درد و رنج این پلنگ را پایان دهید، تیراندازی پلیس برای پایان دادن به درگیری اوباش در بیمارستان، آتش نشان در آتش سوخت، به دلیل نداشتن رشد عقلی پنج سال حبس و پرداخت دیه کامل و ... از مهمترن اخبار حوادث امروز مشرق است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



درد و رنج این پلنگ را پایان دهید

طی چند روز گذشته آزمایشات نهایی بر روی لورا (ماده پلنگ جوان خرم آباد) انجام شده و برگشت ناپذیر بودن ضایعات این پلنگ مجددا تایید گردید.

درد و رنج پلنگ خرم آباد را پایان دهید+تصاویر

متاسفانه اقدامات درمانی صورت گرفته در بهبود وضعیت پلنگ خرم آباد بی نتیجه بوده است و به دلیل برگشت ناپذیر بودن ضایعات نخاعی و ایجاد زخم های عمیق در اندام تحتانی، با تشخیص دامپزشکان و به منظور جلوگیری از درد و رنج بیشتر حیوان، زندگی این ماده پلنگ جوان باید هرچه سریعتر به روش مرگ آرام با تزریق دارو خاتمه خواهد یابد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خانواده شوهر کليه عروس را فروختند

حوادثزن ۱۸ساله درحالي که «دادخواست طلاق» را در دادگاه ارائه مي کرد درباره ماجراي زندگي اش به خبرنگار روزنامه خراسان شمالي گفت: دختر مغرور و لجبازي بودم اما با همه اين ها دوستانم به خاطر شوخ طبعي هايم خيلي مرا دوست داشتند و من هم از اين شادي هاي دوران جواني لذت مي بردم.تابستان بود و من خودم را براي کنکور آماده مي کردم که مراسم ازدواج خواهر بزرگم برگزار شد. او و همسرش با جهيزيه و امکانات اوليه زندگي که مادرم تهيه کرده بود، زير يک سقف رفتند و زندگي مشترک خود را آغاز کردند.

دامادمان هم اهل روستاي خودمان بود و او را کاملا مي شناختيم. آن روز پدرم مجلس عروسي مفصلي برگزار کرد و طبق آداب و رسوم محلي، همه اهالي روستا هم آمدند. خواهرم که سوار اسب شد تا داماد سيب و انار سرخ را از روي سر او به ميان جمعيت شرکت کننده در مراسم پرتاب کند من هم زير لب دعا مي کردم که همه دختران روستا خوشبخت شوند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تیراندازی پلیس برای پایان دادن به درگیری اوباش در بیمارستان

حوادثسرگرد حمید نکومنش با اشاره به وقوع علت نزاع دسته جمعی بامداد دیروز در بیمارستان هفت تیر اظهار داشت: در اولین دقایق بامداد دیروز، وقوع یک مورد درگیری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به کلانتری 168 سیزده آبان گزارش شد که به دنبال این گزارش، بلافاصله واحد گشت انتظامی این کلانتری به محل اعزام شد.

 رئیس کلانتری 168 سیزده آبان ادامه داد: ماموران گشت انتظامی با توجه به اینکه ادامه دار شدن این منازعه امکان تخریب اموال عمومی و هجوم طرفین دعوا به داخل بخش‌های درمانی بیمارستان را متصور می‌ساخت، با استفاده از قوانین بکارگیری اسلحه، اقدام به شلیک هوایی کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش نشان در آتش سوخت

حوادثسرپرست ایستگاه 44 شهرداری مشهد گفت: این حریق بامداد امروز به ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله نیروهای این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حریق درشرایط توسعه به سازمان آتش نشانی اعلام شده بود،گفت:با اقدام سریع آتش نشانان از گسترش بیشتر آتش به سایر طبقات جلوگیری و آتش مهار شد.

نظر آباد افزود: دراین حادثه هفت نفر ازاهالی ساختمان در میان دود و آتش محبوس شده بودند که توسط مامورین آتش نشانی به بیرون منتقل شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حکم دادگاه برای نوجوان 16 ساله ای که به او تجاوز شده بود؛
به دلیل نداشتن رشد عقلی پنج سال حبس و پرداخت دیه کامل

حوادثاین نوجوان که 16ساله ‌است، با واردآوردن ضربات چاقو بر بدن دوستش او را به قتل رسانده و سپس جسدش را در خیابانی رها کرده بود.

متهم که به شدت گریه می‌کرد، گفت: «من و محمد در کارگاه خیاطی با هم آشنا شدیم و خیلی دوست بودیم مدتی بعد از این دوستی محمد به من پیشنهاد داد با هم رابطه داشته ‌باشیم من قبول نکردم، یک روز او به من مشروب خوراند و مرا مورد تجاوز قرار داد چون حال خوبی نداشتم متوجه کار او نشدم وقتی به خودم آمدم فهمیدم به من تجاوز شده ‌است.

چند روز بعد دوباره به من پیشنهاد داد با هم رابطه داشته ‌باشیم قبول نکردم اما او گفت از تجاوز قبلی فیلم گرفته‌ و اگر به حرفش گوش ندهم فیلم را منتشر می‌کند. باز هم قبول نکردم اما دست‌بردار نبود مرتب سراغم می‌آمد. می‌ترسیدم در این‌باره با کسی صحبت کنم.

قضات شعبه 71 بعد از پایان جلسه رسیدگی وارد شور شدند و با توجه به ماده 91 قانون مجازات اسلامی که در آن گفته ‌شده اگر فردی کمتر از 18 سال مرتکب جرمی با مجازات حد یا قصاص شود اما ماهیت جرم انجام شده یا حرمت آن را درک نکند یا در رشد و کمال عقلی وی شبهه وجود داشته‌ باشد، به مجازات‌های تعیین‌شده محکوم خواهد شد، متهم را به پنج سال حبس و پرداخت دیه محکوم کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


توبیخ شفاهی برای نابود کردن زندگی یک دختر

خودتان را جای پدر و مادری بگذارید که پاره تنشان بر اثر کوتاهی پزشک، آن چنان آسیب دیده که رنج آن ناتمام به نظر می‌رسد؛ اما در عین حال می‌بینید که عامل پدیدار شدن این رنج همیشگی هیچ گزندی ندیده و به آسودگی هرچه تمام تر به کار خود ادامه می‌دهد؛ حالا انصاف دهید آیا می‌توان با این همه رنج کنار آمد و داد و فغان به آسمان نبرد؟!

توبیخ شفاهی شفاهی برای نابود کردن زندگی یک دختر

خانواده رحیمی که سال‌های سال، ساکن روستای «واسکس» از توابع شهرستان قائم شهر هستند، چند سالی است ‌حال و روز خوشی ندارند؛ از روزی که آن اتفاق شوم بر سر فاطمه تازه محصل آمد و سرماخوردگی وی با بی‌مسئولیتی پزشک به مصیبتی تمام نشدنی گره خورد، تا به امروز که چهار سال از آن ماجرا می‌گذرد و هنوز راه زیادی پیموده نشده، باقی مانده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نجات "نازنین کوچولو" از شکنجه گاه نامادری

در پی تماس فرد ناشناسی با اورژانس از شکنجه گاه دختر بچه ای 6 ساله به نام نازنین از سوی نا مادری اش در منطقه توس مشهد خبر داد.
 
اکیپ سیار اورژانس اجتماعی همان روز برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.
 
مددکاران با حضور در منزل پدر 32 ساله نازنین کوچولو تحقیقات خود را آغاز کردند. نازنین از شدت ترس و وحشت به اتاق خودش پناه برده بود و جرات حضور در جمع را نداشت.
 
نامادری 22 ساله نازنین کوچولو به صراحت به ضرب و شتم دختر 6 ساله اعتراف کرد و به مددکاران بهزیستی گفت: نازنین از همسر اول شوهرم است و خودم نیز دو فرزند دارم، گاهی که نازنین شیطنت می کند، عصابی شدم و او را کتک می زنم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برخورد هواپیما با ساختمان

بنابر اعلام مقامات هواپیمایی کنیا، این هواپیمای باری مدت کوتاهی پس از بلند شدن از باند فرودگاه با این ساختمان تجاری برخورد کرد. این مقامات اعلام کردند که هواپیمای باری «فوکر 50» صبح امروز (چهارشنبه) پس از بلند شدن از باند فرودگاه اصلی پایتخت کنیا، دچار حادثه شد.

برخورد هواپیمای با ساختمان+عکس

این هواپیمای باری حامل چهار سرنشین بوده اما از وضعیت آنان خبری منتشر نشده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انهدام شبکه توزیع موادمخدر در پایتخت

حوادثسرهنگ محمد بخشنده سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در تشریح این خبر گفت: روز ششم تیرماه امسال، عوامل عملیات ویژه دایره 4 این پلیس در پی کسب خبری در جریان تشکیل شبکه توزیع مواد مخدر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه با کسب این خبر، تلاش برای تایید صحت و سقم ماجرا آغاز شد گفت: با اقدامات فنی و پلیسی، ماموران توانستند در تقاطع اتوبان ساوه و بزرگراه آزادگان یک دستگاه تریلر حامل مواد مخدر را شناسایی کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس