کد خبر 336919
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

یک منبع اطلاعاتی آگاه اعلام کرد که رهبر گروه داعش از حمله جنگنده‌های آمریکایی به مناطقی در مرزهای عراق و سوریه در استان نینوا جان سالم به در برده است.

به گزارش مشرق، شبکه خبری سومریه نیوز نوشت: یک منبع اطلاعاتی آگاه اعلام کرد که ابوبکر بغدادی، رهبر گروه "دولت اسلامی" (داعش) از حملات هوایی جنگنده‌های آمریکایی در مرزهای عراق با سوریه در استان نینوا و زمانی که در حال رفتن به سوریه بود و از آنجا وارد استان الانبار شد، جان به در برد.

این منبع اعلام کرد که حمله مذکور دو روز پیش در چارچوب حملات مشترک نیروهای پیشمرگ و نیروهای عراقی و جنگنده‌های آمریکایی صورت گرفت و جنگنده‌ها هدف را به طور دقیق مشخص کرده بودند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که یک تیم عالی رتبه از عراق، اقلیم کردستان و آمریکا در حال حاضر تحرکات بغدادی و چند تن از رهبران برجسته داعش را با دستگاه‌های کنترل و از طریق هواپیماهای دوربرد، تحت نظر قرار داده‌اند.

به گزارش منبع مذکور، در حال حاضر نیروهای عراقی و کرد بر وارد کردن ضربه‌های دقیق و منحصر به فرد به پایگاه‌های داعش که در نینوا و مناطق دیگر مشخص و شناسایی شده‌اند، متمرکز هستند.

به گزارش این منبع، این پایگاه‌ها از طریق ماهواره‌ها و جنگنده‌های آمریکایی شناسایی و کنترل می‌شوند.

این منبع افزود: بیشتر رهبران داعش از جمله بغدادی و شاکر وهیب در حال حاضر به خارج از مرزهای عراق فرار کرده‌ و حدود 15 تن از آن‌ها به سمت شهر "الرقه" در سوریه رفته‌اند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    شما که هروز می نوسید بغدادی دست ساخته امریکا است کدومش باور کنیم
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      0 0
      ساخته امریکاست، این کارهای آمریکا برای تظاهر هست
  • ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    یعنی هیچ جوره از پس این ملعون بر نمیان؟؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس