دستگیری‌الیور مخوف‌درسطل‌آشغال، قتل به دلیل اعتراض به فحاشی، دستگیری 3جیب‎بر در متروی مصلی، مرگ یک جوان به دنبال عبور از آزادراه، انبار کردن 30 شیر درقفسی تنگ و ... از مهمترین عناوین اخبار امروز می‌باشند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین عناوین حوادث امروز به شرح زیر می‌باشد:

 
برخورد ۱۰ خودرو در تونل بجنورد

برخورد ۱۰ خودرو در داخل تونل موجب به وجود آمدن ترافیک سنگین در ورودی تونل شده بود، که آتش نشانان با سختی وارد محل حادثه شدند.
 
برخورد 10 خودرو در تونل بجنورد

قبل از رسیدن اکیپ‌های آتش نشانی مصدومین به مراکز درمانی انتقال داده شدند، اما آتش نشانان برای اطمینان بیشتر با در نظر گرفتن نکات ایمنی به جستجوی محبوسین احتمالی پرداختند که هیچ یک از سرنشینان در داخل خودرو حبس نشده بودند.

 
بازداشت مارگیرهای اسپانیایی در ایران

حوادثماموران یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل پس از سه شبانه روز تلاش بی وقفه، دو تبعه متخلف اسپانیایی را که اقدام به زنده گیری خزندگان در زیستگاه های طبیعی استان منطقه حفاظت شده ˈبیناˈ کرده بودند، دستگیر کردند.
 
وی افزود: در جریان این عملیات که در نیمه های شب صورت گرفت یک قطعه سوسمار با نام علمی «آگاما سر وزغی تورانی» همراه ادوات زنده گیری خزندگان کشف و ضبط شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 
نزاع پسران برای ازدواج با دختر مورد علاقه

حوادثدر ساعت ۲۲:۳۰ یازدهم اردیبهشت ماه امسال، ‌ مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ خبری گزارش مردمی مبنی بر تخریب ۸ دستگاه خودرو در منطقه نارمک را دریافت کرد.

درتحقیقات محلی مشخص شد که چند روز پیش فی ما بین دو جوان ۱۸ ساله به نام های آرش و سیاوش در گیری بر سر ازدواج با دختری به نام "لیدا"رخ داده و آرش به همراه دو نفر دیگر اقدام به تخریب خودروهای فوق کرده است.

در این راستا بررسی به عمل امد ماموران موفق شدند سیاوش را در یکی از قهوه خانه‌های محله نارمک دستگیر و آرش را نیز در منزل خود واقع در محله نظام آباد دستگیر کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 
اعترافات مردی که همسر و فرزند را کشت

حوادثمتهم این پرونده جنایی که مقابل قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) قرار گرفته بود درباره جزئیات جنایت فجیع خود گفت: از یک سال قبل با همسرم مشکل داشتم. من بنا هستم و روزی ۸۰ هزار تومان درآمد دارم اما همسرم به مواد مخدر اعتیاد داشت و پسر ۲.۵ ساله ام را نیز به مواد مخدر آلوده کرده بود.

ظهر روز حادثه وقتی به منزل آمدم دیدم همسرم در خانه نیست. به منزل همسایگان رفتم و همسرم را به خانه بازگرداندم این بود که دوباره مشاجره ما آغاز شد به او گفتم بچه را به من بده تا او را به بهزیستی ببرم تا پسرم در این خانواده با مواد مخدر بزرگ نشود.

متهم این پرونده که مدعی است به صورت تفننی گاهی مواد مخدر صنعتی و سنتی مصرف می کند، ادامه داد: در این هنگام به سمت همسرم رفتم تا پسرم را از او بگیرم ولی او بچه را در آغوش خود فشرد که من او را نگیرم که ناگهان با «کاردکی» که دستم بود خواستم ضربه ای به او بزنم که همسرم فرزندم را سپر کرد و دیدم گلوی فرزندم را بریده ام.

پس از آن همسرم را روی زمین انداختم و با شکستن شیشه نوشابه گلوی او را هم بریدم و ضربات دیگری هم بر نقاط مختلف بدنش وارد کردم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 
۴ بار اعدام برای عنکبوت سیاه

حوادثمتهم صبح زود با پرسه زدن در محله یوسف آباد و کارگر شمالی طعمه های خود را شناسایی کرده و به این بهانه که سرویس مدرسه خراب شده و وی به عنوان راننده سرویس به دنبال دانش آموزان آمده قربانیان را سوار خودرو می کرد.

بر اساس کیفرخواست ابوالفضل متهم به ربودن ۹ دختر بچه و سرقت از آنها است. همچنین وی با اتهام آزار و اذیت چهار تن از قربانیان رو به رو است.

قضات دادگاه پس از محاکمه متهم او را به اتهام تجاوز به عنف به چهار بار اعدام، به اتهام آدم ربایی به ۱۵ سال زندان و شلاق و به اتهام سرقت به ۵ سال زندان و شلاق محکوم کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 
دستگیری‌الیور مخوف‌درسطل‌آشغال

حوادثدر اجرای دستور بازپرس شعبه ۶ بازپرسی دادسرای شهید مقدس مبنی بر دستگیری کلیه عوامل دخیل در درگیری ۲۲ فروردین ماه در منطقه خانی آباد که در آن عده ای از اوباش سابقه دار اقدام به درگیری دسته جمعی و تخریب چندین خودرو نموده اند، پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اقدامات گسترده خود را آغاز کرد.
 
در قدم نخست کارآگاهان با فعال سازی منابع اطلاعاتی در محل فوق احدی از این افراد به هویت "رضوان" ملقب به "الیور" ساکن نعمت آباد شناسایی شد.
 
لذا اکیپی از عوامل پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ جهت دستگیری متهم اعزام و پس از شناسایی دقیق محل و حصول اطمینان از حضور متهم در ساعت ۶ صبح روز گذشته طی یک عملیات ضربتی وارد منزل وی شده ولی متهم را نیافتند و در بررسی دقیق تر سر و صدایی از داخل یک سطل آشغالی بسیار بزرگ در کنار آشپزخانه شنیدند که در مشاهده آن اوباش ترسناک را لابه لای زباله یافتند و تحت الحفظ به پایگاه پلیس امنیت انتقال دادند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 
قتل به دلیل اعتراض به فحاشی

ساعت ۹ شب چهارم اردیبهشت امسال، از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری منجر به ضرب و جرح در خیابان دامپزشکی به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی اعلام شد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که طی یک نزاع و درگیری، دو نفر از جوانان منطقه دامپزشکی، خیابان طوس به نام های امین و پیمان ۲۰ ساله، به علت اصابت ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند.
 
قتل به دلیل اعتراض به فحاشی

همزمان با دستگیری محمود، از بیمارستان محل مداوای امین و پیمان به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی اعلام شد که پیمان به علت شدت ضربات ناشی از اصابت جسم تیز به ناحیه سینه و گردن فوت کرده است.

با آغاز تحقیقات از محمود، وی در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده و حسن را به عنوان عامل جنایت معرفی کرد اما با توجه به تحقیقات میدانی صورت گرفته از محل جنایت و اظهارات به دست آمده از شاهدین صحنه درگیری، محمود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 
دستگیری ۳ جیب‌بر در متروی مصلی

حوادثسرهنگ حسین اسماعیل زاده رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد ضمن اشاره به دستگیری ۳ سارق جیب بر در ایستگاه متروی مصلی به تشریح جزئیات پرونده این متهمان پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: با توجه به بازگشایی نمایشگاه کتاب تعدادی از شهروندان تهرانی به مأموران یگان انتظامی ایستگاه متروی مصلی مراجعه کرده و اعلام کردند که سارق یا سارقانی با استفاده از ازدحام و شلوغی داخل واگن‌ها و ایستگاه مترو، از آنها سرقت کرده‌اند.

سرهنگ اسماعیل زاده تصریح کرد: این متهمان که  سعید، احمد و رحیم نام داشتند در بازجویی‌های انجام شده در کلانتری به جرم خود اعتراف کردند و در بازرسی از وسایل همراه آنها تعدادی تلفن همراه، کیف پول و وجوه نقد کشف و ضبط شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 
مرگ یک جوان به دنبال عبور از آزادراه

حوادثسرهنگ رضا رضایی، رئیس پلیس راه اصفهان گفت: شب گذشته (یکشنبه) حوالی ساعت ۲۳، عابری پیاده‌ای ۳۰ ساله که قصد عبور از آزاد راه امیر کبیر اصفهان را داشت با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد و دچار حادثه شد.

رئیس پلیس راه اصفهان با اشاره به شدت حادثه افزود: متأسفانه بر اثر این برخورد عابر پیاده در دم فوت کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 
زنی که سه بار کشته شد

حوادثدر پانزدهم اسفند سال گذشته کشف جسد سوخته زنی حدود ۴۰ ساله در شهرستان شفت به پلیس آگاهی استان گزارش شد، کارآگاهان آگاهی با توجه به حساسیت موضوع در محل حاضر شده و در بررسی‌های خود هویت این زن را که بنا به اظهار پزشکی قانونی با یک رشته سیم خفه و بعد مورد اصابت چندین ضربه چاقو قرار گرفته بود، لیلا ۴۵ ساله اعلام کردند.

فلاح کریمی هویت فرد دستگیر شده را عباس ۳۱ ساله اعلام و بیان کرد: متهم در اعترافات خود عنوان کرد که چون از قبل من و دوستم با این زن آشنایی داشتیم به انگیزه سرقت طلاهای وی که بالغ بر ۵۰ میلیون ریال می‌شد، او را سوار خودرو کرد و بعد از خفه‌کردن و زدن چند ضربه چاقو به وی، او را با گازوئیل به آتش کشیده و از ترس قبل از سرقت، صحنه جرم را ترک کردیم.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

 
انبار کردن ۳۰ شیر درقفسی تنگ

پنهان کردن حیوان آزاری سیرک ها با ابزارهای رسانه ای امروزه،   تقریبا محال است و حیوان آزاری هایی که تا کنون در خفا و زیر چادرهای رنگین سیرک انجام می شد، روز به روز بیشتر به رسانه ها راه می باید. در آخرین نمونه، پرده از شرایط وحشتناک نگهداری شیرهای آفریقایی در سیرکی در جزیره قشم برداشته شده و تصاویر نحوه انبار کردن نزدیک به ۳۰ شیر در قفسی تنگ به طور مستند منشر می شود.
 
انبار کردن 30 شیر درقفسی تنگ

مدیر دیده بان حقوق حیوانان در این باره می گوید: به نظر می رسد زمان آن فرا رسیده در کشور اسلامی ایران   مراجع تقلید در حصوص حیوان آزاری در سیرک ها فتوا صادر کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید
 
مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس