کد خبر 307035
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

پسر جوان زمانی که به فحاشی دو مرد شرور اعتراض کرد، نمی دانست قربانی جنایتی خاموش خواهد شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ساعت 9 شب چهارم اردیبهشت امسال، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به ضرب و جرح در خیابان دامپزشکی به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی اعلام شد .

در تحقیقات اولیه مشخص شد که طی یک نزاع و درگیری ، دو نفر از جوانان منطقه دامپزشکی ، خیابان طوس به نام های امین و پیمان 20 ساله ، به علت اصابت ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع شرارت ، دستگیری دو تن از افراد سابقه دار خیابان دامپزشکی به نام های حسن 36 ساله و محمود 20 ساله که در نزاع شرکت داشته و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح امین و پیمان کرده بودند در دستور کار مأمورین پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و 11 اردیبهشت محمود دستگیر شد .

همزمان با دستگیری محمود ، از بیمارستان محل مداوای امین و پیمان به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی اعلام شد که پیمان به علت شدت ضربات ناشی از اصابت جسم تیز به ناحیه سینه و گردن فوت کرده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده به همراه متهم "محمود . الف" برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز تحقیقات از محمود ، وی در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده و حسن را به عنوان عامل جنایت معرفی کرد اما با توجه به تحقیقات میدانی صورت گرفته از محل جنایت و اظهارات به دست آمده از شاهدین صحنه درگیری ، محمود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .

محمود در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : یکی از دوستانم به نام حسن به در منزل ما آمده بود . در حال صحبت بودیم که ناگهان درگیری لفظی پیدا کردیم . در همین زمان ، دو نفر از بچه محل ها به نام امین و پیمان به بهانه ناسزا گفتن با صدای بلند ، به ما نزدیک شده و به موضوع اعتراض کردند . با اعتراض آنها ، من و حسن که تا آن موقوع با یکدیگر درگیر بودیم به دعوای خود پایان داده و این بار با امین و پیمان درگیر شدیم . محمود با امین و من نیز با پیمان (مقتول) درگیر شدم . با شدت پیدا کردن درگیری ، محمود با چاقویی که از داخل ماشین خود آورده بود چند ضربه به امین زد و من نیز پس از مراجعه به داخل خانه و برداشتن چاقو ، چند ضربه به پیمان زدم .

قتل به دلیل اعتراض به فحاشی

با توجه به اعترافات محمود ، دستگیری "حسن" در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و او نیز در نزدیکی محل سکونتش در خیابان دامپزشکی ، شناسایی و دستگیر شد .

حسن پس از انتقال به اداره دهم و تأیید اظهارات محمود ، در خصوص انگیزه درگیری خود با قاتل به کارآگاهان گفت : چند روزی پیش محمود گوشی تلفن همراه مرا گرفت اما پس از آن و به بهانه های مختلف پس نمی داد . روز درگیری برای گرفتن گوشی تلفن همراه به در خانه محمود رفته و از وی درخواست کردم تا گوشی تلفن همراهم را بازپس بدهد اما زمانی که او گوشی تلفن همراهم را بازپس نداد ، با او درگیری  لفظی پیدا کردم که در همین زمان ، دو نفر از جوانان محل به ما نزدیک شده و به ایجاد سر و صدا در محل و دادن ناسزا با صدای بلند از سوی من و محمود اعتراض کردند و همین موضوع انگیزه درگیری ما با آنها شد .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح هر دو متهم به مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    غرور، تخیل!؟ نص قرآن: مختال الفخور! در تخیلی توأم با غرور و فخر، زندگی میکنند یا میکنیم؟ حواسمون باشد... پناه بر خدا از سوء عاقبت... پناه بر خدا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس