کد خبر 333974
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اسامی شرکت‌های استفاده‌کننده از روغن پالم در فراورده های شیری و لبنیات به قوه قضائیه ارسال می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران و در حاشیه پرواز اولین بالگرد امداد هوایی گفت: امیدواریم که تا پایان سال تعداد پایگاه‌های امداد هوایی از 14 به 44 برسد.

وی فاز بعدی طرح تحول نظام سلامت را ارائه خدمات بهداشتی عنوان کرد و گفت: دولت مصمم است که این بسته هر چه زودتر به نحو احسن اجرا شود.

هاشمی با بیان اینکه دولت برای بخش خصوصی مشوق‌هایی در نظر می‌گیرد تا آنها نیز به راه‌اندازی اورژانس هوایی اقدام کنند، گفت: در  دنیا از بالگردهایی برای اورژانس هوایی استفاده می‌کنند که مخصوص این کار تولید شده است و ما امیدواریم که با ورود بخش خصوصی بتوانیم چنین بالگردهایی در کشور داشته باشیم.

وی شعاع عملیاتی بالگردهای امداد هوایی را 150 کیلومتر عنوان کرد و گفت: به این ترتیب و با احداث 14 پایگاه یک سوم کشور تحت پوشش امداد هوایی قرار گرفته است.

وزیر بهداشت اورژانس را خط اول خدمت در کشور عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون 15 هزار نیروی اورژانس در کشور کمبود داریم.

هاشمی در پاسخ به خبرنگاری که درخواست اعلام شدن اسامی شرکت‌های متخلف لبنی را داشت، گفت: ما اجازه رسانه‌ای کردن اسامی را نداریم اما این اسامی به قوه قضائیه اعلام شده است.

وی تأکید کرد: پلمب کردن این کارخانه‌ها بر عهده وزارت بهداشت است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    من به این که مسئولین ذی ربط تا الان نمیدونستند مشکوکم!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس