کد خبر 337147
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل گفت: امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمعه هفته جاری برای شرکت و سخنرانی در هشتمین یادواره شهدای گمنام منطقه خشواش آمل به مازندران سفر می‌کند.

به گزارش مشرق، احمد سیفیان‌عمران امروز اظهار داشت: امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمعه هفته جاری 31 مرداد ماه 93 به مازندران سفر می‌کند.

وی افزود: مقام ارشد نیروی زمینی ارتش برای شرکت و سخنرانی در هشتمین یادواره شهدای گمنام منطقه ییلاقی خشواش به تپه نورالشهدا شهرستان آمل می‌آید.

سیفیان‌عمران با اعلام اینکه این مراسم همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) موسس مذهب جعفری دنبال می‌شود، اذعان داشت: روستای خشواش آمل در کیلومتر 45 محور مواصلاتی هراز واقع شده است و علاقمندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به پل هردورود، جاده بلده، کیلومتر 11 فرعی خشواش مراجعه کنند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل خاطرنشان کرد: در این مراسم علاوه بر امیرپوردستان، سردار مرتضی قربانی فرمانده لشگر ویژه 25 کربلا در ایام دفاع مقدس و دیگر فرماندهان عالی جنگ حضور پیدا می‌کنند.

سیفیان یادآور شد: حاج مهدی منصوری از مداحان نام‌آشنا و شهیر کشورمان نیز در این یادواره شهدا برای شهیدان گمنام مدیحه‌سرایی می‌کند.

وی امنیت، آسایش، اقتدار و پیشرفت امروز جامعه را مدیون خون پاک شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان، شهدا و ایثارگران با دست خالی مقابل همه ابرقدرت‌هایی که به روزترین سلاح‌ها را در اختیار داشتند، از جان و دل مایه گذاشتند و درس ایستادگی، مقاومت و ایثار به ما آموختند.

سیفیان‌عمران خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 33 شهید در شهرستان آمل طی ایام انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پس از آن تقدیم اسلام و انقلاب شده است، متذکر شد: در این بین 33 شهید گمنام هستند.

به گفته رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل، 228 شهید این شهرستان متاهل بوده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس