مادر شهیـد مهرایی می گفت پس از شناسایی محل دفن پسرم از رویارویی با مادر شهیـد مددی که فرزندش همچنان مفقود بود شرم داشتم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، امیر خورشیـدی فرد تهیه کنندۀ برنامه های تلویزیونی ضمن نقل این مطلب گفت: پس از سالها نشانه ای از شهید سعیـد علی مددی چشمان پیر پدر و مادرش را روشن کرد تا اشک شوق لبخنـدشان را خیس حسرت کنـد.

   خورشیـدی فرد در ادامه با اشاره به پیدا شدن محل تدفین علی مددی به عنوان شهید گمنام در ستاد نیروی هوایی ارتش ادامه داد: شهید مددی از همرزمان شهید حمیدرضا مهرایی است که به عنوان شهیـد گمنام در شهر قرچک تدفین شده بود و پس از انجام آزمایشهای مربوطه در خردادماه سال جاری شناسایی شد. همین امر سبب گردید تا مادر حمیدرضا بیشتر از گذشته سوز دل مادر سعید را درک کنـد که خوشبختانه حالا با شناسایی محل دفن سعید، لبخنـد به لب هر دو مادر شهیـد نشسته است.

ماجرای شرم مادر شهیـد مهرایی از مادر شهیـد مددی

   کارگردان مستند تلویزیونی از آسمان در بخش دیگری از حرفهای خود افزود: ما پس از آگاهی از شناسایی محل دفن شهیـد مددی دست بکار شدیم تا لحظۀ اولین دیدار پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده اش را با مزار سعید به تصویر بکشیم. به همین منظور در روز سه شنبه بیست و هفتم ماه جاری به همراه خانواده شهید راهی محل دفن وی شدیم.

وی در ادامه با تشکر از امیر برخور جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش، همسر شهید سرلشکر بابایی و دیگر عزیزانی که به استقبال این پدر و مادر منتظر آمده بودند گفت: خانوادۀ شهیـد مددی در فضایی کاملاً معنوی و تکرار نشدنی پس از 32 سال فراق و داغ جدایی به زیارت مزار شهیـد مشرف شدند و در این بین صحنه های بسیار تماشایی و جذابی شکل گرفت که بزودی در قالب برنامۀ از آسمان تقدیم مردم ایران خواهد شد.

   این برنامه ساز تلویزیون صحبت های خود را با ذکر یک نکتۀ شنیدنی در تشریح حال خوش مادر شهید تازه شناسایی شده اینگونه پایان داد: مادر شهیـد سعید علی مددی با وجود تمام دلتنگی های 32 ساله اش در لحظۀ دیدار ابتدا بر مزار شهید همجوار پسرش حاضر شد تا به جای مادر چشم انتظارش برای او که هنـوز گمنام است مادری کند.

ماجرای شرم مادر شهیـد مهرایی از مادر شهیـد مددی

   لازم به ذکر است که شهیـد سعید علی مددی در سن 18 سالگی و در عملیات آزادسازی خرمشهر به شهادت رسیـد و در سال 1390 مقارن با شهادت بزرگ بانوی خلقت حضرت صدیقۀ طاهره (س) در ستاد نیروی هوایی ارتش به عنوان شهیـد گمنام به سینۀ ارادت پرسنل خدوم آنجا سپرده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدیه ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    با سلام و عرض ادب .مستند بسیار جالبی بود خانواده ما تحت تاثیر قار گرفتن حتی فرزند 10ساله من.روحش شاد و یادش گرامی .مادر عزیز تو رو خدا من و از دعای خودت بی نصیب نکن.خوش به سعادتت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس