کد خبر 339599
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲

در هفته جاری، دو رویداد میمون و مبارک، ذوق و شوق وصف‌ناپذیری در دل همه آزادگان، آزاداندیشان، محرومان و مستضعفان جهان ایجاد کرد.

الیاس حضرتی: ۱‌ـ پیروزی قاطع و بی‌نظیر مردم مظلوم غزه و گروه‌های جهادی حماس و جهاد اسلامی و به‌ طور کل تفکر مقاومت در مقابل تجاوزگری رژیم صهیونیستی در عین حمایت تمام کشورهای غربی به ویژه امریکا از این جنایات‌‌ که موضوع کوچکی نیست. این رویداد پیروزی مظلومیت در مقابل ستمکاران و خونخواران و پیروزی خون نه بر شمشیر، بلکه بر مدرن‌ترین تجهیزات نظامی، اطلاعاتی، سیاسی و اقتصادی است.

آنچه در غزه رخ داد، پیروزی حرکت‌های مردمی و ملت‌های معتقد و حق‌طلب در مقابل خوی تجاوزگری و زورگویی و قلدری در دنیای امروز، پیروزی صدای ملت‌ها در مقابل سکوت مرگبار سازمان‌های بین‌المللی، پیروزی حمایت‌های ملت‌های آزادیخواه به خصوص ایران قهرمان، جمهوری اسلامی مقتدر و رهبر آزاده آن و همچنین سپاه مقتدر در مقابل حمایت‌های تمام قد کشورهای سرمایه‌داری و ابرقدرت‌هاست.

پیروزی مقاومت و پایداری در مقابل حرکت کور و بی‌نتیجه خط سازش و خط ذلت است. تصویری که اقدام شجاعانه و اعتقادی مردم مسلمان غزه به دنیا مخابره کرد این بود که در مقابل خوی تجاوز و خونخواری رژیم صهیونیستی جز با ابتکار و خلاقیت و دفاع جانانه با گوشت و پوست و استخوان و قربانی دادن در پای آنچه حق و حقیقت است، نمی‌توان موفق بود.

این مبارزه بین حق و باطل، پیروزی شادی‌آفرین جبهه حق را به دنبال داشت. نکته مهم در این داستان نقش بی‌بدیل جمهوری اسلامی نه به صورت مخفی بلکه آشکار و با فریاد بلند بود، همان‌ گونه که امام راحلمان استراتژی و مسیر آینده ملت‌های مسلمان را نابودی اسراییل ترسیم کردند.

رهبری معظم انقلاب و سپاه پاسداران به عنوان بازو‌ قدرتمند انقلاب به تجهیز و سازماندهی گروه‌های صادق فلسطینی و انتقال تمامی تجارب، آموزش‌ها و امکانات اولیه موشکی و خودکفا کردن آنان در راستای تأمین و راه‌اندازی تجهیزاتی که بتوانند آرامش و آسایش را از دشمن خونخوار گرفته و آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی و قبول شرایط فلسطینیان کند، نقش بی‌بدیلی در این پیروزی داشته‌اند.

یادمان باشد که اسراییل از روز اول درگیری‌ها در این دوره اهدافی را اعلام کرده بود از جمله نابود کردن و اسارت همه گروه‌های مبارز فلسطینی و نابودی امکانات موشکی و از بین بردن همه تونل‌ها و وادار کردن حماس و جهاد اسلامی به خلع سلاح و پذیرش ذلت و سازش.

اما غیر از خراب کردن چند تونل محدود از هزاران تونل موجود، به هیچ یک از اهدافش نرسید و این میسر نبود، مگر با مقاومت جانانه مردم غزه، اقتدار و هشیاری گروه‌های فلسطینی و حمایت سیاسی و لجستیکی جمهوری اسلامی ایران.

۲-
با شناسایی و ساقط کردن پهپاد اسراییلی در نطنز توسط اصیل‌ترین و صادق‌ترین فرزندان این ملت و امام و رهبری بار دیگر ابهت پوشالی اسراییل درهم شکست.

اسراییلی که ادعا دارد تمام فضای کشورهای منطقه زیر بال و پر اوست و هر جا اراده کند، اعم از فضای ترکیه، عربستان و کشورهای عربی و اروپایی می‌تواند اقدامات شناسایی را انجام دهد بنا داشت در یک حرکت واکنشی در مقابل بن‌بستی که در غزه ایجاد شده بود و شکستی که متحمل می‌شد، کاری نمادین و سمبلیک در جهت عکسبرداری از منطقه و تأسیسات هسته‌‌ای نطنز انجام دهد و اعلام کند اگر جمهوری اسلامی از گروه‌های مبارز فلسطینی و مقاومت مردم غزه با تمام توان حمایت می‌کند و از طریق تونل‌ها و پهپادهایی که در اختیار مردم مبارزه غزه گذاشته، عمق مناطق استراتژیک اسراییل را مورد هدف قرار می‌دهد، در مقابل قادر است از عمق استراتژیک ایران گزارش‌های هوایی داشته باشد.

اما فرزندان این مرز و بوم، یادگاران امام (ره)، پاسداران جان برکف مثل همیشه آنچنان ضربه‌‌ای به اسراییل زدند که بار دیگر ابهت پوشالی و به ظاهر توانمند اسراییل به خاک مالیده شد. همان‌ طور که فرماندهان سپاه اعلام کردند، کارهای نظامی اسراییل را با دیپلماسی جواب نخواهند داد و این آغاز سحر است.

بر خود فرض می‌دانم از برادران سپاهی‌ام از ته قلب تشکر و قدردانی کنم و روی ماه و پیشانی نورانی آن‌ها را می‌بوسم که نه ‌تنها دل ملت ایران را بلکه قلوب تمامی مسلمانان جهان و همین‌ طور تمام آزادیخواهان و حق‌طلبان را مملو از شادی کردند و با صدای بلند اعلام می‌کنم برادران سپاهی‌ام، متشکرم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    بابا بی خیال!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    همه ما بر خود فرض می‌دانيم از برادران سپاهی‌امان از ته قلب تشکر و قدردانی کنيم و روی ماه و پیشانی نورانی آن‌ها را می‌بوسيم که نه ‌تنها دل ملت ایران را بلکه قلوب تمامی مسلمانان جهان و همین‌ طور تمام آزادیخواهان و حق‌طلبان را مملو از شادی کردند و با صدای بلند اعلام می‌کنيم برادران سپاهی‌امان، متشکريم.
  • ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    بيخود نيست بهت مشکوکم مشرق اين الياس حضرتي کيه اگه نماينده سابق رشته که پرونده اش خيلي خرابه يه اصلاح طلب افراطي وتندرو حالا نميدونم شما چرابين اينهمه خلق الله پيام اينو گذاشتين
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    اعتماد
  • کبیر شریفی ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    ما هم از طرف جامعه اساتید دانشگاه به عزیزان فداکار سپاه پاسداران که انسانهایی به معنای کلمه هستند و معرف نماد جمهوریت و اسقامت ایران اسلامی در مرزهای بین المللی هستند تبریک گفته و آرزوی موفقیت سلامتی داریم.
  • علی ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    سپاه از متن ملت و برای ملت است برای اسلام است میراث دار خون جوانان شهید این مرز وبوم است و خار چشم دشمنان این میهن .... دلاوران سپاه و ارتش و بسیج و نیروی انتظامی همه شما سربازان آقا امام زمان (عج) هستید و مایه افتخار ملت .
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    بابا بی خیال چرا باید همیشه مرغ همسایه غاز باشه ... ؟؟؟ نگاهی به وضع تأسف بار مملکت خودمون بیاندازید
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    یه بار هم هواپیمای مرکل خواسته بود بدون اجازه از آسمان ایران عبور کنه که اجازه ورود بهش ندادن و کلی تو آسمان منتظر اجازه شد
  • اصغری ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    الیاس حضرتی فرمانده لشکر قدس گیلان در جنگ بود .اصالتا" آذری هستند .سه دوره نماینده مردم رشت ویک دوره نمایندگی مردم تهران را در کارنامه داشته است.هشت سال هم ریاست فدراسیون ورزش های رزمی.ایشان ار معتدلین این نظام بوده است وهست.
  • بهرام ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    یرادران سپاه، عزیزان و نورچشمان ملت آزاده اند. بعد از نامه ی حاج قاسم سلیمانی منتظر و چشم به راه " نصر من الله و فتح قریب " بودیم که به لطف حضرت حق محقق گشت. این پیروزی به همه آزادگان جهان و به ویژه عزیزان و برادران سپاهی تبریک و تهنیت باد.
  • عباس ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    برادران خدا قوت خدا ی منان همه جا یارویاورتون
  • kambiz ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    به ادم بی خیال زن نمیدن
  • ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    تو اوج فتنه 88 شما و رفیقاتون از این طرز فکرها نداشتید جناب حضرتی؟! حالا زمونه عوض شده یا شما عوض شدید یا گوش ما مخملیه؟!
  • مهدی مرادیفر ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    الیاس از نماینده گان استان کرمانشاه است ویار غار کروبی وخاتمیه وسابقه خوبی نداره اون از مدافعین سران فتنه است و هنوز توبه نکرده و مسر بر تقلب در انتخابات گذشته است
  • مهدی مرادیفر ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    یه کلام ختم کلام بفرموده امام بزرگوار اگه سپاه نبود ایران هم نبود
  • ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    واقعا هر چقدر از عزیزان سپاهی تشکر شود باز هم کم است.گاها دیده میشود که در سایت فرارو بعضی ها به سپاه و بچه حزب اللهی توهین میکنند.در حالی که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
  • ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    واقعا هر چقدر از عزیزان سپاهی تشکر شود باز هم کم است.گاها دیده میشود که در سایت فرارو بعضی ها به سپاه و بچه حزب اللهی توهین میکنند.در حالی که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    واقعا عجب رویی دارید!
  • امید ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    عجب!!!
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    رئیس مجبورت کردن وقتی معنی ضرب المثل رو نمیدونی ازش استفاده کنی؟ شما الان زیر بمب فسفری و انفجار و راکت های چند تنی و حمله هر روز هواپیماها داری زندگی میکنی که وضعت تاسف باره؟
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    این دوستان رادیکال اصلاح طلب متخصص باد هستن. الان جنایات اسرائیل افکار عمومی رو مدافع غزه کرده. اینا هم باید بیان از این نمد یه کلاهی برای خودشون دست و پا کنن. دیروز تبلیغات خودشون نه غزه نه لبنان بود و شعارشون چراغ و مسجد و خونه و اینا.
  • اصغری ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    آقای مهدی مرادیفر تو که حتی نمیدونی اقای دکتر حضرتی نماینده رشت وتهران بوده وهیچ وقت نمایندگی کرمانشاه را نداشته چگونه در مورد یک انسان دیگر قضاوت میکنی؟ به خدا در روز قیامت جواب باید پس داد.
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    اسرائیلی ها خیلی احمق هستند هیچ نیازی به فرستادن پهپاد نبود! چون دوستان اصلاح طلب تا چند وفت دیگه نطنز رو کاملا تعطیل می کنن
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    آقای الیاس حضرتی !!! اینها برای مردم نون و اب نمی شه
  • علی اصغر ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    الیاس حضرتی از کسانی است که اول کارنامه خوبی داشت بعد که رفت تو جماعت اصلاح طلبان همه چیز را خراب کرد و ابرو ی خودش را ه به خاطر اصلاح طلب ها به باد داد .
  • چراغعلی ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    ناشناس دلواپس یعنی اضلاح طلب ها علاوه بر وادادگی بی خیال هم هستند ؟
  • علی اصغر ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    به جماعت اصلاح طلب ( تازگی به شاخه های ندا و نسا منشعب شده اند )هیچ اغتمادی نیست .
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    خدایا به همه ما خلوص و معنویت عطا نما بویژه به صنعت خودرو سازی اگه یه ذره از وجود این برادران در این صنایع خوذرو سازی ورود پیدا کنن حتما متحولش می کنن و این دله دزدها را می ریزن بیرون.
  • نوری ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 0
    آقای حضرتی کاش میشد حرفتوباورکرد!این موضغ گیری ها به اصلاح طلب هانمیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس