کد خبر 307215
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹

وزیر آموزش و پرورش آخرین وضعیت بیمه طلایی فرهنگیان را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا هزینه دندانپزشکی از بیمه طلایی حذف شده و قرار است که در آینده هم دیگر موضوع دندانپزشکی و هزینه عینک در بیمه طلایی نباشد؟»، اظهارداشت: مذاکراتی را در این خصوص در اسفندماه با بیمه ایران انجام دادیم.

وی افزود: در این مذاکرات و با توجه به تعدیل‌هایی که در نرخ‌ها و تعرفه‌های پزشکی صورت می‌گیرد، رقم‌های خیلی بالایی را بیمه ایران اشاره می‌کرد که ما با تلاش‌های زیادی سعی کردیم که با 26 هزار تومان برای هر نفر به تفاهم برسیم.

فانی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا وضعیت بیمه بهتر شود، خاطرنشان کرد: من در همین فاصله فروردین‌ماه با هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ربیعی، وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی صحبت داشتم و دنبال آن هستیم تا منابعی را از این دو وزارتخانه به کار بگیریم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «در حال حاضر 26 هزار تومان بابت بیمه طلایی از فرهنگیان کسر می‌شود در حالی که قرار بود نصف این مبلغ از فرهنگیان دریافت شود؛ برای این موضوع چه تدبیری اندیشیده شده است؟»، تصریح کرد: این نصف یا هر چه که بود، قانون نبود و یک روال بوده است؛ ما تلاشمان بر این است و به شرط آنکه منابع لازم را بتوانیم تأمین کنیم.

وی ادامه داد: یکی از منابعی که می‌توانیم از آن تأمین کنیم، بودجه‌ای است که در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و چون هنوز این موضوع قطعی نشده اجازه بدهید نظری ندهم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس