کد خبر 332811
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹

یک بازیکن گرجستانی در تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال شرکت کرد.

به گزارش مشرق، یک بازیکن گرجستانی در تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال شرکت کرد.
تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) در زمین شماره ۲ آزادی جهت آماده‌سازی برای دیدار روز جمعه مقابل استقلال خوزستان انجام شد.

از طرف باشگاه استقلال بنری در کمپ استقلال نصب شده بود که در آن درگذشت ناصر احمدپور، پیشکسوت مطبوعات ورزشی کشور تسلیت گفته شده بود.

امید ابراهیمی به دلیل کشیدگی کشاله ران مانند دو روز گذشته در تمرین حضور نداشت. همچنین محمود فکری یکی از دستیاران قلعه‌نویی در تمرین امروز غایب بود.

پیش از آغاز تمرین امیر قلعه‌نویی با دستیارانش در وسط زمین جلسه‌ای کوتاه برگزار کرد. همچنین سرمربی استقلال به صورت خصوصی با جواد زرینچه گفت‌وگو کرد.

 صادق درودگر که به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر انتخاب شده است میهمان ویژه تمرین استقلال بود و با منصور پورحیدری، رضا رجبی، ادموند اختر و میرشاد ماجدی که از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند، خوش‌وبش کرد.
گزارشگر برنامه مناظره شبکه یک که هر جمعه از این شبکه به روی آنتن می‌رود به تهیه گزارشی از مسائل فوتبال در تمرین استقلال پرداخت و با تعدادی از تماشاگران این تیم مصاحبه کرد.

یک بازیکن گرجستانی برای انجام تست در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت که این بازیکن چهره‌ای شبیه مگویان، بازیکن ارمنستانی استقلال داشت.

محور تمرین امروز استقلال دویدن دور زمین، بازی آقاوسط و فوتبال تحت فشار بود. این تمرینات زیر نظر ایمان عالمی و ستار همدانی انجام شد و قلعه‌نویی بر آنها نظارت داشت. در غیاب امیر حاج‌قاسم، مربی بدنساز استقلال که از حضور در جمع آبی‌پوشان کناره گیری کرده است، ایمان عالمی کارهای مربوط به او را انجام می‌داد.

دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر کریم بوستانی، مربی دروازه‌بانان تمرینات اختصاصی و سنگینی انجام دادند. همچنین آنها از دو توپ مخصوص برای انجام تمرینات خود استفاده کردند.

تمرین امروز استقلال حدود ۵۰ تماشاگر داشت. بیشتر صحبت آنها در خصوص اظهارنظر علی دایی، سرمربی پرسپولیس در مورد هوشنگ نصیرزاده، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال بود.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس