دادگاه نوبت بعد از ظهر مهدی هاشمی، در شعبه 28 دادگاه انقلاب با ریاست قاضی مقیسه آغاز شد.

حضور متهم به همراه خواهر و برادر/ عدم پاسخگویی مهدی به خبرنگاران + تصاویربه گزارش مشرق، جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی که به دلیل درخواست استمهال وی به تأخیر افتاده بود، امروز در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه برگزار می‌شود.

به همین منظور مهدی هاشمی ساعت 8:40 تقریبا دو ساعت قبل از شروع رسیدگی به اتهاماتش، در  شعبه 28 دادگاه انقلاب حاضر شد. وی در مواجهه با خبرنگاران از پاسخ به سئوالات آنها امتناع کرد و از بیان جزئیات دادگاه و اتهاماتش خودداری کرد.

یاسر و فائزه هاشمی نیز امروز مهدی هاشمی را در دادگاه همراهی می‌کردند؛ فائزه هاشمی پیش از ورود به جلسه دادگاه در رابطه با این که اتهامات برادرش، سیاسی است یا اقتصادی؟ گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

یاسر هاشمی نیز از اتهامات برادرش اظهار بی اطلاعی کرد.

علیزاده طباطبایی، وکیل مهدی هاشمی نیز که برای شرکت در جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی در دادگاه حاضر شده بود گفت: نمی‌دانیم در این جلسه دادگاه قرار است به اتهامات موکلم در اتفاقات مربوط به سال 88 رسیدگی شود یا اتهامات از نوع اقتصادی است.

حضور متهم به همراه خواهر و برادر/ عدم پاسخگویی مهدی به خبرنگاران + تصاویر

حضور متهم به همراه خواهر و برادر/ عدم پاسخگویی مهدی به خبرنگاران + تصاویر


عدم پاسخگویی مهدی هاشمی به خبرنگاران/ بیشترین اتهامات مفاسداقتصادی است/ درخواست انتشار عمومی کیفرخواست/ آغاز نوبت بعد از ظهر دادگاه پس از اعلام تنفس + تصاویر

لازم به ذکر است یک منبع آگاه در دستگاه قضایی در گفت‌وگو با فارس، درباره اینکه یاسر هاشمی و فائزه هاشمی پیش از ورود به دادگاه در جمع خبرنگاران مدعی شده‌اند اتهامات برادرشان بیشتر مسائل سیاسی است، گفت: این موضوع صحت ندارد.

وی افزود: براساس مواد مندرج در کیفرخواست اتهامی مهدی هاشمی اتهامات اقتصادی بیشتر از اتهامات سیاسی وی است.

بر اساس گفته‌های این منبع آگاه اتهاماتی که امروز در دادگاه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد مربوط به قرارداد شرکت نفتی استات اویل و سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت است.


حضور متهم به همراه خواهر و برادر/ عدم پاسخگویی مهدی به خبرنگاران + تصاویر

حضور متهم به همراه خواهر و برادر/ عدم پاسخگویی مهدی به خبرنگاران + تصاویر

روز گذشته نیز غلامحسین اسماعیلی در خصوص برگزاری دادگاه مهدی هاشمی اظهار داشت: در روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی قوه قضائیه با فشارهای زیادی از سوی برخی از صاحبان قدرت مواجه بود اما در مقابل همه این فشارها ایستادگی کرد.

تلاش برای سیاسی کردن دادگاه

حضور دو تن از اعضای خاندان هاشمی (یاسر و فائزه) در دادگاه مهدی هاشمی و در کنار وی، نشان از تلاش‌های این خانواده برای تاثیرگذاری بر پرونده اتهامات اقتصادی وی؛ زیرسوال بردن روند دادگاه و سیاسی جلوه دادن آن دارد.

به گزارش جهان استات اویل، شرکت نفتی توتال، گازپروم، پترونال مالزی، پرونده شرکت گازی کرسنت و... نام‌هایی است که در بسیاری از خبرهای مرتبط با فسادهای نفتی تکرار شده‌اند و با شنیدن آنها نام مهدی هاشمی نیز به اذهان متبادر می شود.

با این حال، صبح امروز یاسر هاشمی تلاش کرد تا تشکیل دادگاه برادرش را به دلایل سیاسی مرتبط کند و فائزه هاشمی نیز در میان خبرنگاران گفته است که نمی داند اتهامات برادرش سیاسی است یا اقتصادی!

در راستای همین پروژه سیاسی جلوه دادن دادگاه، پوربابایی یکی از وکلای مهدی هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاران، در مورد این که نظرتان در رابطه با برگزاری جلسه دادگاه چیست؟ گفت:‌ ان‌شاءالله قانونی عمل کنند!

سروری:پرونده مهدی هاشمی باید به دور از تنش‌های سیاسی مورد رسیدگی قرار گیرد

پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان در مورد دادگاه مهدی هاشمی گفت: دستگاه قضایی باید بداند پرونده مهدی هاشمی صرفاً یک محاکمه نیست بلکه قرار گرفتن دستگاه قضا در معرض افکار عمومی، جامعه جهانی و تاریخ است که می‌تواند در تاریخ ماندگار شود.

به گزارش فارس وی در ادامه به نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: او برای نظام زحمات زیادی را کشیده است، لذا مردم در حال حاضر به این موضوع توجه می‌کنند که برخورد ایشان و کسانی که به او تعلق خاطر دارند با این دادگاه چگونه است؛ آیا حاضرند تمایلات شخصی خود را فدای اعمال قانون کنند یا خیر، بنابراین هاشمی رفسنجانی نیز در آزمون بزرگی قرار دارد.

سروری در بخش پایانی صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه دادگاه مهدی هاشمی باید در فضای غیرسیاسی و صرفاً قضایی برگزار شود، یادآور شد: فشارهای بیرونی له یا علیه نباید مؤثر باشد و صرفاً باید بر اساس جرم صورت گرفته در صورت فرض، حکم اجرا شود.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان در پایان خاطرنشان کرد: پرونده مهدی هاشمی باید به دور از تنش‌های سیاسی مورد رسیدگی قرار گیرد و این دادگاه فارغ از فشارهای بیرونی بتواند اعمال قانون کند.

یاسر و فائزه هاشمی دادگاه را ترک کردند

فائزه هاشمی پس از خروج از دادگاه با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:‌ دادگاه مهدی غیرعلنی برگزار شد و ما را داخل دادگاه راه نداند.

به گزارش فارس وی در خصوص اینکه نتیجه دادگاه چه می‌شود،‌ گفت: دلیلی ندارد در مورد چیزی صحبت کنم که به من ارتباطی ندارد.

گفتنی است دقایقی پیش فائزه هاشمی و یاسر هاشمی به دلیل غیرعلنی بودن دادگاه و عدم اجازه قاضی برای حضور در دادگاه از جلسه خارج شدند.

بیشترین اتهامات مهدی هاشمی مفاسد اقتصادی است

در همین زمینه احمد امیرآبادی عضو هیئت 5 نفره مجلس در بررسی پرونده‌ استات اویل در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آغاز دادگاه مهدی هاشمی، گفت: قطعا دادگاه به همه موارد موجود در پرونده مهدی هاشمی رسیدگی می‌کند و از جمله مواردی که دادگاه باید توجه داشته باشد، مفاسد اقتصادی از جمله پرونده‌های استات اویل است.


وی فساد در استات اویل را از مسائل بسیار مهم و شاخص در پرونده مهدی هاشمی دانست و اظهار داشت: نمایندگان مجلس اطلاعات و اسنادی در زمینه استات اویل در اختیار دارند که در زمان رای اعتماد به وزرای دولت بحث و پرداخته شد.


نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه بر اساس اسناد و مدارک موجود در پرونده استات اویل فساد وجود دارد، خاطرنشان کرد: در پرونده استات اویل حتی این شرکت در دادگاه‌های خارجی محکوم شد، اما تاکنون در داخل کشور به این پرونده رسیدگی قضایی نشده است.


امیرآبادی تصریح کرد: به نظر می‌رسد بیشترین اتهامات مهدی هاشمی مفاسد اقتصادی است، اما یکسری افراد قصد دارند مسائل سیاسی را در این پرونده پررنگ کنند چراکه آنها نمی‌خواهند با فساد در کشور مبارزه شود.


وی ادامه داد: این افراد قصد دارند سروصدا راه بیاندازند و جوسازی کنند تا دادگاه مهدی هاشمی روال عادی خود را طی نکند و با فساد مبارزه نشود.

سلطانی: سیاسی جلوه دادن پرونده مهدی هاشمی برای سرپوش گذاشتن روی اتهامات اقتصادی است

امیر عباس سلطانی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با  تسنیم با اشاره به برگزاری دادگاه مهدی هاشمی، گفت: بنده معتقدم که همه باید در برابر قانون یکسان باشند.

وی با بیان اینکه باید در رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در دادگاه به اتهامات اقتصادی وی و فسادی که او ایجاد کرده، رسیدگی شود، افزود: پرونده اتهامات مهدی هاشمی صرفا یک پرونده اقتصادی است و کسانیکه قصد دارند این پرونده را سیاسی جلوه دهند، قصد فرار به جلو دارند و به نوعی می خواهند از این طریق فضای پرونده را در دام سیاسی‌بازی گرفتار کنند که قوه قضاییه باید در این زمینه هوشیار باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با بیان اینکه مهدی هاشمی یک سری اتهامات اقتصادی دارد که این اتهامات صرفا اقتصادی است و اصلا بحث سیاسی در آن‌ها مطرح نیست، تأکید کرد: مهدی هاشمی باید در برابر اتهاماتی که در مسائل اقتصادی و به خصوص نقش او در پرونده پرونده استات اویل مطرح است، پاسخگو باشد.

سلطانی تصریح کرد: افرادی که قصد دارند این پرونده مهدی هاشمی را در نزد افکار عمومی، سیاسی جلوه دهند از این طریق می‌خواهند اتهامات اقتصادی وی را توجیح کرده و مسائل سیاسی را بر روی مسائل اقتصادی پوشش دهند.

وی با تأکید بر اینکه در کشور همه باید در برابر قانون یکسان باشند، گفت: مهدی هاشمی باید در برابر اتهامات اقتصادی که داشته، مانند سایر متهمان پاسخگو باشد. بنده معتقدم که اگر این پرونده را سیاسی کنند و خودشان را تافته جدابافته‌ای بدانند، نه به نفع خودشان و نه به نفع نظام است.

کوثری:انتظار ما از دادگاه این است که کیفرخواست آقای مهدی هاشمی را علناً منتشر کنند

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به برگزاری دادگاه مهدی هاشمی گفت: انتظار ما از دادگاه این است که کیفرخواست آقای مهدی هاشمی را علناً منتشر کنند تا مردم در جریان اتهامات اقتصادی وی قرار بگیرند.

وی افزود: هرچند مهدی هاشمی اتهامات سیاسی بی‌شماری در پرونده خود دارد اما مهمترین دلیل برای دادگاهی شدن وی قطعاً اتهامات اقتصادی است که به‌عنوان مثال می‌توان به پرونده استات اویل و دادگاهی که در این زمینه برگزار شد اشاره کرد.

نوبت صبح دادگاه غیرعلنی مهدی هاشمی پایان یافت

یک منبع آگاه در گفت و گو با  فارس با تاکید بر اینکه نوبت صبح دادگاه مهدی هاشمی پس از حضور وی آغاز شد، گفت: نماینده دادستان کیفرخواست صادر شده توسط دادسرای تهران را قرائت کرد، اما با توجه به حجم کیفرخواست قاضی در ساعت 12:30دقیقه اعلام تنفس نمود و مقرر شد مابقی جلسه در ساعت 2 برگزار شود.

وی تصریح کرد: در نوبت بعد از ظهر قرار است مابقی کیفرخواست قرائت شود.


دادگاه نوبت بعد از ظهر مهدی هاشمی آغاز شد

به گزارش فارس دادگاه نوبت بعد از ظهر مهدی هاشمی،  از لحظاتی قبل در  شعبه 28 دادگاه انقلاب با ریاست قاضی مقیسه آغاز شد.


دهقان:در حوزه مسائل اقتصادی و نفتی اتهاماتی متوجه مهدی هاشمی است

در همین راستا محمد دهقان عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با مشرق اظهار داشت: مدتی است افکار عمومی پیگیر محاکمه مهدی هاشمی است و این پرونده، یک پرونده معمولی نیست بلکه پرونده‌ای است که ملت ایران متقاضی  رسیدگی به آن است.

وی افزود: در این سالها اتهاماتی در حوزه های مختلف است مثل حوزه اقتصادی و نفتی و دیگر موارد است متوجه ایشان شده است که حساسیت مردم را برانگیخته است.

دهقان با اشاره به حساسیت های موجود در روند رسیدگی به این پرونده افزود: علت حساسیت افکار عمومی، طولانی شدن رسیدگی به این پرونده است.


دادگاه مهدی هاشمی به پایان رسید /ادامه جلسه، فردا

به گزارش فارس ساعت 14 نوبت بعد از ظهر دادگاه آغاز شد و در ساعت  ۴ و ۲۰ دقیقه به پایان رسید و ادامه رسیدگی به این پرونده به جلسه فردا موکول شد. 

هوشنگ پوربابایی یکی از وکلای مهدی هاشمی پس از خروج از دادگاه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی گفت: از آنجایی که دادگاه غیرعلنی برگزار شده ما اجازه صحبت در مورد جزئیات دادگاه را نداریم.

وی در خصوص جلسه بعدی دادگاه مهدی هاشمی گفت: جلسه بعدی فردا 8 صبح برگزار می‌شود و ادامه کیفرخواست نیز فردا قرائت خواهد شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 32
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    سایت مشرق ! خوب نیست خودت را به احمقی بزنی
  • عمار ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    انشاالله حق و انصاف در دادگاه رعایت و متهم به جزایش برسد
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    دمشون گرم خانوادگی با هم رفتن دادگاه انگار سواحل دریای خزره یا انگار دارن میرن پیکنیک خدایی از چشماشون نمایشی بودن این دادگاه را میشه خوند ذره ای تر ندارن.
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اوه فائزه هاشمی هم که اینجاس!!!
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    همگی در برابر قانون یکسانند
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    قوه قضائیه باید حالشون بگیره
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    كجا يكسانند؟؟؟؟؟؟ حداقل اينكه هر كس ديگه اي بود در لحظه ورود به ايران بازداشت و راونه زندان مي شد ولي .........
  • علی ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    جواب وکیلش به خبرنگاران جالبه: "نمی‌دانیم در این جلسه دادگاه قرار است به اتهامات موکلم در اتفاقات مربوط به سال 88 رسیدگی شود یا اتهامات از نوع اقتصادی است." یا اون یکی دیگه و شایدم اون یکی ترش !!. بابا رو رو برم
  • محمد ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    چرا علنی نیست دادگاه؟! مثل اینکه همش نمایشه
  • ایرانی ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    ای بابا اینا تبلیغات رسانه ای شده قانون قانون باشه الانه دارودسته اینا باید تو زندان باشن
  • یه ایرانی ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اینقد که ما تو فکر محاکمه دشمنان خارجی هستیم اگه یه ذره به فکر مجازات این مال مردم خورا بودیم چه مییییییییشد ... به ولله پیروزی ما وقتیه حق فقرا رو از حلقوم اینا بکشیم بیرون
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    خوبم نیست تو خودتو احمق جلوه بدی!
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    یعنی جرمش از متهم پرونده 3000 میلیاردی کمتره،آیا؟
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی ماست آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.
  • کریم ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    ماشینش چیه؟ اون ماکسیماهه نه ها ، اون ماشینی که داره ازش پیاده میشه..
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    در نقد ادب را رعایت فرمایید ..... چونکه :لقمان حکیم را گفتند ادب ازکه آموختی گفت از بی ادبان...
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    لطفا خاطرات اقای هاشمی را بخونید میگه روز تاسوعا خسته بودم با خانواده با هلی کوپتر رفتیم سد لتیان اسکی روی یخ بازی کردم
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    خدا خائنین و مفسدین و دشمنان ولایت رو لعنت کنه
  • در جواب ناشناس اولی ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    تو نه ادبیات گفتاری درسته و نه ادبیات نوشتاریت ... شکر خدا دشمنان ما از نوع شما هستند !!!
  • دانشجو ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    دست صاحبان قدرت و ثروت را قطع کنید ، رضایت مردم را ببینید ... قوه قضائیه صلابت ، صلابت ...حمایت ، حمایت ...
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    همه با هم برابرند بعضی ها برابرترند!
  • ناشناس ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    مفسدان اقتصادی باید به اشد مجازات محکوم شوند تا دیگر کسی جرات دست درازی به بیت المال را نداشته باشد.
  • ناشناس ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اتهامات ایشان بیشتر مربوط به مفاسد اقتصادی میباشد اما باید برای فتنه گری در سال 88 هم جدا گانه محاکمه شوند.
  • ناشناس ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    مفسدان اقتصادی اعدام باید گردند.
  • سیمرغ ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمودند: پنج کس اند که من و هر پيامبر مستجاب الدعوه اي،آنان را لعنت کرده است: آن کس که در کتاب خدا، آيه اي را زياد گرداند و کسي که سنت و روش مرا رها کند و کسي که قضا و قدر خدا را تکذيب کند و کسي که حرمت عترت مرا که خدا واجب فرموده نگه ندارد "و کسي که اموال عمومي را به خود منحصر سازد و (تصرف در) آن را (به نفع خود) حلال شمارد." والله اعلم...
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    راستی اینا همه جا خانوادگی میرن
  • ربیعی ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    خوشا به حال شهیدان عزیز
  • سید سجاد ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    خون این ها رنگین تر از مردم است. اعدام حق شونه اما...
  • رضا ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اينقدر از گند كاري همديگه خبر دارند كه باهم ميرند همه جا پس جناب هاشمي از همه چيز خبر داره مثلا آيت الله است 88گفت دخترم رفته خيابون ساندويچ بگيره !!!!!!!!!!!!خدا مرگم بده پس داداش ننه من صندلي گذاشته بود ميدون ونك زير پاش تا عليه نظام شعار بده اينها اگر اينجا تنبيه نشن معظل بزرگي براي كشور و نظام ميشند بعدها
  • ناشناس ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    واقعا متاسفم هم برای این سایت به ظاهر بی طرف. هم برای کسایی که همه چیز رو زیر پا میزارن و ادعای مسلمانی هم دارن. به کسی چه ربطی داره کی با خانواده ش کجا میره یا برای چی میره. یا چه ماشینی سوار میشه. همه این کارا برای تخریب هاشمیه. جاده صاف کن اهداف این سایت ها نشیم. هاشمی همیشه هاشمیه.
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    خدا لعنت کند کسانی را که از غارتگران بیت المال حمایت می کنند ...
  • ناشناس ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    خدا تو رو لعنت کنه که هنوز یاد نگرفتی حرف خودتو بزنی. نه اینکه به دیگران توهین کنی
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    هر وقت بقیه گنده دزدها را گرفتین بعدش برید سراغ مهدی.
  • امير ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اي خدا يعني ميشه اين آقازاده ضد ضربه مجازات بشه؟ شاهكارقوه قضاييه و نظام ميشه اينكار.
  • مهدی ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    الان باباش میاد حتی اگه تو زندانم بیفته راحت درش میاره شانسو نگاه کن.
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    مردم کاری به دشمنی بین جناح های قدرت ندارند اما بیت المال را از حلقوم اینگونه اشخاص بیرون بکشید مال مردم متعلق به یک آقا زاده نیست . چرا خیانت درامانت کرده است زمانی که جوانهای این سرزمین صدتا صدتا تشییع می شدند ایشان کجا بود. نفت وگاز را تاراج کرده اند به نفع خود وخانواده شان . مگر دزدی شاخ ودم دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عمار ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    احمق تویی ناشناس ترسو مشرق بهترین خبرگزاری دنیا با اخباری کاملا شفاف و به دور از هر گونه دروغ است مشکل در وجود توست کمی خودت را اصلاح کن
  • ليلا ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    من كه چشمم اب نميخوره كه اين اقازاده محكوم بشه! اما از يك جهت ارامش دارم چون ميدانم دادگاه عدل الهي توصيه هيچ كسي را نميپذيرد و محاكمه واقعي روز قيامت است!
  • محمد ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    هر آدم متدینی که در جمهوری اسلامی به مقامی می رسه اولین کارش باید این باشه که اجازه ورود خانواده خودشو به کارهای سیاسی و اقتصادی نده. بیچاره هاشمی رفسنجانی که گیر عجب خانواده ای افتاده!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    پوربابایی یکی از وکلای مهدی هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاران، در مورد این که نظرتان در رابطه با برگزاری جلسه دادگاه چیست؟ گفت:‌ ان‌شاءالله قانونی عمل کنند! آخه یکی نیست به اینها بگه مگه موکل شما قانونی بیت المال روچاپیده؟؟یادمه سال89رفت (فرارکرد)انگلیس برای رسیدگی به اموال دانشگاه آزادبعدها معلوم شداصولا چنین دانشگاهی اونجاوجودخارجی نداشته.بعددید که آبهاازآسیاب افتاده اوضاع داره بروقف مراد میشه برگشت.امیدوارم قاطع وشفاف برخوردکنن.اینم میتونستن بایرگزاری علنی جلسه عزم جدیشونو نشون بدن.ایشون آقازاده است خیلیم نمیشه امیدواربود
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    ناشناس 15 :44 این لعنی که گفتی دقیقا شامل حال خودت میشه که توهین کردی ... فقط می تونم بگم کم سوادی ...
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    ایشون گنده گنده ها هستند ...جیره خوار جان !
  • حمیدرضا ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    پشتم گرمه !
  • متنفر از خیانت ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    این دیگه کوله بارشو بسته. از دادگاه نمایشی که بیاد بیرون میره امریکا تو برجش حالشو میبره...........
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    جونیور
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    جونیور
  • جمشید ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    لطفادادگاه راعلنی برگذارکنید.برای ملت تنهاچیزی که مهم است،دفاع ازبیت المال درتمام سطوح میباشد.هرچندعده ای سعی دارنددرروندرسیدگی اخلال ایجادکنند،اما اگر متهم اعتقادداردکه بی گناه است!،پس دلیلی برای این بازیهاوجودندارد!مثل همه کسانی که به دادگاه دعوت میشوند،بدون حاشیه سازی واحیانا توصیه های صاحبان قدرت دررونددادگاه،برای توضیح حاضرشوند!مردم هم بی صبرانه منتظر اعلام نظردادگاه هستندوقطعاکسی دوست نداردقصاص قبل ازجنایت انجام دهد!
  • ناشناس ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    خیر
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اگر بحث محاکمه فتنه 88 است به نظرم وضعیت ماست مالی کردن است. چون هیچ فتنه گری محاکمه نشده. در ضمن 5سال هم گذشته و محاکمه افراد گذشته بی معنی است. الان دنبال رئیس جمهور شدن در دوره بعد یا وزیر اقتصاد و تشخیص مصلحت شدن است.
  • امیر تبریز اوغلی ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    شما همین جور فکر کن. به امید محاکمه ومجازات سران فتنه
  • لیلی ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    از این دادگاهم در میری و احتمالا تبرئه میشی و کلی هم ازت عذر خواهی میشه ولی.... نمیدونم قبر یه وجبی رو میخوای چیکار کنی! جواب خدا !! جواب ماموران عذاب!! جواب امام که با اسمش به قدرت رسیدین!! جواب شهدا که با خونشون به قدرت رسیدید!! جواب میلیونها نفری که با اموالشون به قدرت و ثروت رسیدین !! جواب مردمی که با مرام و معرفتشون پای انقلاب ایستادن و جلو دشمناتون همیشه به موقع درصحنه بودن !! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    قیافه رو نگا انگار رفته مهمونی
  • افشین تهران ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    رفته ساندویچ بگیره.
  • یارغریب ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    واقعا سوالیه که منم دارم
  • یه ایرانی ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    خدا هدایتتون کنه اگه قابل هدایتین اگه هم نه که در عذاب امثال مهدی هاشمی بمونیییییید من نمیدونم این مهدی هاشمی کیهههههه اصلا؟ از قارون که شاخ تر نیست که ؟
  • محمد صنعتی ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    وقتی خدا بخاد کسی رو رسوا کنه دیگه از دست امام زمان هم کاری بر نمیاد چه رسد به پدر هاشمی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس