کد خبر 327990
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

روز حادثه همراه دوستم سوار بر موتور در حال عبور از خیابان زنجان بودیم که با مقتول و پسرخاله اش درگیر شدیم. علت این درگیری فحاشی بود و من با شیشه قلیان ضربه ای به پسرخاله فواد زدم و هیچ گاه مرتکب قتل نشدم.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، 29 تیرماه سال گذشته ماموران پلیس در جریان یک نزاع دسته جمعی در پارک بازیافت در خیابان زنجان قرار گرفتند.

در ادامه تیمی از ماموران در محل درگیری حاضر شده و در بررسی ها دریافتند در این درگیری 7 پسر نوجوان و جوان به زد و خورد پرداخته که در جریان آن پسر 15 ساله ای به نام فواد از ناحیه پا به شدت مجروح و به بیمارستان انتقال داده شده است.2 روز پس از این حادثه، فواد به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

با مرگ فواد پرونده در اختیار کارآگاهان مبارزه با قتل پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران در جریان بررسی های خود و تحقیق از افراد حاضر در این درگیری هویت قاتل به نام سیاوش را شناسایی کردند که پسر جوان پس از دستگیری در بازجویی ها با اعتراف به قتل گفت: در جریان این درگیری شیشه قلیان را شکسته و با آن ضربه ای به پای فواد زدم اما تصور نمی کردم این ضربه باعث قتل وی شود.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که صبح امروز جلسه محاکمه به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد. در ابتدای این جلسه اولیای دم برای قاتل پسرشان درخواست قصاص کردند.

سیاوش نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه گفت: روز حادثه همراه دوستم سوار بر موتور در حال عبور از خیابان زنجان بودیم که با مقتول و پسرخاله اش درگیر شدیم. علت این درگیری فحاشی بود و من با شیشه قلیان ضربه ای به پسرخاله فواد زدم و هیچ گاه مرتکب قتل نشدم.

پسر خاله مقتول نیز در ادامه این جلسه با رد ادعاهای متهم به قتل گفت: فرد دیگری مرا مجبور کرد و خودم شاهد بودم که سیاوش با شیشه قلیان ضربه ای به پای پسرخاله ام زد.

پس از آخرین دفاعیات متهمان، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    ای خاک بر سرت که باید اول جوانی بری بالای دار مجازات اون هم برای فقط وفقط هوس ولا غیر!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس