انتقام خونین از همسر صیغه‌ای، عملیات ویژه پلیس علیه راهزنان مسلح، دستگیری اوباش متلک‌گو، جشن میلیاردی به دلیل میلیاردر شدن، رئیس باند مافیایی تهران: من پاکِ پاکم و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



قتل پسر 8ساله در دستشویی
انتقام خونین از همسر صیغه‌ای

حوادثمردي كه براي انتقام‌گيري از همسر صيغه‌يي‌اش پسر هشت‌ساله او را در دستشويي مدرسه‌يي در قزوين با ضربات چاقو به قتل رسانده بود چند ساعت بعد از ارتكاب اين جنايت خود را تسليم كرد.

آخرين خبرها در‌خصوص اين پرونده از بازسازي صحنه جنايت توسط متهم حكايت مي‌كند و مسوولان قضايي قزوين اعلام كردند به زودي كيفرخواست پرونده صادر خواهد شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط ترن هوایی در پارک ارم
جزئیات سقوط ترن هوایی در پارک ارم

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، با اعلام خبر سقوط دستگاه بازی ترن هوایی در لونا پارک یک ارم سبز در تهران گفت: در ساعت 23:15 شب گذشته (جمعه) وقوع حادثه‌ای در پارک ارم منطقه 22 تهران بزرگ به امدادگران جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.

جزئیات سقوط ترن هوایی در پارک ارم

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام این خبر امدادگران منطقه چیتگر به محل حادثه اعزام شدند، گفت: با حضور در محل حادثه مشخص شد که دستگاه بازی ترن هوایی در پارک ارم سقوط کرده است که متاسفانه سه نفر بر اثر این سقوط آسیب دیدند.

جزئیات سقوط ترن هوایی در پارک ارم

درخشان با بیان اینکه این سه حادثه دیده زن 26، 28 و 30 ساله بودند که بر اثر سقوط ترن هوایی دچار مصدومیت شدیدی شدند گفت: متاسفانه این سه زن از ناحیه گردن، نخاع و دست دچار جراحت شدید شدند که به بیمارستان رسول اکرم (ص) منتقل شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


عملیات ویژه پلیس علیه راهزنان مسلح

حوادثرئیس پلیس استان هرمزگان گفت: در جریان یک عملیات ویژه در برخورد با راهزنان مسلح که ساعت 13 روز جمعه انجام گرفت دو تن از اشرار مسلح به هلاکت رسیدند.

رضا محمدی‌یگانه رئیس پلیس استان هرمزگان، در محل گلوگاه شهید میرزایی واقع در مسیر بندرعباس حاجی‌آباد افزود: این عملیات حاصل یک کار ویژه اطلاعاتی بود که به محض اطلاع پلیس از ورود راهزنان مسلح از استان‌های همجوار و استقرار در کوه‌های منطقه، انجام شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


گلوله‌باران خرس در کرمانشاه

دو روز قبل (چهارشنبه ۱۳۹۳/۲/۱۷) یک ماده خرس قهوه ای در مناطق جنگلی حوزه اسلام آباد غرب کرمانشاه با وضعیت جسمی نامناسب مشاهده و توسط محیط بانان زنده گیری شده بود.

گلوله‌باران خرس در کرمانشاه+تصاویر

خرس مذکور به دلیل نامعلومی دچار ضعف شدید جسمانی، حالت گیجی و ضایعه در دست راست خود بود و دائم به دور خود می چرخید.

نهایتا با تشخیص تیم دامپزشکی، به دلیل ضایعات برگشت ناپذیر و به جهت کاهش درد و رنج حیوان، با تزریق دارو به روش مرگ بدون درد به زندگی ماده خرس قهوه ای پایان داده شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگیری اوباش متلک‌گو

حوادثرییس کلانتری 156افسریه از دستگیری اوباشی خبر داد که برای زنان عابر مزاحمت ایجاد می‌کرد.

سرگرد یوسفوند رییس کلانتری 156افسریه، در تشریح جزئیات این خبر گفت: عوامل گشت کلانتری افسریه در ساعت22 ، یازدهم اردیبهشت ماه امسال، در حین گشت زنی در20متری افسریه بودند که شخصی به هویت "ساناز" به واحد گشت مراجعه و اظهار کرد که فردی به هویت "سامان" برای وی مزاحمت ایجاد کرده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جشن میلیاردی به دلیل میلیاردر شدن

حوادثسردار علی مویدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخورد با عناصر اصلی و کسانی که اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح جامعه می کنند اولویت امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر است و ما روی عناصر اصلی، سرشبکه ها و خرده فروش ها تمرکز کرده ایم.

وی از انهدام باند توزیع کوکائین معروف به پنجک در تهران خبر داد  و افزود: متهم این پرونده که پسری 32 ساله است نه تنها اقدام به قاچاق مواد مخدر می کرد بلکه کلکسیونی  از جرایم از جمله ایجاد رعب و وحشت را در پرونده اش دارد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


رئیس باند مافیایی تهران: من پاکِ پاکم

حوادثباند مافیایی توزیع مواد مخدر پنجک متلاشی شد و بر همین اساس 6 نفر دستگیر شدند.

فارس با «ح. پنجک» رئیس این باند گفت‌وگویی انجام داده‌است که در زیر می‌آید:

متولد چه سالی هستید؟

پنجک: 1360

تحصیلات؟

پنجک: دیپلم

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


فروداضطراری هواپیما در زاهدان حادثه آفرید

حوادثحسن اعرابی مقدمˈ ظهر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هواپیمای شرکت آسمان با 135 مسافر و کادر پروازی که دقایقی پیش در فرودگاه بین المللی زاهدان فرود اضطراری داشت هیچگونه تلفات انسانی نداشته است.

وی گفت: هواپیمای شرکت آسمان از مبدا مشهد قرار بود ساعت 12 در فرودگاه زاهدان به زمین بنشیند اما به علت باز نشدن چرخها 45 دقیقه در آسمان این شهر چرخید تا سوخت هواپیما تخلیه کامل شود.

او افزود: طی این مدت با اقدامات انجام شده و ریختن کف در بر روی باند فرودگاه هواپیما به زمین نشست اما به علت انحراف به شانه خاکی باند احتمال آتش سوزی وجود داشت که بلافاصله با تخلیه فوری مسافران و عملیات ویژه سانحه مهار شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


عمل جراحی خروج میلگرد از بدن

حوادثمسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:جوانی 32 ساله به نام ˈعلی حزباویˈ ساکن روستای ابوذر غفاری شوش بر اثر پرت شدن از ساختمان نیمه کاره به میلگرد های اطراف ساختمان برخورد و یکی از میلگردها وی را از ناحیه کمر و زیر قلب مجروح کرد.

وی اظهار داشت: پرسنل اتاق عمل بیمارستان نظام مافی شوش به همراه کادر درمان و متخصصین جراحی عمومی و پزشک فوق تخصص ریه پس از تزریق خون به بیمار این عمل سنگین و بسیار حساس را با موفقیت انجام داده و پس از عمل شکم، میلگرد را از بدن مصدوم خارج کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


شخصی که در همه نهادهای امنیتی پرونده دارد

حوادثسردار علی مویدی صبح امروز در یک نشست خبری با اعلام خبر دستگیری "پنجک" یکی از قاچاقچیان معروف مواد مخدر،گفت: سرانجام ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر توانستند در یک عملیات فنی اطلاعاتی و زمانبر پنجک و اعضای این باند را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه این فرد دارای سوابق متعددی در حوزه توزیع مواد مخدر مخصوصا از نوع کوکائین در داخل کشور دارد، گفت: متاسفانه این فرد دارای 17 مورد سابقه در تمامی سازمان‌های امنیتی از جمله وزارت اطلاعات، سپاه، پلیس و غیره است، اما بنا به دلایلی که برای ما نیز مشخص نیست این فرد آزاد و مجدد به چرخه توزیع مواد مخدر بازگشته بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بلالی ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    0 1
    نامردهای مشرقی، خرسه میخواسته ملت ور بخوره میگید چرا کشتن خاک بر سرتون اگر یه خرس بخواد خانواده خودت رو بخوره میگی عیب نداره؟ محیط زیست مهم تره؟ خیلی بی عقل هستنید و لمپن های وابسته بی هویت غرب پرست وابسته و بی شعور و ....
  • علی ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    1 0
    ببین تو نفهمی بی غیرتی بی ریشه ای محیط زیست مثل خانواده ات است مثل خاک میهنت تازه گزارشی نشده بود که اون خرس بخواد به مردم حمله کنه خاک بر سر بیشعورت کنند
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    1 0
    بیخود کردن رفتن تو محیط زندگی خرس .
  • Ostad313 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    1 0
    اینکه انسان عقده ای شده باشد و بخواهد عقده اش را روی یک حیوان زبن بسته خالی کند هیچ ارتباطی به دفاع از خود ندارد؛ کدام مدافعی در مقام دفاع، این همه گلوله ساچمه ای به مغز و سر یک حیوان می زند؟! زیر پاگذاشتن عزت و کرامت انسانی، آخرش منتهی به این می شود که یا یک حیوان زبان بسته، این رفتار خضونت آمیز از انسان سر می زند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس