
  • rezaنجفی ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    5 7
    ما ملت ایران همه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای اگر رهبر نبود کشور هم نبود جانم فدای رهبر خداوند نگهدارشون باشه
  • نسل چهارم انقلاب اسلامی ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    5 6
    امیدوارم اول خودم و بعد همه ی مردم و مسئولین ارزش و جایگاه چنین شخصیت بزرگی که به لطف خداوند متعال و توجه اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین حضرت امام عصر (عج) در ایران اسلامی وجود دارند را درک کنند. نمی دانم تا چه حد این موضوع معتبر است ولی وقتی شنیدم باعث شگفتی بود زمانیکه رهبر عزیزمان در کشور سخنرانی دارند 16 نهاد پزوهشی و تحقیقاتی در امریکا هستند که حرف های ایشان را تجزیه و تحلیل میکنند. انها متوجه شدند و بعضی... ؟
  • مجتبی ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    3 14
    خودم و فرزندام فدای سیدعلی کور بشن اونایی که نمیتونن بزرگی و محبوبیت رهبر عزیزمان را ببینن.
  • مشرق جان مادرت تأیید کن. ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    7 8
    من همه رو چش بسته + + دادم.. ولی یه عده هم الان اسم و فامیلیشونو وشهرشونو اسم پدر ومادر و زن و بچه رو کامل نوشتن مثل شما!!!!! بنده به رهبراعتقادقلبی دارم.
  • افشین تهران ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    3 5
    مازندرانی بانمک تویی که برای دشمنان این ملت و نظام دمت رو تکون میدی.
  • مجتبی ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 11
    خودم و فرزندام فدای سیدعلی کور بشن اونایی که نمیتونن بزرگی و محبوبیت رهبر عزیزمان را ببینن.
  • عشق ولایی ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    5 8
    نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم
  • افشین تهران ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    2 9
    مازندرانی باتوجه به کامنتهای بی معنی که میزاری بیشتر نوکر دشمنان این ملت هستی.
  • علی ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    0 5
    ممنون محسن جان
  • افشین تهران ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 5
    حتما خداوند به اندازه لیاقت به شما داده ناشکری نکنو جایگاهت رو بشناس.
  • مالک ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    5 7
    امام خميني(ره) خطاب بهامام خامنه ای(مدظله العالی) در زمان رياست جمهوري ايشان: هر موقعي‌كه شما به سفر مي‌رويد، من مضطرب هستم تا برگرديد. خيلي سفر نرويد!
  • عاشق ولایت ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    3 11
    جانم فدایش
  • skandary ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 11
    یک نکته ای که دوست ودشمن اذعان دارند. عدم دنیا طلبی وخاکی بودن حضرت آقا است.وهمین باعث شده حضرت آقا از همه بیشتر به فکر افراد ضعیف جامعه باشند.در بالا نکته ذکرشده است که آقا وقتی شنیدند آقای احمدی نژاد هدفمندی را اجرا کرده وماهانه مبلغی به همه ایرانیها پرداخت میشود وچون ایشان اطلاع داشتند که بعضی از مردم درامدشان از این مبلغ هم کمتر است .وشب ها گرسنه می خوابند. با پرداخت این مبلغ به هر نفر خیال حضرت آقا از این بابت راحت میشود.پس آیا نه این است که انسان باید عملا پیروی خود را از امام ورهبر خود اعلام نماید. احمدی نژاد به جای بعضی که فقط لفظا" خود را تابع آقا میدانند.عملا در جهت رفع دقدقه ایشان اقدام کردند. وواقعیت این است که در تمام دولتهای گذشته آقا از دولتهای نهم ودهم راضی تر بودند.
  • موسوی سیدلر ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    2 13
    جانم فدایت آقا
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    2 12
    فقط یه مقایسه کوچولو با دیگر رهبران جهان تکلیف همه رو روشن میکنه. حتی مسئولین خودمون که حواسشون به اون دنیا نیست
  • افشین تهران ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    2 23
    امروز حرکت در رکاب ولایت بهترین تمرین برای روزیست که امام زمان عج ظهور فرمایند و شماهایی که حالا عقب افتادید فردا دیگر نخواهید رسید و به جهنم که نرسید.این ملت بزرگوار و شهادت طلب و باغیرت افتخار میکنند که چنینین رهیری دارند و او همچنین خانواده و فرزندانی دارد که در عین اقازادگی ساده زیستن و این همان اقایست که باید جلوه گر باشد و خود مقایسه کنید این گوهرهای بی مثال را با اقازاده هایی که کشور را بنام خود سند زده اند و هر وقت هم که سوالی از انها شود فتنه ای برپا میکنند و پدر را سپر میسازند.خبرگان رهبری سرت را بالا بگیر چرا که بهترین انتخاب را کردی.امام خامنه ای جانم و مالم فدایت که هر زمان که اشاره کنی در رکابت خواهم بود بی توقع.بی پرسش.بی دریغ از همه چیز.
  • احمد ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    7 1
    خداوند به هر کسی که به این مملکت خدمت میکند اجر عنایت فرماید
  • امیر ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 11
    دردت تو جونم آقاجون
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 10
    مشرق جان لطفا منفی هارو کاملا غیر فعال کن متاسفانه هنوز دوستان جنبه فهمیدن علت منفی ندارن . خود من به هزار دلیل ممکنه به یک نظر منفی بدم از ادبیاتش گرفته تا معنی و مفهومش . اونوقت دوستان خیلی راحت به کسی که منفی میزنه انگ میچسبونن .
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    2 11
    کسی قدرش نمی دونه بخدا زبونم لال نباشه ازهمه طرف ایران می قاپن
  • شهودی تبریز ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    2 8
    حضرت آقا در جریان زلزله سال 91 ارسباران به مناطق زلزله زده تشریف اوردندو چنان شور و هیجانی و امیدی در میان مردم مناطق زلزله زده اهر و هریس و ورزقان بر انگیختند که قابل وصف نیست ..... مژده آمدنت را بچمن باران داد امدی آمدنت جان به ارسباران داد با نگاه تو جراحات زمین مرهم یافت نفس عیسوی ات جان به گرفتاران داد
  • شاهین ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    2 9
    ای کاش کمی از این سادگی زندگی رهبری رو دیپلمات ها و سفرای وزارت امورخارجه کشورمان داشتند. چه پول های بیت المالی که بیخودی از بین نمی رود در نمایندگی های ایران در خارج از کشور!!! توی این گرونی و تحریم چه سفر هایی که سفرای سفارتخانه ها با پول مردم نمی روند!!! ?..
  • محمدی ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    0 2
    اگه گفتید این مطالب کنایه به کی بود؟
  • نرگس ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 10
    سلام.نمی دونم کسی عاشق تر از من هم هست تو این عالم نسبت به انسان های پاک یا نه؟ولی می خوام به همه ی اون 100 نفری که منفی زدند یک چیز بگم،خاک پای همتون هستم.دوست ندارم ببینم غم هاتون رو.می دونم تا الان هزار هزار مشکل دیدید تو این مملکت و جامعه تو زندگی های قشنگتون و فکر کنید اگه این جامعه اسلامی پس چرا این طوری؟ولی می دونید چیه اگر علی (ع)هم باشی مردم نگاه بصیرتی نداشته باشند تنهایی و جامعه ی ایده آل ات ساخته نمیشه.به شخص دوست هایی دارم که از جمهوری اسلامی و نظام خوش نداشتند ولی الان اون طوری نیستند یعنی یک نگاه تنهای سراسر منفی دیگه ندارند.گاهی اوقات برخوردهای بچه حزب اللهی ها ناراحتشون کرده و دلخوری های شدیدی ایجاد شده...ولی میخوام بگم به همه ی دوستانم عاشقان ولایت که امام صادق (علیه الصّلاة و السّلام) جانم به فدایش به اصحابش میفرمود: جورى عمل کنید در بین مردم که هر کس شما را میبیند، بگوید اینها یاران امام صادقند، رحمت خدا بر امام صادق، مایه‌ى تحسین براى ما بشوید.مشرق جانم میشه گفت تنها این جا تو سایت شما هست که قلبم کمی آروم میگیره ولی نمی دونم چرا هیچ وقت حرف هام ثبت نمیشه؟!
  • نگار ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    5 10
    موفق و پاینده باشی نرگس اما بدان همیشه مخالف هست. تا حق هست باطل هم هست و تا باطل باشد شیطنتهایش هم هست و سعی دارد حق را زیر سوال ببرد
  • عبد ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 6
    گل گفتی
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 7
    آخه اینکه قلب نیست دریای نوره
  • کرد پیشمرگ ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    3 11
    کیست که عاشق پیشوا ورهبرش نباشد رهبرا با عشق به شما زند ه ایم وتا زنده ایم رزمنده ایم آقا جان دوست داریم .آقا جان دخترم شش سالشه از صمیم قلب دوستت داره صحبت های شما را با جون دل گوش میده احادیث ائمه را از شبکه پویا که یاد میگیره تو زندگیمون گوشزدمون می کنه بهمون میگه صبحها منو بیدار کنید نماز بخونم اگر بیدارش نکنیم خودش بیدار می شه از مادرتون خانم حضرت فاطمه زهرا (ص)گرفتیمش آقا جان خانواده ما از صمیم قلب دوستت دارند میخوام بدونی ما کردها همیشه پیشمرگتیم همیشه چون توی مملکتی زندگی می کنیم که زیر سایه شما وشهدای عزیز با عزت کرامت هستیم
  • آرش ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    2 9
    جانم فدای رهبر... .خوشا به حالمون که اینچنین رهبری داریم.قدرشو بیشتر یدونیم.
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    2 10
    ﻟﺒﻴﻚ ﻳﺎ ﺧﺎﻣﻨﻪ اﻱ ﺟﺎﻧﻢ ﻓﺪاﻱ ﺭﻫﺒﺮ
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 11
    بعدها وقتی آقای احمدی‌نژاد این اقدام را انجام دادند، من حساب کردم که به این ترتیب، لااقل عده‌ای که آقای خاتمی گفتند، دیگر شب‌ها گرسنه نمی‌خوابند.
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 8
    بابا چتونه . اصلا بذار منفی بدن . اصلا بیشتر هم بدن . یکی مرد جنگی به از صد هزار
  • سرباز سید علی ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    3 8
    جا ناقابلم فدای عمر با ارزش حضرت خامنه ای
  • rou ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    0 9
    آفرین محسن من میگم یکی + و -- میده خودمشرقهههه...
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    8 3
    امیدوارم روزی برسد که واقعا مسئولین برای مردم کارکنند.
  • ناشناس ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 10
    جانم فدای رهبر
  • کرد پیشمرگ ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    2 12
    دوستان دوست دارم به عشق امام خامنه ای مثبت ها را بالا ببرید و هدیه کنید به شهدای عزیزیکه برای ما جونشون تقدیم ایران همیشه سرافراز نمودند رهبر عزیزم تاکید می کنم ما کردهای با غیرت و ایرانی پیشمرگ همیشگی شما هستیم و خواهیم بود
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 31
    اشتباهی منفی دادم و2 تاحسابشد!
  • محمد ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 23
    بنده یکی دو سال در محضر پسران اقا درس خوانده ام و از نزدیک رفتار و منش اونها رو دیدم و وسایل و... به وااقع پاک و ساده و اهل علمند
  • قوچانی ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 35
    جانم فدای سیدعلی
  • دانا ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 5
    من دلم براامثال شما میسوزه که ادعای طرفداری لزآقادارید ولی هنوزحرف زدن روبلدنیستیداین جمله یعنی چی(جنگ افزارهایی داریم که وجودخارجی نداره)
  • پیشمرگه ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    2 6
    بعضیا چه تفکراتی دارن من که شیعه نیستم و سنی هستم ارادات خاصی به آقای خامنه ای دارم تو دل برو مثل بعضیا نیستن
  • مهدی ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 4
    کاش دنیا آینه ای سخن گو بود ، ای کاش ای کاش ای کاش
  • هادی ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 5
    السلام علیک یابن رسول الله
  • امیر ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 10
    آقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جااااااااااااااااااااااااان دوستت دارم......... . . . . . . . . . . . . . . . کور بشه هر کی نمیتونه ببینه...
  • محب ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    2 5
    هاشمی یاد بگیره...
  • سید رضا ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 8
    اقا جان فدایت شوم ...
  • نوکر سید علی ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 8
    داداشای گل اعم از ولایت مداران عزیز و اوناییکه نمیدونم چرا الکی منفی میدن 'باید به عرض برسونم که برای تمجید و تعریف از حضرت آقا مراجعه کنند به وزیر فراری دولت اصلاحات (مهاجرانی ) که گفت هیچ نقطه تاریکی در زندگی ایشون نیست .پس مابقی جلبکی ها ....در ضمن کل زندگی آقا و زن و بچه عزیزش اندازه آقازاده در حال محاکمه نیست.هرکی با علی و اولاد علی درافتاد ورافتاد.
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 9
    الله اکبر پاینده رهبر جانم فدای رهبر
  • ساخاروف ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    3 4
    خب چرا جوش ميزنين اونايي كه نظر منفي ميدن نظرشون محترمه، جنبه تحمل نظرات مخالف رو داشته باشين، اين كه رهبر ساده زيست و مؤمن هست شكي نيست و بر منكرش لعنت، اما بعضي از افراد با كاراي ناپسندشان بعضي شبهه ها رو ايجاد ميكنن... تو اين زمونه با اين گستردگي مملكت گزارشها رو از منابعي بدست ميارن و اگه منبعي اطلاعات غلط بده باعث بدبيني ميشه
  • عاشق ايران و مازندران ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 4
    دوستان عزيز اين آقا يا خانومى كه تو مطالب مشرق به عنوان مازندرانى كامنت هاى لوس و بيمزه و سخيف ميزاره مطمئن باشين ضمن اينكه مازندرانى نيست بلكه كينه ابلهانه و نفرت انگيزى هم از اين استان دوست داشتنى داره كه نشانه حماقت و جهل ذاتيش هست. من به عنوان يك مازندرانى اين مطلبو بعد از چند ماه كه اين موجود با كامنتهاى بى ربط و ... سعى در لجن پراكنى در افكار مخاطبان محترم مشرق نسبت به مردم شريف مازندران داشت نوشتم و اميدوارم شرش به خودش كه مشخص است اهل كجاست كه به احترام مردمان دوست داشتنى و نجيبش ذكر نميكنم برگردد. البته از مشرق هم انتظار ميره كامنتهاى اين فرد را تأييد نكند. و در آخر اينكه: پس جواب او سكوتست و سكون هست با ابله سخن گفتن جنون مولوى
  • علیرضا فدایی رهبر ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 4
    یه کمی کار کن ول خرجی هم نکن پراید خریدن دیگه فقط تصمیم می خواد کار سختی نیست
  • علیرضا فدایی رهبر ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 5
    خدا آقا رو برای ما ملت حفظ بفرمایند من که دوست ندارم در نبود ایشان توسط بعضی ها خورده بشم
  • guest ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    4 7
    سلام بر سلاله ی زهرای اطهر سلام بر علی زمان. آقا گیان خاکی پات سرمه ی چاومانه،آقا گیان هناسه ی گرمت قوتی قلبمانه. منتت هیشت او ساله که تشریفت هاورد له دیاری عاشقان له کرمانشاهان. آقاگیان کرد جماعت له ژن و پیا آرزویان یسه له ژیر قدمت گیان فدا بکن و یه اشارت، آقاگیان خدا وند عمر ایمه بگرید و و عمر پربرکتت اضافه بکی گیان ناقابلمان و فدای یه میو سرت آقا گیان، هرگز فراموش نیود او ساله که تشریف هاوردی له کرمانشاهان نیور واران کردی دیار مرز نشینیل کردوارت، جای جای شهر پربیو عطر گل یاس آقا گیان، و یادمان نیچود که حصاری که دور مسیر حرکت خودروایی که وناوی تشریف داشتی حصار کیشاین ول وقتی گان عطر حضورت پیچی و ناو شهر مردم مجنون لیلا بین و شکانن حصار جدایی جور نگین کلکوانه دربر گردن مولای خویان آقاگیان. آقا گیان کرد جماعت پیشمرگ سید علی خامنه اییه گشت دنیا بزانی دستی که قصد تعدی و جسارت و ساحت و حریم ولایت عشق داشتو قطعی کیم آقا گیان ،ایمه پیش مرگیم ایمه اسماعیل ابراهیم خلیل الله ایم اقا گیان، آقا گیان کرد جماعت هنوز هایمه له سر عهدو پیمان خومان گرد پیر جماران گرد امام رو ح الله که فرمایش کرد """ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد" یا " نگذارید این انقلاب بدست نامحرمان بیفتد"" ای سید و مولای ایمه بعد از امام زمان (عج) ایمه حاضریم سر ببازیم و پای پیمان " از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن"" نمیدونم مشرق انعکاس میدی یانه اما میخوام تمام دنیا بدونه اکراد ایران سر به پای امام سید علی میبازند.پدر و مادرم و هر آنچه که دارم فدای یک لبخند آقا. سرمایه ی محبت زهراست دین من من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم گر مهر و ماه را به دو دستم نهد قضا یک ذره از محبت زهرا (واولاد زهرا) نمی دهم در سینه ام جمال علی نقش بسته است این سینه را به سینه ی سینا نمی دهم تا زنده ام ز در گه او پا نمی کشم دامان او ز دست تمنا نمی دهم * آقا گیان دعا که ارامان در راه انقلاب و ولایت شهید بیومن*
  • رحیم ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 8
    منم کرد کردستانم فرزند شهید جانم فدای رهبر
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 8
    جانم فدای رهبر...
  • احمد ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 8
    الله اکبر بزرگ و بزرگوار لبیک یا خامنه ای
  • جنوبی ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 7
    بسیار عالی ماجوونا باید کاری کنیم که رهبرمون شاد بشه و راضی امید رهبر به ما جووناست شکر خداراکه شده سید علی رهبر ما
  • محمد ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    4 7
    امتیازهای منفی غیرطبیعی به نظر میرسند مگر چنین موضوعی واقعا میتواند صحت داشته باشد ؟ بوی دشمنی و کینه ورزی و خباثت بر مشام می رسد
  • عباس ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    3 7
    جانم فدای رهبر (جیرفت شهر دارالولایه)
  • علیرضا ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    3 7
    لعنت برمنافقین ووهابیت وبهاییت وضدانقلاب توله سگهای اسراییل
  • ناصر ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    3 7
    ضمن ارزوی سلامتی برای آقا دوست دارم خوابی را که دو سه ماه پیش با اقا دیدم برای ایشان تعریف نمایم ولی افسوس این آرزو وخواب باید در سینه بمانند
  • خادم الشهدا ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    3 4
    مسئولین و آقا زاده ها درس بگیرن!!!!!!!!
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 7
    جانم فدایش
  • محمد ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    4 6
    با خوندن این مطلب از خودم خجالت کشیدم ما همچین رهبری داریم... واقعا اصل یک نظام رهبری اون نظامه خدا رو شکر
  • مهدیاز کوهشاه هرمزگانروستای چاله مورت ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    4 7
    جانم فدای رهبر شیر مرد جهان اسلام
  • ناشناس ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    4 8
    از تو به یک اشاره-از من به سر دویدن- به کوری چشم دشمنان - جانم فدای رهبر...
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    3 10
    بخدا منم همینطور در اوج نا امیدی بادیدن خوابی از ایشون به اون چیزی میخواستم رسیدم.
  • همدان ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    6 7
    خودم و همه خانواده ام فدای رهبر
  • نصیر ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 28
    رهبری حتی در میان سالی هم در جنگ در جبهه ها حضور داشتن ........اون حضرات فتنه افتخاراتی که دارند مال زمانی هست که رهبری رئیس جمهور بود... ای کاش مسئولین فعلی ما هم شخصا در جبهه های جنگ اقتصادی فرهنگی و ...مثل سربازهای عادی در صف اول حضور می داشتن......
  • جانم فدای رهبر ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    3 7
    جانم فدای رهبر
  • حسن ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    5 4
    سلام براوکه درحجاب معاصرت است سالهاپیش من درجایی بودم یکی ازمحافظین ایشان صحبت میکرداجازه ظبط صحبتهاراندادندیکسری ازمسائل راخودشان اجازه مطرح شدن نمیدهندکاش امکان دیدارباایشان بیشترمیشدچون شخصیتی جامع الاطراف هستندومشکلات ومعضلات جوانان وبسیاری راحل میکردندمیخواهم مثبت بدهم سیستم مااجازه نمیدهدوالبته بایدمراقب بودشهیدبهشتی فرموددافعه به حدلزوم جاذبه تابینهایت
  • افشین تهران ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 15
    جناب نادان شما دلت برای خودت بسوزه و امثال خودت که دائم دنبال گاف گرفتن از دیگرانید و از این خودشیفتگی کاذب رنج میبرید و هیچ مداواعی برایتان نیست بجز مراجعه به رونپزشک.معنی جمله ای که این برادر گفته اینقدر برای شما متوهمین همه چیز دان من بلدم گوی همیشگی سخت هست؟نمونش رادار کیهانی که همین امروز رونمایی شد ایا تا حالا راداری با این شکل و این قابلیت دیدی؟
  • افشین تهران ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    3 5
    قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری.
  • افشین تهران ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 4
    اونیکه منظور شماست نیاز به کنایه نداره و دستش برای تمام ملت رو شده هم خودش و هم فرزندانش.
  • افشین تهران ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 5
    نرگس خانم انشالله که همین 100نفری که گفتی هم مثل شما خداوند دل و روحی بزرگ بهشون بده تا بتونن بزرگان رو در اون جا بدن و در راه وطن حق رو از باطل بشناسن و در راه دین با ولایت گام بردارند تا همه در زیر این چتر قوی در امان باشیم.
  • افشین تهران ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 2
    حالا؟خیلی دیر شده.
  • افشین تهران ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 7
    بله.من خودم این مطلب رو یکی از دوستانم در لب تابش کپی کرده بود دیدم و سوال کننده دقیقا منظورش مسائل اقتصادی بود و خدا رو شکر که رهبری داریم که حتی دشمنانش از ایشون نمیتونن گزکی بگیرند .حالا هی جلبکیها زور بزنن و البته خودجوش!!!!!منفی بزنن.
  • افشین تهران ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 6
    یه جوری کامنت بزار که تکلیف خواننده روشن بشه نمیشه که هم به نعل بزنی هم به میخ.در ضمن این نظر نتنها محترم نیست بلکه ملاک دشکمنی با ملت و کشور و اسلام هست.دوست عزیز هر نظری را نمیتوان محترم انگاشت.
  • افشین تهران ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1 4
    دوست عزیز این شخص و نام جعلی او برای تمام خوانندگان دائمی این سایت و همچنین دوستان جلبکیش شناخته شده هست و هیچ ادم عاقلی این خود فروخته گان را در صف مردم غیور مازندران که در شهادت و دفاع از کشور و انقلاب شناخته شده هستند قرار نمیدهد.مازندران سرزمین مردانیست همچون شیرودی و کشوری و هزاران سردار شجاع و جان برکف دیگر .پس او را بحساب نیاورید.
  • افشین تهران ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 4
    افرین بر اکراد ایران و افرین بر شهر پهلوانان.
  • افشین تهران ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    3 5
    اینا اگه میخواستن درس بگیرن تا حالا گرفته بودن.
  • 1mard ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 6
    فکر کنم این یارو اسمش مازندرانیه و اصلا مازنی نیست. مازندران (طبرستان) مسلمان نشد تا اینکه شیعه علی (ع) شد. پیروی و اطاعت از ولی فقیه از اوجب واجبات هست.
  • هدایت الله حبیبی ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 6
    سلمُ لمن سالمکم خامنه ای حربُ لمن حاربکم امام خامنه ای
  • massi ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    2 8
    ای سید علی سیادتت را عشق است ای سید علی دیانتت را عشق است
  • بروجردیها ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    2 7
    چه خوب میشد رسانه ملی این حقایق رو برای مردم تبیین می کرد تا همه مردم از ساده زیستی این رهبر عزیز مطلع میشدن و کمی ساده زیستی رو پیشه میکردن رهبرم عاشقتم
  • کربلا ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    2 8
    یکی یه دونه ترین رهبر دنیا
  • اسیر ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    3 9
    تمام سر‌ و جان ما فدای یه خط نوشته از ولایت فقیه
  • صبا ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    6 8
    اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى الاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَحُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ وَمَنْ تَحْتَ الثَّرى، الصِّدّیقِ الشَّهیدِ، صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً، کَاَفْضَلِ ما صَلَّیْتَ عَلى اَحَد مِنْ اَوْلِیائِکَ
  • mohsen ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    2 7
    سلام توی هر استانی یا شهری یک نادون پیدا میشه اگر یک نفر به اسم مازندران که ایا باشد و یا نباشد، مطلب می نویسد مبتنی بر این نیست که علوی و مذهبی نباشند من خودم یک مازندرانی هستم و عاشق رهبر
  • قاسم ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    2 7
    ايشان خورشيد عالمتاب است ودر دنيا نظير ندارد او فرزند صالح و خلف فاطمه (ع)است و با اقا خلوتي دارد گواراي وجودش.
  • لطف اله ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    2 9
    وقتی در تبریز دستان پر مهر رهبر را لمس کردم و آن هم به طور کاملا" تصادفی مثل اینکه آرامش خاصی را در خودم حس کردم و هنوز هم به خود می بالم
  • ایرانی ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    2 7
    عالی بود تازنده ایم رزمنده ایم پاینده باد ولایت
  • اسماعیل ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    2 8
    جانم فدای رهبر
  • مهدی ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
    2 7
    ارزو دارم دوباره ببینم روی ماهش را
  • عبدالله ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    3 7
    تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست.
  • مصطفی شالی ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    1 7
    خدایا از عمر ما کم کن به عمر حضرت آقا اضافه بفرما خدایا به سلامت دارش
  • مهدی ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    2 8
    روی تو حجت موجه ماست
  • دوستدار همیشه رهبری ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    4 7
    تا خون در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
  • محسن ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    3 8
    سلام درود خدا بر سید علی خامنه ای (دامة برکاته)
  • گمنام ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    3 8
    حقا که تو از سلاله فاطمه ای باخنده خود به درد ما خاتمه ای زیباتر از این نام ندیدم به جهان سید علی حسینی خامنه ای...
  • امیر جعفری آرا ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    2 7
    جانم فدای آقا و رهبرم سید علی خامنه ای (حفظ الله .. انشاء الله تعالی)
  • صادق ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    1 7
    سلام معلوم نیست کدوم یکی از نظرات مثبت هست و کدومش مننفی؟ لطفا بررسی کنید و مشکل رو حلش کنید. در پناه حق
  • مهدی بزمجو ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    2 8
    عالم فدای یک تار موی رهبرم تا آخرین نفس ببه پای رهبرم میمانم
  • بچه شهید ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    3 8
    با سلام پدرم در راه حفاظت از ایران و اسلام و پیروی از ولایت شهید شد و من تنها فرزند پسر پدرم، تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خونم پای آرمانهای امام و انقلاب ایستاده ام رهبرم... از تو به یک اشاره
  • عباس ورامین ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    1 6
    من مخالف نیستم ولی بی ادب هم نیستم
  • سمانه ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    3 7
    جانم فدای سیدعلی........
  • غلام سید علی ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    2 7
    جانم فدای رهبر
  • محمدمهدی مهدیخانی ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    2 6
    جانم فدای رهبر خیلی دلم میخواد دستشونو ببوسم
  • محمدمهدی ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    2 6
    جانم فدای رهبر خیلی دلم میخواد دستشونو ببوسم
  • مصطفي ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    3 6
    من كلي راجب رهبري و خانوادش تحقيق كردم،انصافا اگر مردم ما ببينند رهبر چطور زندگي ميكند باورتان نميشود،خدا عمرتو زياد كنه سيد علي
  • سید علیرضا ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    2 7
    ما سیدا باهم پسر عموایم ،،،،کور بشه کسی که نتونه پسر عموی مارو ببینه
  • محمد ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    2 6
    فقط سید علی خامنه ای
  • محسن ار بابل ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    2 7
    خدایا سایه اش ر ا کم نکن که یک ملت یتیم میشنود
  • محمد ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    2 8
    انشالله سایه اقامون همیشه همیشه روی سرمون باشه .اقامون مهربون ،برکته،نور،رحمت،نعمت،زندگی ما همه چیز داریم چون اقا رو داریم .میخوام دنیا نباشه اگه اقا نباشه.جانم فدای رهبرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
  • محمدرضا ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    3 7
    بسمه الله رحمن الرحیم درود خدا بررهبرانقلاب اسلامی انشاا.. که سایه ایشان.همیشه برسر ملت ایران وهمه مردم باشد همیشه تو این فکر هستم که که یک روزی آقا رو ببینم ویا ایشان را دعوت به منزل این بنده وخانواده خوشحال میشویم امام زمان وخداوند متعال همیشه پشت پناه رهبرمعظم حضرت آیت الله خامنه ای به امید یک روز دیدار رهبر معظم به امید خدا وحق تعالی (یاعلی)
  • جهان ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    3 8
    جانم ب فدایت اقا
  • سیدمحمدمهدی حسینی ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    4 7
    خدا از عمر من کم کنه و به عمر آقا اضافه کنه
  • مری ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    3 8
    لبیک یا خامنه ای سردار خدا نگهدارت
  • غلام رهبر ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    2 7
    بسم الله الرحمن الرحیم.السلام علیک یا صاحب الزمان.جانم فدای رهبر عزیزتر از جانم.قابل توجه همه مخالفان و دشمنان این فرزند بزرگوار حضرت فاطمه سلام الله علیها بعضی از مجتهدین تضعیف رهبری را حرام میدانند.حاج اقا فاطمی نیا گفتند که هرکس با این مرد بزرگ با مقام معظم رهبری مخالفت کند خدا از او نمیگذرد اگر یقین نداشتم نمیگفتم.
  • samira ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    3 9
    جانم فدای سید علی خامنه ای
  • حسین ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    4 9
    ما مردم کوفه نیستیم علی تنها بماند
  • ناسناس ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    4 9
    دوستت دارم امنیت امروز مملکت مدیون شماست.
  • رضا ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    3 10
    فدایی داری سید علی جان
  • علی ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    2 9
    کاش روزی تشریف بیارن ایلام
  • رضا ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    3 8
    بسیجیان فدایت سید علی
  • علی ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    1 8
    جـــــــــــــــــــانـــــــــــــــــــم فدای سید عــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی
  • محمدحسین یزدان پناه بجنورد ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    2 10
    جانم فدای رهبر انشاالله سایه ایشان همیشه رو سر تمام شیعیان باشد
  • جانم فدای رهبر ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    2 8
    جانم فدای رهبر
  • شهاب علی اقدم ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    2 8
    جانم فدای رهبر
  • ابولفضل ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    11 9
    واقعا چشم اميد همه ملت به ايشان بوده وهست خدا سلامت نگهشون داره تا دشمنان اسلام وإيران هرگز نتونن خيالاتي كنن
  • مسعود رحیمی ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    5 8
    سلام حضرت آقا مصداق آیه ریسمان الهی است اگر خدای نکرده ازن ریسمان پاره یا شل بشه وضعمون میشه سوریه و عراق و لیبی و مصر. پس همه از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب باید قدر ابن تعمت الهی رو بدونیم.
  • سیدمحمدحسینی ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    2 11
    آقا جان من منتظر حکم جهادم
  • شهروند ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    2 8
    جانم به این رهبر خاکی ....از علی تا به علی فاصله یک آینه است...
  • عبدالحسین ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    3 8
    برماست که از رهبر خود اهل اطاعت باشیم،تکلیف چنین است به دنبال بصیرت باشیم
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
    8 13
    چرا فقط نظرهای دستمال ها را میگذارید پس دموکراسی چی .. تا به کی عوام فریبی و فقر و فاصله طبقاتی
  • ناشناس ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    5 12
    خداوند عمر ما را به رهبر عزیزمان بدهد
  • مصطفی ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    5 10
    دست بوسم رهبرم
  • علي تبريز خامنه ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    5 10
    فداي رهبرم هستم
  • سالار هژبری از سنندج ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    3 7
    بزرگترین ارزوی زندگیم اینه که یه روزی از نزدیک حضرت آقا را زیارت کنم و دست و پایش را با جان و دلم ببوسم و بگم بخاطر تمام زحماتی که واسه ما کشیده واقعا ممنونم ...جان و دلم روزی هزار بار فدای رهبرم سیدعلی..
  • یحیائی ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    4 12
    جانم فدای رهبر خامنه ای کوثر است دشمن او کافر است
  • بردیا ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    4 9
    شاید خیلی تیپم بسیجی نباشه ولی رهبرم کافیه یه کلام بگه ... اون وقته که لبیک میگم و شمشیرم رو به روی دشمن اسلام می کشم .... یا حیدر
  • محمد ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    4 6
    بیاییم با خوبی کردن اسلام را به جهانیان نشان دهیم
  • زهرا ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    3 10
    جانم فدای سید علی خامنه ای مرگ بر امریکا . مرگ بر اسرائیل . مرگ بر شاه . درود بر خمینی . درود بر خامنه ای درود بر سپاه پاسداران و بسیج و مرگ بر اخبار های ضد ایران و رهبر امام خمینی
  • مرجان ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    4 9
    جانم فدای رهبر عزیزم
  • ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    5 4
    بر پدر و مادر خودت لعنت آقا مهدی. هر کس نظری داره دلیلی برای لعن و نفرین نیست.
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    5 7
    ای مقتدایم چشمان تو مومن شدم برایمان تو
  • سید ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    5 10
    جانم فدای رهبر
  • عاشق ولایت ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    4 23
    با سلام .جانم فدای رهبر من فرزند ازاده ای هستم که پدرم 9 سال از عمر خودش را در زندان های بعثی گذراند بخاطر رهبرش خمینی .و من الان افتخار میکنم و اماده ام همانند پدرم در راه این انقلاب حتی جانم را بدهم دوستتون دارم عاشقان ولایت
  • عباس راد ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    5 30
    من یک شهروند معمولی هستم دوران جنگ به خاطر جثه کوچکم که سوم راهنمایی هم بودم منو به جبهه نبردندولی من دربسیج محل فعال بودم تا اینکه یه روز به ما بسیجیها ی محل خبر دادند که اقای هادی خامنه ای میخواهد از پایگاه ما بازدید به عمل اورد ما خیلی خوشحال شدیم انشب اقای هادی خامنه ای پیش ما ماند حالا که دارم فکرمیکنم برادر رهبرمعطم وعزیزمان پیش مابوده احساس افتخار وغرور میکنم وهمواره ازخدای متعال سلامتی رهبر عزیزم راازخداوند متعال خواستارم خداونداازعمرمابکاه و برعمررهبرافزا الهی امین
  • رها ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    3 12
    جانم فدای رهبرعزیزم
  • عاشق ولایت ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    5 15
    معبودا از باقیمانده عمرم بکاه به عمر رهبرم بیفزا سلامتی و طول عمر رهبر صلوات
  • بی نام ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    4 12
    رهبرم زیر سایه اقا امام زمان موفق وموید وپیروز باشی
  • حمید جانباز از اصفهان ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    8 12
    آقا جان سلام . قربون تو اجداد طاهیرنت برم . آقا جان امید ما جانبازان شما هستید . از شما استدعا دارم دستور بفرمایید با مدیران مفسد بسیار سخت برخورد کنند . آقاجان عملکرد بد این مفسدان زبان ما را در دفاع از انقلاب کند کرده .. خدا عزتت و عمرت را افزون کند آمین
  • محمد صادقی ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    8 15
    سلام ودرود خداوند براین سیدجلیل القدر....
  • ابوالفضل ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    6 16
    جانم فدای رهبر
  • مطهره ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    7 21
    جان وتنم فدای رهبر
  • سرباز ولایت ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    11 31
    بی عشق خامنه ای نتوان عاشق مهدی شد.
  • آریا مقدری ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    13 27
    رهبرم دوست دارم جانم در راهت جانم در راه خدا و تو فدا شه رهبر این ملت و اباد
  • منن کوچیک رهبرم ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    17 28
    جانم فدای رهبرم
  • احمد ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    14 28
    سلا م من بر رهبر فرزانه همه اردبیلیها دوستدار مقام معظم رهبر هستند انشاءا... سلامت باشند
  • علی ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    21 36
    سلام اگه میشد اقا یک بارم که شده میومد خونه ما من ایشونو میدیدم اقارو میبوسیدم هیچ ارزوی دیگهای ندارم ولی حیف که ما از ازین شانسا نداریم ولی اقا اگه اومدی میگم به یاد قدیما خانمم یه ابگوشت خوب بار بزاره
  • علی محمودابادی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    0 1
    جانم فدای حضرت اقاخامنه ای
  • عادل IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    0 1
    جانم فدای رهبر
  • امیر ارسلان IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    0 1
    جانم فدای رهبر
  • زهرا رستمی منجزی ومهتاب تقی پور IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
    0 1
    جانم فدای رهبر
  • علی لطفی مهروییه IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    0 1
    جانم فدای رهبرارزوداشتم خدمتگذارایشان تا پایان عمرم باشم خداوندکریم به عمراوبیفزایدانشا......
  • علی لطفی مهروییه IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    0 1
    جانم فدای رهبرارزوداشتم خدمتگذارایشان تا پایان عمرم باشم خداوندکریم به عمراوبیفزایدانشا......
  • یوسف IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    0 1
    جانم فدای رهبر
  • یوسف IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    0 1
    جانم فدای رهبر
  • علی عیوضی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
    0 1
    جانم فدای رهبر
  • خالد IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    0 1
    جانم فدای رهبرم
  • خالد IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    0 1
    جانم فدای رهبرم
  • علی IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
    0 1
    لبیک یا خامنه ای خیلی اقا رو دوست دارم کاش که من هم یکبار از نزدیک ایشان را ملاقات میکردم
  • حسین میری IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    0 1
    جانم فدای رهبر
  • محمد طاها IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
    0 1
    با صلوات و درود بر پیامبر بزرگ اسلام،حضرت محمد و آقا امام زمان عج،،ما برای سانت به سانت کشورمان خون دادیم و با هدایت بزرگ مرد ایران حضرت امام خامنه ای دشمنان رو ابر قدرتها رو به ستوه آوردیم،،،ایران مظهر عشق و ایمان و ناموسه ،درود بر شهیدان،جهت پاسداری مرز و بوم باز هم جانمان فدای ایران و رهبر،،،،گوش به فرمان و آماده باشیم ،،،،
  • علی عسکری IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    0 1
    جانم فدای رهبر..
  • زهرا IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    0 1
    جانم فدای رهبر
  • زهرا IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    6 7
    جانم فدای رهبرم
  • یاشار AE ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    0 2
    جانم فدای رهبرم و وطنم ایران
  • مجید IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    0 2
    لبیک یا خامنه ای
  • صادق IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
    0 3
    جانم فدای مردم ایران جانم فدای رهبرمون
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    0 2
    جانم فدای رهبرم که هر سخنش از قران است بدون اندیشه سخن نمی گوید
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    0 2
    جانم فدای رهبرم که هر سخنش از قران است بدون اندیشه سخن نمی گوید
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    0 2
    جانم فدای رهبرم که هر سخنش از قران است بدون اندیشه سخن نمی گوید
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    0 2
    جانم فدای رهبرم که هر سخنش از قران است بدون اندیشه سخن نمی گوید
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    0 2
    جانم فدای رهبرم که هر سخنش از قران است بدون اندیشه سخن نمی گوید
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    0 2
    جانم فدای رهبرم که هر سخنش از قران است بدون اندیشه سخن نمی گوید
  • محمد IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
    0 3
    فقط یک جمله : جانم فدای رهبر
  • محمد IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
    0 2
    فقط یک جمله : جانم فدای رهبر
  • مهدیه IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    0 2
    سلام آقاجان ساده زیستی شما دلیل باور ما به شماست. آقاجان دست مدیران فاسد، اشرافی و تبعیض گر رو از سر این مردم کم کنید. خداوند رهبر عزیزمان آیت الله خامنه ای، سید حسن نصرالله، سردار سلیمانی و امثالهم را برای دینمان حفظ کند و در فرج آقا امام زمان تعجیل فرماید. اللهم عجل لولیک الفرج
  • طیبه IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    0 2
    بخدا در مورد زندگی آقا همیشه تو فکرم همین مطالب بالا بود جانم فدای رهبر آرزوم اینه یه بار رهبر عزیزم و از نزدیک ببینم انشالله همیشه سایتتون رو سر ما و ایران پاینده باشه
  • کارخانه IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    0 2
    گویند تمنایی از دوست بکن سعدی جز دوست نخواهم کرد از دوست تمنایی من از خداوند سبحان برای حضرت آقا آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت آرزو دارم
  • علی IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
    0 2
    جانم فدای رهبر منم خیلی دلم میخواد از نزدیک ببینمشون و دستشونو ببوسم
  • احمد هوشمند کوراباد IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    0 2
    سلام من به رهبر عزیزمان دوستت داریم ازدل وازجان آقا آرزوی سلامتی وتندرستی ازدرگاه خداوند خواستاریم درود برایران نیرومند همه اینها رو مدیون رهبرمان هستیم جانم فدای آقام
  • فرزاد IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    0 2
    درودبررهبر لبیک یاامام خامنه ای از بندرعباس
  • فرزاد IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    0 2
    درودبررهبر لبیک یاامام خامنه ای از بندرعباس
  • حسین IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    0 2
    اقا سرت سلامت ، جانم فدای رهبرم
  • کربلاهی حسین //////..... IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 2
    باسلام وصلوات خدا به روح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیزمون و پدر عزیزم ودرود به رهبرم امام خامنه ای ..مد...ظه..الله..تعالی که اللهی خودم فداش بشم خدا حفظش کنه وپاینده باد بسیج و سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران واین امنیتی هم که وجود دارد ما مدیون رهبر عزیزمون و خون شهداست وبنده اط برادران سپاه هستیم هر موقع که دیدار حضرت اقا یا ماموریتی که سپاه برای ما میزاره تا چشمانم به صورت نورانی حضرت امام خامنه ای..مد..ظه..الله..تعالی میافته انرژی فراوانی بهم میده خدا حفظش کنه رهبر انقلاب رو و پاینده سپاه پاسدران ....
  • کربلاهی حسین //////..... IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 2
    باسلام وصلوات خدا به روح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیزمون و پدر عزیزم ودرود به رهبرم امام خامنه ای ..مد...ظه..الله..تعالی که اللهی خودم فداش بشم خدا حفظش کنه وپاینده باد بسیج و سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران واین امنیتی هم که وجود دارد ما مدیون رهبر عزیزمون و خون شهداست وبنده اط برادران سپاه هستیم هر موقع که دیدار حضرت اقا یا ماموریتی که سپاه برای ما میزاره تا چشمانم به صورت نورانی حضرت امام خامنه ای..مد..ظه..الله..تعالی میافته انرژی فراوانی بهم میده خدا حفظش کنه رهبر انقلاب رو و پاینده سپاه پاسدران ....
  • کربلاهی حسین //////..... IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 3
    باسلام وصلوات خدا به روح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیزمون و پدر عزیزم ودرود به رهبرم امام خامنه ای ..مد...ظه..الله..تعالی که اللهی خودم فداش بشم خدا حفظش کنه وپاینده باد بسیج و سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران واین امنیتی هم که وجود دارد ما مدیون رهبر عزیزمون و خون شهداست وبنده اط برادران سپاه هستیم هر موقع که دیدار حضرت اقا یا ماموریتی که سپاه برای ما میزاره تا چشمانم به صورت نورانی حضرت امام خامنه ای..مد..ظه..الله..تعالی میافته انرژی فراوانی بهم میده خدا حفظش کنه رهبر انقلاب رو و پاینده سپاه پاسدران ....
  • کربلاهی حسین //////..... IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 3
    باسلام وصلوات خدا به روح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیزمون و پدر عزیزم ودرود به رهبرم امام خامنه ای ..مد...ظه..الله..تعالی که اللهی خودم فداش بشم خدا حفظش کنه وپاینده باد بسیج و سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران واین امنیتی هم که وجود دارد ما مدیون رهبر عزیزمون و خون شهداست وبنده اط برادران سپاه هستیم هر موقع که دیدار حضرت اقا یا ماموریتی که سپاه برای ما میزاره تا چشمانم به صورت نورانی حضرت امام خامنه ای..مد..ظه..الله..تعالی میافته انرژی فراوانی بهم میده خدا حفظش کنه رهبر انقلاب رو و پاینده سپاه پاسدران ....
  • کربلاهی حسین //////..... IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 2
    باسلام وصلوات خدا به روح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیزمون و پدر عزیزم ودرود به رهبرم امام خامنه ای ..مد...ظه..الله..تعالی که اللهی خودم فداش بشم خدا حفظش کنه وپاینده باد بسیج و سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران واین امنیتی هم که وجود دارد ما مدیون رهبر عزیزمون و خون شهداست وبنده اط برادران سپاه هستیم هر موقع که دیدار حضرت اقا یا ماموریتی که سپاه برای ما میزاره تا چشمانم به صورت نورانی حضرت امام خامنه ای..مد..ظه..الله..تعالی میافته انرژی فراوانی بهم میده خدا حفظش کنه رهبر انقلاب رو و پاینده سپاه پاسدران ....
  • کربلاهی حسین //////..... IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 2
    باسلام وصلوات خدا به روح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیزمون و پدر عزیزم ودرود به رهبرم امام خامنه ای ..مد...ظه..الله..تعالی که اللهی خودم فداش بشم خدا حفظش کنه وپاینده باد بسیج و سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران واین امنیتی هم که وجود دارد ما مدیون رهبر عزیزمون و خون شهداست وبنده اط برادران سپاه هستیم هر موقع که دیدار حضرت اقا یا ماموریتی که سپاه برای ما میزاره تا چشمانم به صورت نورانی حضرت امام خامنه ای..مد..ظه..الله..تعالی میافته انرژی فراوانی بهم میده خدا حفظش کنه رهبر انقلاب رو و پاینده سپاه پاسدران ....
  • کربلاهی حسین //////..... IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 2
    باسلام وصلوات خدا به روح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیزمون و پدر عزیزم ودرود به رهبرم امام خامنه ای ..مد...ظه..الله..تعالی که اللهی خودم فداش بشم خدا حفظش کنه وپاینده باد بسیج و سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران واین امنیتی هم که وجود دارد ما مدیون رهبر عزیزمون و خون شهداست وبنده اط برادران سپاه هستیم هر موقع که دیدار حضرت اقا یا ماموریتی که سپاه برای ما میزاره تا چشمانم به صورت نورانی حضرت امام خامنه ای..مد..ظه..الله..تعالی میافته انرژی فراوانی بهم میده خدا حفظش کنه رهبر انقلاب رو و پاینده سپاه پاسدران ....
  • رهبرم IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
    0 2
    از نظر من رهبر فوق العاده هست. از ته دل میگم جانم فدای رهبر
  • کریم ازرودان IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    0 2
    خداوند متعال سایه حضرت بالا سر ما تا ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد واز خداوند آرزو میکنم یک روز از نزدیک ملاقات کنم
  • کریم ازرودان IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    0 2
    خداوند متعال سایه حضرت بالا سر ما تا ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد واز خداوند آرزو میکنم یک روز از نزدیک ملاقات کنم
  • کریم ازرودان IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    0 2
    خداوند متعال سایه حضرت بالا سر ما تا ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد واز خداوند آرزو میکنم یک روز از نزدیک ملاقات کنم
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
    0 2
    جانم فدای رهبرم تاج سرم
  • نادرصوفی AE ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 2
    از پارس اباد مغانم جانم فدای رهبرم سید علی خامنه ای
  • مجتبی عابدینی IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    0 2
    جانم فدای رهبر ای کاش یکبار هم مسشد تو عمرم اقا را از نزدیک ببینم
  • هادی IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
    0 2
    جانم فدای رهبر
  • زهرا IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 2
    جانم فدای رهبرم جانم فدای نائب مهدی فاطمه سلام الله علیها .......خیلی عالی و مفید بود ممنون
  • سعید یدالهی GB ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 2
    عالیییییی حضرت آقا تا آخر قیامت باهاتم
  • Saeed yadollahi GB ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 2
    عالیییییی بود فقط باید یک جمله گفت:این دنیا که هیچ تا آخر قیامت هم با یک نفس ما طرفدارانت هیچ وقت تو را تنها نمی گذاریم و میگوییم لبیک یا خامنه ای
  • محمدتقی IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    0 2
    من رهبرم را خیلی دوست دارم وبی نهایت به ایشا ن عشق می ورزم خدا به حق محمدص وال محمدسایه ایشان راازروی وطنمان کم نکند.
  • ریحانه‌احمدی IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    0 3
    سلام خدا خیرتان دهد خیلی مطالب نابی بود خیلی دوست داشتم بیشتر در مورد زندگی حضرت آقا بدونم ممنونم ازتون
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 2
    سلام و درود خدا بر رهبر مسلمین جهان
  • غلام قلعه IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 3
    من فردی 40 ساله در روستا د ور افتاده زندگی میکنم 4 فرزند دارم تنها ارزو که دارم دیدن حضرت اقا ا ز نزدیکه دو بار امدم حرم امام خمینی زمان سالگرد اما نتونستم برم جلو فقط 1دقیقه اقا را زیارت میکردم از نزدیک به ارزویم
  • مهرداد IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 4
    جانم فدای رهبر
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 2
    جونم فدای رهبر اهل ابادانم
  • شهریار IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 1
    جانم فدای رهبر عزیزم
  • وصال IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 1
    اشک از چشمام جاری شد...از سبک زندگیشان...می‌دونم و ایمان دارم ک تو دلشون از این وضعیت اقتصادی خیلی غصه هست...ولی به روی خودشون نمیارن...کاش یک بار از نزدیک میدمشون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس