خبرنگاران مشرق در جريان پيگيري هاي خبري، به زمزمه ها و گفته مي شود هايي بر مي خورند که مهمان کردن مخاطبان به اين شنيده ها خالي از لطف نيست.

*شنيده ايم که از سوي استانداري گيلان مبالغي از 12 تا 40 ميليون تومان به حساب ائمه جمعه اين استان واريز شده است که اين اقدام با مخالفت ها و سوالات جدي از سوي امامان جمعه همراه بوده است.

چندي قبل نيز از سوي مشايي مبلغ 500 ميليون ريال به حساب ائمه جمعه کشور واريز شده بود که اکثر آنها اين پول ها را باز پس فرستاده اند.


 

* گفته مي شود هاشمي رفسنجاني در ديدار چهار تن از اعضاي جبهه پيروان خط امام و رهبري، انتقادات تند و بعضا غير منصفانه اي را نسبت به رويکردها و عملکردهاي دولت دهم مطرح کرده است که پس از گذشت 10 روز از اين سخنان، هيچ رسانه اي حاضر به انتشار سخنان هاشمي رفسنجاني نشده است.

 

 

*شنيده ايم که پس از فتنه 25 بهمن، مردم تهران از حضور 6 تن از امامان جماعت مساجد که در قبال فتنه موضع صريحي نگرفته اند جلوگيري کرده و اجازه اقامه نماز جماعت را به آنها نداده اند.

 

 *يکي از کارگردانان سينما که پس از مدتي اقامت در کانادا به کشور بازگشته، در جمع تعدادي از سينماگران گفته است: شرايط زندگي در بيرون از ايران بسيار سخت شده است. موسوي با نفهمي هرچه تمام به کشور ضربه زد. او در انتخابات حتي جرات نداشت شبيه لحن امام سخن بگويد. او شبه روشنفکري است که به مانند فاشيست ها عمل مي کند.

 

*يک جريان سياسي انحرافي در صدد برآمده است با جمع آوري نامه ها و درخواست هاي نمايندگان از وزرا، از اين نامه ها به عنوان اهرم فشاري عليه نمايندگان مجلس در آستانه انتخابات بهره برداري نمايد.

 

* شنيده ايم از سوي سيد حسن خميني هيات امناي موزه امام خميني شامل مسجد جامعي، حجت، کارگر،بهشتي،شاهمرادي، حسيني و حشمتي منصوب شدند.

 

* طلاب و فضلاي حوزه علميه قم نسبت به برخي عزل و نصب هاي احمد واعظي در دفتر تبليغات اظهار نگراني کرده اند. دو تن از افرادي که اخيرا منصوب شده اند در فتنه سال گذشته نقش آفرين بودند. همچنين يکي از طلاب انقلابي پنج روز پس از شروع کار واعظي برکنار شد.

 

*شنيده ايم يارانه پرداختي به مطبوعات درسال جاري حدود 50 ميليارد تومان بوده است. جدولي از نحوه اختصاص اين يارانه به مطبوعات منتشر نشده است.

 

*توسط يک جريان سياسي انحرافي ، مستندي از حوادث آخرالزمان تهيه شده و در تيراژ حدود 2 ميليون نسخه در سراسر کشور توزيع شده است. اين سي دي بيشتر بر مبناي روايات غير معتبر و تمايلات جناحي تهيه شده است.

 

*جلسه هيات منصفه مطبوعات احتمالا تا پايان سال تشکيل نخواهد شد. همچنين گفته مي شود اعضاي هيات منصفه امسال حقوقي دريافت نکرده اند.

 

*در جلسه اخير تشکل غير قانوني موسوم به وعاظ ولايي ، فردي به نام کياپاشا بر مبناي محتواي يک سي دي، سخنراني کرده و سعي کرده شعيب بن صالح در روايات را به دکتر احمدي نژاد تطبيق دهد. نزديکان رئيس جمهور مي گويند احمدي نژاد از اين مشابه سازي ها ناراحت است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس