کد خبر 31598
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۱

امير قلعه‌نويي با بيان اين که حنيف عمران‌زاده بايد اخراج مي‌شد، گفت: به "ممبيني" به خاطر اين جور قضاوت تبريک مي‌گويم، او مي‌خواست شرايط تيمي ما را بر هم بزند.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان پس از کسب تساوي برابر استقلال در نشست خبري اظهار کرد:‌ از طرفداران سپاهان به خاطر استقبال پورششان در يک روز وسط هفته تشکر مي‌کنم. آن‌ها سه، چهارم ظرفيت ورزشگاه را به خود اختصاص داده بودند. پيرامون بازي صحبت نمي‌کنم اما به هدايت الله ممبيني به خاطر اين جور قضاوت تبريک مي‌گويم. اگر تمام کارشناسان داوري ايران و آسيا بگويند تصميم ممبيني بر روي اخطار به عمران‌زاده صحيح بود فوتبال را براي هميشه کنار مي‌گذارم. داور اگر خطا گرفت بايد وي را اخراج مي‌کرد. متاسفانه داور مي‌خواست شرايط تيمي ما را بر هم بزند. اگر سپاهان دو سال پشت سر هم قهرمان بشود قرآن خدا که نقض نمي‌شود.

وي افزود: در فوتبال ايران همه عليه ما هستند. هم عادل فردوسي پور و هم خبرنگاران اصفهاني عليه ما فعاليت مي‌کنند. جنجالي که عليه ما راه انداختند بي سابقه بود و عليه هيچ تيم به راه نيانداخته بودند.

سرمربي سپاهان ادامه داد:‌ متاسفم داوري اين گونه بود، آقايان نمي‌خواهند يک تيم شهرستاني دو سال پشت سر هم قهرمان شود. رحمتي در اين بازي زمين هم نخورد اما داور با سوت‌هايش فشار را آهسته‌ آهسته به زمين ما وارد کرد. بار ديگر به ممبيني به خاطر نحوه قضاوتش تبريک مي‌گويم، با اين شرايط همه به دنبال مربي خارجي هستيم.

قلعه‌نويي با انتقاد از برنامه 90 تصريح کرد:‌ فردوسي پور صحنه‌هاي معمولي تيم‌هاي حريف را روي دروازه ما نشان مي‌دهد اما صحنه‌هاي بسيار خطرناک ما را نشان نمي‌دهد. تيم ما تا آمد جان بگيرد و به شرايط ايده‌آل نزديک شود صحنه تعويض احمد جمشيديان را چهار دقيقه نشان داد و باعث شد جوي بر عليه تيم ما ساخته شود. متاسفانه هنوز جوي که پارسال عليه تيم سپاهان ايجاد کردند همچنان ادامه دارد. با اين وجود هنوز سپاهان طوفان زرد طلايي است و تمام تلاش خود را مي‌کنيم که عنوان قهرمان را بدست آوريم، همه جمع شده‌اند تا سپاهان را به زمين بزنند و به قطار در حال حرکت ما سنگ‌پراني مي‌کنند.

سرمربي تيم سپاهان در پاسخ به انتقادهاي خبرنگاران مبني بر تعويض توره و ورود عنايتي به بازي ادامه داد: شما خبرنگاران جوي را عليه عنايتي راه انداختيد و تمام اين‌ جريانات داستان دارد. توره را به خاطر کارت زردي که دريافت کرد تعويضش کرديم. عنايتي هم در حمله و هم در دفاع بسيار موفق عمل کرد و توپ را در صحنه‌هاي خطرناکي دفع کرد. در نيمه دوم بارها و بارها مي‌توانستيم دروازه استقلال را باز کنيم که شانس هم با ما يار نبود.

قلعه نويي به مصدوميت محرم نويدکيا اشاره کرد و گفت: ‌در دوازدهمين دقيقه بازي يکي از بهترين هافبک‌هايم را از دست دادم، نويدکيا يک بازيکن وزني، خلاق، طراح و رهبر بزرگ در درون زمين است و اگر وي مصدوم نمي‌شد نتيجه به گونه‌اي ديگري رقم مي‌خورد.

وي در پايان پرسپوليس را نيز از مدعيان اين فصل رقابت‌هاي ليگ برتر قلمداد کرد و گفت: در مربع قهرماني پرسپوليس نيز وارد شده است. اگر ما بتوانيم بازي عقب افتاده برابر صنعت نفت را ببريم شرايط بسيار متفاوت خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس