پیام محسنی، استادیار مهمان سیاست ایران و خاورمیانه در دانشگاه هاروارد، به عنوان مدیر پروژه‌ی ایران و عضو مرکز مطالعات ایران در مرکز علوم و امور بین‌الملل بلفر، مدرسه‌ی کندی هاروارد تعیین شد.

به گزارش مشرق، پیام محسنی در سمت مدیر بنیان‌گذار پروژه‌ی تازه شکل‌گرفته‌ی ایران در مرکز بلفر، برای تولید دانش مربوط به سیاست در مورد مسائل برجسته در امور داخلی ایران تلاش خواهد کرد و به عنوان پلی دیپلماتیک برای تعامل با دانشگاه‌ها و گروه متفکران ایرانی خدمت خواهد کرد. تحقیقات محسنی که مرتب به ایران سفر می‌کند و به زبان فارسی مسلط است، بر روند داخلی سیاست‌گذاری دولت ایران و پویایی سیاست جناحی در ایران پس از انقلاب تمرکز دارد.

مدیر ایرانی

■ ایران توانایی فوق‌العاده بزرگی برای شکل‌دهی به رویدادها به صورتی دراماتیک دارد■

در مراسم اعلام انتصاب محسنی، گری سیمور، مدیر اجرایی مرکز تحقیقاتی بلفر، گفت: مدت‌هاست که مرکز بلفر نیاز به تجزیه‌وتحلیل روشن‌بینانه‌ی ایران و نقش آن در جهان را دریافته است. سیمور گفت: ” ایران از برنامه هسته‌ای‌اشو حمایت از بازیگران دولتی و غیردولتی متخاصم تا نفوذش در منطقه با قدرت نرم، توانایی‌های فوق‌العاده بزرگی برای شکل‌دهی به رویدادها در خارج از مرزهای خود به صورتی دراماتیک دارد”.

محسنی، علاوه بر سمت خود در مرکز بلفر، رییس مشترک گروه مطالعات شرق مدیترانه و اروپا در مرکز مطالعات اروپا در دانشگاه هاروارد خواهد بود. گراهام آلیسون، مدیر مرکز بلفر گفت: "ما خوشحالیم که به پیام به عنوان عضو مرکز مطالعات ایران و مدیر آغازین پروژه‌ی جدید ایران خوش‌آمد بگوییم”. وی افزود: "به عنوان یک نویسنده، محقق، معلم و مدیر، پیام پیش از این خود را متمایز کرده است. ما مشتاقانه منتظر تلاش‌های او هستیم تا فعالیت تابحال چشمگیر مرکز در مورد امور ایران را به سطوح بالای جدیدی برساند."
منبع: اشراف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    خیانت به مملکت شاخ و دم نداره. همکاری با دشمن جهت بهتر شناسوندن نقاط قدرت و ضعف ما به اونها
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    آقاي محسني; ميخواهي عليه مردم كشورت توطئه كني؟
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    آره اونجا بیکار بودم اومدم انجام کار کنم
  • سید ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    سلام پیام محسنی دوستدار انقلاب اسلامی است و از شیفتگان رهبر انقلاب اسلامی ،و همیشه در جهت شناساندن انقلاب و حقانیت آن در امریکا تلاش فراوان کرده است . چرا بدون اطلاع و آگاهی از چیزی قضاوت ناحق میکنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس