رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: هم اکنون مردم به شدت نگران شده اند و با این وضع دیگر لبنیات مصرف نمی کنند بنابراین مصرف این محصولات و در پی آن تولید و اشتغال کشور به شدت آسیب می بیند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سید احمد مقدسی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران، با بیان اینکه هنوز کارخانجات متخلف در زمینه استفاده از روغن پالم در شیر معرفی نشده اند، افزود: متاسفانه نحوه اطلاع رسانی وزیر بهداشت ( بدون اینکه نامی از کارخانه متخلف ببرد) ضربه بزرگی به مصرف لبنیات بویژه لبنیات پرچرب وارد کرده است.

وی اضافه کرد: اگر کارخانه ای چنین کاری می کرده و چنین محصولی تولید می شده الان دیگر مردم آن محصولات را مصرف کرده اند و تمام شده است اکنون که چنین بحثی مطرح شده دیگر کسی جرات نمی کند این کار را انجام دهد بنابراین دولت باید پیش از مطرح کردن این مساله بی سر و صدا با کارخانه خاطی برخورد می کرد.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران اظهار داشت: اگر مصرف روغن پالم مضر است چرا وارد و تبدیل به روغن نباتی می شود و به خورد مردم می دهند؟ روغن پالم اگر هم در شیر باشد که از این بدتر نیست.

مقدسی تصریح کرد: کارخانجات صاحب برند هرگز چنین کاری را انجام نمی دهند چرا که آنها سرمایه گذاری های کلانی در این زمینه انجام داده اند و با زحمات فراوان زمینه حضور خود را در بازارهای داخلی و خارجی فراهم آورده اند بنابراین این کارخانجات هرگز با چنین کاری کیفیت محصولات خود را پایین نمی آورند.

وی اضافه کرد: ممکن است برخی کارخانجات متفرقه این کار را کرده باشند البته ما هم از این مساله اطمینان نداریم و تنها از طریق رسانه ها آن را شنیده ایم اما اگر چنین کارخانه ای هست معرفی شود. بحثی که مطرح شده هم صنعت دامپروری هم صنعت لبنیات و هم مردم را آزار می دهد و به آنان ضربه می زند.

مقدسی ادامه داد: هم اکنون مردم به شدت نگران شده اند و با این وضع دیگر لبنیات مصرف نمی کنند بنابراین مصرف این محصولات و در پی آن تولید به شدت آسیب می بیند.

وی افزود: خواهش بنده از رسانه ها این است که این مساله را بیش از این دامن نزنند. وظیفه ملی ما این است که اطلاع رسانی صحیح انجام شود تا نگرانی مردم از میان برود در غیر این صورت تولید و در پی آن اشتغال کشور آسیب می بیند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    با تشکر از دولت محترم که نگران جان ماست. درست مثل آقای دکتر احمدی نژاد که بیچاره خیلی حرص ملت رو خورد و قدرشو ندونستن.
  • علی ب ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    0 0
    جانباز از دست راستم سه تا دختر دارم حقوقم 600هزار توماناست یکی دانشجو دوتا محصل اولی نامزد است کمک برای جهیزیه دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس