کد خبر 324474
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

در بیانیه‌ دوم کانون مربیان ضمن حمایت از بیانیه اول این کانون درخواست جلسه فوری با وزیر ورش، فراکسیون ورزش مجلس و رئیس سازمان صدا و سیما مطرح شده است.

ویژه نامه جام‌جهانی مشرق -  صبح امروز جلسه هیات ‌مدیره کانون مربیان با حضور اعضا برگزار شد.

ناصر ابراهیمی، بیژن ذوالفقارنسب، پرویز مظلومی، محمدمایلی‌کهن، علی ایرانمنش، یعقوب وطنی، حمید درخشان، حسین فرکی، مجید جلالی و شهرزاد مظفر، اعضای هیات‌مدیره حاضر در این جلسه بودند.

مبحث اصلی این جلسه در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام‌جهانی و بیانیه اخیر کانون مربیان فوتبال ایران بود و در این رابطه بحث و تبادل‌نظر شد و در نهایت مجموعه کانون مربیان فوتبال ایران نظرات خود را به ترتیب زیر ارائه داد:

1. تمامی اعضا هیات‌مدیره حمایت قاطع خود را از بیانیه اول کانون مربیان اعلام می‌‌دارند.

2. کانون مربیان فوتبال ایران، تخصصی‌ترین بخش فوتبال کشور است و باید در شرایطی مشابه آنچه برای تیم ملی در جام‌جهانی اتفاق افتاد، اظهارنظر کند. بدیهی است که این کانون از این به بعد هم در صورت ضرورت نظرات کارشناسی را درباره مسائل مختلف فوتبال کشور منعکس خواهد کرد.

3. کانون مربیان ستادی ویژه و تخصصی در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی برزیل تشکل داده که  این ستاد بزودی نظرات فنی خود را براساس تحلیلی کاملا کارشناسانه و به دور از هیجانات کاذب ارائه خواهد داد. کانون مربیان فوتبال ایران نظرات خود را براساس منافع ملی فوتبال کشور ارائه می‌دهد و به هیچ‌وجه وارد موضوعات شخصی نخواهد شود.

5. کانون مربیان درخواست دارد یک برنامه جامع و مدون جهت توسعه و پیشرفت فوتبال کشور از سوی متولیان فوتبال کشور آماده شود که این اقدام می‌تواند فوتبال کشور را از سرگردانی و روزمره‌گی خارج و موجبات دلگرمی کانون و مردم فوتبال‌دوست ایران فراهم نماید.

6. کانون مربیان فوتبال تقاضای تشکیل جلسه‌ای فوری با وزیر ورزش، فراکسیون ورزش مجلس و ریاست سازمان صدا و سیما را دارد.

7. این کانون درخواست دارد همانطور که در این برهه صدا و سیما تحلیل دلخواه خود را داشته، زمانی را برای شفاف کردن مواضع منطقی کانون درنظر بگیرد.

8- در تمامی مباحث و تحت هر شرایطی باید شان و شخصیت مربیان ایرانی محفوظ بماند.

و بالاخره اینکه زمان در مورد صداقت کانون مربیان فوتبال ایران قضاوت خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    اینا دیگه چی میگن آخه... یه تیم باشگاهی رو نمیتونن بچرخونن، اومدن برای کی روش شاخ شدن! واقعا خنده داره!
  • پسر ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    خیلی خنده داره انگار خودشون بودن برابر آرژانتین گل نمیخوردیم هیچ ۵ تا گلم میزدیم پاشین جمش کنین مسخره بازیتونو
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    موتور گازی هم زیادتونه باید می نوشتند موتور پت پتوووووو...
  • ناشناس ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    به غیر از مجید جلالی و حسین فرکی بقیه این اقایون کجای فوتبال ایران در شرایط فعلی هستن
  • ناشناس ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    به غیر از مجید جلالی و حسین فرکی بقیه این اقایون کجای فوتبال ایران در شرایط فعلی هستن
  • موسوی ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    تو رو خدا دوباره اون لیست مربیان رو بخونید و رزومشونو هم تو ذهنتون مرور کنید.! .......مایلی کهن............درخشان .............مجید جلالی .........استاد ناصر ابراهیمی....
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    متفکرین ناکام عرصه فوتبال خیلی زود درون ناارام و بحران زده خود را اشکار ساخت وکما کان ساز دلسوزی نواخت دفاع از چه عملکردی اگر امروز فوتبال ما دل در گرو مربی خارجی دارد از انجایی است که عمر حضور مربی داخلی در تیم های لیگ به هفته های ششم و هفتم هم نمیکشد اقای جلالی متاسفانه شما هم به ورطه ورشگستگان فوتبالی همچون اقای مایلی کهن پیوستید که در داخل هم سر نخواستن شما دعواست رسیدن به سبک و پیشرفت پایدار در ابتدا قلب پاک و عاری از حسد میخواهد که شما نه تنها کیروش بلکه هیچ مربی دیگری حتی از درون خودتان را هم تحمل نخواهید کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس