کد خبر 309441
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

دو خواهر که به همدستی برادرشان اقدام به زورگیری از یک مرد کرده بودند، دستگیر شدند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، چندی پیش تبعه یکی از کشورهای همسایه غربی به پلیس مراجعه و اعلام کرد که دو زن وی را اغفال کرده واقدام به ربودن اموال و وجوهات همراهش و سپس در حاشیه شهر رهایش کرده‌اند، که پس از آن تیمی از ماموران کلانتری طبرسی جنوبی بررسی و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و پرونده به پلیس آگاهی خراسان رضوی ارجاع شد.

در ادامه تحقیقات، مالباخته که «ع» نام داشت به کارآگاهان گفت که به قصد زیارت از هتل خارج شده و در بین راه دو خانم عرب زبان به قصد اجاره دادن سوئیتی ارزان تر در مجاورت حرم به وی نزدیک شده و او را به داخل خانه‌ای برده‌اند، اما پس از حضور در محل متوجه شده که مردی دیگر در خانه حضور دارد و دو زن با کمک آن مرد و تهدید چاقو مبلغ یک میلیون چک پول ایرانی، 520 دلار آمریکایی، 50 هزار دینار عراقی و دو دستگاه گوشی تلفن همراه و دو عدد انگشتر وی را زورگیری کرده و پس ازآن نیز مالباخته را با خوردو پژو به حاشیه شهر برده و رها کرده‌اند.

با کسب اظهارات این مرد، کارآگاهان اقدامات خود برای شناسایی متهمان را آغاز کرده و پس از مدتی محل اختفاء‌ سارقان را در مشهد شناسایی کردند و با کسب اجازه از مقام قضایی وارد محل شده و ضمن دستگیری دو خواهر به نامهای «نوال» و «ندا» برادر همدست آنان به هویت «عبدالحسین» را نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ حسین بیدمشکی، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی با تایید این خبر گفت: دو متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به جرم ارتکابی اعتراف کردند وپس از آن برای ادمه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس