کد خبر 33136
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۷

در ميان اجناس اين دستفروشان يک قوطي پودر کاکائو نيز وجود داشت که تاريخ انقضاي مصرفش به سال 83 برمي گشت. فروشنده معتاد در عين حال اصرار داشت تا اين ماده غذايي مسموم را به قيمت 1000تومان به يکي از رهگذران بفروشد.

 فروشندگان اموال سرقتي در حوالي ميدان هرندي تهران در روز روشن هم بي هيچ هراسي به کار خود ادامه مي دهند.
به گزارش مشرق، از نگاه دستفروشاني که در محدوده خيابان شوش و تقاطع ميدان شهيد هرندي تهران هستند، بيش از هر چيز، رنج اعتياد نمايان است. اين معتادان انگار در آخرين ساعات نعشگي، با فروش وسائل دست دوم و بسيار کم ارزش، تصميم دارند که مواد مورد نيازشان براي يک وعده را تهيه کنند.
برخي از اين دست فروشان، حتي به وسائل مساجد و حسينيه ها هم رحم نمي کنند و در بساط آنها مي شود قرآن و مفاتيح هم يافت. تسبيح هاي رنگارنگ و عروسک هايي که معلوم است از دست دخترکاني که در کوچه بازي مي کرده اند، سرقت شده نيز در بساط آنها ديده مي شود.
خبرنگار مشرق در گفتگو با برخي از اين فروشندگان اموال سرقتي، شاهد بود که ادعا مي کردند: اين جنسها را از مردم خريده ايم و با قدري سود دوباره مي فروشيم.
در ميان اجناس اين دستفروشان، يک قوطي پودر کاکائو نيز وجود داشت که تاريخ انقضاي مصرفش به سال 83 برمي گشت. فروشنده معتاد در عين حال اصرار داشت تا اين ماده غذايي مسموم را به قيمت 1000تومان به يکي از رهگذران بفروشد.
ازشامپوي نيمه مصرف شده، ادکلن خالي، کمربند مستهلک، نوارهاي کاست قديمي و رنگ و رو رفته گرفته تا کارد و چنگال ميوه خوري، چيزهايي است که در اين بساط ها مي شود يافت اما بهتري اجناس آنها لباس هايي است که معتادان دوره گردو کارتن خواب، مشتري آنها هستند و مثلا يک کت مخمل مستهلک را مي توانند با 2000 تومان خريداري کنند.

خبرنگار ما اگرچه مي خواست از دست فروشان بيشتري عکس گرفته و با آنها صحبت کند اما افرادي قلدر که آن محدوده را جزو قلمرو خود مي دانستند با تهديد چاقو، مانع ادامه کارش شدند.

در اين بساط از شير مرغ تا جان آدميزاد پيدا مي شد...

معلوم نبود اين ادکلن هاي استفاده شده را از کدام بيچاره اي دزديده اند؟!

 تاريخ انقضاي اين پودر کاکائو اسفندماه 83 بود...

جوانک به قيافه اش نمي خورد عمل سنگيني داشته باشد و مي گفت همه اين اجناس را با 10000تومان خريده ام...

 

 

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس