کد خبر 316825
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

سخنگوی داعش در فایلی صوتی خطاب به نوری المالکی، نخست وزیر عراق گفت: هدف اصلی ما نه سامرا و بغداد، بلکه کربلا و نجف است.

تسلط داعش بر استان‌های نینوا، الانبار و بخشی از صلاح‌الدین/ پنتاگون:تحولات عراق را به دقت تحت نظر داریم/ حملات تروریستی به کربلا ناکام ماند/ مالکی: ۲۴ ساعته موصل را پس می‌گیریمگروه بین‌الملل مشرق - بامداد سه‌شنبه، به‌ناگاه انتشار یک خبر توجه جهانیان را به خود جلب کرد: گروهک تروریستی داعش، متشکل از نیروهای تکفیری و نیروهای سابق گارد ریاست‌جمهوری صدام حسین، دیکتاتور مخلوع و معدوم عراق، پس از یورش ناکام به سامرا، این بار شهر نفت‌خیز موصل را هدف حملات خود قرار داد.

داعش روز سه‌شنبه موصل را تصرف کرد و به سوی استان صلاح‌الدین لشکر کشید. این بحران هم‌اکنون نیز ادامه دارد و نیروهای امنیتی عراق در حال مقابله با ستیزه‌جویان تکفیری داعش هستند.


این در حالی است که روزنامه "القدس العربی" چاپ لندن نوشت: "ابومحمد عدنانی" سخنگوی رسمی گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلام در عراق و شام" (داعش) در بیانیه ای گفت: امریکا منطقه خاورمیانه را به ما (داعش) سپرده است تا نقشه جهان را بر اساس خلافت اسلامی رسم بکنیم و بدانید که ما نقشه جدید جهان را با نوک شمشیرهایمان رسم می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به شیعیان افزود: شعیان را باید کشت آنها به عباس (س) و فاطمه (س) توسل می کنند آنها مشرک اند وارد خانه های آنها شوید و مثل گوسفند سرهای آنها را از تن نجسشان جدا کنید کشتن آنها برای شما مثل کشتن مگس باشد، جنگ امروز جنگ بین همه شیعیان و همه سنی ها است.



سرخط آخرین اخبار/ آخرین سرخط اخبار عراق را در این بخش از نظر می گذرانید:

- ابومحمد العدنانی، سخنگوی داعش در فایلی صوتی که دقایقی پیش منتشر شد، خطاب به نوری المالکی، نخست وزیر عراق گفت: هدف اصلی ما نه سامرا و بغداد، بلکه کربلا و نجف است.

- داعش از سقوط بعقوبه، مرکز استان دیالی در مرز ایران خبر داد. این در حالی است که ارتش عراق اعلام کرده که تنها صدای چند انفجار در شهر "بهرز" در حومه بعقوبه به گوش رسیده است.

- درگیری های پراکنده در شمال غرب و جنوب سامرا از عصر دیروز در جریان است. منطقه الاسحاقی سامرا هدف حملات داعش قرار دارد.

- داعش به طور کامل بر منطقه بیجی سیطره پیدا کرد.

- پنتاگون: خود عراقی‌ها باید با داعش مقابله کنند.

- مقتدا صدر از کمک ارتش المهدی به ارتش عراق خبر داد‎.

- گروه تروریستی داعش کنترل شهر موصل را در دست گرفته و بخش‌هایی از کرکوک و صلاح‌الدین را نیز اشغال کرده است.

- الميادين: امکانات و تجهيزات گسترده داعش نشان دهنده کمک نامحدود کشورهاي حامي اين گروه است.

- یک منبع امنیتی در استان نینوا گفت که نیروهای پیشمرگه کرد یک مرکز پلیس در شرق موصل در شهرستان حمدانیه را به کنترل خود در آوردند.

- اعلام حالت فوق العاده در استان بابل.

- فراکسیون صدر: دستورعمل خارجی برای ایجاد جنگ طائفه‌ای در عراق وجود دارد.

- افشای سند خیانت استاندار نینوی و تحویل شهر موصل به تروریست‌ها.

- فرار ۷۰ زندانی از مرکز پلیس «بیجی» در تکریت.

- روزنامه ایندیپندنت در مقاله‌ای نوشت پس از قشون کشی عناصر داعش به عراق، غرب ناچار خواهد بود در عراق دخالت کند.

- «نبیل العربی» خواستار مبارزه همه جانبه با هجوم «داعش» به عراق شد .

- ای‌بی‌سی‌نیوز در واکنش به بحران عراق: تمام منطقه در خطر است .

- آزادی بزرگترین پایگاه نظامی موصل به دست ارتش عراق و پیشمرگه .

- الميادين: مجلس عراق فردا براي بررسي اوضاع امنيتي کشور جلسه فوق العاده برگزار مي کند.


در ادامه این گزارش خبری قادر خواهید بود به‌ تمام اخبار مرتبط با بحران عراق دست پیدا کنید.


یک منبع پلیس استان نینوا امروز اعلام کرد که عناصر گروه تروریستی داعش به طور کامل شهر موصل را تحت سیطره خود قرار داده اند.

افراد مسلح داعش از صبح امروز با نیروهای امنیتی و ارتش عراق در موصل درگیر بودند و از سمت راست استان نینوا حمله ور شدند و ساختمان استانداری و ساختمانهای دولتی مجاور را تحت کنترل خود درآوردند.

اولین اقدام مقتدی‌صدر برای دفاع از اماکن مذهبی عراق/ انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/ داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/  پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

داعشی ها همچنین بر فرودگاه موصل در شمال این شهر سیطره پیدا کردند و پس از آن مرکز پلیس در منطقه "الدواسه" در مرکز موصل به دست تروریستها افتاد و این افراد سپس به سمت چپ موصل پیشروی کردند.

این منبع پلیس عراق افزود: "اثیل النجیفی" استاندار نینوا در پی شدت درگیریها در داخل ساختمان استانداری توسط گروه های مسلح محاصره شد، اما وی توانست با کمک نیروهای پلیس فرار کند.

از سوی دیگر "احسان العوادی" نماینده ائتلاف دولت قانون اسامه النجیفی رئیس پارلمان و برادرش اثیل النجیفی استاندار نینوا را مسئول حوادث موصل دانست چرا که به عقیده وی این افراد با دولت در زمینه مبارزه با تروریسم همکاری نمی کنند.

این در حالی است که ائمه و خطیبان استان نینوا از مردم عراق خواسته اند که با عناصر گروه داعش مبارزه کنند.

تصرف 2 زندان در موصل توسط داعش

منابع امنیتی عراقی با اشاره به اوضاع امنیتی خطرناک حاکم بر شهر موصل، از ربودن تعدادی خبرنگار و تصرف دو شبکه ماهواره‌ای در این شهر توسط داعش خبر دادند.

پایگاه النهرین نوشت: یک منبع وابسته به پلیس عراق در استان صلاح الدین اعلام کرد: گروه تروریستی داعش ساعاتی پس از تسلط بر شهر موصل، فرودگاه و ساختمان استانداری و همه مقرهای امنیتی آن را تصرف کرده‌اند و در حال پیشروی به سوی استان صلاح الدین هستند و مناطق الساحل الایسر در شرق الشرقاط در شمال تکریت را اشغال خود درآورده اند.

حملات داعش به نینوا ختم نمی‌شود

خبرگزاری عراقی «این» نوشت: «اسامة النجیفی» رئیس پارلمان عراق و برادر «اثیل النجیفی» استاندار نینوا در نشستی خبری اعلام کرد که سران سیاسی عراق به زودی نشستی فوق‌العاده درباره اوضاع امنیتی کشور در پی سقوط استان نینوا برگزار خواهند کرد.وی در ادامه گفت که بغداد برای بازپس‌گیری موصل از دست تروریست‌ها باید به نینوا نیرو اعزام کند.

بارزانی مانع ورود مردم موصل می‌شود

پایگاه خبری «المسلة» عراق به نقل از منابع آگاه نوشت که «مسعود بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق به نیروهای پیشمرگه و آسایش ماموریت داده تا مانع ورود آوارگان و جنگ‌زدگان موصل به شهرهای «اربیل»، «سلیمانیه» و «دهوک» شوند.

کوچکترین شهید حملات داعش+عکس

تروریستهای تکفیری که مدعی اجرای شریعت اسلامی با تفکرات جاهلانه و گمراه کننده خود هستند، تا کنون جنایات زیادی را در عراق در حملات بی رحمانه به مناطق مسکونی به ویژه شیعه نشین عراق مرتکب شده اند.

ملاقات سران داعش با شاه سعودی

برخی منابع بلندپایه فاش کردند: عملیات گروه داعش در شهرهای سامرا و موصل عراق زیر نظر مستقیم شاه سعودی و با هماهنگی قطر صورت می گیرد که هدف از آن جداسازی استان های سنی نشین و اشغال و تبدیل آن به امارات‌های تکفیری است.

جلوگیری از ورود نیروهای داعش به کربلا/ اعلام حکومت نظامی در «کرکوک»/ زندانیان فراری موصل به داعش پیوستند/ مالکی: ۲۴ ساعته موصل را پس می‌گیریم

روزنامه انگلیسی:"داعش" جایگزین "القاعده" شد

یک روزنامه انگلیسی با اشاره به ادامه جنگ و درگیری در عراق و سوریه، تأکید کرد که گروه تروریستی داعش این روزها جایگزین القاعده در کل دنیا شده است.

موج ناآرامی‌های عراق به اطراف تکریت رسید

سیطره تروریست‌های گروهک «داعش» بر شماری از روستاهای استان «صلاح‌الدین» عراق، اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در تکریت و تخلیه برخی ساختمان‌های دولتی این شهر را منجر شد.

موج ناآرامی‌های عراق به کرکوک رسید/ فرار 1400 زندانی خطرناک در نینوا/ ملاقات سران داعش با شاه سعودی/جنگنده های ارتش عراق پایگاه های داعش در موصل را بمباران کردند/ اعلام آماده باش کامل از سوی مالکی‬/ استانداري صلاح الدين اداره هاي خود را تعطيل کرد

ارتش عراق آماده بازپس گیری موصل می‌شود
 مرکز عملیات دجله در عراق اعلام کرد که آماده آغاز عملیات نظامی گسترده برای بازپس گیری موصل است.

داعش وارد کرکوک شد
منابع امنیتی در عراق دقایقی پیش از ورود اعضای گروه تروریستی داعش به شهر کرکوک پس از اشغال موصل خبر دادند.

جلوگیری از ورود نیروهای داعش به کربلا/ اعلام حکومت نظامی در «کرکوک»/ زندانیان فراری موصل به داعش پیوستند/ مالکی: ۲۴ ساعته موصل را پس می‌گیریم

ارتش عراق مواضع داعش در موصل را هدف حملات هوایی قرار داد

به گزارش اسکای نیوز، نیروی هوایی ارتش عراق مواضع عناصر تروریستی وابسته به "داعش" در شهر موصل را بمباران کرد/ فرماندهی عملیات دجله عراق از آمادگی عملیات نظامی همه‌جانبه برای بازپس‌گیری موصل خبر داد.

ذبح نیروهای پلیس عراق در موصل توسط داعش+عکس

تسلط داعش بر بخش‌هایی از موصل با خشونت هر چه تمامتر دنبال می‌شود به طوریکه بسیاری از خانواده‌ها پا به فرار گذاشته و به اقلیم کردستان گریخته‌اند.

تصرف‌ کامل موصل‌/ فرار 1400 زندانی خطرناک در نینوا/ ملاقات سران داعش با شاه سعودی/ارتش عراق مواضع داعش در موصل را هدف حملات هوایی قرار داد

 جنگنده های ارتش عراق پایگاه های داعش در موصل را بمباران کردند

جنگنده های ارتش عراق لحظاتی قبل مناطق تحت تصرف گروهک تروریستی ˈداعشˈ در شهر موصل مرکز استان نینوا را بمباران کردند.


 استانداري صلاح الدين اداره هاي خود را تعطيل کرد

منابع آگاه اعلام کردند : استانداری صلاح الدین امروز سه شنبه بیشتر اداره های این استان را به دلیل تهدیدهای داعش، تعطیل کرد. این منابع افزودند: در استان صلاح الدین به نوعی تدابیر منع رفت و آمد به اجرا گذاشته شده است. به گزارش واحد مرکزی خبر از بغداد ؛ داعشی ها ، امروز شهر شرقاط از توابع استان صلاح الدین را به همراه فرودگاه نظامی ان تصرف کردند. به گفته منابع آگاه : داعشی ها تلاش می کنند به سوی تکریت مرکز این استان حرکت کنند.

جلوگیری از ورود نیروهای داعش به کربلا/ اعلام حکومت نظامی در «کرکوک»/ زندانیان فراری موصل به داعش پیوستند/ مالکی: ۲۴ ساعته موصل را پس می‌گیریم

نوری المالکی حالت آماده باش اعلام کرد
نوری المالکی در عراق حالت آماده باش اعلام کردو از مجلس این کشور خواست تا وضعیت را اضطراری اعلام کند.

جلوگیری از ورود نیروهای داعش به کربلا
نیروهای امنیتی عراق امروز چندین عضو گروه تروریستی داعش را که در نظر داشتند در پوشش راننده تانکرهای نفتی وارد کربلا شوند را بازداشت کردند.

تجمع عشایر عراقی برای مقابله با داعش در نینوا

تعدادی از عشایر عراقی اعلام کردند که مجموعه ای امنیتی در ساحل غربی شهر موصل برای مقابله با داعش ایجاد کرده اند.


زندانیان فراری موصل به داعش پیوستند
یک منبع آگاه در استان نینوا گفته است که این زندانیان فراری اکنون به داعش پیوسته و تمامی آنها مسلح شده اند.

به گفته این منبع آگاه، این زندانیان که هنوز لباس زندان را بر تن دارند و اغلب از اعضای گروه های تروریستی بوده اند، در حال حاضر به شکل گسترده ای در سطح شهر موصل مستقر شده اند.


اولین اقدام مقتدی‌صدر برای دفاع از اماکن مذهبی عراق/ انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/ داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/  پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

تجمع عشایر عراقی برای مقابله با داعش در نینوا

 مرکز خبری عراقی «آی ام ان» اعلام کرد که چهار عشیره عراقی مجموعه‌ای امنیتی برای مقابله با گروه تروریستی «داعش» در ساحل غربی شهر موصل ایجاد کرده‌اند.

این مجموعه با هماهنگی نیروهای امنیتی عراقی برای دفاع از دارایی‌های عمومی و ادارات تشکیل شده است.

«علی الشمری» یکی از رهبران عشایر عراقی اعلام کرد که این مجموعه امنیتی که از عشایر تشکیل شده از بامداد امروز برای بررسی استراتژی های امنیتی برای اخراج داعش از نینوا با نیروهای امنیتی جلساتی برگزار کرده بود.

ائتلاف همپیمانی ملی خواستار مهار داعش شد

ائتلاف همپیمانی ملی عراق بزرگترین فراکسیون پارلمانی شیعیان در این کشور خواستار محکومیت تروریست و دخالت نیروهای امنیتی برای مهار پیشروی‌های داعش در استان‌های نینوا و صلاح‌الدین شد.

اولین اقدام مقتدی‌صدر برای دفاع از اماکن مذهبی عراق/ انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/ داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/  پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

70 دانشجو در دانشگاه موصل حبس شده‌اند

70 دانشجوی دانشگاه موصل در پی اشغال شهر موصل از سوی داعش در این دانشگاه حبس شده‌اند و راه فرار ندارند.

داعش احتمالا 28 راننده ترک را در موصل ربوده است

رادیو «عراق آزاد» اعلام کرد: مسئولان ترک اعلام کردند که آنکارا در حال بررسی گزارش‌هایی است که درباره ربوده شدن 28 راننده ترک از سوی داعش در موصل عراق منتشر شده است.

پیشتر گزارش شده بود که 28راننده خودروهای انتقال سوخت ترکیه که از بندر «اسکندرون» به نیروگاه برق موصل گازوئیل انتقال می‌دادند به وسیله گروهک تروریستی داعش به گروگان گرفته شده‌اند.

یک مقام ترک به خبرگزاری رویترز گفته که شرایط فعلی مبهم به نظر می‌رسد و مقام‌های ترکیه از طریق کنسولگری ترکیه به دنبال دست یابی اطلاعاتی درباره این افراد هستند اما هنوز اطلاعاتی به دست نیاورده‌اند.

عناصر گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام»(داعش) پس از ناکامی‌ چند روز پیش در اشغال شهر سامرا، به شهر موصل در استان نینوا هجوم بردند و امروز موفق شدند، استانداری، فرودگاه و چند بخش مهم دیگر در نیمه شرقی این شهر را تصرف کنند.

«داعش» ساکنان جنوب «تکریت» را به تخلیه منازلشان وادار کرد

یک منبع آگاه امنیتی در استان «صلاح‌الدین» امروز اعلام کرد که عناصر داعش با حمله به منطقه «الرفیعات» در جنوب تکریت ساکنان این منطقه را به ترک منازلشان وادار کردند.

پیش از این یک منبع امنیتی عراق در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی «اتحادیه میهنی کردستان عراق» از بسته شدن ورودی‌ها و خروجی‌های شهر تکریت و تخلیه برخی ساختمان‌های دولتی در این شهر خبر داد و افزود: نیروهای ارتش عراق به منظور دفع هر گونه حمله نیروهای گروهک «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به «داعش» در داخل شهر «تکریت» و شهرستان «بیجی» مستقر شده‌اند.

اولین اقدام مقتدی‌صدر برای دفاع از اماکن مذهبی عراق/ انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/ داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/  پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

نیروهای پیشمرگه در کرکوک به کمک دولت بغداد می‌روند

گروه‌هایی از نیروهای پیشمرگه کرد از منطقه الحویجه در کرکوک با هماهنگی با دولت عراق برای مقابله با تروریست‌ها وارد عمل خواهند شد.

عناصر گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام»(داعش) پس از ناکامی‌ چند روز پیش در اشغال شهر سامرا، به شهر موصل در استان نینوا هجوم بردند و امروز موفق شدند، استانداری، فرودگاه و چند بخش مهم دیگر در نیمه شرقی این شهر را تصرف کنند.

رئیس پلیس «صلاح الدین» برکنار شد

رئیس پلیس «صلاح‌الدین» در پی قشون‌کشی داعش به این استان برکنار شد.

مخالفت پارلمان عراق با اعلام حالت فوق‌العاده

«اسامة النجیفی» رئیس پارلمان عراق نیز گفت: اعلام حالت فوق‌العاده در عراق مستلزم احراز شرایطی خاص است که در قانون اساسی عراق آمده است. این مسئله باید طی یک درخواست مشترک از سوی نخست‌وزیری و ریاست‌جمهوری طرح شود و مشمول سقف زمانی تا یک ماه است و باید پس از 15 روز از اعلام حالت فوق‌العاده به پارلمان گزارش داده شود اما فعالیت پارلمان کنونی تا 4 روز دیگر به پایان می‌رسد. لذا باید بر اساس اختیارات موجود که زیاد هم هست، با تروریسم در کشور مقابله و به آوارگان کمک شود.

مالکی: 24 ساعته موصل را پس می‌گیریم

یک منبع آگاه در دفتر نخست‌وزیری عراق که خواست نامش فاش نشود گفت که «نوری المالکی» گفته است موصل را 24 ساعته از داعش پس می‌گیرد.

تدابیر شدید امنیتی در نجف اشرف / دروازه‌های بخش قدیمی نجف مسدود شد

در پی هجوم تروریست‌های داعش به استان‌های صلاح الدین و نینوا، نیروهای امنیتی عراقی تدابیر شدید امنیتی در نجف اشرف اتخاذ کرده‌‌اند و دروازه‌های بخش‌های قدیمی این شهر را مسدود کرد‌ه‌اند.

انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/ داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/ مالکی:خیانتکاران محاکمه می‌شوند/ پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم/ +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

تدابیر شدید امنیتی در نجف اشرف / دروازه‌های بخش قدیمی نجف مسدود شد

در پی هجوم تروریست‌های داعش به استان‌های صلاح الدین و نینوا، نیروهای امنیتی عراقی تدابیر شدید امنیتی در نجف اشرف اتخاذ کرده‌‌اند و دروازه‌های بخش‌های قدیمی این شهر را مسدود کرد‌ه‌اند.

اتحادیه عرب از دولت عراق حمایت کرد

در پی حمله تروریست‌های داعش به استان‌های صلاح‌الدین و نینوا، اتحادیه عرب حمایت خود را از دولت عراق در مبارزه با تروریسم اعلام کرد.

نیروهای امنیتی در سلیمانیه هم به حالت آماده‌باش درآمدند

نیروهای امنیتی در سلیمانیه نیز پس از تصرف موصل توسط تروریست‌های داعشی به حالت آماده باش درآمده‌اند.

وزارت دفاع عراق: نیروهای مسلح در پادگان «التاجی» برای جنگ با داعش تجمع کنند

پادگان التاجی در استان صلاح الدین، به عنوان مرکز تجمع نیروهای ارتش عراق برای حمله به موصل و بازپس‌گیری این شهر از دست گروه داعش، اعلام شد.

تعیین مجازات سنگین برای نظامیان فراری ارتش عراق در موصل

«علی الموسوی» مشاور نوری مالکی نخست وزیر عراق، گفت: «فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از مجازات سنگین نیروهای نظامی خبر داد که در مقابل داعش و در جریان حمله به شهر موصل، مقاومت نکرده و فرار کرده اند. این مجازات تا حد اعدام نیز پیش خواهد رفت».

چند تن از نیروهای داعش در کربلا دستگیر شدند

در پی درگیری بین گروه تروریستی داعش و ارتش عراق، بیشتر شهرهای عراق به حالت آماده باش درآمده‌اند و در شهر مقدس کربلا نیز پلیس توانست، چند تن از افراد این گروه را دستگیر کند.

شایعه قطع آب در بخش‌های وسیعی از عراق

خبرنگاران مستقر در عراق در گفت وگو با رسانه‌های خارجی، از کنترل سدهای لوجه و موصل از سوی داعش و احتمال قطع آب در بخش‌های گسترده‌ای از عراق خبر دادند.

داعش بر گذرگاه بین عراق و سوریه مسلط شد

گروه تروریستی داعش بر گذرگاه «الیعربیة» در مرز عراق و سوریه، تسلط پیدا کرد.

تدابیر شدید امنیتی در نجف اشرف / دروازه‌های بخش قدیمی نجف مسدود شد

در پی هجوم تروریست‌های داعش به استان‌های صلاح الدین و نینوا، نیروهای امنیتی عراقی تدابیر شدید امنیتی در نجف اشرف اتخاذ کرده‌‌اند و دروازه‌های بخش‌های قدیمی این شهر را مسدود کرد‌ه‌اند.

اتحادیه عرب از دولت عراق حمایت کرد

در پی حمله تروریست‌های داعش به استان‌های صلاح‌الدین و نینوا، اتحادیه عرب حمایت خود را از دولت عراق در مبارزه با تروریسم اعلام کرد.

انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/ داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/ مالکی:خیانتکاران محاکمه می‌شوند/ پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم/ +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/ داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/ مالکی:خیانتکاران محاکمه می‌شوند/ پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم/ +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه
تصاویر بالا مربوط به ابوبصیر یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش می باشد

نیروهای امنیتی در سلیمانیه هم به حالت آماده‌باش درآمدند

نیروهای امنیتی در سلیمانیه نیز پس از تصرف موصل توسط تروریست‌های داعشی به حالت آماده باش درآمده‌اند.

وزارت دفاع عراق: نیروهای مسلح در پادگان «التاجی» برای جنگ با داعش تجمع کنند

پادگان التاجی در استان صلاح الدین، به عنوان مرکز تجمع نیروهای ارتش عراق برای حمله به موصل و بازپس‌گیری این شهر از دست گروه داعش، اعلام شد.

تعیین مجازات سنگین برای نظامیان فراری ارتش عراق در موصل

«علی الموسوی» مشاور نوری مالکی نخست وزیر عراق، گفت: «فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از مجازات سنگین نیروهای نظامی خبر داد که در مقابل داعش و در جریان حمله به شهر موصل، مقاومت نکرده و فرار کرده اند. این مجازات تا حد اعدام نیز پیش خواهد رفت».

چند تن از نیروهای داعش در کربلا دستگیر شدند

در پی درگیری بین گروه تروریستی داعش و ارتش عراق، بیشتر شهرهای عراق به حالت آماده باش درآمده‌اند و در شهر مقدس کربلا نیز پلیس توانست، چند تن از افراد این گروه را دستگیر کند.

شایعه قطع آب در بخش‌های وسیعی از عراق

خبرنگاران مستقر در عراق در گفت وگو با رسانه‌های خارجی، از کنترل سدهای لوجه و موصل از سوی داعش و احتمال قطع آب در بخش‌های گسترده‌ای از عراق خبر دادند.

داعش بر گذرگاه بین عراق و سوریه مسلط شد

گروه تروریستی داعش بر گذرگاه «الیعربیة» در مرز عراق و سوریه، تسلط پیدا کرد.


تصاویر/ اشغال موصل توسط داعش

عکس/فرار زندانیان خطرناک داعش درموصل

فیلم/ آواره شدن مردم نینوا

عناصر گروه تروریستی داعش بامداد امروز پس از حمله به استانداری نینوا در موصل، مناطق مختلف این شهر را تصرف کردند. شمار قابل توجهی از ساکنان شهر موصل در پی هجوم عناصر داعش از این شهر گریختند. منابع عراقی با اشاره به شمار بسیار زیاد آوارگان درباره احتمال بروز فاجعه انسانی هشدار دادند.

"نجف اشرف" تحت تدابیر شدید امنیتی


 نیروهای امنیتی عراقی تدابیر شدید امنیتی در نجف اشرف اتخاذ کرده‌اند و دروازه‌های بخش قدیمی شهر که حرم امام علی (ع) و دفاتر مراجع نجف در آن واقع شده را مسدود کرده اند. نیروهای امنیتی عراقی همچنین در برابر ساختمان‌های دولتی و حیاتی و بانک‌ها در سراسر استان نجف و شهرهای وابسته به آن مستقر شده‌اند.

ازهار الطریحی از اعضای شورای استانداری نجف در این زمینه اعلام کرد که همکاری گسترده امنیتی و اطلاعاتی میان نیروهای امنیتی و اطلاعاتی استان برای مقابله با تروریست‌ها و حفظ مرزهای استان و کمک رسانی به شهروندانی که از استان‌های موصل و صلاح الدین خارج شده‌اند صورت می‌گیرد.

طریحی اعلام کرد که در جلسه شورای استان داری نجف اشرف طرحی امنیتی برای تأمین امنیت مرزی استان‌ با دیگر استان‌های کربلا و الانبار ایجاد شده است.


 ازدحام مردم بغداد برای خرید بنزین

در پی بروز ناآرامی ها در عراق و بیم از کمبود سوخت، مردم بغداد به پمپ بنزین‌ها هجوم آوردند.

یگان‌های زرهی ارتش عراق در راه موصل

یگان‌های زرهی ارتش عراق در حال موضع گیری در مناطق اطراف استان نینوا هستند تا عملیات گسترده ای را برای مقابله با تروریست‌ها آغاز کنند.

نخست‌وزیر کردستان عراق: مردم کرد آوارگان را با آغوش باز بپذیرند

نیچروان بارزانی، نخست‌وزیر کردستان عراق، از تمامی مردم این منطقه خواست هیچ کمکی را از آوارگان موصل، دریغ نکنند.

بان‌کی‌مون از تحولات موصل به شدت ابراز نگرانی کرد

دبیر کل سازمان ملل روز سه‌شنبه به شدت از تشدید درگیری‌ها در موصل عراق ابراز نگرانی کرد.

ارتش عراق از هواپیمای اف-16 برای مقابله با داعش بهره می‌گیرد

ارتش عراق از جنگنده اف-16 برای مقابله با تروریست‌های داعشی بهره خواهد گرفت.

زندان‌های استان نینوا به دست داعش افتاد

گروه تروریستی داعش پس از اشغال شهر موصل در استان نینوا، زندان‌های این استان را نیز به تصرف درآورده است.

آمریکا حمله تروریست‌ها به شهر «موصل» را محکوم کرد

وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای حمله تروریست‌های داعش به شهر «موصل» را محکوم کرد.

داعش هلی‌کوپترهای به غنیمت گرفته شده را به پرواز درآورد

یکی از نمایندگان ترکمن پارلمان عراق از به پرواز درآمدن هلی‌کوپترهای داعش در آسمان موصل خبر داد.

تروریست‌های داعش وارد شهر کرکوک شدند

واحدهای متشکل از صدها تروریست وابسته به گروه داعش، با ادامه پیش‌روی در خاک عراق، وارد شهر کرکوک شدند.

آیت الله سیستانی در مورد اوضاع موصل بیانیه صادر کرد

آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر عراق روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای، خواستار افزایش تلاش‌ها برای مبارزه با تروریست‌های داعش و نجات مردم این کشور از شر آن‌ها شد.

پیشمرگه‌ها در مقابل داعش خط دفاعی تشکیل می‌دهند

نیروهای پیشمرگه‌ کردستان عراق خط دفاعی برای مقابله با تروریست‌های داعشی تشکیل داده است.

آمادگی منطقه کردستان عراق برای کمک به آوارگان شهر موصل

استاندار دهوک اعلام کرد که آمادگی برای ایجاد اردوگاه برای آوارگان حمله داعش به موصل در دهوک ایجاد شده است.

هشدار به زائران ایرانی برای سفر به سامرا

یک مقام مسئول از زائران ایرانی عتبات عالیات خواست که از سفر انفرادی به سامرا خودداری کنند.

داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/ مالکی:خیانتکاران محاکمه می‌شوند/ پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم/ مواضع داعش در موصل بمباران شد
نقشه مناطق اشغالی در عراق و سوریه توسط داعش

احتمال تغییر مسیر پرواز زائران عتبات از بغداد به نجف/ زائران در امنیت کامل هستند

معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه زائران عتبات عالیات در امنیت کامل به سر می‌روند، گفت: احتمال تغییر مسیر پرواز زائران از بغداد به نجف وجود دارد.

فتوای یکی از شخصیت های دینی اهل سنت عراق درخصوص جنگ با داعش

یکی از شخصیت های دینی اهل سنت عراق با صدور فتوایی، جنگ با گروه تروریستی داعش را جایز و وظیفه شرعی دانست.

آماده باش نیروهای مسلح در استان کربلا/لزوم تشدید تدابیر امنیتی

استاندار کربلا با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی در این استان به حالت آماده باش درآمده‌اند و تصریح کرد که استان کربلا نیاز به تقویت تدابیر امنیتی دارد.

تبادل آتش شدید بین ارتش و داعش در تکریت

نیروهای ارتش عراق در منطقه سلیمان بیک در تکریت برای مقابله با تروریست‌ها داعشی وارد عمل شدند و درگیری شدیدی میان دو طرف در این منطقه در جریان است.

خیانت بعثی‌ها و آمریکا؛ علل یکه‌تازی داعش در مناطق غربی عراق

یک مقام ارشد امنیتی عراق اظهار داشت متاسفانه بعثی‌هایی که طی سال‌های گذشته با عطوفت دولت عراق در بخش‌هایی از ارتش مسؤولیت گرفته‌اند، به مردم و میهن خود خیانت می‌کنند و داعش نیز با استفاده از همین ضعف به برخی مناطق حمله می‌کند.

داعش یک کلیسا را در موصل به آتش کشید

تروریست‌های داعش در حمله امروز به شهر موصل، یک کلیسا را در محله «الوحده» به آتش کشیدند.

هشدار وزارت دفاع عراق نسبت به جنگ روانی داعش علیه نظامیان عراقی

وزارت دفاع عراق نسبت به جنگ روانی و ایجاد سایت‌های تقلبی برای تضعیف روحیه نیروهای مسلح عراقی هشدار داد.

عناصر داعش مقر هنگ پلیس در شمال تکریت را به اشغال درآوردند

نیروهای داعش مقر هنگ پنجم پلیس عراق در منطقه بیجی در شمال تکریت را به اشغال خود درآوردند.

کارشناس مسائل خاورمیانه: اهمال آمریکا در آموزش نیروهای نظامی عراق، علت‌ ناتوانی ارتش این کشور برای مقابله با گروه تروریستی داعش

کارشناس مسائل خاورمیانه پیشروی گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف عراق بویژه موصل در استان نینوای این کشور را نتیجه اهمال آمریکا در آموزش نیروهای نظامی عراق دانست.

تروریست‌ها در شرق فلوجه پیشروی کردند

نیروهای ارتش عراق پس از حمله تروریست‌های داعش از اطراف منطقه شرقی فلوجه عقب نشینی کردند.


واکنش‌ها به بحران امنیتی در عراق/همصدایی داخلی و خارجی برای سرکوب تروریست‌های داعشی

حمله تروریست‌های داعشی به استان نینوا موجی از واکنش‌ها را در داخل و خارج عراق برانگیخت.

انگلیس اتباع خود را از هرگونه سفر به استان «نینوا» عراق منع کرد

در پی بروز درگیری‌های شدید در استان «نینوا» عراق و کنترل بخش‌هایی از این منطقه به دست نیروهای گروه تروریستی «داعش»، انگلیس اتباع خود را از هرگونه سفر به این منطقه منع کرد.

تلاش داعش برای انتقال تجهیزات ارتش عراق به شرق سوریه

گزارش‌های منتشر شده از عراق حاکی از آن است که تروریست‌های داعش درحال انتقال تجهیزات نظامی نیروهای امنیتی عراق به داخل خاک سوریه هستند.

اولین اقدام مقتدی‌صدر برای دفاع از اماکن مذهبی عراق/ انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/ داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/  پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

حمایت عمار حکیم از ارتش عراق در جنگ با تروریسم

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق خواستار تقویت جبهه داخلی عراق برای مقابله با تروریست‌ها شد.

 

پنتاگون: تحولات عراق را به دقت تحت نظر داریم/این نیروهای عراقی هستند که باید با بحران مقابله کنند

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه با بیان اینکه واشنگتن به دقت تحولات عراق را تحت نظر دارد، گفت این نیروهای امنیتی و دولت عراق است که باید با ناآرامی‌های به وجود آمده، مقابله کند.


ادامه درگیری‌ها در کرکوک، صلاح الدین و نینوا


نیروهای ارتش عراق با شبه نظامیان داعشی در مناطقی از استان‌های کرکوک، صلاح الدین، الانبار و نینوا درگیر هستند.

ائتلاف نانوشته برای فشار به مالکی

یک تحلیلگر مسائل خاورمیانه تاکید کرد که در پشت پرده ناآرامی‌های استان‌های نینوا و صلاح الدین عراق ائتلاف نانوشته میان القاعده، بعث و برخی قبایل برای شکست دادن نوری المالکی قرار دارد.

 مقتدی صدر از کمک ارتش المهدی به ارتش عراق خبر داد‎

 تسنیم به نقل از پایگاه خبری پانورما الشرق الاوسط نوشت: مقتدی صدر رهبر جریان صدر از کمک "ارتش المهدی" وابسته به این جریان به ارتش عراق در نبرد علیه گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) خبر داد.

گروه مسلح داعش در چند روز اخیر تحرکات نظامی گسترده‌ای در برخی مناطق شمال عراق داشته است به گونه‌ای که توانسته شهر موصل و بخش‌هایی از کرکوک را به کنترل خود در بیاورد و درپی آن نیز، نیروهای ارتش عراق به همراه عشایر به مبارزه با این گروه تروریستی پردخته‌اند.

پیشمرگه و ارتش عراق بزرگترین پایگاه نظامی در موصل را آزاد کردند

نیروهای پیشمرگه به کمک ارتش عراق، پایگاه نظامی استراتژیک «الکسک» واقع در ۴۵ کیلومتری شهر موصل را آزاد کردند.


 داعش هلی‌کوپترهای به غنیمت گرفته شده را به پرواز درآورد

یکی از نمایندگان ترکمن پارلمان عراق از به پرواز درآمدن هلی‌کوپترهای داعش در آسمان موصل خبر داد.

تداوم بمباران مواضع داعش در موصل از سوی ارتش عراق

ارتش عراق همچنان در حال بمباران مواضع داعش در شهر موصل است و تاکنون خسارات زیادی به صفوف تروریست‌ها وارد کرده است.

«مالکی»: افسران فراری بازداشت و محاکمه می‌شوند

نخست‌وزیر عراق دستور محاکمه نظامی تمام افسران فراری از موصل را صادر کرد.

پیشمرگه و ارتش عراق بزرگترین پایگاه نظامی در موصل را آزاد کردند

نیروهای پیشمرگه به کمک ارتش عراق، پایگاه نظامی استراتژیک «الکسک» واقع در ۴۵ کیلومتری شهر موصل را آزاد کردند.


ذوق‌زدگی منافقین از حملات داعش+عکس

بر اساس گزارش ها  شهر موصل  دومین شهر بزرگ عراق با بیش از 2 میلیون جمعیت دیروز با هجوم صدها تروریست تکفیری با انواع تسلیحات پیشرفته و خودروهای زرهی از کنترل دولت عراق خارج شد.

 عناصر گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام»(داعش) پس از ناکامی‌ چند روز پیش در اشغال شهر مقدس سامرا، بامداد روز سه شنبه به شهر موصل در استان نینوا  و  در 350 کیلومتری بغداد هجوم بردند و و توانستند پس از درگیری شدید با نیروهای ارتش و پلیس، استانداری، زندان، مراکز پلیس و ارتش، انبارهای سلاح، فرودگاه و دفاتر شبکه های ماهواره ای را به کنترل کامل خود در آورند. تصاویر و فیلم های منتشر شده از این هجوم و از وحشیگری گسترده و قتل عام اهالی بی دفاع شهر موصل نیز حکایت دارد.

مالکی:خیانتکاران محاکمه می‌شوند/ تسلط داعش بر استان‌های نینوا، الانبار و بخشی از صلاح‌الدین/ پنتاگون:تحولات عراق تحت نظر داریم/ حملات تروریستی به کربلا ناکام ماند/ مواضع داعش در موصل بمباران شد

 اخبار مربوط به اشغال شهر موصل و وحشیگری تروریست های داعش در آن به سرعت در راس خبرهای رسانه ها و خبرگزاری های بین المللی قرار گرفت اما در این میان گروهک تروریستی منافقین نیز با ذوق زدگی تمام از این هجوم و وحشیگری مدعی شد که شهر موصل به دست انقلابیون!! افتاده است.

اعدام میدانی نیروهای عراقی در موصل + عکس


عناصر تکفیری دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش پس از تصرف شهر موصل با انتشار تصاویری در صفحه اینترنتی خود در توئیتر از تسلط کامل بر پایگاه نظامی "الغزلانی" و فرماندهی عملیات نینوا و فرودگاه موصل و دیگر مراکز امنیتی خبر داد.

این گروه همچنین اقدام به انتشار تصاویری کرده که اعدام‌های میدانی به اجرا گذاشته شده توسط آن علیه نیروهای پلیس عراق را نشان می‌دهد.
داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/ مالکی:خیانتکاران محاکمه می‌شوند/ پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم/ +نقشه مناطق اشغال شده توسط داعش در عراق و سوریه
داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/ مالکی:خیانتکاران محاکمه می‌شوند/ پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم/ +نقشه مناطق اشغال شده توسط داعش در عراق و سوریه

در این تصاویر نشان داده شده که داعش با شلیک به سر اقدام به اعدام این نیروهای عراقی کرده است.

این درحالی است که جودت العساف روزنامه نگار شهر کرکوک در گفتگو با شبکه المنار در خصوص اوضاع این شهر اظهار داشت: خبرها در مورد تسلط داعش بر هویجه صحیح نیست اما این گروه بر شرقات کنترل پیدا کرده است. در مقابل، گردان طلایی ارتش و چندین گردان دیگر به سوی جاده کرکوک موصل حرکت کرده اند تا عملیات گسترده ای را به اجرا بگذارند.

داعش: منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم

فارس به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم نوشت: داعش در صفحه خود در فیسبوک نوشت: «هدف بعدی ما منطقه سبز بغداد است.»

این گروه تروریستی تأکید کرد که منطقه سبز بغداد را سرخ خواهد کرد.

همچنین در دیگر پست‌های این گروه تروریستی در فیسبوک آمده است که به دنبال اشغال کامل تکریت و استان صلاح الدین است.

داعش پس از حمله به موصل و اشغال استان نینوا، مناطقی از کرکوک و استان صلاح الدین را نیز اشغال کرده است.

داعش همچنین مدعی شد پس از درگیری با ارتش عراق و تصرف «بیجی» در شمال کرکوک واقع در استان صلاح الدین، بزرگترین انبار تسلیحات سنگین در عراق را به کنترل خود درآورده است.

انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/ داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/ مالکی:خیانتکاران محاکمه می‌شوند/ پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم/ +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

عقب‌نشینی داعش از جنوب غرب استان «کرکوک»

فارس به نقل از پایگاه خبری «وردنا» نوشت: سرتیپ «سرحد قادر» فرماندهی پلیس مناطق استان «کرکوک» اعلام کرد که نیروهای پلیس عراق، تروریست‌های داعش را مجبور به عقب‌نشینی از جنوب غرب این استان کرد.

انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/ داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/ مالکی:خیانتکاران محاکمه می‌شوند/ پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم/ +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه

انفجار ۲ خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/۴ کشته و ۱۰ زخمی

لحظاتی پیش دو خودروی بمب‌گذاری شده در کربلای معلی منفجر شد که چندین کشته و زخمی برجای گذاشت. یک منبع آگاه در پلیس کربلا اعلام کرد که این انفجارها در میدان «الخنافسه» در کربلا روی داد که 4 نفر کشته و 10 تن زخمی شدند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت که خودروهای امدادرسان بلافاصله خود را به محل انفجارها رساندند و نیروهای پلیس نیز کمربندی امنیتی در منطقه ایجاد کردند تا مانع نزدیک شدن شهروندان شوند.

داعش: هرکس از لفظ «داعش» استفاده کند ۸۰ ضربه شلاق می‌خورد

 العربیة: شاهدان عینی می‌گویند، داعش اعلام کرده است، هر شخصی لفظ «داعش» را به کار ببرد، با 80 ضربه شلاق مجازات خواهد شد؛ پیکارجویان داعش، اصرار دارند از عبارت «دولت اسلامی عراق و شام» استفاده شود.

نیروهای داعش، در موصل، با حرکت در خیابان‌ها و کوچه‌های شهر، از مردم و کارمندان خواسته‌‌اند به اداره ها برگرشته و مشغول کار شوند.

آن‌ها سوار بر خودروهای خود، در حالیکه برخی از آن‌ها یونیفرم‌های ارتش عراق را بر تن کرده‌اند از مردم می‌خواهند به امور عادی زندگی خویش بپردازند.

«بسام محمد» یکی از این شهروندان موصل می گوید: « من از شهر فرار نکرده‌ام، اما از قوانینی که قرار است در روزهای آینده وضع کند، می‌ترسم، قوانینی که زندگی طبیعی ما را مختل خواهد کرد.»

عناصر گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) پس از ناکامی‌ چند روز پیش در اشغال شهر سامرا، به شهر موصل در استان نینوا هجوم بردند و دیروز موفق شدند، استانداری، فرودگاه و چند بخش مهم دیگر در نیمه شرقی این شهر را تصرف کنند. در حال حاضر درگیری ارتش و نیروهای امنیتی برای بازپس‌گیری شهر موصل جریان دارد. همچنین درگیری‌های سنگینی در استان کرکوک به وجود آمده است.


کنفرانس خبری استاندار نینوا: بغداد با تاخیر در جریان حملات داعش قرار گرفت

شبکه العربیة: «اثیل النجیفی» استاندار نینوا لحظاتی پیش در یک کنفرانس خبری حضور یافت.

وی که برادر «اسامة النجیفی» رئیس پارلمان عراق است و دیروز برخی رسانه‌ها خبر فرار او از نینوا را منتشر کرده بودند، از اربیل گفت: خسارت‌های مالی فراوانی به شرکت‌ها و نهادهای دولتی در موصل وارد شده است.

النجیفی گفت: تماس هایی در طول چند روز گذشته با بغداد داشته ایم.

اما متأسفانه دولت و شخص نخست وزیر تنها به صحبت‌های فرماندهان نظامی خود گوش داده بود و به هشدارهایی که ما درباره اشتباه بودن گزارش ‌ها ی فرماندهان نظامی به او داده بودیم توجهی نکرد.

منطقه کردستان نیز اعلام کرده بود که برای کمک به ما نیاز به موافقت نخست وزیر داشته و بعد از گذشت این همه مدت فرماندهان نظامی گزارشی درباره این مسئله به نخست وزیر نداده بودند.



برای دفاع از اماکن مذهبی عراق/ «مقتدا صدر» خواستار تشکیل «سرایا السلام» شد

پایگاه خبری «الاخباریة» نوشت: «مقتدا صدر» رهبر جریان صدر از تشکیل گروه «سرایا السلام» برای حفظ امنیت اماکن مذهبی در عراق شامل حرم‌های امامان معصوم (ع)، امامزاده‌ها، مساجد، حسینیه‌ها، کلیساها و...خبر داد.

وی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نمی‌تواند مقابل خطرات و تهدیدات موجود علیه مقدسات در عراق سکوت کند.

صدر افزود: معتقدم که می‌توان با هماهنگی برخی طرفهای دولتی سرایا السلام را برای دفاع از اماکن مذهبی تشکیل دهید.

وی تاکید کرد که این نیروها به طور موقت در پوشش رسمی امنیتی و تحت نظارت ما فعالیت خواهند کرد.


نشست امنیتی شیوخ عشائر نینوا برای مقابله با داعش

شیوخ عشائر استان «نینوا» برای تشکیل کمیته‌های مردمی و مقابله با داعش نشست امنیتی برگزار کرد. شیوخ عشائر استان نینوا برای تشکیل کمیته‌های مردمی به منظور مقابله با تروریست‌های داعش یک نشست امنیتی ترتیب دادند.

امروز استاندار نینوا نیز که به اربیل گریخته است بر ضرورت تشکیل کمیته‌های مردمی برای مقابله با تروریست‌ها تاکید کرده بود.


نشست امنیتی فوق‌العاده در استان «میسان» عراق+عکس

یک نشست امنیتی فوق‌العاده در استان «میسان» در جنوب عراق برای مقابله با تهدیدات داعش برگزار شد. در استان «میسان» یک نشست امنیتی فوق‌العاده در استان «میسان» در جنوب عراق تشکیل دادند تا پیامدهای خروج موصل از سیطره دولت عراق را بررسی کنند.

اولین اقدام مقتدی‌صدر برای دفاع از اماکن مذهبی عراق/ انفجار 2 خودروی بمب‌گذاری شده در کربلا/ داعش:منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم/  پنتاگون:تحولات عراق را تحت نظر داریم +نقشه مناطق اشغال شده در عراق و سوریه



داعش ۱۵ نیروی امنیتی عراق را اعدام کرد

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از اعدام ۱۵ نیروی امنیتی عراق توسط عناصر تروریستی داعش در کرکوک خبر داد.

۵۰۰ هزار آواره ماحصل حمله داعش به موصل


سازمان بین‌المللی مهاجرت چهارشنبه اعلام کرد، نیم میلیون نفر از مردم عراق از ترس خشونت فزاینده گروه داعش، از خانه‌های خود در موصل گریخته‌اند.

بر اساس این گزارش، صدها نفر از شورشیان دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش، اواخر روز دوشنبه به ساختمان‌های دولتی موصل حمله کرده و کنترل این شهر را به دست گرفته‌اند.

سازمان بین‌المللی مهاجرت که مقر آن در ژنو قرار دارد، اعلام کرد، منابع این سازمان برآورد کرده‌اند خشونتی که به محاصره موصل منجر شد، بیش از 500 هزار نفر در داخل و اطراف این شهر را آواره کرده است.

بر اساس گزارش این سازمان، خشونت در موصل به مجروح شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان منجر شده است. به علاوه بیمارستان‌های اصلی شهر به علت اینکه در مرکز درگیری‌ها قرار دارند، دور از دسترس هستند. برخی از مساجد برای مراقبت از مجروحان به درمانگاه تبدیل شده‌اند.

پیوستن ۲ هزار نیروی داوطلب به نیروهای امنیتی استان «بابل»/اعلام حمایت ۱۹ قبیله از ارتش عراق

«صادق مدلول السلطانی» استاندار بابل اعلام کرد که کمیته‌های امنیتی با همکاری فرماندهان امنیتی یک طرح ویژه برای حفظ امنیت سراسر این استان تدوین کرده‌اند که طی چند ساعت آینده اجرایی خواهد شد تا هیچ شکافی در امنیت این استان به وجود نیاید.

وی افزود: نیروهای امنیتی طی ۶ ماه گذشته به شدت با تروریسم مقابله کرده‌اند و هیچ فرصتی به تروریست‌ها نداده‌اند.

سلطانی افزود: وزارتخانه‌های دفاع و کشور نیروهای زیادی به منظور مقابله با تروریست‌ها به بابل اعزام خواهند کرد و دولت‌های محلی نیز در استان‌های جنوبی عراقی نیز ۵ لشگر برای دفاع از شهر کربلا در عید 15 شعبان خواهد فرستاد و به طور کامل با نیروهای امنیتی همکاری خواهند کرد.

وی گفت: دولت محلی زمینه را برای همکاری تمام داوطلبان برای حفظ امنیت این استان از زنان و مردان و عشائر و ....فراهم کرده است.

سرتیپ «محمد العوادی» رئیس شورای عشائر بابل نیز گفت که 19 قبیله برای حمایت و پشتیبانی داوطلبانه از نیروهای امنیتی در بابل، دیالی و موصل اعلام آمادگی کرده‌اند و قرار است فردا مقابل ساختمان رئیس پلیس بابل جمع خواهند شد تا آموزش‌های لازم به آنها داده شود.

وی افزود: عشائر بابل به تمام عشائر استان‌های مرکزی عراق برای نشست فردای عشائر برای تشکیل نیروهای داوطلب دفاع از عراق فراخوان داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 428
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 35
  • اقاروح اللهء عزیز ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    هیچکس مسلمان ایرانی و لبنانی نمیشود
  • محسن ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    نمیدونم ارتش داره چیکار میکنه؟!!! موصل رو کامل گرفتن!!!! یعنی خدایی غیرت درحد برگ کاهو. آخه لامصب کشورتونه!! مملکتتونه!!ناموستونه!! ندیدین این ازخدا بیخبرها چی به سر سوریه و مردمش آوردن؟!! پس چرا همینجوری مفتی مفتی یه استانتونو دادین دستشون؟!! خدا سرنوشتی ملتی رو تا خودشون نخواد تغیر نمیده!!
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    دوستانی که از رفتن زودهنگام نیروهای آمریکایی از عراق خوشحالی میکردند ! افتاد دست سگ های وهابی
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    واقعا داعش داره معضلی میشه برای جهان اسلام. همه شیعیان منطقه باید برای نابودی این گروه متحد شوند. الا انّ نصرالله قریب
  • راشد ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    این جیش میخواست سعودی را ساقط کند?
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ارتش عراق باید سریعا وارد موصل بشه و داعش رو به شدت سرکوب کنه
  • حامد ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    داعش همون سفیانیِ
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آمریکا و ما ادریک ما آمریکا !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    این ارتش عراق چرا اینقدر بیخیاله چرا دست دست میکنه وقتی امریکاییه اموزش بدن ارتش عراقو همین میشه تجربه جنگ چریکی و شهری ندارن خدا بخیر کنه اگه همین جور پیش بره کل عراقو میگیرن.
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    به به اینطوری پیش بره خدای ناکرد به زودی از مرزهای غربی وارد کشور خواهند شد متاسفانه نیروهای مسلح عراق توان درگیری های چریکی و نامنظم و جنگ شهری رو ندارند
  • کارشناس ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اگر نگاهی ساده به نحوه حرکت داعش(لعنت اله علیه) بیاندازیم شاهد حرکت قوصی شکل با شیب به سمت مرزهای غربی ایران در حرکتند به نظر می رسد این گروه احمق درحال آماده شدن ویا برنامه ریزی برای ایجاد خسارت به تاسیسات وورود به مرزهای کشور عزیزتر ازجانمان باشند.هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی را می طلبد
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    چرا ندارند مگر همینها خرمشهر را نگرفته بودند .
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اینهمه آدم آماده شدن ریختن تو موصل و سامراء اینا از قبل خبر نداشتن، اینم از ارتش شون. ما بچه های آذربایجان اماده اعزامیم.
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 1
    بشین سر جات فعلا
  • محمدرضا ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    راست میگه بابا . همین عراقی ها آخر جنگ داشتن دوباره خرمشهرو اشغال می کردن . الآن هم تجربه کافی برای مبارزه با تکفیری ها دارن . ولی خب داعشی ها هم مجهز هستن .
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ناشناس 14:38 اون عراقیایی که خرمشهر رو گرفتن الان تو صف داعش هستن نه ارتش
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ما باید حواسمون باشد که در کشور نفوذ نکنند و بزرگترین نعمت یعنی امنیت را از مردم بگیرند ضمنا باید به دولت عراق کمک کرد تا همه ی اینها را نابود کند اینها اصلاح پذیر نیستند.
  • مهرداد ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    تا عشایر پست اونجا هستن و حمایتشون میکنند وضع همینه . من ترسم از سقوط الحسیبه است . کرامه رمادی فلوجه و احتمالاحبانیه تحت کنترلشونه . خدا بخیر کنه
    • بسیجی IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      0 0
      تو چرا میترسی.لابد چیزی بهت میماسد که اینجور نگرای؟
  • یک اطلاعاتی سابق ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    هیچ خبری نمیشه... مشرق تو هم الکی شلوغش نکن.... قضیه حله
  • سرباز وطن ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اخه نمیدونم چرا شماها زود جوگیر میشید.... اینها قراره در عملیاتی هماهنگ ورق ورق بشن
  • سید ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    نترس مشرق...... ترسو به این زودی گرخیدی
  • هادی شیرازی ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    پس لشکری از ایران در هم میکوبدشون!
  • حمید ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    فتنه داعش چیزی جز خواسته و اراده آمریکا نیست. فکر کردی چه کسانی این سگهای خوارج رو مسلح میکنه تا با این حد از اسلحه بتونه مملکتی رو به چالش بکشه ؟ یک سوال از خودت بپرس و خلاص : حمله داعش به نفع آمریکا است یا به ضررشه ؟ همین الان فرصت جدیدی برای آمریکا شده تا در قالب میانجیگری از دولت عراق امتیازات جدید بگیره. گر نیک بنگری میبینی که آمریکا و اسراییل و عربستان یک طرفند و ایران و سوریه و حزب الله یک طرف دیگه اند
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اینها نقشه دولت عراق است تا بتواند به بهانه داعش همه سنی هایی را که با آنها همدل هستند از این دوشهر آواره کند وسپس همه مخالفین را در جایی محاصره ونابود کند البته نقشه خوبی است
  • علی ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مطمئنی به خاطر آموزش آمریکایی هاست .درسته آمریکا دشمنه اما الکی نباید هرچی رو بهشون بچسبونی .ارتش عراق نظم نداره و به هیچ وجه قانون های نظامی رو رعایت نمیکنن
  • عراقی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آقا جان مردم عراق تجربه این مسائل را دارند خبری نخواهد شد داعش قبر خود را میکند
  • بیرامی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    درسته اما داعش عددی نیست مطمئن باشدی نقشه ایران حساب شده تر است
  • بیسیمچی ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    عراق مطمئن عمل نمی کنه. خیلی ناراحت شدم که اینطوری داعش داره شکستش در سامرا رو جبران می کنه. خیلی نگرانم که بخوان برنامه های شیطانی ای برای نیمه شعبان داشته باشن. بچه باید همه آماده بشیم. ان شاالله که کربلا و نجف از دست رس دژخیمان در امان باشه اما وللهی اگه تهدید جدی شد بچه های شیعه خونه امام زمان(عج) باید راسا وارد عمل بشن. البت همه اینا به اذن آقا سید علی.
  • یک نفر ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ما که آنجا نیستیم اما شنیدم تجهیزات آمریکایی تحول ارتش عراق شده است
  • یک مهاجر ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ایران ترکیه و آمریکا هر سه موافق نابودی داعش هستند. هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آل سعود لقمه خود ماست؛ آماده باش سگ وهابی
  • سرباز وطن ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    باید برای نمایش توان نظامی خود یک حال اساسی به عربستان و داعش بدیم
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    خبرهای خوشی در راه است و پیروزی نزدیک شیعیان عراق اماده رزمند
  • صبا ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اینها در سوریه نتوانستند غلطی کنند حالا در عراق که جای خود دارد و شیعه ها حیدری زیادند
  • خانم ایران زمین ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    حیدریون منتظر اشاره اند تا کار داعش را تمام کنند
  • ماهان ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد. امام خمینی عزیز
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    به نظر من چون اون منطقه دسته کردهاست اونها راه دادند و چون کرد ها سني هستند و به همين خاطر پليس و نيروهاي ديگر انتظامي را کشتند چون دولتي و حکومتي بودند
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    محسن جان نترس.... سوریه یادت رفت.. فتنه 88 یادت رفت... اینها عددی نیستند
  • یاسر ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    نه در سوریه نه در عراق نه در لبنان هیچ غلطی نمیتوانند بکنند
  • محمد ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اقا علی بله که مطمئن هستم چون ارتش امریکا یک ارتش کلاسیکه و اموزشهاش کلاسیک هست در حالی داعشیها چریک و استاد جنگ شهری هستن در ضمن افسران بعثی هم عضو داعشن که تجربه زیادی دارن
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اگه واقعا اماده ای برو به درک بیخود پای اریایی ها رو وسط جنگ نکش
  • آذری اصل ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    هی تو! من هم یک آریایی هستم اما نمیترسم و تا آخرش هستم دمار از روزگار داعش و عربستان و باقیشون در میارم
  • یک مازنی ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آذری و لر و کورد نداره همه آماده ایم... اگر تن به تن سر به کشتن دهیم---از آن به که کشور به دشمن دهیم
  • حسین ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
  • یک مرد ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ایران و ایرانی شکست را نخواهد چشید.. همیشه پیروزیم
  • یک نفر ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    یک دوست داشتم همیشه میگفت:: یا رومی روم یا زنگی زنگ
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    امر ديگه اي نداريد؟
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    تنهايي نشستي فكر كردي نابغه؟!
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    فك كردي چيكار ميكنن؟! دونه دونه ميان گله گله سقط ميشن . نوبت شما وهابيها هم ميرسه منتظر باشين
  • مهندس اسفندیاری ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    به نظرم این مسائل برای درگیری های عراق باشه
  • قاضی ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مهندس صبح شده پاشو
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    پ ن پ برای استرالیا است
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مهندس تویی؟ منم بقایی
  • شیرزاد ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    واقعنننننننننننننن
  • احمد ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    به اذن خدا هرجا ایران فقط اراده کرده دهن تمام وهابی ها ، تکفیری هاف سلفی ها، آمریکایی ها و ... رو آسفالت کرده. فعلا عراق دولت داره وگرنه بچه ها میرفتن مثل سوریه دمارتون رو در میاوردن
  • لیلا ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    نه برای درگیری های داخلی مغز شماست
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    نظر خوبیه. روش فکر کن
  • از تبریز ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    کردهای عراق چی در چنته دارند؟ مگر میشه بدون یک پشتیبانی قدرتمند یک شهر رو اشغال کرد چه برسه به استان باید مراقب کل مردم عراق خصوصا شیعیانش باشیم
  • محمد ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ناشناس 15:55شرط میبندم که ایرانی نیستی وگرنه اگر فهم شعورت میرسید میفهمدی که اگر داعش عراقو بگیره فردا نوبت خوزستانه حالم از فاشیستای ایرانی بهم میخوره.
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    حرف بیخود نزن کردها هیچ وقت با آدمخوران وهابی همکاری نکرده و نمیکنند اقلیم کردستان بهترین روابط رو با ایران داره
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مهندس چی هستی حالا؟ حتما مهندس آبیاری گیاهان دریایی
  • محسن ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    به والله بخاطر خودشون میگم دوستان!!!! یادمه دوران جنگ وقتی صدا و سیما اعلام میکرد که ارتش صدام ملعون به فلان نقطه کشور عزیزمون حمله کرده،فوج فوج جونهای باغیرت و با تعصب داشتیم که از اون سر کشور پا میشدن میومدن خوزستان و ایلام و کردستان و اسه دفاع از شرف و مملکتشون،ناموسشون. بخاطر دلاورمردی های اوناست که ما الان داریم سرمونو بالا نگه میداریم و میگیم کشورمون! وگرنه اگه اونا نبودن واسه ماها که مملکت و خاک و ناموسی نمیموند!!!!!!؟ الان باید مردم عراق اینو بفهمند. اگه الان اونا بفکر نباشند فردایی باقی نمیمونه که نسلهای بعدیشون بتونن به جایی که زندگی میکنن بگن " کشور " !! شیعه غیرت داره ، شیعه ولی داره ف شیعه امام و ولی نعمت داره ف اما همین ماها بچه شیعه ها به یک تلنگر هم نیاز داریم. شاید الان همین تلنگر باشه!!! یه کم بخودمون بیایم. برای سلامتی و ظهور ولی نعمتمون صلوات بفرستین.
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    حالا میفهمم ارتش سوریه چقدر قدرتمنده!با اون همه فشار خارجی ومبارزه با دهها گروه مثل داعش تونسته کشور نگه داره,حالا عراق از پس یه گروه برنمیاد وقافیه رو باخته ویکی یکی شهرها رو تحولیش میده,از ارتشی که آمریکا ساخته توقعی نمیشه داشت همه درجهت منافع اسراییله که ارتشی قدرتمندتر از اسراییل درمنطقه نباشه,مردم باید بسیج شن برای دفع این فتنه ولاغیر
  • محمد ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آقای روحانی کجا هستی؟ چرا به فریاد مسلمانان نمیرسی؟ چرا در مورد موضوع به این مهمی اظهار نظر نمیکنی؟ چرا سایر مسئولین موضع نمی گیرند و خواستار کمک به مسلمانا مظلوم عراق نمیشوند؟
  • سعید ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اینها همه در راستای تجزیه عراق است ... سوریه که تجزیه شده عملا ... عراق هم در همین راستا ... اینها همه نقشه آمریکا است که توسط عربستان سعودی اجرا می شود ... آمریکا زرنگ شده دیگه خودش نمیاد بجنگه با پول های عربستان سعدی میجنگه
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    راست می گه پای اریایی ها را بیخود وسط نکش؛ هشت سال توی این مملکت جنگ بود بچه ها بسیج خون می دادند و این ملی گراهای متوهم پای بافورشون به خون آریایی شون می نازیدند؛ واقعا نفهمی که نمی فهمی تجزیه عراق و همسایگی با تکفیری ها چه عواقبی برای ایران داره
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    به نظرم مهندس راست میگه قضیه مال عراقه
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مهندس اسفندیاری عزیز یه خورده فکر کن شاید به نتیجه جدیدی برسی
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    بی خیال مهندس
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    برو بگیر بخواب مهندس
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اسفندیاری اینجا کجاست؟ ایرانه؟
  • رازقی ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اقا دمت گرم کلی خندیدیم... حال داد
  • عموحاجی ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    درگیری های عراق نیست برای افغانستانه.. وای وای
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مهندس مهندس حمایتت میکنیم
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    بابا این بنده خدا یه چیزی گفت ولش کنید
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    خوب شد کمی خندیدیم ارام شدیم
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    من میگم این مهندس هم برای خود داعشی ها کار مکینه
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    به نظر میاد سپاه سفیانی هموه داعشه
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    تنها راه منطقی تجزیه فوری عراق به سه کشور است. بدون شک سنی های عرب تا آخر پای داعش می ایستند. یک ارتش مخلوط و نامنظم نمی تواند کاری در عراق از پیش ببرد اما یک ارتش یک دست شیعه شاید بتواند کاری صورت دهد.
  • آدرین ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    خودت فهمیدی چی گفتی!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبه حالا هر 14 معصوم نه لبنانی بودن و نه ایرانی پس ببننننننننننننننند اون فکو
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    دولت عراق اگر نمیتونه با تکفیری‌ها بجنگه باید بطور رسمی درخواست کمک نظامی از ایران کنه. وای به روزی که پاشون به کربلا برسه، درخواست نکرده کربلا رو فتح می کنیم ...
  • سرباز گمنام ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    داریم واسشون. بذار بیان نزدیک تر
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مسیر قدس از کربلا میگذرد از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    بنظر میاد داعش همان لشکر سفیانی است....
  • کهنوش ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    انان که ایرانی ها را تفکیک کرده وتوهین میکنند از ترریست های داعش بد ترند وبا بد خواهان دستشون تو یه کاسه است ایرانیان ازاده ترک کرد فارس عرب لر همه یک امت واحده هستند مرگ وذلت بر تفرقه انداز
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    15 46 عالي بود
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ایران باید هوشیار باشه تا این عناصر پلید از مرزهای مشترک وارد خاک عزیزمان نشند
  • آدین ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    بسیار گیج و منگ دیده ام اما......تو چیز دیگری
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    حزب الله فقط اون ميتونه واسه عراق كاري كنه
  • زینب ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اینا انقدر تنبل بودن امریکا اومد صدام رو ازبین برد الان هم دارن با بی غیرتی تمام مملکتشون رو ول میکنن و فرار میکنن!!!
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    دوست عزيز سوريه رو حزب الله نجات داد
  • هادی شیرازی ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    حواست نیستا! به زور که نمیشه مردم رو به بهشت برد!!!
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مهندس عصر شد هنوزم خوابي
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    چه ربطي داره يک مسئله داخلي عراق ميخاي به ايران بکشوني ابله اگر کمکي هم ميخايم انجام بديم بايد مخفي باشه خود ارتش عراق نيروهاي مردميش از پس اين دعاش برميان
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    عرضی نیست
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    البته بارزانی از تضعیف مالکی و دولت مرکزی عراق خوشحال است اما البته تا جایی که داعش پایش به اقلیم کردستان نرسد. ممکن است بارزانی و داعش با هم توافق کرده باشند که در عوض حمله نکردن داعش به کردستان؛ بارزانی هم از کمک پیشمرگه ها به دولت عراق جلوگیری کند.
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    این یارو راشد چی می گه می خواد جیش کنه؟
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    زنده باد اسلام ایرانی شیعی
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    گنبد حضرت سکینه را دیدی؟چندتا از بچه هیئتی ها که ادعاشون گوش فلک رو کر کرده به سوریه رفتند؟
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مشرق سلام دو سه شب پیش برات نوشتم به لطف خدا ؛که اون نامردها و نانجیبها تو فکر کثیفشون چیه و دنبال کشیدن جنگ به مرزه های ایران هستند ! اما تو انتشار ندادی . ان شاالله شهادت روزیمون بشه با جنگ کفار و منافقین و دشمنان اسلام و در راه ولایت علوی جان دهیم .ان شاالله اللهم ارزقنی شهادت فی سبیلک آمین یارب العالمین.لبیک یا حسین جان یعنی لبیک یا مهدی جان .
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آقای یک مهاجر خواهشا اسم نحس ترکیه رو نیار که خیلی از این آتیش از گور اردوغان در میاد
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    یانی از شام به سمت عراق و نجف حرکت می کند و سپاه سید خراسانی نابودشان میکند و ظهور اتفاق می افتد شعیب بن صالح آمادست زنده باد محمود
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    حالا بهت می گویند منحرف!
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    انشاالله مرصاد دوم را شاهد باشیم وهمه داعشی ها به سرنوشت منافقان در آن عملیات دچار شوند
  • رضا ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    این داعشی ها اینجوری که داره پیش میره دارن خودشون رو نزدیک می کنن به مرزهای کشورمون باید هر چه زودتر جلوشون رو بگیرن سفارت های انگلیس و آمریکا و عربستان و اردن هم باید اونجا تعطیل بشن از همون سفارتخونه ها درن فرماندهیشون می کنن
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    وقتی شیطان سوار آدمها میشه از حیوان پست تر میشن. باید مثل خوارج زمام امام علی همشونو تارومال کرد
  • احمدی نژآدی ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    من که میگم تاکتیک نیروهای عراقیه میخان همشونو یه جا به درک بفرستن
  • محمود ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مسائل دینی به به ایشون مربوط نمیشه ما باید فقط به فکر اقتصاد کینزی و لیبرالی و پیاده سازی ان باشیم مورد بعدی مردم عراق هم شناسنامه ندارن پس اصلا نمیشه حتی فکر نجات کرد
  • پارسی ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    دم هر چی آذریه گرم. ما هم آماده ایم تا پا به پای بچه های آذربایجان و کردستان و لرستان واسه وطن ، دینمون و هم کیشانمون بجنگیم. ناشناس 15:55 واقعا آریایی هستی؟ اگر آریایی بودی و تاریخ ایران رو خونده بودی میدونستی که آذری های ایران آریایی هایی هستند که تا دوران صفویه به زبان پارسی صحبت میکردند و با ظهور صفویه و طوایف قزلباش کم کم زبان ترکی در آذربایجان (آتروپاتان) رواج پیدا کرد. از همه مهم تر آریایی یعنی نجیب. حالا نجابت کی بیشتره؟ اون جوون آذری که آماده دفاع از کشور و دینشه یا تو افسر اطلاعاتی صهیونیست؟ بیخود ادعای آریایی بودن نکن.
  • اسجیآ ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    بعد بگین با هم اختلاف دارن این چجور اختلافیه که تا الظواهری ملعون گفت برگردین عراق برگشتن؟!!!
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    خدایش اشکم در اومد چقدر حرم ائمه در قربت باید بمونه این المنتقم الحسین؟
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    فکر بعد از تجزیشم بکن بعدش سوریه بعدش ترکیه بعدش عربستان بعدش ایران!!
  • پاینده ایران ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    بهتره واسه خدا ، حفظ دین و جلوگیری از جنایات تکفیری ها یه حالی به داعش بدیم نه واسه نمایش توان نظامی. اینجوری نتیجه اش بهتر میشه برادر سرباز.
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    سوریه چند دهه به عقب رفت الانم در شرف تجزیس آیا این هیچ غلطیه؟
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    جانم فدای ندای سید علی
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    امریکا ندزدتت یه وخ
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    یعنی میگی اطلاع رسانی نکنه؟
  • اسجیآ ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    بعد بگین با هم اختلاف دارن این چجور اختلافیه که تا الظواهری ملعون گفت برگردین عراق برگشتن؟!!!
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    هی گفتین امریکا نیروهاشو از عراق خارج کنه این هم نتیجش..!!!
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
  • پاچه خوار ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    احسنت! دقیقا درست فرمودید مهندس.
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    واقعا عراق کشوره ! واقعا عراق ارتش داره ! واقعا ........
  • ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    باید گزینه بدی.
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    لابد منظورتان " غربت" است؟
  • رضا ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    سپاه قدس باید راسا از کربلا و نجف محافظت بکنه وای از روزی که پاشون به کربلا برسه! سنه قربان یا ابوالفضل
  • ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    لطفا ناسیونالیستی حرف نزنید.. اجر کار خود را از بین نبرید...
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مگه این داعش چند میلیون نفر آدم داره !؟؟!؟!؟!؟!؟!
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    الهم عجل فی فرج مولاناو صاحبنا حجت ابن الحسن...
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آدين شعر از کيه ؟
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    داعش تو ایران هم نیرو داره ؟ واقعا حمایت از داعش کردن چه معنی می ده؟!؟!؟!؟!؟!
  • سعید ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آمریکا و کشورهای غربی منتظر ورود داعش به کشورهایشان باشند اگر می‌خواهند این وضعیت عراق در اروپا و آمریکا تکرار نشود باید همین امروز برای نابودی داعش اقدام کنند.
  • فدايي رهبري ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    با يك اشاره رهبري معظم انقلاب دنيا را بر سر تكفيري ها خراب مي كنيم.خدا نكند اين حيوانات به كربلا طمع داشته باشند كه در آن صورت آبا و اجداد امويشان را جلوي چشمشان می آوریم.
  • ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    لعنت به امریکا انگلیس اسراییل که گردانندگان اصلی این وحشی ها هستند. دشمن اصلی امریکا انگلیس هستند اینها فریب خورده اند
  • امیر ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    موصل منطقه خود مختار تحت سیطره کردستان عراق می باشد . کردستان عراق برای خودش ارتش داره ، پلیس داره و ... تا چند روز پیش ارتش کردستان می خواست برای یاری کردهای سوریه نیرو ارسال کند . حالا از خودش دفاع کنه دیگه . با این اوضاع می خواست نیرو بفرسته
  • امیر ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    تا وقتی که امریکایی ها بودند روزانه 10 تا بمب منفجر می شد و هزاران نفر می مردند حالا که روزانه صد ها نفر می میرند . همین امریکایی ها باعث و بانی به وجود آمدن این انگل ها هستند
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    واقعا برای نوشتن این نظر از تمام سلول های خاکستریت کار کشیدی!
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    عراق باید مستقیم به جنگ با عربستان بره .
  • نصیر ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    10 سال امریکا وقت داشت عراق رو امن کنه
  • امید ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    یعنی واقعا خاک بر سرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    خدا رحم کنه به حق فاطمه ی زهرا همشون نابود شن دعا کنین برای شیرمرد های سپاه قدسمون برای تمام مجاهدین حق علیه باطل دعا کنین براشون دعا کنین
  • حامد ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    کوری نمی بینی داعش اول حمله کرده. اونوقت دفع حمله داعش به دست دولت عراق میشه توطئه و دسیسه؟؟!!!!!!
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    خیانت از درون که نمونش را در موضعگیریهای النجیفی می بینیم.حالا ببین تو نیروهای امنیتیشون چه خبره
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ناشناس 17:06 حرف شما غلط است حزب الله منجی سوریه نبود اما حضورش موثر بود همین
  • محمدی2 ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اقای مهاجر امریکاو ترکیه به داعش سلاح میدن و ترکیه اعضای داعش رو برای رفتن به سوریه وعراق اماده میکنه وعبور میده
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اشتباه منفی دادم اول فکر کردم داری میگی سفیانی داعشه. چون سفیانی شخصه که هنوز سر و کلش پیدا نشده
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    تزاتو واسه خودت نگه دار لطفا
  • محمد ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    هنوز دست از این خزعبلات نکشیدید؟ شعیب بودن احمدی نژاد براتون کافی نبود؟
  • امیرخان ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    وقتی مینویسه که برای فرار از ارتش حکم سنگین میدن میش حدس زد چه خبره قضیه داره امنیت ملی ما میشه خواهشا سپاه ورود کنه
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    از آب گل آلود ماهی نگیر. زنده باد ایران و ایرانی چه شیعه چه سنی چه مسیحی چه ...
  • مهدی ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    این بنده خدا که پرچم سوئد داره فکر کنم کلا از ایران بی خبره ، و خبرای ایران وارونه بهش می رسه...
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    فعلا که شعیب بن صالح بیشتر به حاج قاسم میخوره
  • یاسر ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    داره آخرالزمان میشه خبر نداریم. فتنه از شام بر خواهد خاست و به سوی عراق میآید و در آن سفیانی خون بسیار خواهد ریخت. ما سربازان سید خراسانی آماده ایم. وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد .
  • یک بسیجی ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    کافیه رهبری عزیز لب تر کند. به یاری خدا شر این موجودات را کم میکنیم
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اصلاح طلب یا عشق سلطنت آریا نژاد من از مرکز ایرانم استان قم شما احمقها با این تفکر کورش پرستتون به کجا رسیدید؟ لطفا بفهمید که تفکر اسلامی برتر است
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    دوستان به این تفکر اصلاح طلبها توجه نکنید
  • صدای رسا ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    برخی سایت های افراطی اصلاح طلب نوری مالکی را متهم به سرکوب می کردند !! حالا بیایند توجیه کنند ....خدا نسل شما را از روی زمین بردارد ... حالا ببینیم اگه جنگی با این خوک ها در بیفته اصلاح طلب ها وارد جنگ می شن یا بیسجی های ( به قول افسادطلب ) تندرو !!!!
  • حسین ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    چیزی در مورد خروج سفیانی نشنیدی؟!
  • امیر شیری ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اینها که میبنم یاد عملیات مرصاد خودمون می افتم که شهید صیاد تا تنگه مرصاد کشوندشون بعد همه بچه های بسیج و سپاه و ارتش و نیروهای مردمی عشایر،منافقین رو تیکه تیکه کردند ان شاء اله تجمع داعش هم منجر به تحمل ضربات سنگین علیه خودشون بشه.
  • سینا ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    داعش همون سفیانیه!
  • امیر ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    راهنمایی بسیار دقیقی بود
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    الان میرم پدرشونا در میارم
  • صهيونيست ستيز ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آهاي مزدور اموي صهيونيست,برو در حد خودت حرف بزن.در كشور تو سطح سواد از آخر دومه.به كربلا طمع كنيد دنيارو رو سرتون خراب ميكنيم.
  • علی ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    منتظر هستیم تا حکم جهاد امضا شود یاعلی گویان تن وهابیت امحا شود مفتی ملعون،بترس از آن دمی که در نبرد نقش پیشانی ما سربند یا زهرا شود
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    عازمیم گویا! سیدناالسیستانی و سیدناالخامنئی بگن، مث گوسفند ذبح خواهند شد این کلاب ممطوره!
  • علی ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    منتظر هستیم تا حکم جهاد امضا شود یاعلی گویان تن وهابیت امحا شود مفتی ملعون،بترس از آن دمی که در نبرد نقش پیشانی ما سربند یا زهرا شود
  • امیر ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    چقدر عجول و بی حوصله اید ،مگر ارتش سوریه در ابتدای امر بخش بزرگی از کشور را از دست نداد؟همین حالا هم کل استان رقه تحت تسلط داعش است
  • محسن ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اگه بخوان فکرای پلیدشان رو عملی کنن ما سربازان ولایت گوش به دستور رهبریم
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    تازه ارتش عراق در برابر ارتش افغانستان یک ابر قدرت محسوب میشه :) بزار آمریکا از افغانستان بره بیرون طلبان ظرف 3 سوت کابل رو میگیرن
  • محسن ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اگه بخوان فکرای پلیدشان رو عملی کنن ما سربازان ولایت گوش به دستور رهبریم
  • منتظر ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    لبیک یا خامنه ای ما منتظریم انشاالله پیروزی از آن اسلام محمدی و یاران است بالاخذ حاج قاسم عزیز
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اوضاع خیلی خرابتر از ان چیزی است که شما گزارش میدهید. تقریبا تا مرزهای ایران امده اند و 4 روز بعد باید دنبال تهیه خبر از تصرف تهران و کرمانشاه و کردستان و ... باشید.
  • شیعه ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    وای خدا رحم کنه به ایران .خیلی به ما نزدیکند.اللهم عجل لولیک الفرج
  • آرش ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    نگران نیسنم. این اعراب جاهلی در سوریه تا به حرم اولاد پیامبر نخواستند تعرض کنند در حال پیشرفت بودند و تا اسلحه ها رو به حرم پیامبر گرفتن دیدید چه شد . اینجا که عراقه و مدفن 4 امام معصوم اولاد علی شافــع یوم عرصـــاتند داراي مقامات رفيـــعُ الدرجــــاتند در روز قيامت همـه اسباب نجاتند اي واي بر آن کس که به این آل در افتاد با آل علـــي هـــــر که در افتـاد، ور افتاد هر کس که به اين سلسله ي پاک جفا کرد بد کرد و نفهميــــد وغلط کــــرد و خطا کـــرد ديدي که يزيد از ستــــم و کينــــه چه ها کرد آخر به درک رفت و به روحش شرر افتاد با آل علی هــــر کـــــه در افتاد ور افتـاد
  • سعید ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آخه تو چی از سیاست بین الملل سر در میاری
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    کوفی صفتند
  • مقاومت ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    داداش ناشناس ! واسه داعش و وهابیون سنی و شیعه فرق نداره اینا وحشی تر ازین حرفان
  • عاشق وطن ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    الامریکا هو عدوالاکبرلله ولرسول وللمسلمین.
  • مقاوم ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    شمانگران نباشید بخان طرف خوزستان بیان وارد هرنقطه ای بشن ما جنوبیا همونجارا قبرستونشون میکنیم.هیچ غلطی نمیتونن بکنن
  • محمد رضا ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    در پاسخ به زینب:: اینها رهبر ندارند خواهر... فکرمیکنی ما ایرانی ها خیلیبا عرضه ایم... یه نگاه به وضع فرهنگ اجتماعی و وضعیت حجاب و عفاف بنداز... 2500 سال مثل خار نشستیم تا یه عده شاهزاده بر ما حکمرانی کنند... نه نژاد موجب برتری فرد نیست...
  • محمد رضا ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    کرد ها عمدتا شافعی هستند که اصولا در بسیاری از مورد با وهابی ها در تضادند...
  • عاشق ایران اسلامی ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ناشناس 15:55خدایی یه جو غیرت یا عقل یا جرات خوبه هرانسانی داشته باشه.حالمو بهم زدی واسه 8 سال بدفاع مقدس برو از تک تک اسرا و جانبازان بپرس بخاطر دین رفتند تیکه تیکه شدن یا بخاطر بقول تو آریایی بودن این خزعبلات چیه همین الان آماربگیر اگر خدای ناکرده به وطن عزیزمان حمله کنند واسه حفظ دین و ناموس میرن یا واسه مرز پرگهر بخدا یکن عقل و درک خوبه
  • سعید ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    شرمنده اشتباهی مثبت دادم.آخه ا ب ل ح ببین چند درصد مردم عراق برادران اهل سنت هستند این چه حرفیه بلغور میکنی؟مغزمتفکر چجوری باید حالیت شه که این داعش و وهابیت شیعه و سنی واسشون فرق نداره
  • محسن ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ان شاء الله همینطور است
  • عاشق وطن اسلامی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    آفرین .بخاطر دین خدا یه حالی بهشون بدیم
  • عاشق وطن ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    امثال تو ناشناس نترس سوریه بحول و قوه ی الهی سرکوبشون میکنه درسته خیلی خسارت دید ولی ان شاء الله پیروز میشه
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    پس کجاست این سردار سلیمانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داره چیکار میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟موصل از دست رفت؟؟؟؟؟ چقد دلخوش بودم به این سردار
  • مهندس بهمنیاری ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    سلااااااااااااااااااااام مهندس جان.محض اطلاع بگم جنگ ما و عراق چندسال پیش تموم شد بعد صدام به کویت حمله کرد و.....بعدش آمریکا وغرب حمله کردن وصدام رو ساقط کردند چقدر آنلاینی مهندس جون
  • سعید ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    آخه توچرا نمیری تئوریسین سعودی بشی که راه منطقی جلو پای عربستان بزاری.اینقدر هم ارتش شیعه ارتش شیعه نکن!مگر در ارتش مقتدرخود ایران کم از برادران اهل سنت وجود داره این حرفا چیه برادر
  • سعید ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    ناشناس جان. اسلام مرز ندارد این مرز بندی های سیاسی نقشه ی پلید استعمار بوده دیگراینکه اسلام محصور در یک کشور خاص نیست
  • مسعود ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اونوقت این تاکتیک نیروهای عراقی چطور به گوش یا ذهن شما خورد؟
  • عاشق مخ این ناشناس ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    ناشناس یواشکی میگم کسی نشنوه میای بری بنگاه خبرپراکنی بی بی سی به آدمای فوق العاده ای با فکر و جربزه ی تو نیازمنده شدیدا
  • نصیر ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    نیازی به جَیش نیست. جیش کودکان مسلمان برای غرق شدن آل سقوط کافیه!
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 1
    از آب گل آلود ماهی نگیر لطفا که حسابی میری رو اعصابمون تو این موقعیت !
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    حالت خوبه شما !؟ اینا جیره خور آمریکا و سعودین
  • پسر لر ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    نه جو گیر شدن و نه میشن بچه های ایران زمین.پدران ما 8سال ایستادند در برابر ظلم و ستم دشمنان و بیگانگان. و سی و اندی سال ملت ایران استاده است.. رهبرا تو حکم فرما سر به یاد امام حسین(علیه سلام) و دست و چشم به یاد علمدار کربلا خواهیم داد. ما هم اگر لازم باشد با خون خود این درخت اسلام حیدری را آبیاری و محکم میکنیم. این ملت به استواری زاگرس و البرز هستند و به غیرت رستم سیستان.اینجا ایران....
  • محسن133 ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مهاجر جان واقعا برات متاسفم آمریکا وترکیه مگه موا فق جنگ سوریه نبودن چرا اتفاقی نیفتاد آمریکا مگه همیشه با اسراییل علیه ما نبودن چرا نتونست کاری کنه. عزیزم عزیزم عزیزم پشتیبان ما فقط خداست وخداست و خداست به همین خاطر ما خوشحالیم والی همه این آتیشا از گور این آمریکای پدر سوخته بلند میشه برو؛ برو عزیزم به مهاجرتت برس !!!!!!!!!!!!!
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    البته احتمال حمله ترکیه به عراق هم هست
  • جواد ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    ناشناس 17:08 این مسئله داخلی عراق نیست مسئله محور مقاومته پس حالیت باشه که ایران باید در حد توانش به عراق کمک کنه
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    دلخوشیم به توکلمان به خدا و به حقانیت راهمان به ایمان و عزم پاسدارانمان از جمله سردار عزیز سلیمانی
  • ابی ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    آقا جان همه ما میدونیم این تکفیری ها کار امریکا و عربستانه ببینید با اینا مثله خودشون باید رفتار کرد یعنی با پمبه سر برید و هی نگفت افلان کشور باید نابود شه ... راستی ما چیکار کردیم بره عراق تا راه تکفیری ها رو ببندیم، چرا جنگ سوریه رو پیش بینی نکردیم تا جلوی اونو بگیریم، با این بی فکری های ما که این همه خسازرته این کشورها رو ما باید بدیم ، جزء بلوف زدن و گنده گویی هیچی بلد نیستیم ، از مسئولان پاسخ می خوام میدونید عراق بهم بریزه چقدر از صنایع صادراتی ما ورشکست میشند میدونید الان چقدر داریم خسارت سوریه رو میدیم از مسئولان نظامی کشور که فقط حرف زدن رو یاد گرفتن جواب می خوام؟؟؟
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    امریکا خلبانان ما رو هم اموزش داده بود که جز بهترین خلبانان دنیا بودند تقصیر اموزش امریکا نیست مشکل بی غیرتی ارتش عراقه.
  • ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مگه این تکفیری ها نیروهای کی هستن؟ آمریکایی و تکفیری همزیستی مسالمت امیز با هم دارن مثل افغانستان که فقط مردم لت و پار میشن
  • خاک پای مهدی عج ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    بدون شرح.
  • خودی ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    تا رهبر سایه اش بالا سرمونه ومابسیجی ها هستیم،نترسید. برید به زندگیتون برسید:) ضمنا مشرق:کسیکه درباره سردار سلیمانی چرند مینویسه یا از تصرف کرمانشاه و... درآینده میگه نظرشو میذاری نظر مارانمیذاری؟ حرف وعملت باهم نمیخونه داداش. ضمنا کسانی که میگفتند نه غزه....جانم فدای ایران کجا هستند؟حتی جرات کامنت گذاشتن راهم ندارند
  • hhedayati ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اونها هیچوقت جرات نزدیک شدن به مرز را نمیکنند به ضرر خودشونه. فعلا نگرانی اماکن مذهبی و مردم بی دفاع عراقه
  • حسن ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    راست میگه..فقط حرف میزنیم
  • خاک پای مهدی عج ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    سلام ما دیگه نیاید منتظر علائم ظهور باشیم باید منتظر خودامام زمان عج باشیم . توی نیمه شعبان احیا بگیرید فقط 1طلب مغفرت و امرزش2 ظهور دیگه هیچی نخواین از خدا به حق حضرت زینب قسم بدین خدا رو . الهم عجل الولیک الفرج
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    سگ زرد برادر شغاله...
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    دیدی چی شد؟ همش تقصیر مشرقه. اگه انتشار داده بود اینحوری نمیشد!
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    فقط مواظب باشید یهو به آقا محمود برنخوره ممکنه وسط جنگ دوباره هوس قهر کردن و خونه نشینی به سرش بزنه!
  • آرش ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    سردار مرد دقیقه نود هست سوریه رو یادتون رفته که اینا تا دمشق هم اومدن؟؟؟ جنگ 8 روزه رو یادتون رفته که 4 روز اول بدون حضور راکت های ایرانی، بیشتر از 100 تا کشته داد فلسطین؟
  • محمود ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    من نمی دونم سپاه مهدی و سپاه بدر کجان مردن؟ اگر الان ولی فقیه نداشتیم باید از غصه دق می کردیم باید می رفتیم و می جنگیدیم . این حرام زاده ها دارن به کربلا می رسن. الان دلمون گرمه به اقامون و تصمیمش را اطاعت می کنیم و منتظر فرمانشیم .
  • بسیجی واقعی ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    بخوانید و همه جا بگویید: دولت اسراییلی عراق و شام.(داعش) وقتی اسراییل و امریکا موفق نشدند باجنگ مستقیم(جنگ 33روزه)، طرح خاور میانه جدید رو کلید بزنند، حالا با ایجاد گروهای تروریستی حرفه ای آموزش دیده توسط نظامیان اسراییلی و امریکایی نظیر بلک واتر(Black Water)، و با پول دلارهای نفتی وهابیت و آل سعود مزدور، میخوان خواب از نیل تا فرات رو تعبیر کنند.
  • حمید ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • حمید ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اللهم ارزقنی شهادت فی سبیلک آمین یارب العالمین
  • حمید ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    جانم فدای رهبر آزاده ام آقا سید علی خامنه ای
  • منتظر ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    دوستان احياى نيمه شعبان به تاكيد برخى از مراجع رسيده، دسته جمعى فراموش نشه دو خواسته آن شب: ١- استغفار از گناهانمان ٢- برگشت اماممان (عح) اللهم عجل لوليك الفرج
  • عرفان ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    خواهش میکنم منطقی فکر کنیم/ منطقی نظر بدیم/ اهل عمل باشیم/ به ان شاء الله و ماشا الله کفایت نکنیم/ دشمن رو ضعیف نگیریم/ همه جوانب رو در نظر بگیریم به بدترین وجه مثلا از غرب داعش از شرق طالبان و جندالشیطان/ اتاق فکر های متعددی تشکیل بدیم/ خوب فکر کنیم و با برنامه ریزی و نظم پیروز بشیم خدا پیروزی رو قسمت گروهی میکنه که هم برای دینشان میجنگند و هم از عقلشون استفاده میکنند.
  • ایزانی ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    آهای برادر بسیجی خیال می کنی تو جنگ 8 ساله تمام کسایی که جنگیدن مثل شما برادر بودن نه دادش خیلیهاشون به رگ غیرتشون بر خورده بود. اونقدر هم آتیشی نشو هنوز جنگ نشده ببینی کیا میرن تو چال موش. تو جنگ نه اونایی که از همه بی ادعا تر بودن بردن.
  • ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    فقط حرف میزنیم کربلا رو بگیرن گریه میکنیم جای کمک کوفی جماعت خود ما هستیم
  • ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مقتدی صدر کجاست؟؟؟؟
  • حامد ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    به نظرم داعش شیصبانی هست از محضر امام صادق(علیه السلام ) در مورد خروج سفیانی پرسیدند، فرمود: «سفیانی هرگز خروج نمی‌كند، جز اینكه پیش از او «شیصبانی»در سرزمین كوفه خروج كند، سپاهیانش همانند آب كه از زمین می‌جوشد، چون مور و ملخ در اطراف او گرد آیند و جمعیّت شما را هلاك كنند. پس از خروج شیصبانی منتظر خروج سفیانی، سپس ظهور قائم(عج) باشید
  • ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    دشمن اصلی صهیونست ها هستند داعش و وهابی ها سگ دست آموز آمریکایی ها هستند برای جنگ مسلمان با مسلمان. باید داریت به خرج داد برادر ما ترجیح اول اسرائیل رو نابود کنیم خیلی از این مسائل خودش حل میشه
  • گلادیاتور ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیم
  • ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    باریکلا بدون شما با اون بی بی سی عزیزت خوابش روهم نمی بینی حالا برو بخواب
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    باشه، بچه ها بريزين سرشون :)
  • حسین ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    تکفیری ها که موضع شان مشخص است. امان از دست کوفی ها.
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    تا شیعیان همه زندگی خود را رها نکنند به تضرع و زاری از خدا ظهور را نخواهند ظهور واقع نخواهد شد. ما هر وقت برای ظهور دعا می کنیم منظورمان این است که امام بیاید تا امنیت و ارزانی و رفاه حاکم شود! در واقع خود امام را نمی خواهیم! هر وقت ظهور را برای خود امام خواستیم و پذیرفتیم که زندگی جز در سایه حکومت امام برایمان غیرممکن است و قبول کردیم که امام بیاید ولو آنکه نتیجه ظهور جنگ با کل دنیا و انواع تحریمها و فشارهای نظامی و اقتصادی باشد، آن وقت ظهور واقع می شود. امام صادق علیه السلام فرمودند: اگر مردم در آخرالزمان همان کاری را کنند که امت یونس کردند که همه یکدل و همزبان و از صمیم قلب و با اضطرار نجات پیامبرشان را از خدا خواستند آنها هم بخواهند،.خدا امر فرج را یک شبه امضا میکرد.
  • حسین ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    تکفیری ها که موضع شان مشخص است. امان از دست کوفی ها.
  • رضا ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    سفیانی یه شخص حقیقیه. یه گروه نیست. هر چند پیروانش ممکنه از همین داعش باشن. امیدوارم اون ملعون زودتر خروج کنه تا آقامون هم چند ماه بعدش بیاد. اللهم عجل لولیک الفرج
  • مازندرانی ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    خاک برسر ارتش عراق الحق که این بزدلها همومنهایی هستند که امیرالمومنین از دستشون در چاه گریه میکرد و امام حسن از سستیشون مجبور به صلح شد و برای سالار شهیدان نامه فرستادند و شهیدش کردن. اگر. غیرت شیعیان حوثی یمن رو داشتن الان داعش رو باید از تو فاضلاب میجستی
  • مازندرانی ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    حسین آقا اون .......ات قال معصوم نیست قال رائفی پور و قال پناهیانه
  • مازندرانی ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    پیامهای بازرگانی 4 دقیقه
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    تنها راه مبارزه کشتن بعثی و تکفیری هاست زیرا زندانی کردن آنها بمنزله تلاش و حمله به زندان برای آزاد کردن آنها را در پی دارد
  • محمد ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    طبق احادیث وارده شده سفیانی ها تا مسجد کوفه پیشروی می کنند 4هزار نفر را کنار باب الفیل سرمی برنند وآن موقع است که سید خراسانی وسید یمانی وارد جنگ با سفیانی خواهند شد عراق رابدتر سوریه خواهند کرد
  • محمد ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    قمه زنان مقلد سید صادق شیرازی کجایند آنان که لعن وغیره سرمی دانند
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    این ها نقشه هست که موصل رو از دست بدهند. یکجا جمع شدند آنوقت تارومار میشوند. البته ایشاا... بنی صدری در عراق وجود نداشته باشه.
  • هادی ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    برای سقوط سعودی جیش لازم نیست. یه گردان از بچه شیعه های یکی از محله های ایران هم کفایت میکنه فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ
  • سلمان ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    شهید صیاد شیرازی مجبور بود چون نیرویی در غرب نبود تا جلوی پیشروی منافقین رو بگیره نیروها در جنوب داشتن جلوی تک عراق رو می گرفتن در ضمن در سالهای 66 و67 شور مردم برای رفتن به جبهه کم شده بود در حالیکه تعداد نیروهای شهر 1.5 میلیون نفری موصل برای کنترل حملات داعش کافی بوده ولی به نظر خیانت فرماندهان و مسئولین استانی در عقب نشینی ارتش و پلیس از موصل نقش زیادی داره
  • هادی ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    تز انگلیسی
  • سلمان ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    عراق مدفن شش امام معصوم هست در ضمن مسئله ای که هست اینه که به نظر میرسه شیعیان قصد جنگیدن در مناطق سنی نشین رو ندارن و جز در مورد ورود داعش به سامرا و خطر هتک حرمت مجدد حرمین شریفین عسکریین نیروهای شیعه وارد مناطق سنی نشین نشدند این قضیه در مورد ارتش عراق هم صدق می کنه که سنی ها از ترس آزار خانواده وعشیره هاشون با شدت جلوی داعش نمی جنگن و هم شیعیان ارتش این درگیری رو مسئله داخلی اهل سنت می دونند
  • محمد ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    فعلاً شما وهابیت نجس بروید نسل دانیاسورها رو حفظ کنید، شنیدم یک شهاب سنگ بنام شیعه از آسمان میاد تا منقرض کنه این خاندان نجس رو!!!!!!!!!!
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اگر ارتش مخلوط خود را در چارچوب منافع ملی و تمامیت ارضی عراق و احترام به قانون می دید مشکلی پیش نمی آمد؛ متاسفانه برخی ها به جای آنکه خود را مقید به پرچم عراق بدانند خود را مقید به شکم آل سعود می دانند
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    جناب مازندرانی تاکید بر سنت احیای نیمه شعبان پیام بازرگانی نیست؛ اصل خبر است.
  • مازندرانی ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    باز آقایون فرمایش میکنن وقایع منطقه جنگ علیه شیعه نیست و علیه فلسطین عزیز است
  • مازندرانی ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    چه ربطی داره به این تیر؟؟؟؟؟؟؟
  • بیسیمچی ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    الِکی میگیییییییی!!
  • محمد ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    سردار حاج قاسم سلیمانی کجایی که جات الان موصل خالیه....
  • بیسیمچی ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    احمق ها نمی دونن که داعش که بیاد نمی پرسه چپی یا راست. حتی نمی پرسه شیعه ای یا سنی. به اسمت نگا می کنه و شناسنامت. ببینه وهابی نیستی می گه آقا رو بخوابونید!
  • cde ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اون مسند که دست ساخته اجنه های تحت فرمان شعیب بود که حاله نور دیده بودن... تمام مراجع صداشون در اومد! خخخخ الان داعش داره عراق رو میجوه ما داریم فلسفه میگیم!
  • بیسیمچی ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    من هیچ سالی احیا نکردم نیمه شعبان رو. اما امسال تصمیم داریم همراه با همسرم این شب عزیز رو برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا احیا کنیم
  • zis ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    عجب ملعونایی هست! اول یک دولت رزم چرکی انجام نمیده رزم نا منظم انجام میده که به اون میگن پارتیزانی! ثانیا تمام نیرو ها نظامی یک کشور قابلت این نوع رزم رو ندارن حتی نیرو های کشور ما! ثالثا اسم اون گروه ها رو در رسته های نیرو های واکنش سریع دسته بندی میکنن ! خامسا عراق نیروش رو اعضام کرده .. در ضمن موصل یک دولت خود مخدار داشت .. و خیانت نیرو ها و پول عربستان تا اینجا پیش رفته.
  • ميثم ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مازندراني كم سواد خوب بود به جاي تعصب كوركورانه و دشمني بي جا يه سري به كتاب عصر ظهور و قبل تر از آن بحارالانوارج54 و.... كتاب معتبر ديگه مي انداختي!!!!!
  • والفجر ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    تاریک ترین ساعت شب نزدیکه طلوع فجره داریم به تاریک ترین لحظه های تاریخ نزدیک میشیم باید خودمونو اماده کنیم با سلاح تقوا و امید به طلوع خورشید منجی عالم
  • بیسیمچی ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    رهبرا آماده ایم... (مشرق تورو خدا یه جوری سلام و پیام های ما رو به سمع و نظر آقا سید علی برسون، بگو ما سال ها منتظر شهادت هستیم. بگو ما دیگه داشت از مخیلمون هم بیرون می رفت سعادت جهاد فی سبیل الله. مشرق به آقا بگو توروخدا یه لحظه هم از پیشروی های این نامردا دلگیر نشه. به آقا بگو ما که کمم نیستیم از همون اول که اینا به سوریه زدن امروز رو می دیدیم. مشرق من نمی دونم اما یه جوری که خودت بلدی پیام ما رو به آقا برسون بگو آقا خیال شما راحت ما بچه های همون پدرانی هستیم که 8 سال جنگیدن. بگو ما اهل کوفه نیستیم آقاجان.)یا علی...
  • sasan ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    عراق امام کش نفرین شده
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    بیرون گود نشستی و هی میگی لنگش کن !! اگه راست میگی خودت پاشو برو بجنگ ببین چند مرده حلاجی .
  • اهوازی ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    الاعراب اشد من الکفر و النفاق
  • ناشناس ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • مجنون حسین ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    داعش، سلفی ها، تکفیری ها، وهابی ها، آل سعود و همه حراوزاده های عالم بدانید: عتبات خط قرمز ماست. با کوچکترین تعرضی کاری میکنیم که تا ابد هیچ اثری ازتون نباشه. همینطور که الآن هیچ اثری از قاتلین حسین بن علی در عالم نیست
  • محمد ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    دیگه حالم بهم خورد . یعنی ارتش های این کشورها نمیتونن اینا رو با خاک یکسان کنند.
  • احمدی نژآدی ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    حالا تو حرص نخور مسعودی سری بعد میگم به گوش تو برسونن
  • امیر شیری ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    خیلی زیبا بود
  • محمد علی ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اینها همان سگهای قلاده بریده آمریکایی هستند که اکنون به جان مسلمانان انداخته اند.عزیز دود از کنده بلند می شود آیا بعد از این همه براهین عینی از پروردگی آمریکایی ها برای چنین عناصر ملحدی باز امر برای شما مشتبه است.این مرام ها در راستای همان جنگهای صلیبی و حوادث آندلس می باشد.
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    زنده باد هر چی با غیرته و حق و عقیدش براش از همه چی مهمتره چه ایرانی چه غیر ایرانی چه شیعه چه سنی چه مسیحی...
  • خاک سرخ ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    هر چند که با روحانی مخالفم اما مسایل امنیت ملی فرا جناهیه .. خواهش سیاسی نکنید قضیه رو.
  • علیرضا ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    وهابی های خائن خودشون هم میدونن که باید زیرکانه و تا حدی مخفیانه کار کنن و بدیهیه که تا وضع این طوریه عراق نمیتونه کاری به عربستان داشته باشه الا کارهای دیپلماتیک دوست عزیز این رو هم بدون که این سگهای وهابی لقمه خود ما (سربازان خراسانی) هستند ان شاء الله
  • علیرضا ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    امام زمان (عج) را برای رهایی از غمهایمان و نجات از شر وهابیت میخوایم نه برای خودشون ان شاء الله در راه امام زمان (عج) جانمان را فدا کنیم
  • علیرضا ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مناطق شیعه نشین خط قرمز سپاه بدر بوده و هست در مناطق سنی نشین حضور نظامی شیعیان محدود شده از طرف خود سران شیعه فقط سامرا از این قاعده مستثناست که الحمدلله حمله داعش به این شهر با پاسخ لشکر حاج قاسم پاسخ قاطع داده شد
  • امید ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    سرو جانم فدایت یا حسین یااباالفضل العباس وای به حالشون اگه فکر کربلا رو کنن
  • سعيد ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    همه غافلگير شده اند ، يعني اشراف اطلاعاتي روي اين منطقه وجود نداشته؟ بعيده، يا خيانت عواملي در ارتش عراق باعث اين اتفاق شده يا يك نوع عقب نشيني تاكتيكيه.
  • بیسیمچی ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    ما به حضرت عباس(ع) و خانم فاطمه زهرا(س) متوسل می شویم و در این توسلات از این حضرات می خواهیم توفیق به درک واصل کردن حداقل 100 تکفیری یزیدی حرامی و سپس شهادت در راه ولایت نسیب ما فرماید
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    ارتش سوريه نميتونه اينا رو از پشت قيچى كنه؟
  • محسن133 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    محمد جان فعلا تقیه کردن آخه جانشون در خطره
  • مداح اهل بیت ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    با توجه به خبر منتشر شده بهر ه گیری نیرویهای داعش از بالگرد ها ، احتمال همکاری و استفاده از نیرو های آموزش دیده القاعده می تواند در کنار حضور نیروهای ارتش در داعش نیز مطرح گردد
  • نادري ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    فدايي شهدا كه الان ما راحتيم واسايش داريم خيال حمله به ايران هم برا تكفيري سخته چون ما به لطف خون شهدا قدرت اول منطقه يم مرگ بر تكفيري مرگ بر وهابي
  • معترض ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    آخی.. معلومه خیلی ترسیدی که الان اینطوری گنده میای.. بدبخت، به شاهزاده های احمقت بگو یکم به فکر مملکت و مردم بی سوادت باشن جای شکم گنده کردن و مزدور جور کردن.. سعودی ساقط شده هست از الان.. فقط باید صبر کنی.. . . . . . . . . گفتم صبر کن نگفتم جاتو خیس کن!!
  • مهدی ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اعراب هیچ وقت کشور نداشته و نخواهند داشت. اعراب قومی طایفه گرا بوده و همچنان نیز خواهند ماند. تنها تغییر در اعراب، کوچ کردن از بادیه هایشان به کاخ یا ساختمان هائی هست که یا انگلیسی ها برایشان ساخته اند و یا آمریکائی ها.
  • معترض ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    درود بر تو آذری عزیز.. درود بر وطنمان ایران.. درود بر وحدت و اتحاد.. لعنت بر پان ایرانیسم، پان ترکیسم، پان عربیسم و هر فاشیست مسلک نادان... خدا : «براستی که برترین شما با تقوا ترین شماست»
  • سیب کال ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    لعنت به سعودی و اربابان پست فطرتش اسراییل و آمریکا... خون حسین می جوشه/ حزب الله می خروشه. مردم ما در خرمشهر 45روز مقابل بعثی ها مقاومت کردند با وجود اینکه بعضی از نیروهای نظامی همراهی نکردند و اسلحه و مهمات به سختی میرسید مردم عراق چرا اینقدر زود موصل رو ترک کردند! چرا؟
  • سعید ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مطمئن باشید بدون حمایت امریکا نیست ... تا حالا شده امریکا یبار اسم عربستان و بیاره بگه از تروریست حمایت میکنه
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اگر ما به ظاهر بچه مسلمان ها پی تمایلات ریز و درشت خودمون نبودیم . الان این وضع نبود
  • عباس ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    امکان نداردبدون داشتن نیروی نفوذی وپشتیبانی خارجی،به این استانها تسلط یافته باشند!عکس های جنایت رادیدید؟حال منتظرواکنش سازمانهای حقوق بشری باشید!بعداز بیرون کردن امریکاازعراق،سیا شدیدادنبال ناامن کردن عراق میباشدتا بفهماندکه اگرامریکاازعراق بیرون نمیرفت،امنیت برقرارمیشد!تکفیریهاازسوریه شدیداشکست خورده وازادامه جنگ ناامیدشده اند.برای بازکردن جبهه جنگ جدیدی واردعراق شده اند.بزودی شاهدکشتاروهابی هاخواهیم بودومطمین هستم ازسراسردنیا مسلمین به کمک عراق خواهندرفت.نکته ظریف این است که تمام این جنگهاباعث منحرف شدن اخباروتحرکات رژیم جعلی علیه مسلمین میشود!فعلا وهابی هاهم برای ثبات رژیم جعلی هماهنگ شده اند!ایاتاکنون شنیده یادیده اید وهابیت علیه اسراییل دست به حمله یا تحرکی عملیاتی بزنند؟امکان نداردخط فکری وهابیت ازرژیم جعلی جداباشد!
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    شعیبتون از مشاءالله اجازه خروج داره؟
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    همش چند هزار نفرن ولی فوق العاده ورزیده و آموزش دیده و پیشرفته هستند البته به لطف کمکهای عربستان و اسرائیل و فرانسه و ...
  • هومن ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    به نظر من با توجه به ضعف و ناتواني ارتش عراق آنها بايد در ابتدأ از مناطق شيعه نشين دفاع كنند البته دفاع از مناطق كردنشين را هم به خود كردها واگذار كنند اما موصل كه يك شهر كرد نشين هست بايد از دست داعش بيرون بيايد در هر صورت اعراب سني دشمن خوني مالكي هستند و با داعش از يك رگ و ريشه اند ارتش عراق فعلا فقط مي تواند در آنجا عمليات ايذائي داشته باشد در ضمن بيرون كردن داعش تا مرز سوريه ممكن است براي بشار اسد مشكل ساز شود
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    یا زهرا *س*
  • کرمانشاهی ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    تهران و کردستانو نمیدونم ولی آرزوی تصرف کرمانشاه رو به گور میبرید :)
  • سید سعید مهدی زاده ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    همه اش تقصیر اون اسامه النجیفی(رهبر سنی های عراق) است. انشاالله ارتش شیعه عراق و گروه مقتدی صدر با همکاری کردها پدر عربستان و قطر و داعش رو در می آورند. امام سیستانی هم فرمان جهاد داده است.
  • majid ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    کم کم دارن به مرزهای ایران نزدیک میشن به اون کسایی که شعار نه غزه نه لبنان میدادن توصیه میکنم برن تو عراق جون خودشون رو فدای ایران کنن چون اگر به مرز ایران برسن دیگه با این وحشیها کاری نمیشه کرد. از ما گفتن
  • سعید ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اینکه عراق منتظر کمک امریکا باشه خیال خامی بیش نیست. اگه امریکا بخواد کمک کنه در حقیقت داره به پیروزی سوریه می کنه. هدف این گروها گستره قلمرو ونزدیکی به ایرانه. شیعیان باید خودشون رو اماده نبرد کنن. وامیدواریم خود عراقیها بتونن از پسش بر بیان/ یادمون نره مردم عراق از جنگ تحمیلی بر علیه ایران ، جنگ کویت ..جنگ امریکا تا به امروز 30 ساله با این وضعیت روبرو هستند وشاید خسته شدن و خیلی زود وا میدن.خدا به نیروهای واقعی ودوستدار کشور متحد عراق توفیق دهد تا در این ازمون که ازمون نهایی وزادی واقعی سرزمین بابل هست توفیق پیروزی دهد.انشاءاله
  • مازندرانی ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    نه اینکه مردم ایران خیلی آمادن
  • بنده خدا ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    آقای مهاجر دیگه اتفاق از این بدتر؟ سر زنان و کودکان بی گناه گوش تا گوش بریده شوند شکم زنان باردار دریده شود شیعیان به فجیع ترین وجه ممکن قتل عام بشوند به زنان علوی تجاوز بشه واقعاً از این بدتر هم ممکنه؟ لعنت بر دشمنان خدا و امیرالمومنین
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اگه یه کم سواد داشتی میفهمیدی که کردها شافعی هستن و تفکراتشون با وهابی ها نمیخونه. ضمنا موصل کردنشین نیست ولی کرد داره. مثل اینکه این رو هم نمیدونی که کردها در دولت قبلی با مالکی همپیمان بودن. همین ها بسه یا باز هم بگم؟
  • majid ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    شما که همه حرفت پوله احمق اگه برا سوریه خرج نکرده بودیم که الان سر ایرانیها لب جدول بود اونوقت باید به جای مرغ و کباب گربه کباب میکردی
  • حامد ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مال این حرفها نیست با کردها درگیر شن.
  • ناشناس ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    لطفاً تیترتان را فوری عوض کنید . اشغال موصل نه آزادی موصل نکند شما هم از داعشی ها هستید؟
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    چه طور میشه به عراق رفت و محافظ حرم امامان عزیز شد؟ مشرق همینجا راه حل رو بگو
  • حمید ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    فقط ارتش عراق برای زائراان ایرانی قیافه می گیره.
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اِلهی عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطآءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ وَ ضاقَتِ الاَْرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ وَ اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَیْکَ الْمُشْتَکی وَ عَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَ الرَّخآءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد اُولِی الاَْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ وَ انْصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ بِحَقِّ مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهِرینَ.
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    با امیر موافقم اول کار انقدر ارتش آزاد پیشروی کرد و همه جا را گرفت که با تصرف کامل دمشق خیلی فاصله نداشته خود بشار هم باورش نمیشد بمونه...
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اِلهی عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطآءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ وَ ضاقَتِ الاَْرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ وَ اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَیْکَ الْمُشْتَکی وَ عَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَ الرَّخآءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد اُولِی الاَْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ وَ انْصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ بِحَقِّ مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهِرینَ.
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    ++++++ حرف دلمو زدی
  • حامد ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    بذارین بیان جان ناقابلی داریم جانم فدای محمد(ص) و اهل بیتش جانم فدای رهبر و کشور و مردمم
  • سعید ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    احسنت
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    شاید سپاه قدس نقشه ای برای این تروریست ها داشته باشد از این که جلویشان را نگرفته اند
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    دکتر استاد معظم واضحه که جنگ منطقه به خاطر فلسطینه به محض وقوع انقلاب توی مصر، مرز سوریه رو نا امن کردن و امروز هم دنبال ایران هستن نه شیعه جنگ منطقه خیلی واضح برای اینه که قدرت های منطقه به نفع اسرائیل نابود بشن فهمیدنش خیلی سخت نیست
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    برادران گرامی، بعد از امتحانات دانشگاه به سمت خوزستان عزیز و ایلام بزرگ و آذربایجان قیور مسافرت کنین.ترجیحا مجردی.ایشالا خبر حضور آقامونو بزودی خواهیم شنید، منتها پیشتر از اون باید سر این ها رو از تنشون جدا کنیم.
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    فک کنم عربها فقط از نظامی گر اونیفرم پوشیدنو یاد گرفتن . ارتشو بدن دست اسلام گرایان ناب محمدی یک روزه فاتحه داعشو میخونن
  • امیر ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    ارتش و سپاه ایران باید این ها رو ریشه کن کنن. باید در عراق بجنگیم تا در خاک خودمان. . . اگر بتونیم داعش رو توی خاک عراق شکست بدیم قطعا کنترل عراق رو هم می تونیم خودمون به دست بگیریم. حداقل نترل امنیتی استان هایی که آزادشون می کنیم.
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    آخه منگل چرا جو می‌دی؟! :p
  • امیر ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اگه با دقت بنقشه نگاه کنید متوجه می شید که داعش فقط در مناطق نفتخیز دو کشور عراق و سوریه فعاله. از این موضوع به خیلی چیزها میشه پی برد
  • حزب الله پیروز است ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اینها هدف اولشون تثبیت حاکمیت و قدرتشون هست و هدف نهاییشون ضربه زدن به ایران نیروهای امنیتی و قوای نظامی ایران باید بیشتر از اینی که هست حوادث رو دنبال کنن نتیجه این نبرد چیزی جز قتل عام داعشی ها نیست اما با دو وسیله:1-نیروهای مقاومت 2-نیروهای غربی (که در این صورت منطقه بار دیگر زیر چتر غرب خواهد رفت) گروه های تروریستی دیگه قابلیت لازم رو برای امریکا ندارن چون به صورت دیوانه وار دارن حمله میکنن مثل کسی که در حال غرق شدن دست و پا میزنه
  • مجید ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    دقت کردین! ایشون آقای نوری مالکی بودن که دستور دادن!!!
  • مهدی شیخ محمدی ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    کفتار ها به دور حرمت زوزه می کشند / باشد زمان غرش شیران حیدری. یا ابی عبدلله در سینه شراره های غم میریزیم خون پای ورودی حرم میریزیم گرپابگذاری به صحن ارباب والله! زمانه را بهم مریزیم....
  • روسیاه ترین شیعه ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    خشک ام زد از این همه اگاهی ههه
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    آقا دیگه آخرشه ظهور نزدیکتر شده...اللهم عجل لولیک الفرج...
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مملکتی که ولایت فقیه نداره اوضاعش همین میشه دیگه...
  • گمنام ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    من آماده مقابله با داعش هسنم
  • حق لعنت برناصبیون وهابی ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    این جنایتکاران کافر به حکم ولایت الهی پیرو اسلام پلید اموی در حالی بهترین و خالص ترین بندگان خدارا رافضی میدانند که خدا خود در آیه 55 سوره مائده هدف آفرینش را آوردن و ظهور کسانی خوانده است که شیعیان هم آنان را عشق خود میدانند و خدا نیز عشق خود خوانده است .احمقها و اسلامیون جنایتکار وهابی نمیدانند که اگر بخاطر صرفاًمحبت و اطاعت از اهل بیت مطهر رسول رحمت رافضی خوانده میشوند و صزفاًبخاطر این اعتقاد بایستی مستحق کشته شدن هستند پس خدا رافضی تر و استحقاق بیشتری برای کشته شدن دارد زیرا خدا خلقت را براساس آیه 55 سوره مائده فقط برای ظهور آنان آفرید و ماموریت هستی را ظهور اینان قرار داد که با ظهور این دسته از فراد که خدا خودرا عاشق آنان خوانده است.زیرا خدا تجلی خود را در وجود آنان (معصومین ع)دانسته است به همین خاطر عشق آنهاست زیرا تجلیات حال الهی در وجود هم اینانی است که شیعیان پیرو ومحب آنانند. .
  • عباس ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مازندراني بايد به تو بگم كه هر وقت لازم باشه مرد ايراني آماده دفاع از وطن ، ناموس و شرفش هست لازم نيست موارد مشابه را يادآوري بكنم
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    شما فعلا لازم نیست خرمشهر رو با یه شهر دو میلیونی مقایسه کنی!!
  • حزب الله پیروز است ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    یعنی نظر من مشکلی داشت که تایید نکردید؟ والله شما هم با داعشی ها فرقی نمیکنید! من دارم از این کفتارها بد میگم تایید نمیشه بعد یارو از عربستان به اینها میگه مجاهد تایید میشه!
  • مصطفي ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    ناشناس هيزم شکن منافق 15:55 کور خوندي ما هم جز يک ملتيم فارس و ترک لر و عرب وبلوچ نداريم همه يکي هستيم
  • ن ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    سلام از مرز عراق، می تونی بری شهرک صدر؛ اون جا اعزام می کنند.
  • مشتری ثابت ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    وای اگر حضرت آقا حکم جهادم دهد
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    فعلا که تنها مناطق امن و در حال پیشرفت کردستانه که کلی از هموظنامونم اونجا مشغول کار هستند. تا کور شه چشم هرپی ادم حسود و مغرضه
  • آرین ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    پیشنهاد می کنم در 22 بهمن و مناسبات مختلف به غیر از مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس مرگ بر داعش و القاعده و تروریست بدیم.
  • یک سرباز ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    آل سعود بزدل این حرفها برای دهان شماها خیلی گنده است. اگر وجود داشتید نمی رفتید پشت آمریکا قایم شوید. اخیرا هم که به پای صهیونیست ها هم افتاده اید
  • حجت ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    بیسیمچی اشتباه نکن.با دوستاشون کاری ندارن،حتی اگر وهابی نباشن.مگه اسرائیلی ها وهابین که یک تیر هم سمتشون نمزنن؟
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مشتری ثابت شعار نده وجود داری برو عراق .
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    پس جت های جنگنده عراق کجا هستن؟ نمی تونن مراکز آنها را بمباران کنند؟
  • حجت ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    گوش به حرف رهبری باش،که حرفش امر امام زمان (عج)
  • سلام بر مردم ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اخه ای مثلآ کشور دارهای عراقی دیدید که در سوریه تا قبل از تشکیل جیش الشعبی ارتش سوریه مثل الن عراق اینور میرفت تروریستها اونور رو میگرفتن انور میرفت اینور رو میگرفتن . باید نیروی مردمی تشکیل داد مثل اوایل انقلاب و گرنه منافقین که بدتر از داعشی ها بودن تازه با امکانات بسیار کمتر به هر حال عراق از قبل که نیروی مردمی آموزش دیده ای مثل سپاه بدر داشت که فکر کنم منحل شده حالا هم دیر نشده دوباره اونارو بیارن دهن مهن این داعش و بعث و ... فلان کنن. ببخشیدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    ها...ها... فلوض موجود...مکر موجود ... جهل موجود...
  • شناس ناشناس ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اگه همین طوری پیش بره .... بعد از مدتی مرزهای ایران رو هم درگیر خواهند کرد ....
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    خودت چرا نمیری؟
  • پروانه ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    سعودی نیاز به جِیش برای سقوط نداره با مرگ شاه علیل و دریده شدن شکم شاهزاده ها بدست یکدیگر
  • ساجد ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مهندس خدا بگم چیکارت کنه چقدر از دستت خندیدیم.کلی شادمون کردی
  • حسام ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    حیفم اومد منم کامنت نذارم خدایی باید به امنیتی که داریم ببالیم.خداروشکر. من اعلام می کنم هروقت هرجا لازم باشه برای مقابله به عنوان یک سرباز امام زمان,ج)هستم.البته اگر قابل باشم.
  • سید ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    خدایا می شود این جمعه که ولادت حجتت است آقا را برسانی اللهم عجل لولیک الفرجه
  • فوعاد ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    نقل قول منتسب به حاج قاسم سلیمانی خطاب به داعش اگر پایتان به نجف و کربلا نزدیک شد موشک هایمان را روی شما آزمایش می کنیم
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    البته دروغ چرا احتمالش هست که آل سعود سفیانی نباشن ولی اون شیوخ وهابی تکفیری که آدمخور می پرورند حتما سفیانی هستن. راستی این راسته که میگن پدر پیامبر اسلام را جلوی بتخانه کعبه قربانی بتها کرده بودن؟ این سربازان که سفید پوستن! احتمالش هست که موساد رفته تو جلد داعش؟ پس کی هستن اینا؟ بعیده سربازای آمریکایی باشن. یعنی کی هستن این سفید پوستایی که نقاب داعش زدن؟! امان از این سفیانی ها!
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    حق با ما زندرانی است. بعضی ها خیال می کنند اسراییل همان صهیونیسم است اما نمی فهمند وهابیت هم شاخه اسلامی صهیونیسم است. فرقی ندارد. چه آل سعود و چه آل هرتزل.
  • هادی ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    هنگام ظهور این چیزا عادیه... ولی نباید بیتفاوت بود...
  • سعید ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    بهترین راه تجزیه عراق است ...
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    پیشنهادتون منتفیه حالا خوبه آقا گفت که باید دشمن اصلی رو ببینیم و با نیرومون رو برای جنگ با اون خرج کنیم
  • ali ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اماده اعزام ودفاع از مقدسات هستیم
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    عزیز الان وقت گریه و ناله نیست....الان وقته کشیدن ماشست
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    انیشتن اینا همشون داعشین.......داعش با القاعده و النصره اختلاف داشت
  • امیر ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    این هم آخرین اخبار عراق تا ساعت 22:35 1.داعش420 میلیون دلار از بانک مرکزی موصل غارت کرد 2.استاندار «صلاح الدین» عراق ربوده شد/کشته شدن فرمانده لشکر چهارم ارتش عراق 3.اعلام آمادگی دمشق برای کمک به بغداد در مبارزه با «داعش» 4.دختر صدام از آمادگی‌اش برای پیوستن به داعش خبر داد/تشکر از عربستان، قطر و امارات 5.کنترل داعش بر مناطق نفت‌خیز در شمال عراق 6.منابع وابسته به تروریست های داعش از درگیری شدید بین جوانان شیعه با این گروه در چند صد متری حرمین عسکریین در سامرا خبر دادند. 7.کنسولگری ترکیه در موصل به دست تروریست‌ها افتاد/ده‌ها دیپلمات و کارمند از سوی داعش به گروگان گرفته شدند 8.دو هزار داوطلب مقابله با داعش در استان «بابل» /اعلام حمایت 19 قبیله از ارتش عراق 9.نیروهای پیشمرگه در شمال کرکوک مستقر شدند 10.کمیته دفاع مردمی در شهر «الخالص» عراق تشکیل شد
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    امریکا رو چرا نگفتی
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    عراق مستقیم باید به جنگ عربستان بره؟؟؟؟؟؟ خدارو شکر شما فرمانده نیستی.......خودت عراق رو بمب باران کن سنگین تری........عراق از پس جهارتا وحشی بر نیومده اونم با اون همه تجهیزات حالا بره عربستان رو بکوبه
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    دقیقا این حرفی بود که نخست وزیر مالکی زد و گفت از درون ارتش بهشون خیانت شده و با داعش همکاری شده
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    ببین تو خبر نداری داعش ایرانو هند و پاکستان و رو هم گرفته الان رسیده به مرز چین............همین الان به من خبر دادن داعش چین رو هم گرفته و داره با با فضا پیما چینیا میرن ماه تا اونجا رو هم تصرف کنن............
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    شما که چند سال پیش فریاد میزدین آمریکا از عراق باید بره بیرون. حالا تحویل بگیرید. خسته شدیم از بی منطقیتون.بیاد ایران رو هم بگیره راحت بشیم.
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    ضمن تشکر از گزارش جامع . بنظر بنده تمام نیروهای تحت عنوان داعش . عوامل آمریکائی هستند و از شیطان بزرگ خط . امکانات و فرمان میگیرند . خدا لعنت کند خائنین را .
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اين سرباز هاي عراقي فقط دنبال قر و فرن يه چفيه و يه كلاش الهي به اميد تو كافيه
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    دوستاني كه تواين صفحه فقط شعار ميدند ، اي گوي و اين ميدون ... چرا نميريد عراق از مقدسات شيعه دفاع كنيد .... حتما بايد دستور جهاد بياد؟ خودتون حس نمي كنيد هر لحظه امكان حمله به حرم هاي سامرا وجود داره
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    تمام این اتیشا از گور یهودیا بلند میشه.خودمونو اماده کنیم برای وعده دوم الله(سوره الاسرا صفحه 1).انشالله هیچ جای دنیا براشون امن نمیشه
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مقر فرماندهیشون ریاضه اگه واردشدن به صحن آقامون بقیع را آزاد میکنیم شک نکنید
  • محسن ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    میشه برای خبرای جدیدت تاریخ و ساعت بزنی؟
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اتفاقا عدم عمل به این شعار باعث این وضع شد. اگر ما توی سوریه و لبنان و فلسطین که هیچ منافع ملی نداریم دخالت نمی کردیم آیا داعش و گروه تکفیری بوجود می آمدند؟ آیا امنیت و منافع ملی ما تا این حد در معرض تهدید قرار میگرفت؟ آیا روسیه و چین می توانستند این طور مارو بازیچه ی دست خودشون کنند ؟
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اقا حمید 15:29 پس عراق کدوم وریه؟
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    الاعراب اشد کفرا و نفاقا
  • محمد ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    خون جلو چشامو گرفته
  • Alireza ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    مسلمان مسلمان است. هیچ فرقی هم نمیکند ایرانی باشد یا عرب یا اروپایی یا آمریکایی .همه یک ملت متحد اند زیر سایه ولایت
  • علی ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    انّا سنسحق امریکا
  • امت مسلمان ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    شبکه العربیه از حودود ساعت یازده به بعد وفیق السامرایی را آورده و به عنوان کارشناس نظامی داره حرفای جالبی دباره داعش و پلیس و ارتش عراق و قضیه موصل میزنه.ایکاش این موضوع رو مشرق بیشتر پوشش بدهد.
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    به هوش باشید که مقصد بعدی این وحشی ها به ترتیب بغداد، حله و شهر کوفه است. البته که ممکن است در برخی دیگر از شهرها نیزعملیات ایذایی و فریب انجام بشه. پس از اون هم بخشی از نیروهاشون رو به بصره و مرزهای ایران در خوزستان خواهند فرستاد. از ما گفتن بود!!!!!
  • فوعاد ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    چشم عدو نظاره ی تلخی به خیمه کرد اقا دوباره هرمله تیری به چله کرد چفیه، پلاک، قمقمه، سربند یا حسین این دل دوباره حال و هوای شلمچه کرد خیلی دلم گرفته خدایا ، بدون من قاسم دوباره لشگر خود را روانه کرد صحبت زکربلا مکن ای پست دون صفت سید علی ما قمرش را روانه کرد! اینبار داعشی زده خیمه به پشت در شمشیر در غلاف علی او برهنه کرد
  • سید ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    احیانا شما دوست گرامی در کلاس بنی ضدر شرکت نکرده ائید خیلی نظرتان شبیه تز بنی صدر در شروع جنگ تحمیلی است .
  • محمد ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    کنار گود نشستی میگی لنگش کن!
  • سید ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    با شعار نمی توان به جنگ وهابیون تکفیری رفت باید بسیج را با قدرت تمام احیاء و تجهیز نمود و مساجد را مملو از جوانان رشید و آموزش دیده بسیجی نمود و آماده دفاع از حریم ولایت تا هر حرکت مذبوحانه عوامل تکفیری وهابی را در نطفه خفه نمود .
  • سعید ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    بذار یه کم عرصه تنگ بشه..اف 16 ها مثه میراژها میان تو خاک ایران میشینن.:D جدا از شوخی اینا دارن جنگ چریکی می کنن فقط پیاده نظامها وبالگردها عملکرد مثبتی می تونن به جا بذارن
  • امیر تبریز اوغلی ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اینا رو باید همشون قتل عام کرد
  • معترض ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    آقا دمت گرم کلی خندیدیم...
  • محسن133 ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    خدایا فرج صاحبمان آقایمان مولایمان را برسان خدایا همه کاره عالم هستی را برسان خدایا آقا مونو برسون تااین آشغالای کثیف وهابی رو نابود کنیم مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل آتیش بیارای معرکه
  • ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    علایم قطعی ظهور شیعیان ظهور حضرت مهدی ان شا الله نزدیک است
  • معترض ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    چقدر شبیه تاکتیک بنی صدره!!!
  • علی حقجو ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    سلام . امروز ۴ شنبه بعد از ۳شب اقامت در نجف ،وارد کربلا شدم . اینجا ها همه چی آرومه
  • معترض ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    جدی میگی؟؟ آخ آخ آخ آخ... هشت سال کل دنیا یه وجب نتونست بگیره از خاک ایران.. این سگ ها هیچی نیستن ..
  • عرفان ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    آمریکا هم اگه به موصل و تکریت و شهرهای دیگه حمله میکرد با تمام قوا چند ساعته نمیتونست این همه منطقه رو به تصرف در بیاره چندین و چند صد کیلومتر بین شهر ها و روستاها فاصله هست. احتمالا بوی خیانت میاد از داخل نیروهای عراقی!!!
  • مشرق ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    با دوچرخه، سواری، اتوبوس، پیاده هم میشه رفت!! عزیز من جای ادعا کردن راه بیفت..
  • معترض ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    غیور درسته عزیزم.. به امید موفقیت شما در امتحانات دانشگاه!!
  • علیرضا ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    امیدوارم هر چ زودتر این جنگ تموم بشه ... آتش خونه ی همسایه به خونه همسایه های اطراف هم سرایت میکنه ... امیدوارم در این مورد ، اینطور نباشه
  • ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    این تروریستهای وابسته به عربستان حاوی پیغام به ایران هست که ما میتوانیم مرزهای شرقی و غربی شما رو تهدید ونا امن کنیم. البته این پیغام از سوی عربستان به ایران هست. ایران نباید دست رو دست به تماشا نشیند بلکه قاطع باید برخورد کند....
  • ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    بسم رب المهدی ارواحناله لک الفدا برادران بزرگوارم معنی این خبری که ش لعنت الله علیه زده درشبکه های مجازی به عنوان منطقه سبز بغداد را سرخ می‌کنیم! چیه.... تنها می توانم بگویم بحق مادرسادات خداوند ناموس آل الله ارواحناله لک الفدا را از این فتنه عظیم در امان دارد این نجاستهای حرامزاده منظورشان سادات معظم و معزز عراق است که خدا می داند شک به این موضوع نبرید خداوند متعال یاری کند که حضرت آقا تدبیری اندیش کنند ..این حرامزاده ها برای ناموس شیعه و هتک حرمت وارد عراق شده اند و این نوع شعارشان اندیشه های دشمنی با رسول الله ارواحناله لک الفدا و خاندان سیادت را را رو می کند ... اللهم عجل لولیک الفرج ملتمسانه از همه شما بزرگواران خواستارم تا از دعای زیاد برای دفع بلیه ارضی و سماوی از وجود قدسی مولایمان امام زمان روحنافدا و سادات و شیعیان حضرتشان دریغ نکنید ...و خواهشی دارم که تا می توانید اطلاع رسانی کنید حتی از طریق پیامک هم که شده به دوستانتان تا دعای توسل به وجود مقدس آل الله را زیاد بخوانند دوستان بزرگوار این موضوع جدیست .... یا صاحب الزمان ادرکنی
  • ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    ما خیلی مرزهای شرقیمون امنیـت داره حالا مرزهای غربی مون هم اینطور شد مهاجر عراقی کم داریم فقط ای خدا چرا ما رو وسط اینهمه بدبختی آفریدی؟
  • ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    داعش دقیقا احکام اسلام رو اجرا میکنه باید شیعه با داعش مذاکره کنه تا حکومت واحدی رو تشکیل بدن در صلح و آرانش
  • ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    ایران و عراق 8 سال جنگیدن هیچکدوم نتونست به این شدت و سرعت به دیگری نفوذ کنه!! حالا چطور یه گروهک می کنه؟!!! مشکوکههههههههههه!!!!
  • ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    یه وقت میگفتن مسلمونا تروریستن ناراحت میشدیم چرا به ما میگن تروریست!!! خوب ببین چقدر گروه تروریستی مسلمون هست تو دنیا از گروه های چچنی بگیر تا القاعده و داعش و جیش العدل و ... فاجعه است
  • ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    دشمن را نباید حقیر وبیچاره شمرد؟احتیاط شرط عقل است .مگر همه نمی گفتند بعد از سوریه نوبت عراق است .پس چرا مهیا نبودند. چرا تدبیر نکردند!؟ایران هم باید مراقب باشد .شعار دادن که هنر نیست چرا پیمان جمعی بین ایران وعراق وسوریهوعلم مقابله با تروریستا بلند نمی شود وحمایت سایر کشور ها را جلب نمی کنند؟!
  • محسن ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    هرکی مردشه که ما عین عقاب میریم رو سرشون بگه یا علی
  • هامان ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    مواظب مرز های جنوبی تون باشید...
  • ناشناس ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    داعش غلط کرد هدفشون نجف و کربلا هست. این حرام زاده ها باید بدانند که اگر جسارتی به حرم امامان بکنند، با خواندن نماز ظهر شیعیان در بقیع، صلابت حیدریشان را به تمام جهانیان نشان خواهند داد.
  • سیدقاسم ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    راز چفیه بدوش بودن تو برما عیان شده حالا که ارتش کفتار زوزه کشان شده از تو به یک اشاره آقای من....
  • آرین ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    حداقل شعار بدیم بهتر از اینه که ندیم. دوما هر کسی سر جای خودش ارزشمنده. هرکسی در مسئولیتی مشخص سودمند واقع می شه.
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    باهوش نخبه فيلسوف باسواد بيشعور
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    رفتي؟
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    ما برای دفاع از حریم ائمه آماده جهادیم و منتظر دستور رهبر و اقدام سپاه قدس
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    خدایا شکرت که این آقای ناشناس رو به ما دادی وگرنه ما چیکار میکردیم؟؟؟؟
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    آقای عاشق وطن! کی گفته بهت که تو اینگلیسیت خوبه؟؟؟ هان؟؟؟
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    از گرد حریم کبریا دور شوید... از خاک بهشت شیعیان دور شوید... تا خشم اباالفضل هویدا نشده... ای سگ صفتان ز سامرا دور شوید...
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    فعلا به فکر اماکن مقدس و عتبات باشید. خواهر و مادر و همسر ما فدای یک آجر صحن اباعبدالله
  • متأسف ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    چرای آقای شیرازی(سید صادق) و مقلدانش و اون مردنماها (اللهیاری + یاسر حبیب و ...) اسلحه بدوش نمی گیرن؛ قمه به سر خود زدن امروز وظیفه است یا شمشیر به قلب دشمن، خدایا فهم، خدایا درد، خدایا .. ول کن، گر در خانه ... یه جمله هم به دنبال روهای این آقایان: آیا وقت آن نرسیده که از بیراهه به راه آیید؟؟؟؟
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    خوشم میاد هیشکی نفهمیده بنده خدا چی گفته و خودشون رو عقل کل دونستن و این بنده خدا رو خنگ یا هر چیز دیگه!! یه خرده دقت کنید ببینید چی نوشته! شما از قضیه پرتید، این بنده خدا حواسش جمعه چی گفته گفته : به نظرم این مسائل برای درگیری های عراق باشه منظورش درگیریهای عراق پیش از ظهوره حالا برید به خودتون بخندید که نفهمیده خودتون رو به عاقلی زدید و یک عاقل رو به نفهمی!! :)))
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    یااااا حسین
  • سیدمحمد ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    ما فقط منتظر دستور جهادیم تا داعش و داعشیان را از روی زمین محو کنیم وای اگر امام خامنه ای حکم جهادم دهد...
  • reza ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اقاروح اللهء عزیز که اولین کامنت رو گذاشتی خواهشا با نام حضرت امام (ره) نظر نده آیا نظر منفی مردم موجب وهن به آن رهبر کبیر و بنیان گذار جمهوری اسلامی نیست یا از این اسم استفاده میکنی که همه به شما لایک بزنن و از این اسم سو استفاده میکنی؟ از مشرق عزیز هم میخواهم که نظرات برخی را که به اسم دقیق هست مانند ایشان و آقای امیر تبریزاوغلی و امثالهم را که موجب آزرده شدن خاطر جمع کثیری از مردم طرفدار سایت مشرق است منعکس نکرده و یا لااقل در قسمت نام آنان علامت یا حرفی دیگر قید کند. با تشکر مرگ بر امریکا و آل سعود و اسرائیل زنده باد فدائیان واقعی اسلام و اهل بیت پیامبر(ص) زنده باد رهبری تیزبین و مدبر ایران اسلامی
  • جمالی ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    این تکفیری ها با پای خود به قتلگاه امده اند این ها همانهایی هستند که می خواستند حکومت بشار اسد را ساقط کنند هیچ پیشرفتی نداشتند وجنازه هایشان سگ خوار شد این ها می خواهند باحمله به عراق شکست افتضاح بارشان در سوریه را تحت اشعاع قرار دهند شکستی که در عراق می خورند بدتر از شکستی است که درسوریه خوردند اینشاالله
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    خداوکیلی یه همسایه درست حسابی نداریم
  • جواد از اصفهان ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    در پاسخ به سامان درستش هم همینه. اگه شیعیان وارد عمل بشن سنی ها گارد میگیرن. باید صبر کرد تا سنی های عراق هم از داعش خسته شوند سپس کمکشون کرد. علی رغم میل باطنی شیعه چاره ای نیست سنی ها تاوان نادانیشان را پس خواهند داد.
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    به نظر توهمون آریاییه باشی..!با این کوته بینیت.
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اینایی که میگن رهبر امر کنن و این چیزا رهبر گفتن: مثلنا و مثل الشعب العراقی لحمک لحمی و دمک دمی خوب عزیز من خون تورو بریزن زمین چیکار میکنی یعنی؟
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    این بند سه واقعا" محشره
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    نبود وحدت بین احزاب شیعه، اختلاف دولتیها ، ارتش شکم گنده عراق و ایمان ضعیف به اضافه خیانت و کمک عربستان، قطر، ترکیه باعث این وضعیت شد، ایران ساکت ننشیند 0
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    دوست متاسف الان وقت نقد کردن هم دیگه نیست که شما به بهانه این اتفاقات یک گروه شیعه دیگر رو بکوبی الان همه باید با هم باشیم در مقابل دشمن مشترک ، دشمنان ما هم دقیقا" همین تفرقه رو میخوان
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    ناشناس جان کسی که خودشو به خواب زده نمی شه بیدار کرد و شما هم از این دسته هستی کی می خوای از خواب بیدار شی خدا می دونه .
  • بنده خدا ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    بازم درود بر شرف این کردهای عراق که خیلی با غیرت تر از این ارتش بودند امروز خبر دادند کرکوک رو کامک تصرف کردند پیشمرگ ها
  • حسن ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    کاش جنگو کنترات میدادن به سپاه 2 روزه این داعشیارو نیست ونابود می کردیم و به سزای اعمال بیرحمانشون می رسوندیم. ما تا سردار سلیمانی را داریم داعشیا جرات حمله به کربلا و نجف ندارن. مرگ بر عربستان مرگ بر قطر مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکا
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    حرف بدی نزده که منفی دادید حقیقتا آمریکا صحنه گردان این درگیریهاست
  • سیمرغ ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    الا ای نور حق،پنهان ز چشم مرد و زن تا کی؟ نهان در پرده غیب،ای ولی ذوالمنن تا کی؟ حسینت(ع) غرق خون،افتاده بی غسل و کفن تا کی؟ تو سیف انتقامی! از نیام خویش بیرون شو...
  • فاطمه ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    برادرها و خواهرها جوگیر نشید
  • شیپورچی ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    0 0
    مگه کجا جنگ شده جنگ که تموم شد
  • منتظر ظهور ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    0 0
    توروخدا از جنگ باداعش اینقدر نگین اونارو شاخ نکنید داعش خر کیه. آمریکایی واسرائیلی ما تشنه نبرد با شمائیم فقط مونده یک حکم جهاد تا تل آویو را مبدل به تل آوار کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس