مهم ترین بازی های رایانه ای دو بعدی و سه بعدی دفاع دقدس در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی برای بازدید کنندگان ارائه شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت الاسلام و المسلمین داستانی بنیسی مدیر عامل شرکت رسانه گستر بنیسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس گفت: این مجموعه اولین مجموعه تولید کننده بازی های ارزشی در کشور است که در حال حاضر دو بازی در حوزه دفاع مقدس تولید کرده است.

وی ادامه داد: بازی عملیات انهدام یک، با موضوع نبرد سال، از جمله بازی های رایانه ای است که با استقبال زیاد مواجه شده است.

وی ادامه داد: عملیات انهدام دو با موضوع نبرد خرمشهر، در مرداد سال جاری تهیه و عرضه شد که این بازی نیز از بازی های پرطرفدار ارزشی کشور است.

مدیر عامل شرکت رسانه گستر بنیسی گفت: هر کدام از این بازی ها تاکنون چندین جایزه ملی و بین المللی در زمینه های فنی و محتوایی دریافت کردند.

وی با اشاره به سایر محصولات این مجموعه در آینده ای نزدیک گفت: عملیات انهدام سه، از دیگر محصولات این شرکت است که تا یک سال و نیم آینده تهیه شده و به مخاطبان عرضه می شود.

حجت الاسلام داستانی بینسی افزود: بازی سبک زندگی اسلامی از دیگر بازی های رایانه ای این شرکت است که تا اوایل سال آینده تهیه و به بازار عرضه می شود.

مدیر عامل شرکت رسانه گستر بنیسی ادامه داد: برای تهیه این پروژه ها حدود 30 نفر از متخصصین، علما، اساتید دانشگاه طلاب و دانشجویان با ما همکاری دارند.

وی خاطر نشان کرد: این شرکت در حال حاضر اولین تعیین کننده استانداردهای بازی نویسی در کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس