کد خبر 308784
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

پسر شروری که به رامین بزی معروف بود در تعقیب و گریز پلیسی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زمینگیر شد.

به گزاش گروه اجتماعی مشرق، دستگيري متهم "رامین.ب" معروف به "رامین بزي "در تاریخ 13 اردبیهشت ماه امسال بنا بر دستور مقام قضايي به اتهام تخریب اموال خصوصی، عربده کشی، نزاع، ضرب و جرح عمدی شهروندان و شرارت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
ماموران با به کارگیری اقدامات ویژه پلیسی و منابع اطلاعاتی دریافتند نامبرده در حال حاضر در محدوده ميدان پروين در حال پرسه زني است که سريعا ماموران پایگاه چهارم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ به آدرس اعلامي اعزام شدند.
 
به دلیل خطرناک بودن متهم، پلیس مردم را از آن حوالی متفرق کرد و رامین بزی را در محاصره قرار داد که متهم با جوسازی محاصره را شکست و در بلوار پروین اقدام به فرار کرد که ماموران ابتدا با چهار تیر هوایی به رامین بزی اخطار دادند و در نهایت با شلیک تیر به سمت پای چپش او را زمینگیر کرده و سریعا به بیمارستان منتقل می کنند.
 
سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در بازرسي بدني از متهم يک قبضه چاقو و يک عدد افشانه اشک آور کشف و ضبط شد.
 
گفتني است متهم داراي چندين فقره پرونده شرارت در کلانتري 144 جواديه تهرانپارس نيز است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 0
    نیروی انتظامی واقعا تشکر. همچنین پلیس امنیت و همه ارگان هایی که در بر قراری نظم و امنیت جامعه تاثیر گذار هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس