کد خبر 309458
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

فردی که با به دست آوردن اطلاعات بانکی یکی از دوستان خود به وسیله تلفن همراه، مبلغ ۸۰۰ هزار تومان از وی سرقت کرده بود و با آن کارت شارژ خریده بود، توسط پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید عبدالمطلب مرتضویان، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناس از حساب وی سرقت کرده‌اند موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پلیس فتا پس از تشکیل پرونده مقدماتی نسبت به اخذ پرینت حساب بانکی اقدام کرد و پس از استعلام از شرکت مشخص شدکه متهم اقدام به خرید شارژ از طریق حساب کرده و بر روی چندین سیم کارت فعال کرده است.

این مقام انتظامی افزود: پس از بررسی‌های علمی و تخصصی متهم که از دوستان نزدیک شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مرتضویان بیان داشت: متهم صراحتأ به بزه انتسابی اقرار کرد و در اعترافات خود عنوان داشت به واسطه سابقه رفاقت و اعتمادی که شاکی با وی داشت، اطلاعات حساب بانکی دوستش را به بهانه‌ای از او گرفت و اقدام به سرقت از حساب او به وسیله تلفن همراه و نهایتاً خرید کارت شارژ برای خود و برخی از نزدیکان و اقوام خود کرده است.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد به همشهریان عزیز توصیه کرد: به هیچ عنوان اطلاعات بانکی خود را همراه کارت بانکی یادداشت نکنند یا آن را در اختیار دیگران قرار ندهند و در دوره‌های زمانی کوتاه نسبت به تغییر رمز اول و دوم خود اقدام کنند.

وی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل کنند و هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر خود از عملکرد پلیس را به سامانه 197 اعلام کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس