پسر بچه سه ساله ای به نام محمد که پنج روز پیش در یکی از روستاهای لارستان استان فارس به گروگان گرفته شده بود، عصر دوشنبه با تلاش مأموران آگاهی فارس از چنگال آدمربایان نجات یافت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، فرمانده انتظامی استان فارس شامگاه دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: آدمربایان روز 25 تیرماه جاری پس از ربودن محمد، کودک سه ساله لاری در تماس تلفنی از والدینش در ازای رهایی کودکشان درخواست 350 میلیون تومان پول نقد را کرده بودند.

سردار احمدعلی گودرزی اضافه کرد: در نخستین روز حادثه با مراجعه خانواده محمد به پلیس، پرونده به آگاهی استان فارس انتقال داده شد و در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

نجات کودک از چنگ گروگان‌گیرها+تصاویر

وی ادامه داد: در طول چند روز گذشته با انجام تعقیب و مراقبت خاص در زوایای پنهان و آشکار، کارآگاهان متوجه شدند که گروگان به شیراز انتقال داده شده و یک نفر در خنج و چند نفر در شیراز با این موضوع ارتباط دارند.

گودرزی گفت: بالاخره شب گذشته با بررسی و جست وجوهای نهایی و ردگیری های اطلاعاتی مطمئن شدیم کودک ربوده شده در خانه ای در خیابان نشاط شیراز نگهداری می شود.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن تمام شرایط امنیتی لازم و با تأکید بر لزوم حفظ سلامت گروگان، نیروهای ویژه آگاهی وارد کار شده و ضمن دستگیری دو نفر از گروگانگیران کودک را از دست آدمریایان آزاد کردند.

نجات کودک از چنگ گروگان‌گیرها+تصاویر

گودرزی گفت: متأسفانه گروگانگیران در رده سنی زیر 25 سال بودند.

وی در خصوص هویت گروگانگیران گفت: عاطفه، یک دختر دانشجو و محمدصادق یکی از همدستانش از عاملان اصلی این گروگانگیری بوده و سعید و عامر نیز با آنان همکاری داشته اند.

بر اساس این گزارش، خانواده محمد با حضور در دفتر فرمانده انتظامی فارس، فرزند پسر سه ساله ربوده شده خود را پس از پنج روز دوری در آغوش گرفتند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهرنگ ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    تودیگه چرا؟!؟
  • بهرنگ ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    اون دوتارواعدام کنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس