فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: پهپادهایی که قصد تجاوز به فضای جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند مانند پهپاد RQ170 آن را سالم می‌نشانیم و یا قاطعانه دستور انهدام آنها صادر می‌شود.

به گزارش مشرق، امیر فرزاد اسماعیلی ظهر امروز در حاشیه تجدید میثاق فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای راهبردی پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) در ششمین سال تاسیس این قرارگاه اظهار داشت: سازمان ایکائو چند روز قبل مطرح کرد که فضای جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین فضا برای عبور هواپیماهای مسافربری است.

وی با بیان اینکه امروز عبور و مرور پروازها از فضای جمهوری اسلامی ایران نسبت به سنوات گذشته به بیش از سه برابر گسترش یافته است،‌ گفت: این نشان از امنیت و افتخار ایران اسلامی دارد که جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای خاورمیانه امن‌ترین فضا را دارد و پروازهای مسافربری با امنیت در حال تردد هستند.

* اجازه ورود به پروازهایی که مجوز نداشته باشند را نمی‌دهیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) بیان داشت: اگر پروازی مجوز عبور نگرفته باشد به هیچ وجه اجازه ورود به آن را نمی‌دهیم حتی اگر پروازهای مسئولان کشورهای مختلف جهان باشد.

* برخورد قاطع با پهپادهای جاسوسی

اسماعیلی در ارتباط با مقابله با پهپادهایاسوسی نیز بیان داشت:‌ پهپادهایی که قصد تجاوز به فضای جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند یا مانند پهپاد RQ170  آن را سالم می‌نشانیم و یا قاطعانه دستور انهدام آنها صادر می‌شود، همانند پهپاد جاسوسی اسرائیل که چند روز قبل ساقط شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) در پایان اظهار داشت: در مقابله با پهپاد جاسوسی اسرائیل، یگان پدافند هوایی سپاه که تحت مدیریت یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی بود این پهپاد رژیم صهیونیستی را منهدم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امید ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 0
    یک سوتی دادید تموم شد رفت دیگه اینقدر تابلو بازی نکنید
  • ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    0 0
    اقای امید بی تخصص بیسواد در حوزه نظامی سررشته نداری اظهار نظر بیهوده نکن شناسایی پهباد و زدنش اونقدرها هم که فکر میکنی اسان نیست اگر اسان بود اسرائیل و امریکا پهباد ایوب رو با موشک میزدند نه اینکه با جنگنده برند از 30 متریش بزنند پس کار بزرگی کردن بچه های سپاه و ارتش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس