کد خبر 330520
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

اتحاد تیمی با "دکلره کردن" مو

گروه ورزشی مشرق - "گاهی اوقات برای مشهور شدن باید متحد شدا "ین را یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال رومانی گفته بود و در میان خبرنگاران موضوع سورپرایز نفرات تیم ملی را بیان کرده بود. بازیکنان رومانی در جام1998 موهای خود را «دکلره» کردند.

بازیکنان تیم ملی رومانی در جام جهانی 1998 همگی موهای خود را به رنگ زرد تبدیل کردند چون اعتقاد داشتند این کار آنها را متحد می کند و آنها می توانند به مرحله بعد صعود کنند! زیرا وقتی برزیلی‌ها را دیده بودند فکر کردند تیمی قهرمان جهان می‌شود که بازیکنان آن موهای سر خود را بتراشد. برزیلی‌ها قبل از جام موهای خود را تراشیدند. بازیکنان رومانی نیز خواستند تیمی داشته باشند که از دور شبیه کچل‌ها به نظر برسند!

خاطره تصویری/ اتحاد تیمی با زرد کردن رنگ مو

بازیکنان رومانی به میمنت پیروزی بر انگلستان یک ابتکار به خرج دادند، زمانی که این تیم‌ در سومین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی 1998 برابر تونس قرار گرفت به‌نظر می‌رسید بازیگران یک فیلم زامبی به صف شده‌اند. آنها خود را سربازان ژنرال یوردانسکو، سرمربی آن زمان رومانی می‌دانستند و به همین دلیل همه تیم سرهای خود را به رنگ طلایی درآورده بودند. حتی خود یوردانسکو هم موهای خود را زده و یک کلاه بیس‌بال به‌سر داشت.‌ رومانیایی‌ها تنها به یک تساوی نیاز داشتند تا به‌عنوان سرگروه صعود کرده و از رویارویی با آرژانتین اجتناب کنند اما این تونس بود که ابتدا گلزنی کرد و مولدوان بازی را مساوی کرد تا آنها در مرحله یک هشتم نهایی توسط کرواسی از گردونه رقابت‌ها کنار بروند.

خاطره تصویری/ اتحاد تیمی با زرد کردن رنگ مو

البته شایعه شده بود که بازیکنان این تیم در حمایت از یکی از هم‌تیمی‌های خود اقدام به این کار کردند که بعدها تکذیب شد.

نمونه این چنین اتحادهای ورزشی را البته یک بار دیگر بازیکنان تیم ملی نیجریه تکرار کردند و یک‌بار در مسابقات جام جهانی با موهای سبز رنگ به زمین بازی رفتند. هدف آن‌ها هم از این کار، اتحاد بیشتر بین بازیکنان و ایجاد رعب بین حریفان اعلام شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بهنام ح ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    0 1
    آخه آدم چه بگوید که توهین نباشد به جای اینکارا به بهبود بازیتان میپرداختید تا مشهور شوید
  • فاطمه ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    0 1
    مثل ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس