هر چند احسان علیخانی مجری برنامه سعی داشت به گونه ای جلوه دهد که قصاص "حق" شماست، اما وی مسیر و سئوالات برنامه را به گونه ای پیش می برد که قضاوت مخاطب، محکومیت حرکت پدر مقتول، مبنی بر اصرار وی بر قصاص بود.مسئله ای که برنامه را به یک برنامه "ضد قصاص" تبدیل کرد!

گروه فرهنگی مشرق ـ "قصاص" از موضوعاتی است که در طی سالهای گذشته ، سینمای ایران علاقه زیادی به ساخت فیلم درباره آن داشته، که متاسفانه عدم حضور کارشناس دینی در کنار سازندگان این دسته از فیلمها، اثر را تبدیل به یک فیلم "ضد قصاص" کرده است!حالا به دنبال سینما، تلویزیون هم به ماجرا ورود پیدا کرده و در برنامه "ماه عسل" و البته در مقابل چشم میلیونها بیننده، پدر مقتولی توسط مجری برنامه محاکمه‌ شد که چرا قصد قصاص قاتل فرزندش را دارد!

در "ماه عسل" چه گذشت؟

شب گذشته برنامه ماه عسل به موضوع قصاص پرداخت و ابتدای برنامه با دعوت از دو نفر که یکی به دلیل قتل غیر عمد در سنین نوجوانی حبس و پس از چندین سال با تلاش خیرین از زندان آزاد شده بود و دیگری پدری که قاتل فرزندش را بخشیده بود اجرا شد. تا این بخش از برنامه، بحث بخشش بود و به تصویر کشیدن و یادآوری اقدام ارزشمند بخشش، که البته جای خالی آن در برنامه های تلویزیونی به شدت حس می شود.



اما بعد از آن برنامه قالب دیگری پیدا کرد. این بار پدر مقتولی دعوت شد که حاضر به بخشش قاتل فرزندش نشده بود. پدر مقتول از نحوه کشتن فرزندش که بسیار فجیع بود گفت و اینکه قاتل با قمه جمجمه فرزندش را شکسته و با بستن ابتدا و انتهای کوچه اجازه نداده کسی وی را به بیمارستان برساند و وی کشته شده است. در مقابل این اظهارنظرها بود که مجری برنامه مدام می گفت شما فکر می کنید با قصاص همه چیز اصلاح می شود؟!

مجری برنامه: با قصاص مشکلات حل نخواهد شد!

احسان علیخانی اصرار بر بخشش دارد و از پدر می‌خواهد علت پافشاری‌اش بر حکم قصاص را توضیح دهد. پدر می‌گوید که خِیرِ جامعه و جوان‌ها را در اجرای حکم قصاص می‌بیند.

علیخانی در عین اینکه تاکید می کند "قصاص" حق قانونی و شرعی پدر است، اصرار می‌کند که مشکل جوان‌ها با قصاص حل نمی‌شود و اگر قرار بود چنین چیزی بشود امروز این همه دعوا و قتل و خشونت در جامعه نبود.

پدر پاسخ می‌دهد: اگر قوانین بازدارنده پلیس نبود امروز کسی کمربند ایمنی نمی‌بست.

علیخانی ادامه می‌دهد: شما نباید تقصیرات را بر گردن جوان ۱۸ ساله بیاندازید! و برنامه بدون نتیجه گیری و با این حال و هوا که چرا پدر مقتول قاتل را نبخشید و می خواهد قصاص کند به یکباره به پایان می رسد!

بازی احسان علیخانی با خطوط قرمز دینی بدون دانستن علوم دینی!

قطعا بازی کردن با خطوط قرمز جامعه هم در جذب مخاطب موثر است و برای مخاطب تلویزیون تازگی دارد و هم توانایی خاص رسانه ای می خواهد که احسان علیخانی به عنوان مجری و تهیه کننده ماه عسل از آن برخوردار است و رمز موفقیت برنامه هم در همین است. اما آقای علیخانی باید بداند که بازی کردن با «خطوط قرمز دینی» نه به صلاح است و نه در حد توان ایشان؛ چرا که اینگونه مسائل نیاز به کارشناس دینی دارد و ظاهرا این برنامه از آن محروم است!

اگر انگیزه این برنامه برای گفت و گو با این پدر داغ دیده، تلاش برای عفو و گذشت از قاتل است، بی تردید آنچه به نمایش درآمد به خصوص در صحنه پایانی برنامه، انگیزه خانواده قاتل را برای اجرای قصاص بیشتر کرد و مخاطب را وادار کرد که صاحب حق را محکوم کند. محاکمه ای که این بار به ناحق در رسانه ملی شکل گرفت.

اصل با استیفای حق است یا عدم آن؟

یک کارشناس دینی به خوبی می داند که نباید بپرسی "چرا قاتل پسرت رو نمی‌بخشی؟" چون اصل با استیفای حق است نه عدمش. اگر ببخشد باید پرسید "چرا بخشیدی؟" نه اینکه برعکس. گرفتن حق که چرا ندارد. مثل این است که از یک مجری تلویزیونی بپرسید "چرا دستمزد کارهایت رو به فلان موسسه ی خیریه نمی بخشی؟" اگر "ببخشد" جای سوال دارد "چرا بخشیده؟"

ماه عسل برنامه ای موفق در بین رمضانی ها

شاید یکی از مهمترین نکات برنامه ماه عسل، مخاطب بیشمار و محتوای خوب برنامه است که دعوت به امید می کند. توانایی علیخانی در اجرای برنامه، بی شک در موفقیت ماه عسل بی تاثیر نبوده است، انتخاب سوژه ها و... به حال و هوای ماه عسل برای تبدیل شدن به یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون در ماه مبارک رمضان کمک کرده است. به نظر می رسد دست اندرکاران این برنامه با رفع نواقص آن می توانند در سالهای آتی بی نقص ترین برنامه را به نمایش بگذارند.

قصاص چیست؟

اکنون که به نوعی مفهوم تأثیرگذار و حیات بخش قصاص در رسانه ملی خواسته یا ناخواسته خدشه دار شده است، بد نیست اندکی به این موضوع پرداخته شود.

قصاص از ماده "قص" (بر وزن سد) به معنى جستجو و پیگیرى از آثار چیزى است و هر امرى که پشت سر هم آید عرب آن را" قصه" می گوید و از آنجا که "قصاص" قتلى است که پشت سر قتل دیگرى قرار می گیرد این واژه در مورد آن به کار رفته است.

خداوند در قرآن در مورد حکم قصاص و مسائل دیگر آن می فرماید: «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الْقِصاصُ فِی الْقَتْلى‏ الْحُرُّ بِالْحُرِّ وَ الْعَبْدُ بِالْعَبْدِ وَ الْأُنْثى‏ بِالْأُنْثى‏ فَمَنْ عُفِیَ لَهُ مِنْ أَخِیهِ شَیْ‏ءٌ فَاتِّباعٌ بِالْمَعْرُوفِ وَ أَداءٌ إِلَیْهِ بِإِحْسانٍ ذلِکَ تَخْفِیفٌ مِنْ رَبِّکُمْ وَ رَحْمَةٌ فَمَنِ اعْتَدى‏ بَعْدَ ذلِکَ فَلَهُ عَذابٌ أَلِیمٌ ، وَ لَکُمْ فِی الْقِصاصِ حَیاةٌ یا أُولِی الْأَلْبابِ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ )سوره بقره، آیات ۱۷۸ تا ۱۷۹

(اى افرادى که ایمان آورده ‏اید! حکم قصاص در مورد کشتگان بر شما نوشته شده است، آزاد در برابر آزاد، و برده در برابر برده، و زن در برابر زن، پس اگر کسى از ناحیه برادر (دینى) خود مورد عفو قرار گیرد (و حکم قصاص او تبدیل به خون بها گردد) باید از راه پسندیده پیروى کند (و در طرز پرداخت دیه، حال پرداخت کننده را در نظر بگیرد) و قاتل نیز به نیکى دیه را به ولى مقتول بپردازد (و در آن مسامحه نکند) این تخفیف و رحمتى است از ناحیه پروردگار شما و کسى که بعد از آن تجاوز کند عذاب دردناکى خواهد داشت.و براى شما در قصاص حیات و زندگى است اى صاحبان خرد، تا شما تقوى پیشه کنید.

قصاص راهی برای جلوگیری از ادامه خشونت و برای تعدیل زیاده روی‌ها با تاکید بر بخشش

در این آیات ابتدا از مسأله حفظ احترام خونها که مساله فوق العاده مهمى در روابط اجتماعى است آغاز می کند و خط بطلان بر آداب و سنن جاهلى می کشد، مؤمنان را مخاطب قرار داده چنین می گوید:" اى کسانى که ایمان آورده ‏اید حکم قصاص در مورد کشتگان بر شما نوشته شده است. قرآن گاهى از دستورات لازم الاجراء با جمله کتب علیکم:"بر شما نوشته شده" تعبیر می کند، از جمله در آیه فوق. این تعبیر اهمیت ‏و تاکید مطلب را روشن می کند، زیرا همیشه مسائلى را می ‏نویسند که از هر نظر قطعیت پیدا کرده و جدى است. همان گونه که در شان نزول اشاره شد این آیات در مقام تعدیل زیاده‏رویهاى است که در جاهلیت در مورد قتل نفس انجام می ‏گرفت، و با انتخاب واژه قصاص نشان می دهد که اولیاء مقتول حق دارند نسبت به قاتل همان را انجام دهند که او مرتکب شده. ولى به این مقدار قناعت نکرده در دنباله آیه مساله مساوات را با صراحت بیشتر مطرح می کند و می ‏گوید:" آزاد در برابر آزاد، برده در برابر برده، و زن در برابر زن" . خداوند در سوره نساء نیز می فرماید:«و من قتل مظلوما فقد جعلنا لولیه سلطانا»؛ و هر کس بی گناه کشته شود برای وارث و سرپرست او حق و قدرت تلافی و قصاص مقرر فرموده ایم. (اسراء/۳۳)

کلام آخر

بی تردید باید این پدر به توصیه قرآن کریم به بخشش و عفو تشویق و دعوت شود، اما شیوه این دعوت باید رغبت بر بخشش را ایجاد کند نه آنکه خانواده صاحب حق و مظلومی، مستمسک برداشت غلط از دین شده و به این وسیله اصل شرعی و قانونی قصاص زیر سؤال برود. حضور کارشناسان دینی در برنامه های این چنین، ضریب خطای آن را به شکل محسوسی کاهش خواهد داد.
منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 345
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 50
  • محمد ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    3 0
    متاسفانه درجامعه بویژه در ماه عسل رویه ای دارد باب می شود که اگر خانواده مقتول قصاص کنند مرتکب عمل ناشایستی شده اند در حالیکه اگر قصاص عمل نکوهیده ای بود اولا پروردگار عالم آن را حق خانواده مقتول قرار نمی داد ثانیا اگر کوچکترین اکراهی در آن بود مانند طلاق به آن حلال منفور می گفتند
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    5 1
    خدارو شکر من از بیننده های این برنامه نیستم درضمن به نظر من مجری برنامه شدیدا انرژی منفی داره
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    1 0
    برنامه رو دیدم، فکر میکنم احسان خان طبق معمول فکر کرده بود میتونه مهمونشو در یک عمل انجام شده قرار بده و غافلگیرانه رضایت این بنده خدا رو بگیره و برنامشو بیشتر سر زبونها بندازه. اما جنایت هولناک قاتل پسر اون مرد به نظر من اگه توسط اولیای دم هم بخشیده بشه توسط قاضی نباید بخشیده بشه چون بستنخیابون برای جلوگیری از انتقال مجروح به بیمارستان نوعیقدرت نمایی و محاربه است.
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    2 0
    به نظرم بخشش درمواردی که قتل با قساوت بوده جایی نداره مگراینکه مطمئن بشی واقعا توبه کرده وپشیمون شده که اونم کار سختیه
  • shadman ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    3 1
    سلام — علیخانی یک ایراد داره که در لحظه گفتن یک اتفاق مهم تو حرف میپره و حرف رو عوض میکنه مثلا طرف میگه در 8 / 8 / 88 چه معجزه ای افتاد قطش کرد و ما نفهمیدیم چه چیز مهمی میخواس بگه — در مورد قصاص نه بخشش بخشش و نه قصاص قصاص در مورد اول طرف جری میشه میگه میکشم و دیشو میدم و در مورد دومی نیز بعضی مصلحت اندیشیها باید در نظر گرفتمثلا سهوی بودن تا عمدی بودن
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    باید قصاص بشه
  • 141 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 1
    کسیکه این چنین فردی را به قتل برساند شایسته بخشش نیست اگر احکام قران به درستی در جامعه اجرا شود سلامت جامعه تضمین خواهد شد چراکه قوانینی که خدا اورده جامعتر و بالاتر از قوانین انسانی است زیرا خالق صلاح مخلوق را بهتر می داند
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    2 0
    نباید ببخشه
  • سید مهدی ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 1
    خوشحالم بالاخره شما هم متوجه صدا و سیما شدید در ضمن از استفاده ی به جا از تعبیر بسیار زیبای شوی ماه عسل ممنون الهم عجل لولیک الفرج
  • علی ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    3 0
    مناسفانه آقا احسان این بار احساساتی عمل کرد. اون پدر حقشه! تنها پسرش بود بابا!! تازه این یک عمل برنامه ریزی شده بود. نه اتفاقی احسان خان! اونم به طرز فجیعی کشته! این عمل مساوی با رعب و وحشت جامعه و مثل ارازل و اوباشه!! چه بخششی آخه؟
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    بابا همه ایراد دارند و فقط شما مشرقیهای بی ایرادید.
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    یه بی ادب بی سواد رو آوردن کردن مجری تلویزییون به خاطر قیافه و صدا به خودش جرات میده هرکاری دلش میخواد بکنه
  • سید حامد ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    حقیقتا که این علیخانی آدم انرژی منفی ایه
  • حمید ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    1 0
    برادر عزیز! آش ماه عسل اینقدرها هم شور نبود که شما نوشتید و به قول جوان ها جو داده اید. علیخانی تلاش زیادی برای بخشش قاتل نکرد و به نظر من کار او در کنار هم قرار دادن یک عامل سهوی قتل، پدری که قاتل فرزندش را بخشیده بود و پدری که نمی خواست قاتل پسرش را ببخشد، خوب و قابل اعتنا بود. به نظر من مطلب شما دارای سوگیری است و منصفانه نوشته نشده است.
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من برنامه رو دیدم علیخانی اینجوری که شما می گفتید عمل نکرد.
  • یک مسلمان معمولی ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    1 1
    متأسفانه مجری این برنامه (و بلکه بسیاری از برنامه های دیگر دانشگاه ملی) احکام اولیه شرعی را هم نمیدانند. احسان خان خیلی راحت توی چشم زنان نامحرم میهمان برنامه زل میزند و با آنان خیلی خودمانی گپ میزند که این کار در شرع کاملا نکوهیده است و مرد طبق آیه قرآن باید (یغضوا من ابصارهم) یعنی چشمش را مقابل جنس مخالفش بپوشاند و پایین بیندازد. طبق فتوای تمامی مراجع، زدن ریش حرام است که متاسفانه اکثر قریب به اتفاق مجریان سیما مبتلا به این عمل شنیع هستند و هیچ کس هم ککش نمیگزد که چرا همواره مجریان در حال ارتکاب اعمال حرام مقابل بیننده ها ظاهر میشوند..
  • علیرضا ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    1 0
    برنامه ماه عسل بطور کلی برنامه بدی نیست اما برنامه ای که آنروز در زمینه قصاص پخش شد نماد یک تفکر خطرناک است که به طور غیر مستقیم این ذهنیت را برای اراذل و اوباش و جانیان ایجاد میکند که جامعه در برابر رفتارهای غیرانسانی آنها منفعل است . اینکه پدر ومادر قاتل سختی میکشند هم حرف عجیبی است ،این پدر ومادر زمانی که فرزندشان برای خانواده های مردم وپدر ومادرهای دیگران مزاحمت ایجاد می کرد کجا بودند حالا که فرزندشان قرار است مجازات شود یاد انسانیت و محبت افتاده اند
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    1 0
    سلام عليكم جناب آقاي عسكري عزيز به حضرتعالي تسليت عرض مي كنم من يك شهروند هستم وتاكنون شما را نه ديده ونه مي شناختم ولي در برنامه شما را ديدم وبا صحبت هايي كه در برنامه كرديد كار پسنديده اي كردي خواهش مي كنم ايشان را نبخشيد چون اگر مجرم با اين حالتي كه شما فرموديد ايشان را ببخشيد در حقو خون فرزند خود خيانت كرديد وجوان اي ديگر هم به خيال اين كه بالاخره راه فراري از قصاص هست دنيال اين گونه قتل ها خواهن رفت لذا خواهش مي كنم به عنوان يك شهروند از خون فرزند عزيزتان گذشت نكنيد .
  • یک منصف ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    تهمت و افترا نزنید در ماه میهمانی خدا! اصلا اینگونه نبود و دیروز هم کلی توضیح داد که منظورش در منگه قرار دادن اون آقا برای رضایت دادن نبوده.
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    همینه دیگه وقتی تلویزیون به یک مجری ساده اینهمه میدان میدهد وی شود این که در هرموضوعی دخالت کرده وبا احساسات مردم بازی کن .
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    1 0
    کار غیر اخلاقی علیخانی این بود که یک مرگ اتفاقی(اولین میهمان) را در کنار یک جنایت برنامه ریزی شده(سومین میهمان)قرار داد
  • jafar ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من برنامه را دیدم علیخانی به عمد سوالاتی می کرد تا قصاص را زیر سوال ببرد/ طرف عزیز گوشه اش را از دست داده بود<
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من دکترای حقوق دارم و خیلی با وسواس به برنامه ماه عسل نگاه می کنم سالهای قبل اشکالات زیاد بود ولی انصافا برنامه های امسال خیلی بهتر و کم اشکال تر شده انصافا در برنامه قصاص هیچ ایرادی به کار آقای علی خانی نبود فقط برای من سوال شد در مورد قاتل دعوت شده. آخه اگر ایشان در یک رقابت ورزشی باعث قتل یک جوان شده نوع قتل عمدی نبوبده که برای قصاص این همه تن این جوان بلرزه. به نظرم قتلی که مرتکب شده شبه عمد بوده و مجازاتش فقط دیه است
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    حرکت آخر علیخانی که با حالت قهر از پدر جدا شد و اینکه گفت با قصاص مشکلاتمون حل میشه خیلی بد بود خیلی
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    قصاص حکم الهی هست که بیشتر به نفع قاتل هست تا اولیای دم! چون وقتی کسی قتل نفس میکنه، تنها با قصاص جزای کارش جبران میشه هرچند اون دنیا باید کفاره کارش رو بده، برای همین قران حکم به قصاص داده که شرایط برای اون راحتر بشه. به همین دلیل کسی که خودکشی میکنه وضعیت خیلی بدتری داره چون قتل نفس کرده و دیگه فرصتی برای قصاصش نیست و طبیعتا اون دنیا هم باید کفاره بده هم باید جزای این گناه بزرگ رو بده و به تعبیر علمای بزرگ دین جبران گناهان در اون دنیا خیلی خیلی سختر از اینجا هست و برای همین میگن در این دنیا توبه کنین و استغفار و در صدد جبران گناهان بر بیایین. حالا اگر خانواده ای از حق خودش بگذره، دلیل نمیشه خداهم از حقش بگذره و حق الله نادیده گرفته بشه! هرچند تا توبه ای واقعی صورت نگیره با بخشش اولیای دم هم تغییری در شرایط شخص قاتل رخ نمیده!
  • علی ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    4 0
    اخوی اولاً نگاه کردن به نامحرم اگر به قصد تلذذ باشد حرام است شما از کجا می دانید که علی خانی قصد تلذذ دارد آن هم از مهمانهایی که اکثرا مریض بیچاره و بدبخت شدن ثانیاً طبق فتوای همه فقها داشتن ریش در حدی که صدق ریش بکند کافی است یعنی مثلا با تیغ نتراشد ولی داشتن ریش واجب نیست. دوست عزیز بنده خدا علی خانی بهتر از سایر مجری ها به این مساله پای بنده. نه زیر ابرو بر می داره نه مدل موی آنچنانی درست می کنه. ذاتا خوش تیپه و حسود کشه. به نظرم در این پست خیلی به حسودای علی خانی میدان داده شده
  • حمید ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برادر عزیز! آش ماه عسل اینقدرها هم شور نبود که شما نوشتید و به قول جوان ها جو داده اید. علیخانی تلاش زیادی برای بخشش قاتل نکرد و به نظر من کار او در کنار هم قرار دادن یک عامل سهوی قتل، پدری که قاتل فرزندش را بخشیده بود و پدری که نمی خواست قاتل پسرش را ببخشد، خوب و قابل اعتنا بود. به نظر من مطلب شما دارای سوگیری است و منصفانه نوشته نشده است.
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مشرق چرا الکی جو میدی؟ کجا اصرار کرد؟ برو خجالت بکش از خدا بترس
  • حمید ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برادر عزیز! آش ماه عسل اینقدرها هم شور نبود که شما نوشتید و به قول جوان ها جو داده اید. علیخانی تلاش زیادی برای بخشش قاتل نکرد و به نظر من کار او در کنار هم قرار دادن یک عامل سهوی قتل، پدری که قاتل فرزندش را بخشیده بود و پدری که نمی خواست قاتل پسرش را ببخشد، خوب و قابل اعتنا بود. به نظر من مطلب شما دارای سوگیری است و منصفانه نوشته نشده است.
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    1 0
    اگر بری توی نخ احسان علیخانی و خیلی از بازیگران و مجریان صدا و سیما خواهیم دید که بینش و گرایش دینی خیلی کمی دارند، به همین خاطر با مسائل دینی مقابله هم دارند. لذا فهم درستی هم از مسائل شرعی ندارند، حتی اگر ظاهرا جمله ای را ادا کنند در دل هیچ اعتقادی به آن ندارد و به دل بیننده هم نخواهد نشست. خود احسان علیخانی قصاص را قبول ندارد و اگر اجازه داشت آنجا قصاص را رد هم می کرد.
  • حسین ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    آقای ناشناس کی گفت :"با قصاص مشکلاتمون حل میشه خیلی بد بود خیلی" شما فکر کنم روزگی خیلی بهتون فشار آورده بوده!
  • قاسم ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برنامه را دیدم. خدمت علیخانی و همفکران عزیز. بخشش برای قتل های سهوی خوب است که ترویج شود نه برای جانی و قاتل های که با قصاوت تمام خون انسان را بریزند. در این نوع جنایت باید قاتل قصاس شود تا بر اساس آموزه های اسلام موجب عبرت و پیشگیری در جامعه شو د. اسلام براساس حکمت است که عقول انسانی عاجز از درک واقعی آن است.
  • حسن ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مفتضح ترین برنامه تلویزیونی که من اصلا نگاه نمیکنم
  • حمید ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برادر عزیز! آش ماه عسل اینقدرها هم شور نبود که شما نوشتید و به قول جوان ها جو داده اید. علیخانی تلاش زیادی برای بخشش قاتل نکرد و به نظر من کار او در کنار هم قرار دادن یک عامل سهوی قتل، پدری که قاتل فرزندش را بخشیده بود و پدری که نمی خواست قاتل پسرش را ببخشد، خوب و قابل اعتنا بود. به نظر من مطلب شما دارای سوگیری است و منصفانه نوشته نشده است.
  • دامغانی ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    -مجری در این برنامه بی طرف نبود معلوم است از قبل تصمیمی گرفته وسناریویی ریخته که به نتیجه نرسید قیافش حکایت از ناراحتی شدید او داشت گوئی در نظر مجری قاتل مظلوم است و پدر داغ دیده ظالم. آخه مجری باید خود را بی طرف نشان دهد یانه؟
  • سعید ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    آقای علیخانی در آخر برنامه حرکت زشتی مرتکب شدند وبدون خداحافظی از میهمان برنامه برنامه را ترک کردند
  • علی ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    چرا یه خیر تو این برنامه شرکت نمیکنه همش معتاد و قاچاقچیو قاتل و ... فجیعترین برنامه تلویزیونی که با ترفند مجری بخورد مردم میدن
  • علی ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برنامه ماه عسل را اگر در کفه ترازو قرارد دهیم برنامه خوبی نیست خیلی هزینه می‌شود و برنامه‌ای گسترده با نیروهای زیاد و با گشت گذار فراون که همه اینها هزینه بردار است و محصول آن چند نفر قاتل، متعصب به مال اندوزی، گدا، و ... است. مجری برنامه توان اجرای برنامه را دارد و در تحلیل برخی مفاهیم نیست سولاتی که در برنامه می‌شود گواه آن است که مجری توان تحیل و تخصص موضوعات را ندارد.
  • شهید ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    کاملاً موافقم
  • حسین رستمی ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    سلام حرف دل هزاران بیننده ماه عسل را بیان کردی خیلی ممنون . من می خواستم بگم خیلی از برخورد آقای علیخانی ناراحت شدم چون با دیگر مخاطبانش بسیار لطیف و دوستانه تا دم درب استودیو و با عکسهای یادگاری آن ها را بدرقه می کرد ولی بسیار بی ادبانه و گستاخانه که تاثیر منفی هم در خانواده ها به جا گذاشت با این مرد داغدیده برخورد کرد و از طیف قاتلان قمه بدست با دل و جان حمایت کرد؟
  • حسن ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    دقیقا همینطوره که شما گفتی اون بیشتر دنبال اینه که بتونه یک کار خارق العاده در برنامه اش انجام بده و مخاطب بیشتری داشته باشه البته نقش شبکه های ماهواره ای رو در تغییر عقیده مردم بر خلاف نص صریح قرآن نباید نادیده گرفت. یکسری افراد کوته فکر امروزه که مجذوب شبکه های ماهواره ای هستند برای اینکه خودشونو فهمیده نشون بدن میگن نه قصاص خوب نیست برید ببینید آمریکا در این زمینه چکار میکنه اون کار بهترین کاره!
  • فاطیما ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    چرا تهمت میزنی مشرق،من خودم برنامه رو کامل دیدم،احسان چنین نظری نداشت. واقعأ برات متأسفم مشرق،ازت ناامید شدم!
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    بنده بلافاصله با روابط عمومی صدا و سیما تماس گرفتم و پیام اعتراض گذاشتم نمیدانم چرا اینقدر بر مجری گری این آقا اصرار دارند ! لابد سفارش محکمی برایش شده و یا شاید مسئولین کنترل برنامه خودشون مشکل دارن ؟
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    با نظر همه جز ناشناس 11:56 مخالفم
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    دمت گرم
  • مهدی 90085 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    ماه عسل جواب این مقاله بدرد نخور را شب بعد یعنی دیشب داد متاسفانه تا یک برنامه موفق میشود عده ای زود دست بکار میشوند تا ریشه آنرا بزنند اگر کسی از احسان بهتر میتواند برنامه اجرا کند خودش را معرفی کند یکسال عوض شد همه نتیجه آنرا دیدند ماه عسل همیشه قضاوت را به بینندگان میسپارد پس درست قضاوت کنید
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    نه تنها قاتل باید قصاص شه بلکه دوستاشم باید محاکمه بشن خیلی خیلی به اون خوونواده خصوصا" پدر و مادر سخت گذشت هیچ وقت لحظه جوون دادن جیگرگوششونو فراموش نمیکنن . خدا لعنت کنه هرچی اراذل و اوباشه
  • مـرتـضـیsk ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    یه برنامه سطح پایین با مجری بسیار ضعیف خروجی این برنامه بجز پُر کردن بیهوده وقت چیه؟؟
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    احسان عليخاني و برنامش خيلي خوبه اما امسال تلوزيون اصفهان جشن گلريزون زنده برگزار ميكنه تو هر برنامه چند تا زنداني آزاد ميشه من اين برنامه رو خيلي پسنديدم
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    متاسفانه مجریان برنامه های سیما بدون دانش و معلومات کافی درباره همه مسائل اظهار نظر میکنند و خود را تافته جدا بافته می دانند . فقط به دنبال سو استفاده ازاحساست بینندگان هستند و بعد از این ماه مبارک هم برای خودشان نوشابه باز میکنند
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    ماه رمضان که میشه یه سری کور کچل میاره حال آدم رو به هم میزنه 1 رونه مخترع یا دانشمند نبود که این آقا بیاره!!!
  • سعید ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    عملا تو برنامه ماه عسل از قاتلین و اراذل و اوباش دفاع شد و علیخانی اونهارو مظلوم جلوه داد مایه تاسفه
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    خوبه یه ذره انصاف داشته باشیم علی خانی کی گفت که باید رضایت بدی ........... از این چیزا خوبه صد بار گفت شما از نظر عرفی شرعی قانونی حق این کارو دارید خیلی بی انصافید من فقط موندم با زبون روزه چطوری این حرفا رو میزنید اون دنیا چطوری میخوایی جواب بدید
  • یک پدر ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    واقعا" حق داره جیگرگوشش جلوی چشمش به طرز دردناکی کشته شد. ایشون یه جمله خیلی زیبائی گفتن : نمیبخشم تا میلادهای دیگه تو جامعه امنیت داشته باشن . بهتره احساتی برخورد نشه . علیخانی فقط میخواد برنامه خودشو در جهت مثبت پیش ببره اما جناب علیخانی به چه قیمتی ؟ شما پدر نیستی برادر عزیز و تا وقتی پدر نشدی هیچ وقت حال و روز اون پدر داغدیده رو درک نمیکنی
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    شما را توصیه میکنم به املا
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    جدیداً یک رسم عجیب قریبی پیدا شده که برای فردی که عمداً و در سلامت عقلی و با هوشیاری اقدام به قتل عمد کرده است دلسوزی های مهربانه تر از مادر می شود- اگر این قاتل در آینده فرد بیگناه دیگری را به قتل برساند مقصر کیست؟ آیا افرادی که موجبات آزادی یک قاتل و فراهم آوردن مقدمات جنایت دیگری را فراهم کرده اند جواب جنایت بعدی و جواب خانواده و بازماندگان قربانیان بعدی را میتوانند بدهند؟
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    این آقای علیخانی انقد درک و فهم نداره که هرچیزی رو باهم مقایسه نکنه. اولا قاتل 17 روز دنبال میلاد بوده دوما با پیامک و پیغام تهدیدش کرده سوما آدرسو پیدا کرده و رفته در خونه و در خونه ی طرف و با دروغ آوردتش پایین و از همه بدتر سرو ته کوچه رو بسته و جلوی چش خانواده ش بچشو کشته و با قمه زده تو سرش و بعدش از همه ی اینا بدتر نذاشته کسی ببرتش بیمارستان این کار قاتل از اسرائیل هم بدتره آدم چقدر میتونه بی شرف و بی عاطفه باشه دم بابابی میلاد گرم.محکم واستاده پای اعدام یکی نیست به علیخانی بگه کی گفته اگه قصاص درست اجرا شه امنیت و چتقو کشی و قمه کشی از بین نمیره آقای علیخانی این همه زحمت برای برنامت کشیدی با یه ربع برنامه و عدم کنترل خودت همه رو خراب کردی متاسفم برات
  • مرتضی ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    کاملا" 100% موافقم قتلی که توسط اراذل و اوباش صورت بگیره اصلا" قابل مقایسه با قتلی که به صورت آنی و غیر عمد صورت میگیره نیست و بخشش نداره .
  • سعید ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    چرا از خانواده های شهدای هسته ای و اشخاصی که الگوی مناسبی میتونن باشن دعوتی نشد؟
  • قثظش ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    بنظرم من احسان علیخانی نسبت به مسائل دینی کم اهمیت هستند و عدم اطلاع از مسائل دینی برای ایشان دردسر درست می کند فقط آقای علیخانی در رابطه با دین بدعت نگذار
  • سمیه ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    چرا الکی میگی آخه؟ چرا پرونده درست می کنی؟ دست از تصورات و تفکرات قالبی بردار و واقع بین باش
  • میثم ذوالفقاری ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برنامه ی علیخانی رو دوس دارم اما یه مشکل خیلی بزرگ داره....اونم اینه ک این اقا توو همه ی قضایا مردمو مقصر میدونه...و جرات انتقاد از مسئولینو نداره....شما فرزاد حسنی رو همه میشناسید....ب همین دلیله ک من حسنی رو توو اجرا یه سطح بالا تر از احسان میبینم...چون حسنی از پست و مقام هیچوقت نترسیده
  • سما ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    سلام تا بحال کسی سوژه های ایشون رو دنبال کرده!؟ که بدونه چنددرصدش حقیقیه!؟
  • وحید ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    وای خدا چقد این احسان علیخنای هر روز بیاد به شما توضیح بده..................معنی پافشاری و اصرار کردنو مطمئنا اشتباه گرفتید احسان اونروز فقط داشت سوال میکرد وجواب میگرفت که خیلی ها بدونن پدرایی هم هستن که نمی بخشن قرار نیست که همه از خون بچشون بگذرن که!!!!!!!!! اگه احسان میخواست اصرار کنه خودش بلد بود چطوری بگه ولی حرفاش اصلا نه تحمیلی بود نه محکم........فقط نظر اقای اسدی رو می پرسید
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    یادش رفته پارسال با شلوار قرمز اومده بود جلوی دوربین حالا همه شدن باخدا و با ایمان به خودشون اجازه میدن تو زندگی مردم دخالت کنند
  • مودی ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مصیبت بزرگ این برنامه و تمامی اقداماتی که در یک دهه اخیر به بهانه ترویج روحیه بخشش و از خود گذشتگی در سینما ، رسانه ها و گروه هاو جمعیت های اجتماعی و فرهنگی در حال رخ نمودن است صرفا این اصرار بر بخشیدن نیست بلکه همچنانکه در این متن آمده دفاع تلویحی و در پرده از لغو حکم قرآنی قصاص است.بعد از دوم خرداد تعدای از زنجیره ای ها به خیال فراهم شدن فضای مناسب برای تاختن به احکام صریح قرانی مستقیم و بی پرده علیه حکم قرانی قصاص حرف زدندو مطلب نوشتند اما بعد از مواجهه قاطعانه نظام و مومنین سیاست عوض شد و رنگ و شکل دیگری به خود گرفت ...از آن پس از یک طرف با راه انداختن انواع و اقسام گروه های اجتماعی صاحب نفوذ و محبوبیت در بین مردم مانند معتمدین و بعضی روحانیون و هنرمندان و ورزشکارن و..... به سمت خانواده های مقتولین سرازیر شده و آنان را تحت انواع فشار های روانی و اجتماعی و گروهی برای بخشش قرار میدهند و بلافاصله بعد از موفقیت موضوع را بسیار بیشتر از حد لازم بزرگ و برجسته میکنند و در این میان سینما و رسانه ها هم از خانواده هایی که به هر دلیل از رضایت دادن خودداری میکردند چهره ای نامقبول و ناموجه ارایه میکردند.... خطر مهم این است که ادامه این روند نامعقول فضای اجتماعی و افکار عمومی را آماده برای هجمه علیه حکم قصاص میکند و آنگاه خیلی راحت تر میتوانند شمشیر را از رو بسته و مستقیما و مجددا وارد عرصه حذف احکام قرآنی شوند.... با سخن شما کاملا موافقم که سوژه سوم برنامه ماه عسل به طور ناجوانمردانه ای از طرف علیخانی تحت فشار قرار گرفت و حتی به نوعی محاکمه شد که چرا قاتل فرزندش را نمیبخشد!!! ظاهرا علیخانی یادش رفت که وقتی از سوژه اول پرسید اگر برای فرزندت همین اتفاق بیفتد و کسی جان اورا بگیرد آیا رضایت میدهی ؟ او درجواب گفت اگر بر اثر حادثه ای آنی و بدون برنامه ریزی و طراحی خصمانه قبلی باشد رضایت میدهم.... آنگاه از آن پدر رنج کشیده و مظلوم میخواهد که قاتل بی رحم و خشنی که 18 روز تهدیدکرده و سپس با یک برنامه ریزی بی رحمانه فرزند 17 یا 18 ساله وی را به قتل رسانده و حتی با ایجاد راه بندان و رعب و وحشت اجازه امداد و کمک رسانی به وی را نداده ، ببخشد !!! و بدتر اینکه به این پدر مصیبت دیده اجازه حرف زدن هم نمیداد و فقط خودش حرف زد و آنگاه از مخاطبان خواست که قضاوت کنند!!! (1
  • انسان ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    این احسان علیخانی کلا یه عادت داره اینکه همیشه نظر شخصی خودشو میخاد توی برنامه به مخاطب و مهمونا تحمیل کنه... در مجموع از اجراش اصلا خوشم نمیاد
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    چرا دروغ می گویید ؟ بترسید از خداوند . بنده خدا احسان علیخانی قصاص را حق پدر این خانواده اعلام کرد . چر ا مدیر سایت مشرق از خداوند نمی ترسی ؟ بترس از خداوند
  • محمد جواد ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    به نظر من اصل این نیست ایشون ببخشه یا نه در این موضوع مطرح شده . بحث اینه کسی که داره در مورد حقش دفاع میکنه داره متهم میشه چ ا نمیبخشه. در اینکه بخشش کار فوق العاده ایه حرفی نیست ولی این باعث نمیشه کسی از حق طبیعیش محروم بشه و حتی محکوم که چرا نمی بخشی. آقایان قوه قضاییه و نیروی انتظامی این زنگ خطر بزرگی برای شما باید باشد تا به اصلاح و برخورد قاطع با این چنین موضاعات داشته باشید تا ادامه دار نباشد . باتشکر از مشرق
  • سینا ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    دوستانی که کامنت گذاشتین... (طرف صحبتم با آقایونه) شماها اسم خودتونو گذاشتین مرد؟؟؟؟؟ بعد میگین زنا حسودنو به طرف مقابلشو حسادت میکنن.. با این نظراتی که گذاشتین علنا حسادتتونو نسبت به علیخانی اعلام کردین!!!! و اما حالا طرف صحبت من با گروه مشرقه... علیخانی کی از قاتل طرفداری کرد؟ برین توبه کنین... چرا تو ماه رمضون تهمت میزنین؟؟ از خدا بترسین... براتون خیلی متاسفم... خیلی
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    گل گفتی داداش
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    جدیداً یک رسم عجیب قریبی پیدا شده که برای فردی که عمداً و در سلامت عقلی و با هوشیاری اقدام به قتل عمد کرده است دلسوزی های مهربانه تر از مادر می شود- اگر این قاتل در آینده فرد بیگناه دیگری را به قتل برساند مقصر کیست؟ آیا افرادی که موجبات آزادی یک قاتل و فراهم آوردن مقدمات جنایت دیگری را فراهم کرده اند جواب جنایت بعدی و جواب خانواده و بازماندگان قربانیان بعدی را میتوانند بدهند؟
  • مهدی ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    کسانی که قصاص را وحشیگری می دانند . بخودشان حق می دهند برای کشته شدن یک سریاز صهیونیست . بیش از 600 نفر را بکشند و صدها نفر را مجروح و هزاران خانه را ویران کنند .
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    باید قصاص بشه
  • حمید ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برادر عزیز! آش ماه عسل اینقدرها هم شور نبود که شما نوشتید و به قول جوان ها جو داده اید. علیخانی تلاش زیادی برای بخشش قاتل نکرد و به نظر من کار او در کنار هم قرار دادن یک عامل سهوی قتل، پدری که قاتل فرزندش را بخشیده بود و پدری که نمی خواست قاتل پسرش را ببخشد، خوب و قابل اعتنا بود. به نظر من مطلب شما دارای سوگیری است و منصفانه نوشته نشده است.
  • محمودابادی ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    نگذشتن از خون فرزند و قصاص کار بسیار درست و به جایی هست و یک قدم به سمت امنیت جوانان جامعه خدا به پدر مقتول در اجرای امر قصاص خیر و توفیق دهد. اما اما اما مسئولین قدری احساس مسئولیت کنند و قمه و شمشیر و چاقو رو از جامعه جمع کنند به هر روشی که میشه جریمه، زندان، اعدام .علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. متاسفانه اگر معلمی انش آموز بی ادبی رو تنبیه کنه از کار برکنار میشه چه معلوم همین حرکت کودک ده ساله رو به قاتل هفده ساله تبدیل کنه. مسئولین مسئولید.
  • مهدی ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    سلام به نظرم اصلا نباید گذشتی کرد. با این نحوی ک این قاتل عمل کرده نشون از یک اقدام از پیش طراحی شده داره و این رو نمیشه با جنون های آنی مقایسه کرد. جناب آقای علیخانی با اینکه فشار رو وارد کردید ولی سوال اینجاست که ایا با تعطیل کردن قصاص و بخشش عمومی وضعیت بهتر می شود؟ خود شما تایید کردید که با برخورد قوه قضاییه وضعیت بهتر شده بود، این اوباش از چه چیز برخورد قوه قضاییه ترسیده بودند؟ ایا از همین قصاص نبود؟ بهتر است اینقدر از جنبه های رافت اسلامی وارد نشوید و بدانیم که اسلام هم رافت دارد و هم برخورد سخت و قاطعانه. ضمنا توضیحات برنامه ی 31 تیرماه شما نیز اصلا قانع کننده نبود
  • Behnam ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من یکیو میشناختم قتل کرده بود خانواده مقتول بخشیدنش و بعد از مدتی اومد از زندان بیرون اما خیلی طول نکشید که مرتکب یه قتل دیگه شد به نظر من اگر قصاص بد بود خدا تو قرآن نمی آوردن بعدم این یارو کیه که حق خدادادیو بد بدونه
  • rou ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    5 0
    نباید اینقدر طولش بده 3ساله میگذره هنوز اعدام نشده. منتظرن داغش سرد بشه بابا اعدامش کنید ..
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    احسنت به این نظر
  • اسماعیل ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من متاسف شدن از نوع اجرای مجری خوب آقای علیخانی تاسف برای اینکه ایشان در برنامه سعی داشت کار پدر مقتول را سخیف جلوه بده و حق قصاص رو از ایشان بگیره. البته پدر مرحوم هم خوب جواب داد که این نگاه شما برای مواقع خاص و قتل غیر عمد هست وقتی که به این صورت با برنامه ریزی یکی رو می کشن چرا باید یک قاتل بالافطره آزد بشه تا نقشه قتل دیگری رو بکشه؟؟ که متاسفانه مجری محترم توجه به این نکات نکرد و اسرار به عدم قصاص داشت. امید واریم که ایشان رسما از پدر قربانی عذر خواهی کنند.
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من برنامه را دیدم و با نظر پدر مصیبت دیده ، با توجه به شرح نوع قتل موافقم آقای علیخانی بیشتر دقت فرمایند و موضوعات را با هم مخللوط نکنند این برای خودشان هم بهتر است خداوند عزیز بر سر هیچکس چنین ماجراهایی را نیاورد انشالله
  • مهدی 90085 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اصلاً اینطور نیست شب بعد که با اون آقا مصاحبه کردند گفت از اول قرار به همین بوده که من برای رضایت ندادن به برنامه دعوت شده ام بیخودی از خودتون چرند تحویل ندید
  • محمود ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اگر اولیای دم هم بگزرند، قاضی باید به عنوان مفسد فی الارض حکم اعدام براش بده.
  • اسماعیل ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من متاسف شدن از نوع اجرای مجری خوب آقای علیخانی تاسف برای اینکه ایشان در برنامه سعی داشت کار پدر مقتول را سخیف جلوه بده و حق قصاص رو از ایشان بگیره. البته پدر مرحوم هم خوب جواب داد که این نگاه شما برای مواقع خاص و قتل غیر عمد هست وقتی که به این صورت با برنامه ریزی یکی رو می کشن چرا باید یک قاتل بالافطره آزد بشه تا نقشه قتل دیگری رو بکشه؟؟ که متاسفانه مجری محترم توجه به این نکات نکرد و اسرار به عدم قصاص داشت. امید واریم که ایشان رسما از پدر قربانی عذر خواهی کنند.
  • مهدی 90085 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    گر کسی از احسان بهتر میتواند برنامه اجرا کند خودش را معرفی کند یکسال عوض شد همه نتیجه آنرا دیدند جزء بهترین مجریان صدا وسیماست
  • نادیا ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    منم فوقه تخصص اورولوژی دارم و با وسواس نگاه میکنم:))))))))))))
  • یاسر ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اقای علیخانی علاقه ای به بردن بحث سمت امور دینی و ماورائی نداره و نشون داده که هر وقت مهمانان برنامه خواسته اند درباره امداد غیبی صحبت کنند بحث رو عوض کرده... نکته دوم اینکه خودش رو عقل کل میدونه و حرف هیچ کس رو قبول نداره متاسفانه با خوبی های زیادی که این برنامه داره و سوژه های جالب،رفتار مجری در بعضی موارد که گوشه ای از ان را دوستان در بالا اشاره کردند جناحی و سلیقه ای است در حالیکه تلویزیون جای تحمیل عقاید شخصی نیست. یا علی
  • مغلطه ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مشرق خوشت مياد مردم را بپيچوني شما چرا قصاص قبل از جنايت ميكنيد مشرق ؟ اتفاقا" هدف اقاي عليخاني از دعوت ايشان اين بود كه مردم بدونند هميشه بخشش نيست و يكي هم پيدا ميشه كه قصاص كنه اگر غير از اين بود كه اون اقا را دعوت نميكرد اون سئوالها هم بخاطر اين بود كه مردم بدونيد شما فكر نكنيد هر چقدر هم اصرار كنيم طرف بلاخره راضي به رضايت ميشود ... پس بي خود شلوغش نكن مشرق
  • اسماعیل ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من متاسف شدن از نوع اجرای مجری خوب آقای علیخانی تاسف برای اینکه ایشان در برنامه سعی داشت کار پدر مقتول را سخیف جلوه بده و حق قصاص رو از ایشان بگیره. البته پدر مرحوم هم خوب جواب داد که این نگاه شما برای مواقع خاص و قتل غیر عمد هست وقتی که به این صورت با برنامه ریزی یکی رو می کشن چرا باید یک قاتل بالافطره آزد بشه تا نقشه قتل دیگری رو بکشه؟؟ که متاسفانه مجری محترم توجه به این نکات نکرد و اسرار به عدم قصاص داشت. امید واریم که ایشان رسما از پدر قربانی عذر خواهی کنند.
  • حسین ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    تاسف میخورم برا علیخانی من برنامه رو دیدم....قصاص به صراحت توو قران اومده علیخانی دنبال چیه دنبال تمدن غررررررربی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • اسماعیل ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من متاسف شدن از نوع اجرای مجری خوب آقای علیخانی تاسف برای اینکه ایشان در برنامه سعی داشت کار پدر مقتول را سخیف جلوه بده و حق قصاص رو از ایشان بگیره. البته پدر مرحوم هم خوب جواب داد که این نگاه شما برای مواقع خاص و قتل غیر عمد هست وقتی که به این صورت با برنامه ریزی یکی رو می کشن چرا باید یک قاتل بالافطره آزد بشه تا نقشه قتل دیگری رو بکشه؟؟ که متاسفانه مجری محترم توجه به این نکات نکرد و اسرار به عدم قصاص داشت. امید واریم که ایشان رسما از پدر قربانی عذر خواهی کنند.
  • مهدی 90085 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    گل گفتی
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من ماه عسلو با اجراي عليخاني خيلي وقته نگاه نميکنم چون هميشه بدون تخصص در مسايل ديني ،نظر کارشناسانه ميداد ،بارها هم پيامک زدم ولي کو گوش شنوا، ظاهرا مسير همچنان ادامه دارد!!!!
  • rou ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    چرا توهین میکنید کور و کچل چیه شما خیای زیبایید.. اتفاقأ سوژه های خوبی هستن مخترعین و شهدای هسته ایی در جاهای دیگه مطرح میشن چقد شماها بد حرف میزنید.
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اشتباهی منفی دادم
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اين آدمايي كه اين بابا مياره، بقيه سال آدم نيستن؟ همه ش فيلمه واسه اينكه با روايت مشكلات مردم معروف بشه. جامعه احساسي جامعه بدون عقل و منطقه.
  • روستازاده ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    تنها برنامه ماه عسل بود که در رمضان 93 نگاه کردم و دلیل ان هم از دوستانم شنیدم باخانمی که یک هفته در ته چاه بوده مصاحبه داشته اند، وقتی آقا از پسرش می گفت و آقای علیخانی اصرار بر بخشش داشت خیلی متعجب شدم!!!!! چرا؟؟؟؟؟؟ و گفتم کاش این برنامه رو هم نگاه نکرده بودم.
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    یه عمر دنبال این بودیم ببینیم بچه گدایی که سر بازار نشسته و داره گدایی میکنه واقعا گداست یا نه حال میکنه وسط گرمای تابستون با سن 5-6سال زیر آفتاب بشینه،کمک که هیچ حتی یه لبخند مهمونش نکردیم چون تو شک بودیم و چرا باید خندمونو حروم میکردیم،یه عمر دنبال این بودیم ببینیم اگه بقیه راست میگن ما راست بگیم،اگه خوبن ماهم خوب باشیم،هرجا حرف حق شنیدیم با قیافه حق بجانب مفت دهنمونو باز کردیمو با تهمت شیک گفتیم فلانی فلان کارس اونو چه به این حرفا یا دروغ میگه یا آهای مردم این حتما خودش مجرمو خلافکار و ایناست،کاش در عوض همه ایننا یه بار نشستیم بگیم حرف درست درسته حتی اگه نادرست ترین آدم بگه بذار من که ادعای منطق و فرهنگم میشه بجای جبهه گیری برداشت درست کنم یاد بگیریم،کاش یه بار بخاطر دل خودمونم که شده کمک میکردیم به اونی که هنوز ندار بودنشو با سندو مدرک نپذیرفتیم ،برای هرچی اگه دنبال سندو مدرک باشی بد باخت میدی دوست عزیز،من از خدام بود هیچکدوم از این مهمونا واقعی نمی بودن و هیچکدوم از این قصه ها عینیت نداشت تو جامعه،کسی قتل نمیکرد،بچه ای کار نمیکرد،زنی فلج نمیشد اونم تو اوج جوونیش،زنی شاهد مرگ شوهرش ته چاه نمی بود بچه هاش یتیم نمیشدن،سرطان نبود،بچه های بی کسو کار تو کشورم داغ مادر و پدرو هویت نداشتن،کاش همه اینا به قول شما لااقل چند درصدش دروغ بود،بخدا دنیا دنیا خوشحال میشدم،اما وقتی چشم باز میکنم همشون هستن از در خونه که میام بیرون شروع میشن تا وقتی بر میگردم،تا صفحه روزنامه رو باز میکنم جلو چشمم ظاعر میشن،تا اخبار رو میبینم یکی یکی اعلام میشن،عزیزم تا چشمامونو ببندیم و بگیم دروغه حل نمیشه اینا واقعیت جامعست وجود داره متاسفانه فغان کرده زیادم شده بجای اثباتش بیاین به فکر این باشیم گرهی باز کنیم،شما با این واکنشا و نقدا شرمندم میگم بیشتر دارین گره تو مشکلات میندازین
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    چون تو همون جامعه ای که شما وجود داری امثال ماهاییم وجد دارن که شدیدا پیگرن که افراد دانایی مثه ایشون مجری باشن،و با کمال افتخار اعلام میکنم تعدادمون از شماها خیلی بیشتره در کنار پیام های قدردانی ما پیام اعتراض شما سوزن تو انبار کاهه،سفارشش حمایت مردمه و دعای خیر یه کشور البته منهای شما
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برنامه خوبی در جهت فلج کردن روحیه مردم روح انسان را کسل می کند
  • سینا ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    خدا نگذره از کسایی که با حسادتشون و حرفاشون اینطوری تلاش میکنن که چهره ی یه مجری محبوبو مخدوش کنن...
  • علی ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    بنظر میرسه کسی که در ملاء عام قمه کشی میکنه و سد معبر میکنه علاوه بر قضیه فردی که حق پدر مقتوله مدعی العموم نیز باید وارد بشه خب این عمل قاتل چه فرقی با محاربه میکنه تو روز روشن با قمه راه رو ببندی بعد حمله کنی به یه بیچاره و با قمه جمجمشو بشکنی؟؟ قساوت از این بیشتر؟؟ بخشودن همچین قاتل هایی نهایت حماقته ولو اینکه علیخانی و حتی بالاتر از علیخانی اصرار کنن
  • متاسفم ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    پارت اول :فردی که سال ها به جرم قتل غیر عمد زندان بود و با مساعدت اشخاصی ازاد شد و زندگی خوبی رو در پیش گرفت پارت دو:پدری که از قتل پسرش بشدت عصبی و به هم ریخته بود تا حدی که میگفت میخواستم سرشو خودم ببرم ولی به فکر رضایت افتاد و ارامشش رو تو رضایت دادن پیدا کرد پارت سوم:پدری که از خون پسرش نمیگذشت و بسیار سفت و محکم حقش رو میخواست هدف پارت اول:اینکه قاتل شدن برا بقیه نیست ممکنه خیلی ناگهانی برای همه اتفاق بیفته هدف پارت دو:لذتی که تو بخشش هست تو انتقام نیست پدر بخشید و اروم گرفت هدف پارت سه:فکر نکنید اگر اتفاقی افتاد سریع میبخشنتون و خلاص...بعضیا پای حقشون وایمیستن و حقشون رو میخوان این ها برداشت من بود و هدف برنامه که خیلی فرق داشت با فرمایشات نقد کننده ها و دوستان.... علیخانی نماینده ی جامعه است در مقابل فرد...یعنی باید مجموع رفتارهاش مجموعه ای باشه از تمام افراد جامعه و باید سوال همه ی افراد رو از مهمونش بگیره...این در صورتی تحقق پیدا میکنه که گاهی بد شه گاهی خوب یه وقت سوالای تند و تیز بپرسه...علیخانی تو پارت سوم با طرح سوال هاش قصد داشت حرف دل پدر رو بیرون بکشه و بگه برا خودش دلیلی داره که رضایت نمیده و خیلیا به این دلایل رضایت نمیدن... بارها و بارها و بارها اشاره کرد که حق این پدره که قاتل فرزندشو قصاص کنه... به نظر خود منم کاملا حق داره چون کار قاتل فرزندش فقط میشه بهش گفت جنایت نه یه اتفاق یا جنون انی کاملا جنایت بود.... همه بعد دیدن برنامه حق دادن به پدر ولی نمیدونم چرا میگید سعی در بد جلوه دادن تقاضای قصاص شده
  • sahar ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    پر از حسادت و غرض ورزی و بی محتوا... همین!
  • افشین تهران ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 1
    یا نیا مشرق یا خودتم مشرقی هستی و اگر در این جمع نیستی و غریبهای مثل بچه ادم بشین و گوش کن شاید یه چیزی دستتو گرفت ولا برو همون سایتهای زنجیره ای افساد طلبان تازه شام و افطاری هم میدن تازه گیها.
  • افشین تهران ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    1 0
    ناشناس 12.27منظورت انشاست.خودت اول یاد بگیر تا بعد
  • آرش ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    هیچی درجواب این حرفهای بینصافانتون نمیگم....آقای علیخانی خییییلی کامل وواضح به این چرندیات پاسخ دادن دیکه نیازی به توضیح بیشترنیست.خودبرنامه گویای همه چیزهست........فقط خییییلی بی نصافیید.......
  • بی نام ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    کار آقای احسان علیخانی بسیار بد بود به این سه دلیل : 1- یک درگیری داریم که در آن درگیری اتفاقی و ناخواسته یک نفر باعث مرگز دیگری میشود . 2 - یک درگیری داریم که که اوباش به کمین می نشیند آدرس طرف را پیدا میکند او رد در جلوی منزل تهدید می کند و بعد با یک قمه کار او را می سازد و بعد عده ای را هم جلوتر سر کوچه می گمارد تا زخمی به بیمارستان انتقال پیدا نکند : آقای علیخانی : فرزند این پدر محترم شرایط دوم را داشت چطور به خودت اجازه دادی در سماجت و اصرار به بخشش چطور مگر جنابعالی ارازل پرور هستید خدای ناکرده ؟
  • سامان ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    این مشرق رو اعصابه ها!!!!! قشنگ معلومه دشمنی شخصی با خود علیخانی داره!!! برو مطلب سیاسی تو بنویس تورو چه به این حرفا!!!
  • آرش ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    هیچی درجواب این حرفهای بینصافانتون نمیگم....آقای علیخانی خییییلی کامل وواضح به این چرندیات پاسخ دادن دیکه نیازی به توضیح بیشترنیست.خودبرنامه گویای همه چیزهست........فقط خییییلی بی نصافیید.......
  • افشین تهران ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    همچین احسان احسان میکنی که انگار داداشته.برخورد اخر این مجری بیتربیت رو هم دیدی.
  • افشین تهران ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    شما یا خیلی ساده ای یا خودتو زدی به سادگی.منم موندم تو چطور با زبون روزه این قضاوت رو کردی.
  • افشین تهران ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برو خودتی.
  • افشین تهران ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    نه تو مردی تو حسود نیستی تو میفهمی.
  • علی ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    حالا دیگه مشکل شخصی مشرق با خود علیخانی کاملا رو شد!! مشخصه که فقط میخواید بهش بتازید... خدا هدایتتون کنه که تا میبینید کی داره میره بالا به جای کمک بهش لگد نزنید که بندازینش پایین... البته پایین نمیفته چون مردم برنامه شو دوس دارن... اینایی که انقد راحت گفتن علیخانی و بقیه اهالی رسانه دین درست درمونی ندارن و مقید نیستن احیانا خدا تشریف دارن که نزول اجلال کرده و کامنت گذاشته یه حکم خدایی دارن که براحتی درباره مسلمونی و غیر مسلمونی یکی دیگه حکم صادر میکنن؟؟!! شما مسلمونید؟!اگه هستید چطور به خودتون اجازه میدین بجای خدا حکم صادر کنید؟ نقد دارید به برنامه ش مث ادم بگید چرا قضاوتش میکنید؟ نمیتونید مث ادم منطقی حرف بزنید؟ بلد نیستید مث ادم حرف زدنو؟ خوبه روز بعد جوابتونوداد... من نمیفهمم شما این برداشتا رو از کجای برنامه درمیارید که ما هرچی نگاه میکنیم نمیتونیم دربیاریم!!! واقعا رقت انگیزه اینهمه دست و پا زدن واسه خراب کردن یه برنامه... منم اون برنامه رو دیدم...با دوستامم دیدم...هیچکدوممون این برداشتو نکردیم. بله ریکشنایی داد که ما هم بودیم میدایدم...درست گفت با قصاص چاقو کشی از بین نرفته اما حق شرعی و قانونی این اقا قصاصه... درست گفت اون پسر از شکم مادر جانی متولد نشده همه ما مقصریم اما نگفت تو حق نداری نبخشی!! از کجا درمیارین اینا رو فقط خودتون میدونید... فقط امیدوارم بتونید جواب خدا رو بدید... یا حق...
  • افشین تهران ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    خوب بابا فهمیدیم چقدر از علیخانی گرفتی که هی کامنت بزاری.
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    افرین
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    بخشیدن نفر اولی و دومی کار پسندیده ای بود. ولی اگه نفر سوم بخشیده بشه، من دیگه تو این جامعه احساس امنیت نمیکنم. این که بری کل رفیقات رو بیاری یکی رو تکه تکه کنی باید بخشسده شه.؟؟؟!!! رو همین جریان از احسان علیخانی زده شدم
  • حمید ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برادر عزیز! آش ماه عسل اینقدرها هم شور نبود که شما نوشتید و به قول جوان ها جو داده اید. علیخانی تلاش زیادی برای بخشش قاتل نکرد و به نظر من کار او در کنار هم قرار دادن یک عامل سهوی قتل، پدری که قاتل فرزندش را بخشیده بود و پدری که نمی خواست قاتل پسرش را ببخشد، خوب و قابل اعتنا بود. به نظر من مطلب شما دارای سوگیری است و منصفانه نوشته نشده است.
  • سلیمان ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    با سلام، به نظر بنده خوب حرف زدن و کتمان حقیقت و نداشتن درک موضوع و نداشتن توان و تحلیل مطلب از ویژگی‌های این برنامه است، مجری برنامه با توهین به شعار حق‌خواهان و تعداد کثیری از بینندگان و حقوقدانان و با ریشخندهای توهین آمیز دنبال چه چیزی است؟ مگر علیخانی مفسر قرآن یا یک حقوق دان است مگر معلم اخلاق است که این چنین با مردم صحبت می‌کند. ایشان اگر دوره‌سربازی را طی می‌کرد و یک مقدار از خانواده دور بود همین دور بودن از خانواده نیز کمک می‌کرد که از دادن عزیز یعنی چه؟ واقعا متأسفم
  • افشین تهران ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    خداوند به همه ما ظرفیت داشته هامون رو بده مخصوصا اقای علیخانی.کلا این درست نیست که یک برنامه رو بدن دست یکنفر اونم برای چند سال و مخصوصا یک برنامه پخش مستقیم رو.مجری های توانا و باسوادتری هم در سیما وجود داره .در هر صورت قصاص حق خانواده مقتول هست و در قران این حق امده حالا اگه علیخانی بهتر از خدا میدونه که خوشا به سعادتشواقای علیخانی نشد که بشه.خواستی ادای فردوسی پور رو در بیاری اما نشد.بابت برخورد اخری حتما از این پدر درد کشیده معذرت خواهی کن چرا که در بی ادبی هم استادی.
  • زهرا ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اتفاقا خیلی هم مسئولین قضاییدرمورد اجرای حکم قاتل میلاد خیلی اهمال ورزیده است میبایست بلافاصله حکم قاتل را اجرا می کرد تسریع در حکم جلوی قتل های دیگر را می گیرد.
  • حمید ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    همان املا درست است افشین عزیز. منظور او اغلاط املایی در کلماتی مانند قصاس و قصاوت است.
  • kambiz ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    به نظر من احسان علیخانی رو هم باید اعدام کنند
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    حداقل تو این ماه از خدا بترسید... خیلی راحت تهمت می زنید... شما اگه برنامه رو کامل و بادقت می دید متوجه می شدید که آقای علیخانی چندین مرتبه تاکید کردن که قصاص حق قانونی و شرعیشونه و اگر هم چیزی می گفتن به قول خودشون، خودشون رو گذاشته بودن جای خانواده ی قاتل ولی بازهم تاکید می کردن که قصاص حقشونه... حداقل می خواید دست به قلم شید یه دور برنامه رو کامل ببینید و همچنین توصیه می کنم برنامه روز بعد رو هم ببینید آقای علیخانی یه سری صحبتا کردن که دقیقا با امثال شما بودن ولی می دونید مسئله چیه؟! مسئله اینه که آدمی رو که خودش رو بخواب زده رو نمی شه بیدار کرد... آقای علیخانی یکی از معدود کسایی هستن که برای جذاب تر شدن برنامشون دست به هر کاری نمی زنن و و نمی خوان به هر قیمتی که شده تعداد بینندهاشون بره بالا و من فکر می کنم همین صداقت و درست کاریشون بوده که باعث شده خدا بهشون عنایت کنه و به این محبوبیت و موفقیت بی نظیر برسن... دست کم تو این ماه به خاطر دوتا کلیک اضافه تر دست به هر کاری نزنید، لطفا به دیگران تهمت نزنید...
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    به نظر من حداقل باید میگفت که این یه قتل خاص بوده وخیلی فجیع بوده پس نبخشیدن از بخشیدن بهتره هر چیزی رو که نمیشه بخشید بچه خودتون بود چه حسی داشتیییین ؟ البته بازم خدا ارحم و الراحمینه ... اما خودش گفته در قصاص زندگی است .. این یه حق ..اینا خیلی مهربون بازی در میارن حتما قاتل صبرا وشتیلا رو هم میبخشن . بخشیدن خوبه ولی برا صاحب حق ..نه بینندگانی که با اون پدر خیلی فاصله دارن ودرد ورنج اون و حس نمیکنن.. یا مستر احسان یا ...همه ازخدا بخوان تو چنین شرایطی نباشن. که حالا بخوان ببخشن یا نبخشن .. دوستانم قبول کنن برنامه اون شب ایراداتی داشت و وباید تذکر داده بشه
  • حمید ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    این «افشین تهران» خیلی بی ادبه ها. فرت و فرت هم نظر می ذاره و همه رو محکوم می کنه. یه کمی مودب باش برادر من. حتما همه باید نظرات جنابعالی را قبول کرده قاب کنند بزنند توی خانه شان؟
  • حمید ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    این نظر بارها و بارها تکرار شده، در حالی که من فقط یک بار آن را ثبت کردم. افشین ید طولایی در تهمت زدن و بی تربیتی دارد.
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من فقط چندتا از نظرا رو خوندم... مردم از خدا بترسید، اینقدر راحت راجع به دیگران قضاوت نکنید... شما از کجا می دونید که احسان علیخانی از شما به خدا نزدیکتر نیست که اینقدر راحت راجع به دین و اعتقاداتش صحبت می کنید... بترسید،بترسید... از خدا می خوام تو این ماه به حق بنده های آبرومندش همه رو عاقبت بخیر کنه و به راه راست هدایت کنه....
  • سام ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من نمیدونم چرا انقدر ماجرا رو بزرگ کردین بابا اگه واقعا با قیافه خود علیخانی هم مشکلی نداشتید با 10 دقیقه دیدن برنامه همونطور که من دیدم اینطور نمینوشتید من تا جایی که دیدم خود مجری 60 بار گفت آقا این حقه تو هست که نبخشی اینم راست گفت که همه چی هم تقصیر یه بچه 18 ساله نبوده گفت هممون تو همچین اتفاقایی سهیم هستیم بعدشم خداحافظی نکرد دوستای گلم مهمون هیچ وقت تا جایی که من دیدم از دکور خارج نمیشد فقط مجری بهش میگفت مثلا خیلی خوشحال شدم که اومدید بعد میرفت که گفت و رفت ولی فرقش این بود که اون آقا هم خازج شدن لطفا لااقل تو این روزا پشت سر کسی اینطور با کینه صحبت نکنید
  • ناشناس ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    سطح فرهنگ و شعور یه آدم تا چه حد میتونه پایین باشه؟؟؟ واقعا برات متاسفم...
  • مجید ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    قطعا در قصاص حیات هست.به این صورت که با دیدن صحنه قصاص احتمال ارتکاب جرم کسی که نیت سوقصد به فرد دیگری را دارد خیلی کمتر می شود و جان چندین بی گناه نجات پیدا می کند و در ادامه هم جان چندین نفر که قصد کشتن شخص دیگر را داشتند هم حفظ می شود.
  • reza ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مجری خوبیه.البته برخورداش گاهی از فرهنگ غربی گرفته شده.برنامش خوبه.در مورد قصاص نباید خواسته ای مطرح می کرد. در قصاص حیات و زندگی است.در این مورد خاص حداقل
  • سعید ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    آخر برنامه خیلی بی ادبانه با اون پدر برخورد کرد . دلم برای اون پدر داغ دیده سوخت
  • حسین ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    نظر من تایید نشد ،متاسفم شمایی که اینقدر خودخواهید که هرچی بضررتون باشه رو تایید نمیکنید ،چه جوری از خدا نمیترسیدو اراجیف مینویسید علیه دیگران،در این سایتو گل بگیرید که واقعا بویی از انسانیت نبرده
  • سیندخت ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    نه پس میخواستی بیاد بگه که من قصدم تو فشار قرار دادن طرف بوده؟؟؟؟
  • ناشناس ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    از خدا بترس... حداقل تو این روزا این قضاوتای الکی رو بذار کنار...
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    شما از ریخت و قیافه ی احسان علیخانی بدتون میاد چرا بهش تهمت می زنید!؟ با همین چند دقیقه فیلم لطفا راجع به ماه عسل و هیچ شخص دیگه ای قضاوت نکنید،لطفا. من نمی دونستم که مردم ما اینقدر قدرت دارن که نیت افراد هم حدس بزنن!!!
  • محمد ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اگر به سیره ائمه علیهم سلام مراجعه کنیم وزن قصاص کمتر از وزن عفو و گذشت نیست شاید در مواردی هم بالاتر. چنانکه امام حسن علیه سلام قاتل پدر را اعدام کردند و چه بسا اقدام به چنین امری نیاز مند ایمان قوی است که همگان ندارند
  • سیمین ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    حالا اینشون نیان هر روز اینقدر به ما توضیح بدن توضیح که چه عرض کنم همش توجیه بود میگم شاید شما معنی حرف های احسان خان رو نفهمید و یا متوجه حرکت بی ادبانه انتهاییش نشدید
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    منم برا شما متاسفم
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    حالا مگه چه خبره که این علیخانی دشمن شخصی داشته باشه و از این حرف ها بابا کوتاه بیا
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    حتی اگه پدره از حق خودش بگذره ،اون اوباش باید به عنوان مفسد و خواست مدعی العموم اعدام شه، این جور ادما اگه ازاد شن همینکارارو تکرار میکنن
  • ناشناس ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    خیلی بیتربیتی... اینطور که به نظر میرسه تو تربیتت خیلی کوتاهی شده!!
  • سینا ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    بیتربیتی تا چه حد... حتی ارزش نصیحت کردنو هم نداری!!!
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    قضاوت کردن در مورد دیگران اصلا کار درستی نیست در ضمن اقای علیخانی شصت بار گفتن که ما هیچ اجباری نداریم این حق قانونی شماست خواهشا برنامه رو کامل ببینید خواهشا این همه تلاش تیم ماه عسل این جوری زیر سوال نبرید خواهشا
  • امیر ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من مخاطب برنامه ماه عسل نیستم. فقط یه سوالی داشتم از دوستان :ماه عسل برنامه ای درباره حجاب داشت؟
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    به نظر نبايد زد قضاوت كرد قطعا آقاي عليخاني قصد گرفتن بخشش از اين بنده خدا نداشته اما متاسفانه جملاتي كه در انتها گفت جملات خوبي نبود پسري با اين شرارت زندگي يه خانواده رو داغون كرده قطعا اگر بيرون باشه حتما خانواده هاي ديگه رو هم بد بخت ميكنه مسئله اينجاست كه آقاي عليخاني همه رو مقصر ميدونه غير از خود طرف همين حرفاست كه دزدا و جنايت كارا رو پر رو كرده ميگن جامعه مقصره ما اينطور شديم
  • قضاوت نکنین ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    نمیدونم باید دربرابر این همه بی انصافیتون چی بگم تاکجا میخوای پیش برین قضاوت نکنین،قضاوت نکنین،قضاوت نکنین ایشون هدفشون رو از دعوت اون پدر ،بارها توضیح دادن .. اگه برنامه رو کامل نمیبینین پس قضاوت هم نکنین اگه از روی غرض ورزی و حسادته پس مطمعن باشین به هیچ جا نمیرسین اگه واقعا میخواین نقد کنین پس خواهشا نقد منصفانه کنین اگه دست به قلم میشین مواظب باشین چیزی ننویسین که حق نباشه انصافم چیز خوبیه.. برنامه عالی و بود و جای هیچ نقدی نبود... هدفشونم که از دعوت مهمونا خیلی واضح بود فقط کافی بود برنامه رو بادقت ببینین و دنبال سوژه های بی مورد نباشین
  • احسان ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من هم فکر می کنم ایشان باید عذر خواهی کنه.
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من خودم یکی از موافقان گذشت از قصاص هستم به خصوص در قتل های اتفاقی و آنی. اما مخالف صد در صد قاتلانی هستم که با برنامه ریزی مرتکب جرم میشن. مثلا وقتی قضیه شهلا جاهد پیش اومده بود من واقعا برام جای سوال بود کسانی که تقاضای عفو اون را دارن چی فکر میکنن؟ اگر خواهر خودشون جای مقتول بود و یکی مثل شهلا جاهد یک روز تمام تو خونش پنهان میشد و سر وقت بیرون می آمد سلاخیش میکرد باز هم از بخشش حرف میزدن؟ به نظرم ماه عسل با نمایش اون 3 اتفاق خیلی خوب تونست تفاوت قتل ها را نشون. اولی کاملا تصادفی بود (که به نظر من حتی انصاف نبوده یه روز اون جوان را در زندان نگه داشت) دومی بر اثر عصبانیت و لحظه ای بوده (که قابل بخشش است) اما سومی قتل برنامه ریزی شده بوده ( که اصلا قابل بخشش نیست) علیخانی برای اینکه ایجاد شبه نشه باید میگفت من هیچ نطر شخصی ندارم فقط سوال افرادی که خواستار عفو اون قاتل هستن را میپرسم تا شما جوابشون را بدید. تمام
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برادر اين جور حرف زدن آقا احسان مجرما رو پر رو ميكنه همش ميگن ما مقصر نيستيم جامعه مقصره
  • میثم ابهر ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اصلا تابلو بود طرفو میخواستن مجبور کنن رضایت بده....بعد این که برنامه تموم شد طرف ننشست تا علیخانی خدافظی کنی از حرصش زود پاشد رفت
  • سام ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من نمیدونم چرا انقدر ماجرا رو بزرگ کردین بابا اگه واقعا با قیافه خود علیخانی هم مشکلی نداشتید با 10 دقیقه دیدن برنامه همونطور که من دیدم اینطور نمینوشتید من تا جایی که دیدم خود مجری 60 بار گفت آقا این حقه تو هست که نبخشی اینم راست گفت که همه چی هم تقصیر یه بچه 18 ساله نبوده گفت هممون تو همچین اتفاقایی سهیم هستیم بعدشم خداحافظی نکرد دوستای گلم مهمون هیچ وقت تا جایی که من دیدم از دکور خارج نمیشد فقط مجری بهش میگفت مثلا خیلی خوشحال شدم که اومدید بعد میرفت که گفت و رفت ولی فرقش این بود که اون آقا هم خازج شدن لطفا لااقل تو این روزا پشت سر کسی اینطور با کینه صحبت نکنید
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    فرزاد حسنی دلش واسه کسی نسوخته. خودش با مسئولین فالوده میخوره مراسم عقدش هم توسط حسن خ برگزار شد.انتقاداتش هم حزبی است در راستای جو موجود در فضای مجازی وگرنه تا حالا دیدی از اصلاحات انتقاد کنه فقط دنبال بهونه گیری از مخالفان اصلاحات است وگرنه دلش واسه مردم نسوخته.
  • نازنین ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    یه بار بنده ی خدا جومونگو اورد برنامش قشنگ لگد مالش کرد...خیلی مغروره این بشر
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    جواب ندادید: اگر قرار بود چنین چیزی بشود امروز این همه دعوا و قتل و خشونت در جامعه نبود. چرا در کشورهایی که مجازات اعدام نیست میزان جرم کمتره؟
  • امید ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    1 0
    موافقم آقا افشین حرفتون روشن و واضح بود
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    منتقد نمای عزیز جوابت رو دیشب صریح و قاطع تو برنامه دادن!! پس این متن دروغین رو حذف کن!
  • ابی ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    این احسان علیخانی فکر کرده کیه که حکم خدارو میخواد بی ارزش کنه با اون پایان بیمزه برنامش چرا این پدر مظلوم که انصافا آدم منطقی بودو خواست محکوم کنه داره پاشو از گلیمش دراز تر میکنه...
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    غلط املایی به کنار اما اصل مطلب درست بود. اسلام قصاص را گذاشته در کنارش هم بخشش توصیه کرده. دیگه ما خودمون عقل داریم و باید همه شرایط را بسنجیم. آیا هر قاتلی را میشه بخشید یا نه؟ آیا جرم قاتل اول با قاتل دوم و قاتل دوم با سوم یکی است؟ نه! سومی برنامه ریزی شده قتل انجام داده
  • میثم ذوالفقاری ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    داداش حسنی 5 سال ممنوع اتصویر بود...امثال ب خاطر ریزش مخاطبی ک صدا و سیمای ایران در مقایسه با شبکه های ماهواره ای داشت تصمیم گرفتن بیارنش تحویل سالو اجرا کنه....ایشون از سردار رادان رئیس پلیس انتقاد کرده بود چه ربطی ب اصول گرا و اصلاح طلب داره؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    چه ربطی داره؟ مادرها هم حال اون پدر را درک کردن
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من برنامه رو دیدم اصلا قصاص رو زیر سئوال نبرد الکی هم جو ندید
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    چرند نگو
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    راست میگه مثلا آمریکا که مجازات اعدام رو در اکثر ایالت هاش اجرا نمیکنه آمار جرم و جنایت پایینی داره و مردمش هم ارامش بیشتری دارن فقط هر از گاهی یه کشتار جمعی توی دانشگاهی ؛ دبستانی ، سینمایی رخ میده که اونم نمک زندگیه
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    سلام اقای علیخانی دربرنامه دیشب جواب همه قضاوت های بی جایی که بهشون و برنامه ماه عسل شده بود رو دادند....اقای علیخانی چندین بار گفتن هدفشون از دعوت اون پدر رضایت گرفتن نبوده وفقط و فقط هدف این بوده که بگن بعضی ها تو جامعه ما از حق خودشون میگذرند و بعضی ها نه اتفاقا نمیبخشند........همین
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برادر عزیز با کدوم آمار میگی یه چرخی تو اینترنت بزن جمعیت زندانییان آمریکا رو نسبت به کل جمعیتشون بسنج و باقی کشورها رو بعد بگو کمتره.توخودت خدایی نکرده اگه یکی بزن داداشتو به عمد، نه اتفاقی،نه حادثه و نه حتی ازروی اشتباه بلکه عمدا و با وقاحت تمام بنظرت10سال زندان کافیه یا نهایت20 سال بعد طرف بیاد بیرون و....قتل نفس تو قرآن یعنی قصاص
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    یعنی میگی جانیان را ببخشن جرم کم میشه؟ من خودم این جمله شما را وقتی میگم که اعدام در ملا عام انجام میشه. چون مخالف اعدام در ملا عام هستم و به نظرم اینکار جز ضررهای اجتماعی هیچ فایده ای نداره. اما اینکه بگیم قاتلی کاملا عمدی و برنامه ریزی شده قتل کرده ببخشیم جرم کم میشه خیلی خنده داره!
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    با ارذل و اوباش با شدت بیشتری باید برخورد کرد و میباست احکام حلال الهی در مورد چنین افراد گستاخی اجرا کرد
  • امیر ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    آقای علیخانی خیلی بهتر می توانست با این پدر داغ دیده برخورد داشته باشه و بیطرفانه با ایشان صحبت کنه. نه اینکه عمدا با پرسیدن یک سری سوالات ٬ انتظار جواب دلخواه خودش را داشته باشد.
  • مهدی ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مجری ماه عسل میخواد به نوعی به اصطلاح روشنفکران جامعه رو هم به سمت خودش و برنامه خودش بکشونه و طیف بیننده هاشو زیاد کنه.
  • سیده ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    دوستان تو این ماه عزیز بیشتر رعایت تقوی رو داشته باشیم و با قطعیت در مورد نیت افراد نظر ندیم، فقط خداست که دانای درونهاست.
  • مهدی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    عزیزم، منصف جان. اونجا که نمیاد بگه من من آوردم تورو اینجا بنشونم تا ازت بخشش بگیرم. مخاطبش که بچه ها نیستن
  • مهدی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    درسته
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من کاری به برنامه ماه عسل ندارم ولی به نظرم بایدبین قتل عمدوغیرعمدفرق اساسی قائل شد هم ذر محاکمه وهم در جامعه منخودم مدت کمی ورزش رزمی کار کردمومیدونم که احتمال مصدومیت دراون خیلی زیاده (اونم مصدومیت های سخت)حالا اون نفراول هم زیادی بدشانس بوده که طرف مرده.وجامعه نبایدایشون رو به عنوان قاتل نگاه کنه وهمینطور اون قاتل مورد سوم نبایدبخشیده بشه چون با قصاوت قلب این کاروکرده خانوادش هم با اینکه براشون احترام قائلم(در اکثرمواردخانواده سعی در اصلاح فرزندش داره ولی بچه های این دوروزمونه ارزشی واسه حرف خانواده قائل نیستن)باید بچشون رو قبلا درست حسابی جلوشو میگرفتن(چون این فرداحتمالا قبلش اشتباهای دیگی هم کرده وگرنه ادم یهویی قاتل عمد نمیشه)تا لاقل اگه خودش هم درست نمیشد به دیگران صدمه نزنه
  • مهدی ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    عزیزم مخاطب برنامه بچه ها نیستن که ظاهر حرفای یه مجری رو قبول کنن
  • احمدوند ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    چرا جو الک میدین کی علیخانی کسیو تحت فشار قرار بد تازه از پدر مقتول بخاطر تصمیمش حمایت کرد
  • احسان ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    قصاص حق ولی مقتوله ولی گذشت خداوند رو خشنود تر میکنه. شما چه اصراری داری که حتما باید قصاص تو جامعه باب بشه؟ یعنی گذشت و بخشش باید از بین بره؟ واقعا براتون متاسفم از خدا نمیترسید؟ به جای این همه اصرار بر قصاص بیاید فرهنگ بخشش و گذشت رو جا بندازید
  • مـرتـضـیsk ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مگه تو کی هستی که واسه دیگران "اِسـم" تعیین میکنی؟؟ یعنی اینقدر یه برنامه تلویزیونی و مجریش رو احساسات تاثیر گذاشته!!
  • مصطفی ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    ماه عسل برنامه موفقی است و اکثر مردم اون را تماشا میکنند احسان علی خانی هم خوب مدیریت میکنه و کم کم پخته شده اگرچه گاهی جو گیر میشه و لی در کل نسبت به سنش پخته و سنجیده عمل می کنه اما درباره اونبرنامه من هم موافقم که با اون پدر داغ دیده درست رفتار نکرد یعنی انگار توقع داشت روی اون پدر تاثیر بذاره که نتونستو انگیزه درست صحبت کردن را از دست داد !! اما در کل من طرفدار ماه عسلم
  • علی ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اولاً، فصاص هست، این وضع ماست که هر از گاهی شاهد یه جنایت و اراذل بازی در یک نقطه شهریم! کافیه اراذل و اوباش خیالشون راحت بشه که یه برنامه " ماه عسلی" هست و ... ثانیاً، آوردن یه پدری که پسرش با وضع فجیعی کشته شده و تحت فشار قرار دادنش در یک برنامه زنده تلوزیونی برای اعلام رضایت (که احتمالاً چند ده نفری! هم در پشت صحنه آماده امضاء رضایت نامه از این بنده خدا بودن!) خیلی مشکوک و جای تامل داره!!!!!!!!!!!!
  • علی ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    احسان علیخانی امسال خیلی بیشتر از هر سال پاشو از گلیمش درازتر میکنه !!! فکر نکنه این اقا تو مملکت خبری شده که داره قصاصو زیر سوال می بره!! اقا احسان از این خبرا هم نیست خواب دیدی خیر نباشه...
  • سیدیاسر ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    سلام امیدوارم مشرف این مطلب رو سانسور نکنه به نظر من ماه عسل یک هدف پنهان رو داره دنبال میکنه اگر به برنامه های ماه عسل دقت کنید با اوردن میهمانان جذاب و فداکار به سمت خوبی میره اما میون این خوبی ها از میهمانانی استفاده میکنه تا هنجار ها رو زیر سوال ببره دقت کنید در برنامه ای چنان از یک معتاد حمایت میکنه که انگار جامعه مقصر هست و این معتاد معصوم میباشد و در برنامه مثل این برنامه حمایت از قاتلین رو در برنامه قرار میده و حکم الهی رو به نوعی زیر سوال میبره من مدتی هست که میبینم تمام رسانه های وابسته به بیگانگان حکم اعدام رو زیر سوال میبرند و این بخشش های بیش از حد که به صورت یک سونامی بوجود امده باعث به به و چه چه این رسانه ها شده متاسفانه برنامه های داخلی نیز به این سو داره حرکت میکنه از چرا باید اجازه داد تا حکم خدا زیر پاگذاشته بشه اون دوستی میگوید با حکم اعدام جرم کمتر نمیشه این اشتباه هست متاسفانه در کشور ما حکم ها دیر اجرا میشه و راه گریزی برای متهم ها گذاشتند در کشورهای چون عربستان و امارات که حکم به شدت اجرا میشه امار جرم کمه نگاه کنید اما در کشوری به اسم امریکا شما اگر یک پلیس رو بکشید به اعدام محکوم میشید در غیر این صورت 10 نفر عادی رو بکشید فقط حبس ابد اما بااینکه اعدام ندارند سالیانه چندین هزار نفر به قتل میرسند خب چرا اونجا قتل کم نشده
  • rou ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    بستگی داره چه کسی رو ببخشی.. این اوباش بااین طرزی که میلادرو کشته قابل ببخشش نیست ..اوفتاد !
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    و یکجور جنبه انتقاد رو نداشتند و به تندی صحبت میکرد
  • امیر ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    آقای علیخانی خیلی بهتر می توانست با این پدر داغ دیده برخورد داشته باشه و بیطرفانه با ایشان صحبت کنه. نه اینکه عمدا با پرسیدن یک سری سوالات ٬ انتظار جواب دلخواه خودش را داشته باشد.
  • مهدی ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    قابل توجه بعضی دوستان که برنامه رو کامل ندیدند. علیخانی خودش بارها تاکید کرد که این مهمونو آوردیم که بگیم همیشه بخشش در کار نیست . ممکنه کسی از این حقش نگذره . نباید فکر کرد که خوب هرکی رو کشتیم بالاخره می بخشن . نه! بعضی وقتا اینجوری نیست
  • سعید ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    شما که طرفدارش بودین؟
  • رضائی ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مسئله قصاص ونظایر این بحثی نیست که یک مجری - هنرمند مثل جناب علیخانی راجع به آن نظردهند ویا کسی را به چالش بکشند واین برنامه صددرصد- صددرصد - باید همراه بایک کارشناس اجراشود. مخصوصا قتلی فجیع مثل این مورد که یک لحظه هم درمورد قصاص نفس نباید تامل می شد. اگربنا باشد هرکس هرطور میخواست دست به جنایت بزند به امید اینکه ماه عسلی ها ازولی دم عفو خواهند گرفت که سنگ روی سنگ بند نمی شد.
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اقاي عليخاني اصرار بر رضايت اولياي دم داشت كه فرزندشو به عمد كشته بودند و حتي قاتل مانع از رسوندن اون به بيمارتان شده واقاي عليخاني اين قتل رو با شخص ديگري كه فرزند رو غير عمد كشته بودند و در يه بازي و شوخي دوستانه به قتل رسيده بود در آخر برنامه مقايسه ميكرد واين دو خيلي با هم تفاوت دارن اي كاش اقاي عليخاني خودشونو جاي اون پدر ميذاشتند وبعد اين حرفو ميزدند
  • حسین ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من برنامه را دیدم و به پدری که فرزندش را بیرحمانه کشته اند تسلیت میگم . برنامه ان روز بگونه ای پیش رفت که به پدر مقتول بی حرمتی شد من یک لحظه خودم را جای او قرار دادم ناراحت شدم وگفتم چرا این پدر توی برنامه ای امده که بهش بی احترامی بشه حالا شاید مجری بگه غرضی نداشنه ولی اینگونه استنباط میشد . بنظرم نباید کش پیدا کنه و با یک عذر خواهی باید تموم بشه .
  • مهدی 90085 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    تازه خود طرف هم کلی از برنامه تشکر کرد ..
  • مهدی 90085 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    بااین اظهار نظر ها آمار بیکاران جامعه رو میشه سنجید؟؟؟
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    میخواین کسانی که تجاوز به عنف ،اختلاس و دزدی میکنن هم ببخشند بابا این بابک زنجانی رو ول کنید اختلاس کم بشه !!!
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اگه این اتفاق برای داش احسان افتاده بود، بازم دم از بخشش می زد و یا در حق الهی خود پایمردی می کرد؟
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    وقتی عاقل با انگشت ماه را نشان می دهد، برنامه ماه عسل به انگشت نگاه می کند!
  • ایلیا ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    با این که به برنامه ماه عسل انتقاد زیاد دارم ...ولی حق توهین به مهمانان این برنامه رو ندارید
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    تند نرويد و زود قضاوت نكنيد عليخاني پسر بدي نيست و منظورش از اين قسمت چيز ديگري بوده هر چند بهتر مي تونست عمل كند
  • ایران ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    یکی نیست به علیخانی بگه :تو این چند سال که هنرمندان!!!!رضایت واسه قاتلین گرفتن ...آیا جرم و جنایت کم شد ؟؟؟؟؟ چون این برنامه نکات خوبی هم داره ...دلسوزانه عرض میکنم ...آقای علیخانی کمی منم منم و این اعتماد به نفس کاذب رو کنار بگذار ،دیگه برنامه ماه عسل خیلی زیر ذره بینه ..پس باید هر سوژه و هر لغتی که در بیانت استفاده می کنی ...با فکر باشه ...واگرنه همین میشه که تو این قسمت برنامه کلی تماشگر رو ناراحت کردی ...شاید بگی بد قضاوت کردن...پس ببین چقدر ناشی رفتار کردی که این همه آدم رو به اشتباه انداختی...
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    حالا همه برنامه ها در مورد حجاب برنامه داشتن فقط مونده ماه عسل
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    فرق آدم عالم با آدم جاهل در اينجا مشخص ميشه. اگر قتلي اتفاقي و يا از وري احساسات جواني اتفاق بيته خب بخشش خيلي بهتر ولي با افرادي كه شرارت دارن و در جنايت قصي القلب هستند فقط با زبان قصاص بايد صحبت كرد.
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    راست میگه منم دیدم مشرق اون دنیا چه جوری میخای جواب بدی!!؟
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    منم دامغانی هستم وبا نظر ایشون موافقم
  • kambiz ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    منظورم تصویرش بود نه خودش :))))))
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    شما هروقت یه نفر سر یه دختر با 17 روز برنامه ریزی یار جمع کرد و اومد دم خونتون بچتو کشید بیرون و زدش انداختش تو جوب و بعد با قمه زد فرق سرش را شکافت بعد کوچه را بست تا کسی نتونه اون را ببره بیمارستان ببخشش. بعد بیا تو برنامه ماه عسل فرهنگ بخشش را بالا ببر. باشه؟ راستی مشرق، تو برنامه ها از گذشت و قصاص زیاد میگن. ای کاش یه برنامه ای ساخته میشد به علل این دعواها که منجر به قتل میشه میپرداخت. من مطمئنم 90 درصد دعوای پسرها سر یه دختره. آدم دلش میسوزه وقتی این پسرهای جوان با تحریکات یه دختر می افتن به جون هم و مثل خروس جنگی همدیگر را به کشتن میدن و خانواده هاشون را عذاب میدن اونوقت خانم مرغه خوشحال خندون میره دنبال زندگیش! مثل قضیه میدان کاج. اگر اینا آگاه سازی بشه جرم کم میشه
  • علی شیعه0648 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    خود حضرت علی علیه السلام خطاب به حضرت امام حسن میفرمایند اگر خودم زنده ماندم ابن ملجم را عفو میکنم ولی اگر به شهادت رسیدم همان گونه که ابن ملجم مرا به شهادت رساند شماهم به همان گونه ابن ملجم را به هلاکت برسانید ,بعدشم خداوند در قرآن به قصاص بیش تر از عفو کورکورانه تاکید کرده است ,تازه باید چهار نفراعدام بشن تاحساب دست بقیه بیاد یا نه!حالا خودمونیم از بس که توجامعه ما بخشیدنو دلسوزی کردن جامعه ما به این روز در آمده وافرادی امثال......ملت را چاپیدنو اختلاس میکنند
  • سینا ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    کاملا با نظرت موافقم..
  • سلمان ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    آقای علیخانی اگه کسی از فامیل خودت رو بکشن از هر قاتلی قاتل تر میشی شما اون موقع دیگه معنی ترحم یا بخشش رو نخواهی فهمید که حالا یک پدر رنجدیده رو متهم به قساوت می کنی
  • مختار ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برنامه ی ماه عسل تبدیل شده به برنامه ای برای دفاع از جانی ها من می خوام بدونم اگر یک ادم شرور بگیره پسر بسیجی که امر به معروف کرده را با قمه جلوی خانه خودشون بکشه و با رفیقایش با متورجلوی کوچه ببندن ونگزارن به به بیمارستان ببرنش و اینکه یک ادم جانی ایا میتونه به این جامعه برگردد باید چند تا از این بسیجی ها شهید شوند تا احسان علیخانی و برنامش راضی بشن
  • سلمان ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    میثم ذوالفقاری عزیز فرزاد حسنی پند ساله که برنامه های تحویل سال نو رو اجرا می کنه حتی خودش بارها به طنز گفت که سالی یه برنامه تلویزیونی بیشتر نداره البته امسال با همسرش آزاده نامداری برنامه شبکه دو رو اجرا کرد وگرنه سالهای قبل تنهایی برنامه تحویل سال رو در شبکه سه اجرا میکرد
  • سلمان ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    لعنت خدا بر شهرتی که آدم رو از خودبیخود میکنه
  • سلمان ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    ناشناس 13.41 شم اعتماد به نفست خیلی بالاست
  • سلمان ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    ما به چی حسادت کنیم چون دست ما کوتاه و خرما بر نخیل ما که سنمون از مجریگری گذشته قیافه ای هم نداریم ولی آیا نباید نسبت به اینکه آقای علیخانی نسبت به حکم قرآنی قصاص پنین تفکری داره و از تریبونی که در اختیارش هست جهت مطامع شخصی خودش استفاده میکنه ناراحت باشیم ؛ این فرد چند سال قبل مادری رو آورد که از قصاص قاتل فرزندش گذشته بود ولی بعد دعوت این خانم قاتل آزادشده فرزند ش رو هم آورد در استودیو و وقتی متوجه ناراحتی اون خانم شد با لحن طلبکارانه گفت شما قاتل رو بخشیدی پس نباید ناراحت باشی حالا اگه چنین موردی برای علیخانی پیش بیاد خواهیم دید که به چه آدم سفاکی تبدیل میشه
  • eli ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    bakhshidan sharayet dare......ino dg ham emidunan har ghateleyo bebakhshi k mish ejangal
  • 0 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    واقعا براتون متاسفم
  • 0 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    کاملا موافقم
  • ناشناس ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    نمی دونم انصافتون کجا رفته......
  • ملکی ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    شاید لازم باشه که ایشان به خاطر نوع نگاهش از تمام پدران و مادرانی که فرزندان آنها توسط قاتلان بلافطره کشته شده و قصاص انجام شده هم عذر خواهی کنه.
  • سمیه ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    بالا ایشون منظوری نداشت فقط خوب نتونست منظورش رو برسونه. بعیده با قصاص اون قاتل خاص مخالف باشه!!!
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من برنامه رو دیدم به نظرم علیخانی چیز خاصی نگفته چرا الکی جو میدید...اولش هم احسان علیخانی به پدر مقتول گفت :قصاص حق شماست ..و چتد بار هم تکرار کرد و در ادامه گفت :آیا با قصاصی که در آن همه مقصریم مشکلات حل میشه؟ البته با این قسمت از صحبت های علیخانی موافقم که گفت :چرا یک فرد قاتل میشه ..واقعا شخصی که قتل میکنه بالفطره قاتله؟ چه کمبوده و فقر مالی که باعث قاتل شدن فرد میشه و هزاران چیز دیگه که اینجا جاش نیست بگم...
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اتفاقا خیلی هم خوب بود.با سوالات اقای علیخانی و تاکید پدر بر قصاص و اعدام درس خوبی برا کسانی شد که این برنامه رو دیدن و فهمیدن همیشه بخشش در کار نیست و قصاصی برا جنایتشون در پیشه.
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من موندم این همه ادم به خاطر قتل غیر عمد تو زندان هس اونوقت رفتن کسی رو اوردن که به بدترین وضع و کاملا عمدی پسرش رو کشتن.در ضمن از حرفای مجری به نظر میاد قاتل از خانوادهای کلفت تهران هس!!!!!!
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    منم جای پدر بودم نمی بخشید ودرخواست قصاص میکردم فردی با این همه قصاوت قلب که مثل یه .... آدم رو به قتل برسونه قطعا جاش تو جامعه نیست
  • آرمان ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    متاسفانه مجری این برنامه سوال کردن هاش و رفتار هاش با میهمان ها جالب نیست و از بالا به پایین به مهمان ها نگاه می کند و سوالات تحقیر آمیز می پرسد. متاسفانه هیچگونه نظارتی هم نیست بر کار ایشان. این مجری خیلی توهم معروف شدن و باسواد بودن داره همچنین از واژه های مناسبی در رسانه عمومی استفاده نمی کند. متاسفانه همه انتقاد ها و ضعف های این برنامه رو به گردن مردم می اندازد. قصاص حق این خانواده می باشد. این مجری باید فکر کند اگر عزیز خودش به این شکل کشته میشد آیا قاتل رو می بخشید؟! طاعات و عبادات دوستان هم قبول حق باشه.
  • سهیلا ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مجری محترم انگار توجه به صحبتهای پدر مقتول نمی کرد و یا نخواست که دقت کند که چه فاجعه ای اتفاق افتاده تو ذهن خودش بسته بود چطوری به پدر رنج دیده فشار وارد کند.
  • سارا ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    باید عذر خواهی کنه.
  • علی ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    تو طرز صحبت کردن این دو نفر احسان علیخانی و فرزاد حسنی به وضوح میشه تمسخر و بی نزاکتی و بی ادبی و نژادپرستی رو دید من موندم اینایی که میان از اینا حمایت میکنند واقعا چه جور ادمایی هستند
  • امین ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    شماها دارین بدجور راجع ب ماه عسل قضاوت میکنین اون پدر قصاص حقش و کسی اینو نمینتونه نقض کنه.علیخانی هم ب اندازه کافی شفاف سازی کرد شما داریناز بی رحم ترین زاویه ی ساطور ب این قضیه نگاه میکنین لااقل تواین ماه سعی کنیم کمتر قضاوت کنیم...
  • یاسر ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    کامبیز اول با پرچم ایران نظر داده و بعد با پرچم امریکا....این یعنی چی؟؟
  • یک هموطن ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    منم برنامه رو دیدم در واقع اقای علیخانی یه مطلبی رو شروع وعقیم کرد و اونم اینکه فرق هست بین اتفاق با قتل با نقشه قبلی واین اقا یی که نقشه کشیده وبرنامه ریزی برای قتل کرده اوج شرارت رو نشون میده بنابراین من هم از این پدر داغدیده میخوام گذشت نکنه ... اقای علیخانی هم باید بین اینا تمایز قایل بشه هر گردی گردو نیست
  • علی ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مجری خوبی داریم اما برخی اوقات ادب اسلامی را رعایت نمی کند مانند اینکه به جای کلمه شما استفاده کند از کلمه تو استفاده میکند که عرفا تحقیرآمیز است اما به هر حال خدا توفیقش بده و دیگر اینکه خانوادگی حق را به پدر مقتول دادیم که حاضر به گذشت نبود
  • علی ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    حسادت ناشی از ضعفه. حالا خدایش کسایی که به علی خانی حسویشون میشه یه لحظه به خودتون نگاه کنید آیا قیافه خوبی دارید؟ آیا ثروت زیادی دارید؟ آیا مدرک سواد و شغل خوبی دارید؟ ...... قطعا اگر چیزی می داشتید اینقدر به این بنده خدا که تا حدودی آدم موفقیه حسادت نمی کردید .......
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    نکته حقوقی این ماجرا اینه که حتی اگه خانواده مقتول قاتل را ببخشند با توجه به خشن بودن قتل دادگاه قاتل را نمی بخشه
  • حقوقدان ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    قتل سه نوع داره: عمد. شبه عمد و خطای محض. فقط قتل عمدی مجازات قصاص داره. ولی قتل عمد می تونه دو قسم داشته باشه. قتل عمد با سبق تصمیم و قتل عمد آنی. متاسفانه در حقوق ایران هر دو قتل عمد مجازات اعدام داره که به نظم بهتره قتل عمدی آنی و بدون سبق تصمیم مجازات عدام نداشته باشه. و بهتره قتل عمدی با سبق تصمیم مجازات اعدام داشته باشه و غیر قاببل گذشت باشه. نفر اولی بنده خدا اصلا مرتکب قتل عمد نشده بود. من هنوز متعجبم که چرا این بنده خدا از قصاص ترسیده. کاش من وکیلش بودم.
  • مهندس ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    ناشناس 17:58 خودت میدونی دیگه ، تصمیم با خودته ، گفتنی ها گفته شد
  • امیر ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    این یرنامه جزو سخیف ترین و عوام فریبانه ترین برنامه های تلویزیونه
  • افشین تهران ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    نه توقع داشتی بگه ما اجبارت میکنیم.
  • افشین تهران ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مردم ایران باهوشند البته به غیر از کسایی که خودشونو به ...میزنن.
  • افشین تهران ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    ما دیدیم واونی که لاید دستمون میومد اومد.شما اگه میخوای خودتو به ...بزنی خودت میدونی به بقیه چکار داری.
  • امیر ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    کاملا درسته
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    کسی که قمه می گیره به دست و بدون هیچ واهمه ای میره برای کشتن یه نفر یه لحظه فقط یه لحظه فکرشو بکن این اتفاق واسه یکی از عزیزان خودت می افتاد آقای بخشش
  • افشین تهران ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    ناشناس 14.25در کجای نوشته من بی ادبی دیدی .معلومه که شما از تربیت بهره ای نبردی.از هوش هم همینطور .هرکس برخورد اخر این برنامه را میدید حتی اگر عقب افتاده ذهنی هم بود میفهمید که پشت این برخورد چه جریانی هست.بماند که شنیدم خانواده قاتل جزو کلفتها هستند !!!باز هم میگم وقتی یه مجری از مهمان خداحافظی نکنه کمال بی ادبیشو رسونده حالا هر کی میخواد باشه باشه.اتفاقی که در برنامه نود افتاد با این فرق داشت و قرار نیست که همیشه همین اتفاق بیفته و خوبه که ادما بدونن که در حدی نیستن که در باره کلام و دستور خداوند اظهار نظر کنند .ما بعضی وقتها اینقدر به بعضی مجریان بها میدیم که باعث تخریب طرف میشیم نمونش مجری چپولی که جز دلقک بازی کاری بلد نبود و عاقبت کارش شد نوکری شبکه خارجیها در امارات و ...و حالا شد نوکر سوخته.پس با الطاف و مهربانی و دفاع بیجا عاقبت کار را بجایی نبرید که اونی بشه که نباید بشه.
  • افشین تهران ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    شصت دفعه گذاشتی بعد از اینم گذاشتیکه بگی تقصیر تو نیست خودتی .راستش رو بگو .چرا فقط مال تو تکرار میشه.نکنه نظر کرده ای.بی تربیت هم تویی که وقت مردم رو میگیری.راستشو بگو تا مدیون نشدی .با علخانی نسبت داری .یا ..........
  • مهسا ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من نمیخوام قضاوت کنم ولی چیزی که میتونم بگم اینه ک پدر میلاد کاملا صاحب حق و اختیاره و میتونه بین قصاص و بخشش قاتل طبق منطق و احساسات خودش تصمیم بگیره و هیچ کس حتی علیخانیم حق نداره نظرشو تحمیل کنه.بنظر من پارت دوم یه مقدمه و سناریو برای تحت تاثیر قرار دادن آقای اسدی واسه بخشش بود ولی جو طبق پیش بینی های قبلی آقای مجری پیش نرفت و همین باعث عصبانیت و خشم این مجری مغرور و در نهایت حرکت زشت و بی ادبی در مقابل مهمون شد ...مهمون خودشو کاملا متوجه این قضیه شد و بلافاصله دکورو ترک کرد...این همه چیریه ک من از برنامه اون روز برداشت کردم!!آقای علی خانی انتظار داشت جلو میلیون ها بیننده حکم بخشش قاتلو بگیره ولی با یه جواب قاطع نه مواجه شد و بهشون برخورد ولی اینم باید بدونن ک حق ندارن نظر خودشو نو به مهمونا تحمیل کنن ایشون گویا خودشونو دانای کل میدونن متاسفم واسه این همه تکبر و خودبزرگ بینی!!
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    بزرگترین عیبی که من تواین برنامه دیدم تفسیر آیه قران جهت محکوم کردن قصاص بود
  • رضا ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    منم کاملا موافق قصاص هستم
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    به نظر من بخشیدن قصاص به هیچ وجه برای قتل های سازمان یافته درست نیست. بخشیدن یک قاتل سریالی، یک قاتل با برنامه ریزی قتل یا... دقیقا مثل دعوت از ایشان برای انجام مجدد قتل است. لکم فی قصاص حیات... من قتل نفس کمن قتل اناس جمیعا...
  • ناشناس ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    از فکو فامیل خودت مایه بذار بدبخت... پررویی هم حدی داره...
  • محمد ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    آقای علیخانی عقل ناچیز خودش و احساس نفس درونی خودش رو با حکم خدا مقایسه میکنه!
  • سینا ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اقای علیخانی حرفی نزدن که شما دارین ایشونو محکوم میکنین به اینکه تفکرشون نسبت به حکم قصاص غلطه... خود شما بهتر از من به این موضوع واقفین... شما خودتونو بذارین جای اقای علیخانی.. اگه یه عده بخوان بخاطر قضاوتای نابجاشون شما رو متهم کنن به جرمی که اصلا مرتکب نشدین چه حسی پیدا میکنین؟ شما مگه استغفرا.. خدایین که حکم صادر میکنین که علیخانی چه نیتی داره... شما باید از خودتون خجالت بکشین، هم ادعا میکنین که خدا و پیغمبر سرتون میشه و هم دروغ میذارین تو دهنش..براتون خیلی متاسفم.. اقای علیخانی بارها تاکید کردن که قصاص حق اون اقاست.. فقط گفتن تو این جرم همه ی ما مقصریم...
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    قران کریم :وَلَکُمْ فِی الْقِصاصِ حَیاةٌ یا أُولِی الْأَلْبابِ برای شما در قصاص حیات است ای صاحبان عقل واندیشه به نظر من نحوه قتل و بستن کوچه اجاز ندادن بردن مقتول به بیمارستان و... قطعا مستحق اعدامه و امید وارم اون پدر محترم مقتول رضایت نده چرا که حق اجتماع هم به گردنشه علی خانی صداش از جا گرم در میاد به فکر مخاطب بیشتر برای برنامشه و تمدید قرارداد برای ساختن ماه عسل های بعدی...
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    همچیی میگی من خودم برنامه رو دیدم انگار فقط شما چشم و گوش و تلویزیون داری ما هم برنامه رو به صورت کامل دیدیم و منظور و مقصود مجری کاملا مشخص بود که میخواست هر طور شده رضایت بگیره حرکت اخر برنامش خیلی بی ادبانه بود
  • 0 ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    یکی به این علیخانی زیر ابرو برداشته بگه عوض این که خودتو جای خانواده قاتل فرض کنی یک بار هم جای خانواده مقتول باش.
  • خصوصی ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    شما فکر می کنید قاتل پس از بخشیده شدن از کرده خودش پشیمان میشه.نه .با این قصاوتی که به خرج داده افتخار هم می کنه به خودش.
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    اگه کسی باب میل مان رفتار نکرد تحویلش نمی گیریم.این است واقعیت.
  • ابوذر ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    من برنامه ماه عسل خیلی دوست دارم ولی واقعا از دیدن این قسمت از برنامه شوکه شدم! یعنی چی، چه منطقی داره که از پدری که عزیز دلش به ناجوانمردانه ترین شکل ممکن به قتل رسیده، بخوای به قاتل نامردش رضایت بده!!!! واقعا برای آقای علی خانی و برنامش متاسفم!
  • محمدرضا ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برداشت شما غلط بده چون اين برنامه سه تا مهمون مختلف داشت وميتوني اينطور بداشت كني كه بعضي موارد مانند مهمان سوم كه باشرورت وبي رحمي پسرش رو كشتن بايد حتما قصاص بشه كه درس عبرتي بشه واسه بقيه واتفاقا خواست نشون بده بعضي موارد اصلن بخشش نبايد باشه حالا تقصير اين سايته كه با اين تيتر وخبر همه رو منحرف كرده متاسفم برا مديران سايت
  • ناشناس ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    خداییش کجاش جای بخشیدن داره؟! بدبختو گرفته،سرشو از وسط نصف کرده.بعد راه روبسته که نبرن بیمارستان!!!! بدبخت پدره چطور ببخشه؟هاااااااااااااان اون طرف قاتل نبوده،حیوون بوده.
  • محمدرضا ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    فقط بايد تاسف بخوريم به حال اين سايت چون هركي كه برنامه رو نگاه نكرده رو با اين تيتر تفرقه انگيز منحرف كرده
  • محمدرضا ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    چه رفتاري با پدر انجام داد كه اذيتتون كرد اتفاقا از او حمايت هم كرد
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برو برنامه رو نگاه كن بعد بيا نظر بده كجاي قصاصو زير پا گذاشت من از فرد حمايت نميكنم ازحق حمايت ميكنم ولي شما كاملا با غرض داري
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    دقیقاً زدی تو خال .
  • ناشناس ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    آخ زدی به هدف.ناشناس 17:10
  • محسن میرزایی تبار ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    در چنین برنامه ای فقط هدف مجری کم اطلاع از مطاتب دینی جذاب نشان دادن برنامه می باشد/حد و حدود اختیارات مجری باید مشخص باشد و نباید یک جوان کم تجربه به خود اجازه بدهد در تمام مسایل اجتماع دخالت کند
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    با اینکه برنامش خوبه ولی بعضی وقتا اصرارهای بیجا احسان بی معنی و بدش میکنه
  • مريم ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مشكل همه شما دوستان عزيز اينه كه يا از ريخت و قيافه ايشون بدتون مياد يا عاشق پيشه تشريف داريد!من تمام نظرات رو خوندم به جز چندتا از نظرات بقيه مغرضانه بود اين برنامه اينقدرم بد نبود روشن كرد كه اگه عالم و آدمم رضايت بخوان طرف خودش نخواد نميشه!قبول دارم شايد عليخاني آخرش كمي عصبي شد ولي فقط همين قسمتو ديديد؟فقط كاراي اينجوريش به چشم مياد اينهمه حرف ميزنه اين همه كار خير انجام ميده هيچوقت نميايد ازش تعريف و تمجيد كنيد ولي خدانكنه چيزي ببينيد كه باب تبعتون نباشه به سيخ ميكشيدش! چرا راحت تهمت ميزنيد و قضاوت ميكنيد اصلا عقايد ايشونه به كدوم يكي از ما مربوطه؟اگه خيلي حرصتون ميده تماشا نكنيد!مگه هممون قديس تشريف داريم كه به اين بنده خدا نسبت سست ايماني و حيز بودن ميديم؟؟؟؟وقتي داره با مهمون برنامه صحبت ميكنه و ازش سوال ميپرسه كف زمينو ديد بزنه؟اگه اينكارم بكنه بخدا كه بازم ميگيد چقد بي ادبه طرف داره حرف ميزنه زمينو متر ميكنه!من8 ساله بيننده اين برنامه هستم تابحال برنامه به اين خوبي نديدم و خدايي هرسالي عليخاني نبوده همه حتي اونايي كه اينجوري به جون كيبورد ميفتن و نقد مينويسنم ميان ميگن كو كجاست چرا نيست؟!خدا براي هيچكس نخواد تو زندگيش يه مشكل داشته باشه مثل مهموناي اين برنامه وگرنه موقع ديدنش خيلي همدردي ميكنه!دو گروه نظر دهنده چه موافق چه مخالف دعوا كه نداريد يكم انصاف داشته باشيد بعد خواستيد نقد كنيدم بكنيد ولي با انصاف!
  • سینا ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    ایشون فقط علت نارضایتی اون اقارو پرسیدن و هیچ اصراری برای بخشش نداشتن... شما باید برای خودت متاسف باشی که زود قضاوت کردی...
  • مهرداد ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    شما داریدددددددددددددددددد تهمت میزنید . دارید جو میدید .البته ببخشیدا .. چونننننننننننن اقای مجری با زبون اعلام کردن که به هیچ عنوان قصدشون رضایت گرفتن نیست.. تو رو خدا یه ذرهههههههههههههههههههههه دلاتونو ساف و پاک کنیددددددددددددد .. فقط یه ذره
  • سینا ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    خیلی ناجوانمردانه داری قضاوت میکنی... واقعا برات متاسفم... اگه یکی همچین رفتاری با تو داشت مطمئنا ناراحت میشدی
  • سینا ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    برات متاسفم با این طرز فکرت...
  • سحر ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    با بی انصافیه تمام نقد کردید برنامه رو... به یاد ندارم آقای علیخانی به بخشیدن اصرار کرده باشن... ایشون فقط علت نارضایتی اون پدرو پرسیدن.. و تاکید کردن که همه جامعه مقصر وقوع این قتلاست و همه تقصیرارو نمیشه انداخت گردن یه پسر ۱۸ساله...
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    احسنت حرف دل من زدی ممنون
  • شادی ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    افرین سینا .اینا چشم ندارن مجری پرتوان و رک و راست ماه عسل رو ببینن .بابا جون درس بگیرید و ببینید حقیقتهای جامعه رو اون بنده خدا کی اصرار کرد؟من نمیدونستم انقدر انسان غیر منطقی توی قرن21 وجود داره.
  • ناشناس ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    من فقط سوالم ازاونایی که ازقصاص طرفداری میکنن ومیگن حتمابایداجرابشه سوال من اینه چندی پیش شنیدم واسه یک محیط بان حکم قصاص بریدن درحالیکه قانون خودش سلاح دستش داده تاازمحیط ملی وجان خودش دفاع کنه حالا واسه قاتل پسراین آقاهم حکم قصاص دادن آیاوجداناهردوقتل دریک اندازه خشن وبرنامه ریزی شده بوده که به یک اندازه مجازات داشته باشه؟؟؟اینجای قصاص واسه من سوال داره چون درهردوموردمحکوم یه نوع مجازات راتجربه خواهدکرد(حلق آویزشدن)درصورتیکه درنوع اول هیچ قصدی نبوده که هیچ بلکه دفاع ازجان ومحیط ملی نیزمدنظربوده ولی نفردوم تازه ازکشتن طرف شایدلذت هم برده ومانع رسیدن کمک به مقتول هم شده کسی جوابی داره؟؟؟!!!!!
  • پویا ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    2 0
    من برنامه احسان رو ندیدم و کاری ندارم که از این آدم پر ادعا خوشم نمیاد !!!اما الان که این قسمت رو نگاه میکردم دیدم احسان انگار می خواد از پدر اون مرحوم به زور جلوی دوربین و با قرار دادن ایشون در معذورات بخشش رو بگیره !!!شاید از بس تو این چند سال هندونه دادن زیر بغلش به توانایی های خودش زیاد امیدوار بود اما من به عنون کسی که فرزند پسر دارم به شدت با کار این پدر موافقم و اصلا نمی فهمم یعنی چی هر کی هر غلطی کرده با عنوان رافت و بخشش و...بخشیده بشه و بی اینکه متنبه بشه راست راست تو جامعه بچرخه؟؟؟هر اشتباهی تاوانی داره و تاوان قتل قطعا بر اساس تعالیم دین مبین قصـــاصه.
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    بابا مریم خانم عقل کل ..........
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    برای خودت متاسف باش
  • محمد ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    درجواب علی آقا-درمورد بحث نگاه حرفی ندارم چون از نیت افراد فقط خدا خبر دارد اما این که گفته بود داشتن ریش واجب نیست چرا حرف نامربوط میزنید پس داشتن چی واجبه ..... .برید فتوا مراجع رو درمورد زدن ریش نگاه کنید کار ندارم کی ریش میزاره کی نمیزاره ولی اینکه بگیم داشتن ریش واجب نیست حرف درستی نیست چون اکثر علما بنابراحتیاط واجب زدن ریش رو جایز نمی دونند یعنی باباجان زدن ریش به طور کامل مشکل داره
  • ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    خیلی هم مجری خوبیه. سزاوار نیست بخاط یک اشتباه تمام کارهای خوبشو نادیده گرفت
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    با فکر نقد کنید..قرانم گفته قصاص حقه...ولی در بخشش شیرینی هست که در قصاص نیست...معنی این جمله در حد درکتون هست؟
  • ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 1
    من خودم تعجب کردم آخه این دو مهمان چه قرابتی باهم داشتند؟! بنظرم اشکال از تهیه کننده برنامه بود
  • ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    تربیت خانوادت از جملاتت پیداست
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    شما مادر عروس هستید ؟ بابا مردم حق دارند به این فعال مایشاء بودن این مجریان بی معنی نقد بزنند این ها عرض شود که : قاضی هستند - پزشک هستند - اووووووو....اصلا تلویزیون کشور ملک طلق این ها است
  • ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    برنامه عمو پورنگ ولو با تبلیغاتش(که مخالفم باهاش) به مراتب از برنامه این آقا آموزنده تره چون مجریش تلاش میکه حدود خودشو نگه داره
  • رضا خالیبند ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    دقیقاً چند ساله برنامه رو میبینی؟ هه%2
  • بهمن ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    درقصاص زندگي است براي حفظ حيات زندگي اجتماعي وامنيت حتمابايدقصاص بايدباشدتبديل كردن بخشش به فرهنگ كار صحيحي نست
  • azam ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    از قصد و نیت مجری نمی شه گفت ولی رفتار بسیار بدی با مهمانش داشت و در اخر بی احترامی ش رو کامل کرد .
  • مهدی ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    سلام قسمت روز 25 هم میهمان داشت در مورد توسل به موسی بن جعفر میگفت یهو بحثو عوض کرد !
  • دانيال ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    اتفاقا از تنها برنامه اي كه از ماه عسل و مخصوصا آقا احسان رنجيدم همين بحث آخرش بود حتي بدون خدا حافظي از مخاطب برنامه را تمام كرد مطمئن باشيد قاتل يا از بستگانش بود يا وابسته به مسئولين.يه لحظه اگر خودش را جاي ايشان ميگذاشت طبعا اين برخورد رانميكرد. از اون روز به بعدحتي برنامه هاشو ديگه نگاه نكردم چون از رسانه ملي دارند به نفع خود يا آشنايان استفاده ميكنند.
  • محسن ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    دختر نابینا و ناشنوا در برنامه ماه عسل هم پدر داشت و هم مادر. به گزارش پارسینه برنامه ماه عسل همیشه پر از حاشیه بوده است. اما حاشیه ای که این بار شاهد آن بودیم، از دیگر برنامه ها بارزتر بود. صبح امروز علیرضا سهرابی، پدر فاطمه سهرابی، دختربچه نابینا و ناشنوایی که چند روز پیش همراه با خانمی میهمان این برنامه بود در پی تماس از این برنامه به شدت ابراز گله مندی و شکایت کرد و گفت: پدر واقعی فاطمه من هستم. ما در مشهد ساکن هستیم و این خانم، پرستار فاطمه بوده است. کمی این صحبت برای مان جای شک و شبهه داشت تا جایی که از وی تقاضا کردیم که مدارک خود را برای ما ارسال کند. مدارک به دست ما رسید و حالا ادامه ماجرا: من پدر فاطمه سهرابی تمام حرف های علیخانی را تکذیب می کنم. روز اول که برنامه ماه عسل با حضور دختر من پخش شد با تمام شماره های سازمان صداوسیما تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نبود. داستان آنطور که در ماه عسل گفته شد نبود بلکه من پدر واقعی فاطمه هستم و من هرگز دخترم را رها نکرده ام. وی در ادامه افزود: با تماسی که با گروه اجتماعی شبکه سوم سیما داشتم فقط به این پاسخ رسیدم که به ما ربطی ندارد. دستم به جایی بند نبود؛ به بازرسی صداوسیما مراجعه کرده که خواستار نامه ای مکتوب از من شدند و قول جواب یک روزه به من دادند که با گذشت چهار روز هنوز هیچ پاسخی از آن سازمان به من داده نشده است. وی با انتقاد از صداوسیما و برنامه ماه عسل ادامه داد: آبروی مسلمان از کعبه هم مهم تر است. ماه عسل ماه تلخ زندگی من شد. سهرابی گفت: روزی که برنامه ماه عسل را با حضور دخترم دیدم شوکه شدم و با پرستاری که برای مدتی مسئولیت مراقبت از فاطمه را برعهده داشته، در همان روز تماس گرفتم ولی متاسفانه به من پاسخ نداد. البته بعد از پایان برنامه با من تماس گرفت و من بسیار گله و شکایت کردم. من بی خبر بودم و آن زمان دیدن فاطمه با آن حال و روز در این برنامه مرا شوکه کرد. در همان لحظه خانم نوابی نژاد با تلفن پرستار با من تماس گرفت و گفت که می خواستیم شما را هم دعوت کنیم ولی حراست این اجازه را به ما نداد. در این هفته در روز یکشنبه دوباره با خانم نوابی نژاد تماس گرفتم و گفتم که من هنوز قانع نشدم. من پدر واقعی فاطمه هستم. این کار شما خلاف قانون بوده است. ولی در پاسخ به من گفت من جواب شما را روز پنجشنبه داده ام. سهرابی با بغض ادامه داد: این خانم تلفن را روی من قطع کرد تا جایی که هر چقدر تماس گرفتم پاسخگوی من نبود. از آنجایی که خط ناآشنای دیگری داشتیم، با وی تماس گرفتیم و تا نام ما را شنید، باز هم گوشی را قطع کرد. پدر فاطمه گفت: در ادامه پیگیری ها، به مسئول برنامه با شماره 0912313 تماس گرفتم و در پاسخ به من گفت که من اطلاعی ندارم و به من ربطی ندارد. نهایت صدای من به گوش علیخانی رسید و وقتی با من تماس گرفت و گفتم که شما اسرار زندگی مردم را نباید فاش کنید، پاسخ داد: مهربانی این خانم باید جهانی شود و اگر این اطلاعات را به جایی بدهید، من از شما چهره بی رحم ترین پدر دنیا را می سازم و تلفن را قطع کرد. البته من صدای وی را ضبط نکردم. سهرابی گفت: فاطمه دختری با معلولیت 80 درصد است. حتی تمام مسئولان بیمارستان مرا به اسم و چهره می شناسند. چون دایم در حال پیگیری وضعیت دخترم هستم. دختر من نابیناست و 50 درصد شنوایی دارد. تمام عکس العمل های دختر من به خاطر همین 50 درصد شنوایی بوده است نه داستانی که خانم پرستار سر هم کرده بود. پدر فاطمه ادامه داد: من دخترم را رها نکردم و دخترم تحت تکلف من است.من هر ماه به دخترم سر می زنم و یا برای دخترم و پرستارش بلیط می‌گیرم و آن‌ها به مشهد می‌آیند. به علت نداشتن مدرسه مناسب برای فرزندم در مشهد که فاطمه بتواند در آن مرکز آموزش ببینید به اجبار به تهران آمدم و تا 5 سالگی دخترم در تهران زندگی کردم. وی همچنین اظهار داشت: من از 6ماهگی برای درمان دخترم به تهران آمدم و فاطمه 9 بار در تهران عمل شده تا به اینجا رسیده است. علت انتخاب این پرستار هم این بود که ایشان را انتخاب کردیم فلج نبود و به علت اینکه بعد از مدتی معلول شد بهتر توانستند یکدیگر را درک و بین این دو وابستگی شدیدی ایجاد شد. و در پایان به این نکته اشاره کرد که : «ماه عسل، تلخ ترین ماه زندگی من شد!»
  • حسيني ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    ممنون كه از دل داغديدها حرف مي زنيد من خاله حسين دولتي هستم مهمان برنامه كه براي ما زهر بود اگر قصاص بد بود خدا در ان حيات نمي گذاشت از حسين اصلاً نپرسيد خانواده بزرگ پدريت چرا بزرگت نكردند وسراغي ازت نگرفتند خواهرمن همسر شهيد ومادر دو فرزند بود ودر نهايت بيرحمي كشته شد فرزندان او راهم پدر بزرگ كرد ايا او بيرحم است
  • ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    خداییش حرفت خیلی زیبا بود
  • ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    برنامه خوبیه اما گونم میخاستند یه جوری بنده خدا رو مجبور کنند به بخخش تا بعدا بگند باعث خیر شدیم ولی منم بودم قصاص میکردم حضرت علی هم قصاص کرد . یارو بچه مردم رو کشته اونم چجوری
  • عزيز ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    آيه 179 سوره بقره گفته هاي اين پدر را تاييد ميكند ، در اين گونه موارد قصاص باعث تامين زندگي جامعه است، و لكم في القصاص حياة يا اولي الاباب.
  • ابي ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    خوشم اومد بدجور تو ذوق عليخاني زد. ماه عسل ديگه خيلي تكراري و قصه هاش هم از قبل معلومن. از قبل خيلي سوالات هماهنگ شده.
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    وقتی که دیدند بطور مستقیم نمی توانند حکم قرآنی قصاص را که می فرماید: «ولکم فی القصاص حیاة یا اولوا الالباب»،زیر سوال ببرند، بطور غیر مستقیم همان هدف را دنبال می کنند. جوان خامی مثل علی خانی هم یا نمی فهمد چه می کند ویا پول گرفته است.
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    یه کلام از مادر عروس بشنو
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    زیبلترین جمله ای بود که بین این همه نظرات خوندم
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    از مجریش که خیلی پرحرفه بدم میاد
  • علی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    شبیه نظرات گروه داعشه این . تو تصور کن مجری روبروی مهمان زن به دیوار نگاه کنه بعد سئوال بپرسه . تو بیماری بخدا
  • امید ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    خدا تو قران فرموده در قصاص حیات هست اگه قرار باشه هر کی جنایت کرد ببخشیمش که سنگ رو سنگ بند نمیشه اونم این طور فجیع .همین اقای علیخانی اگه یکی بزنه تو گوشش اونم عمدی حاضر ببخشه که حالا میگه چرا نمیبخشید
  • علی ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    بنظرم اجرای برنامه های پرمخاطب رو بسپارید به یک شورایی متشکل از مجریان جوان کشور مثل فرزاد حسنی-علی ضیا- احسان علیخانی و... تا در نزد دیگر مردم کشور بت سازی نشه و به همه نوبت و فرصت ابراز وجود برسه . چون دارین با پول بیت المال یه رزومه خوب برای یک جوان خام مثل علیخانی درست میکنین و ایشون هم با استفاده از این رانت صداو سیما لابد دو روز دیگه هر بانکی می تونه راحت وام بگیره . از خدمات اجتماعی رایگان و یا با تخفبف استفاده کنه بره چند تا کاسبی برای خودش راه بندازه یا اصلا فرار کنه خارج . بنظرم هرسال باید ماه عسل با یک مجری کلید بخوره . مثلا بعضی اوقات مهران مدیری یا رامبد جوان اجرا کنه تا فضا واقعا شادتر بشه. اینجوری فرد دچار خودشیفتگی هم میشه و شیطان میره تو جلدش. تو کشورهای دیگه کانال ها خصوصیه و می تونه برنامه مجری محور باشه ولی رسانه ملی باید از همه سلیقه ها استفاده کنه. طاعات همه هم قبول
  • مهران ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    متاسفانه ما فکر میکنیم باید یک انسان را کلا بپذیریم یا کلا رد کنیم .اجرای احسان علی خانی و انتخاب سوژه ها و خیلی چیزهای دیگر عالیه ماه عسل برنامه خوبیه ولی کار غلط هم داره .برنامه دیروز محکوم کردن یک انسان داغدار بود به وضوح .چرا حب و بغض داریم و حقیقت رو نمیتونیم با آزادگی قبول کنیم .
  • سلمان ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    من اگه کسی از فامیلم رو بکشن بلا شک قصاصش می کنم چون حقیه که خدا بهم داده
  • محسن ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    نظر پدر مقتول صد درصد مورد تآیید است به قاتل شرور نباید امان داد رفتار مجری حالت سرزنش و دفاع از قاتل داشت0
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    نخیر علی نظر مسلمان معمولی کملا درسته این طرز فکر شماست که مثل آمریکایی ها می مونه کسی نگفت به دیوار نگاه کنه،سرشو بندازه پایین و یا...
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    من خیلی با قصاص موافق نیستم ولی ما متاسفانه هیچ جایگزینی نداریم یعنی اگر قاتل بخشیده بشه آزاد میشه در صورتی که باید محکوم باشه به سال های طولانی زندان و یا حبس ابد!!! نه اینکه به همین سادگی آزاد بشه! پس چطور میشه یه نفر رو بخشید و از مرگ نجات داد در حالی که بازگشتش به جامعه خطرناکه؟
  • manamhamintor ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    Ghesas hokme khodas hokme khoda dar ghorane khoda amade daro dasteye europaye vahshi saket shin
  • امید ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    اقای علیخانی-آقایان مسولین ومدیران آقایان و خانمهای هنرش پیشه ....که دائما دنبال بخشش قاتلین هستین آیا فکر نمی کنید کسی که قتل عمد رو با قساوت تمام انجام میده باید قصای بشه بخشش خوبه ولی برای قتلهای غیر عمد راستی چرا امام حسن و امام حسین ابن ملجم رو نبخشیدن و قصاص کردن؟؟؟؟؟؟؟؟پس قصاص یه حق خدادادی هستش
  • ناشناس ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    بخشش كار هر كس نيست دل شير ميخواهد ... اگر كسي هدفي و منظوري نداشت طرف ديگر را بكشه كه عمه ي منم مي بخشه ... مرد انكه كسي كه با هدف كسي ديگر را ميكشه ببخشه ... شما اگر جاي خدا بوديد تا حالا هيچ كس تو اين دنيا نبود .
  • rou ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    نمیدونم مشکل شما علیخانی ست یا پدر میلاد خدابیامرز.. اگه مشکل پدر مقتول باشدکه ایشون بااین شیوه کشته شدن فرزندش منم باشم نمی بخشم .. اگه مشکل شما علیخانی ست که باید عرض کنم ایشون هم وظیفه اش اینه در برابر مهمانانی که مشکلات زیادی داشتن و دارن باید نقش " شیطان "را بازی کنه ببینه این بندگان خدا باز هم دم از مقاومت و ایمان میزنن یا نه..
  • Arash ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    یکی از دوستای ما رو که 20 سال سن داشت پارسال با قمه کتنش...اونم یه پسر 18 سال قاتل بود چرا باید تو جامعه اسلامی ما یه پسر 17ساله یه نوجون به خودش جرئت بده که قمه بزار پیش خودش... مسئولین بیدارشین ...
  • مهدی ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    عالییییییییییییییییی بود
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    کی خوشش میاد
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    مودب باش
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    شما کری ما که کر نیستیم
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    اشتباه منفی دادم
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    من از علیخانی متنفرم
  • یاری ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    علیخانی فکر میکنه میتونه تو هر موضوعی نظر بده...
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    آفرین درست گفتن. خداوند تو قرآن هم فرمودن که تو قصاص زندگی هست. (نقل به مضمون)
  • طاها ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    باید از پدر مقتول معذرت خواهی کنه تا بیننده هاش برگردند
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    از مسئولين شبكه سه بيشتراز اين انتظار نيست به يكي آنقدر بها مي دهند هر نظر شخصي داره از رسانه ملي استفاده ميكنه. مگر برنامه جنجالي 90 نيست تمام مردم را به جان هم انداخت.اگر يكي بخوادباهاش سر شاخ بشه يا حرفي بزنه غير ميلش، بلافاصله عكس العمل نشان ميده.بنازم به اراده قلعه نوعي حتي.....حسابش نمياره پشت خطش نمياد.
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    بذارین خودش یه تو گوشی بخوره بعدش ببینیم میبخشه؟
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    تو ماه عسل هم به چیزی خلاف این ادعاها اشاره نشد. دیگه ایراد الکی نگیرید
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    متاسف برای صدا و سیما با این مجری دیکتاتور
  • فریده ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 0
    گند زدی علیخانی.
  • مريم ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    من به شما بي احترامي نكردم فقط نظرمو گفتم...خودمم عقل كل نميدونم شما خوبيد!!!
  • هموطن ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    0 1
    از مسئولین یه سوال دارم آیا توی ایران ما هیچ مجری دیگه ای پیدا نمیشه که هر سال این آدم پر ادعا و مغرور رو میارن تو این برنامه ای که در این وقت عزیز پخش میشه!!!؟؟؟؟ حالا دیگه تمومش کنید.آقای علیخانی فکر میکنه که خیلی استاده! نه آقا اینجوریا نیست
  • عرفان ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    به نظرم فقط این تیتر های مسخره میزنید که آمار سایتتون بره بالا
  • عرفان ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    به نظرم فقط این تیتر های مسخره میزنید که آمار سایتتون بره بالا
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    ببخشیدا ولی خیلی هاتون جبهه الکی گرفتین از علیخانی بدتون میاد چرا الکی همه چیو قاطی هم می کنید که دین و ایمان ندارن به شما چه؟خیلی هم برنامه خوبیه این مقاله هم مشخصه فقط قصد کوبوندن داره شما بجای نظر الکی ببنید اثر برنامه چی بوده یه نفرم اون پدر و محکوم نمیکنه اتفاقا همه بهش حق میدن علیخانی هم حرفی زد بخاطر مجری بودنشه اگه میومد و میگفت خوب کاری میکنی نمیبخشی که همین شما صد تا حرف دیگه میزدید
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    شما خیلی اطلاعتون زیاده بفرمایید کدوم حکم دینی تو این برنامه صادر میشه که احتیاج به این اطلاعات هست؟اصلا برنامه رو دیدی؟
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    بانظربعضی ها موافقم وبانظربعضی ها هستم. احسان علیخانی گاهی ی چیزایی میگه اما گاهی وقتا هم حرف حق ومیزنه. من یا شما یا علیخانی فقط میتونیم عقیده های شخصیمون وبگیم خیلی ها هستن از خون عزیزشون میگذرن وخیلیا نمیگذرن حالا چه قتل عمد بوده یا نبوده.
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    واقعا ماه عسل برنامه موفقیه؟؟!!! با مجریی که عقده خود بزرگ بینی، خاص بودن و توهم انسانیت داره؟! احسان علیخانی یک شومن هست که خیلی خوب بلده با احساسات مردم بازی کنه. آدمیست با اطلاعات عمومی اندک که این برنامه را صحنه خودنمایی خودش کرده. تنها چیزی که به دنبالش نیست رسال انسانی برنامه ایست که از طریق رسانه عمومی پخش میشه. اینکه تحت تاثیر حرفای گاهی حتی دروغ این آدم قرار نگیری البته کار سختیه...
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    واقعا ماه عسل برنامه موفقیه؟؟!!! با مجریی که عقده خود بزرگ بینی، خاص بودن و توهم انسانیت داره؟! احسان علیخانی یک شومن هست که خیلی خوب بلده با احساسات مردم بازی کنه. آدمیست با اطلاعات عمومی اندک که این برنامه را صحنه خودنمایی خودش کرده. تنها چیزی که به دنبالش نیست رسال انسانی برنامه ایست که از طریق رسانه عمومی پخش میشه. اینکه تحت تاثیر حرفای گاهی حتی دروغ این آدم قرار نگیری البته کار سختیه...
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    آفرین
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    البته که خدا نمی گذره.
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    خب ناشناس راست میگه دیگه.جامعه کیان؟آدمان دیگه.قاتل مقصر نیست؟اون از جامعه نیست؟باید بزنه جامعه رو بکشه؟
  • سعید ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    0 0
    توهین نکن
  • ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    عالیییییییییییییییییی
  • ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    2 0
    رفتار آخر اقای علیخانی واقعا زشت بود باید در اخر برنامه از اون پدر دلشکسته تشکر میکرد ..بنده خدا پدر چه گناهی کرده فرزندش رو به این شکل بکشن و در اخر تو یه برنامه تلویزیونی بابت حقی که خدا بهش داده بهش بی احترامی بشه
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    کاملا موافقم با این پدر داغ دیده برخورد مناسبی نداشت وباید به نوعی عذرخواهی کند
  • حسن IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
    0 0
    خهههخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس