کد خبر 33284
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۳

مسئول اتاق فکر جريان ضدانقلاب داخلي در لندن که مديريت چند سايت اينترنتي مخالف جمهوري اسلامي ايران را نيز برعهده دارد، در يک جلسه پرسش و پاسخ به دو مساله جالب اعتراف کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، «عطاءالله مهاجراني» در اين جلسه که در يکي از دانشگاه‌هاي انگليس برگزار شد، تمامي تحليل‌هاي رسانه‌هاي ضدانقلاب مبني بر شباهت وضعيت ايران و مصر را رد کرد و آن را نشانه توهم اين افراد دانست.
مهاجراني براي اثبات سخنان خود، به ارائه تفاوت‌هاي نظام جمهوري اسلامي ايران و رژيم ديکتاتوري مصر پرداخت که در حين آن به دو موضوع جالب هم اذعان کرد.
استقلال بي‌نظير جمهوري اسلامي در کنار پاکدستي رهبر آن
وزير ارشاد دولت اصلاحات با بيان اينکه «نمي‌شود شرايط ايران را مصري کرد»، وابستگي تام و تمام حسني مبارک به غرب را يکي از تفاوت‌هاي بنيادين اين کشور با ايران ارزيابي و تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران استقلال بي‌نظيري در عدم هرگونه وابستگي به غرب و شرق دارد.
رئيس حلقه لندن هم در جريان حوادث سال گذشته به همراه افرادي مانند محسن کديور، عبدالکريم سروش و اکبر گنجي، خود را ياران وفادار ميرحسين موسوي در ادامه حرکت آشوب‌هاي خياباني ناميده بود، در دومين اعتراف خود به بررسي وضعيت فساد اقتصادي در خاندان مبارک در مصر پرداخت و آن را يک تفاوت آشکار ميان ايران و مصر عنوان کرد.
مهاجراني با مقايسه وضعيت مسئولان ارشد ايران با مصر، درباره وضعيت زندگي و فعاليت‌هاي اقتصادي رهبر معظم انقلاب اذعان کرده است که «من آيت‌الله خامنه‌اي را خوب مي‌شناسم و مي‌دانم که در تمام کارنامه‌ اقتصادي خود و اقوامش، نقطه سياه که هيچ، حتي يک نقطه خاکستري هم نمي‌توان يافت.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس