کد خبر 306983
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

مرد ۳۰ ساله اي که در يک جنايت فجيع گردن همسر و فرزندش را بريد صبح روز گذشته در اعترافاتي هولناک به تشريح ماجراي قتل پرداخت و انگيزه خود از اين اقدام را اعتياد همسرش عنوان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، متهم اين پرونده جنايي که مقابل قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) قرار گرفته بود درباره جزئيات جنايت فجيع خود گفت: از يک سال قبل با همسرم مشکل داشتم. من بنا هستم و روزي ۸۰ هزار تومان درآمد دارم اما همسرم به مواد مخدر اعتياد داشت و پسر 2.5 ساله ام را نيز به مواد مخدر آلوده کرده بود.

خيلي سختي کشيدم تا او را ترک دادم اما همسرم که ۲۳ سال داشت به فروش مواد مخدر روي آورد طوري که تا نيمه هاي شب معتادان براي خريد مواد زنگ خانه ام را به صدا درمي آوردند. مدتي بود که در کوچه و خيابان مورد تمسخر مردم قرار گرفته بودم و به خاطر کارهاي همسرم تحقير مي شدم.

تا اين که ديدم اين زندگي فايده اي ندارد ابتدا قرار شد برادران همسرم او را ترک بدهند و فرزندم را نيز به بهزيستي بسپارم اما آن ها هم اين کار را نکردند گفتم بچه را به خانواده اي که فرزند ندارند بدهيد ولي باز هم آن ها بي توجهي کردند. ظهر روز حادثه وقتي به منزل آمدم ديدم همسرم در خانه نيست. به منزل همسايگان رفتم و همسرم را به خانه بازگرداندم اين بود که دوباره مشاجره ما آغاز شد به او گفتم بچه را به من بده تا او را به بهزيستي ببرم تا پسرم در اين خانواده با مواد مخدر بزرگ نشود.

متهم اين پرونده که مدعي است به صورت تفنني گاهي مواد مخدر صنعتي و سنتي مصرف مي کند، ادامه داد: در اين هنگام به سمت همسرم رفتم تا پسرم را از او بگيرم ولي او بچه را در آغوش خود فشرد که من او را نگيرم که ناگهان با «کاردکي» که دستم بود خواستم ضربه اي به او بزنم که همسرم فرزندم را سپر کرد و ديدم گلوي فرزندم را بريده ام.

پس از آن همسرم را روي زمين انداختم و با شکستن شيشه نوشابه گلوي او را هم بريدم و ضربات ديگري هم بر نقاط مختلف بدنش وارد کردم. پس از آن هم با لباس هاي خون آلود از منزل بيرون  آمدم و به کلانتري شهرک شهيدرجايي رفتم و خودم را تسليم قانون کردم.

وي در پاسخ به اين سوال قاضي که آيا قبل از ارتکاب جنايت مواد مخدر نيز مصرف کرده بودي؟ گفت: از ۲۴ ساعت قبل هيچ گونه مواد مخدري مصرف نکردم و خوردن مشروب را هم حرام مي دانم.

اين گزارش حاکي است: فرمانده انتظامي مشهد نيز درباره چگونگي وقوع اين جنايت گفت: متهم که تبعه خارجي است از چند سال قبل با مقتول آشنا شده بود اما به خاطر مخالفت خانواده زن جوان با ازدواج آن ها، او دختر جوان را تشويق به فرار از منزل کرده و بدين ترتيب شرايط ازدواج آن ها فراهم شده بود.

سرهنگ حجت نيکمرام اضافه کرد: در پي بروز اختلافات خاصي در زندگي زوج جوان، وي فرزند 2.5 ساله و همسر ۲۳ ساله اش را به طرز فجيعي به قتل رسانده و خود را نيز تسليم ماموران انتظامي کرده است.

رئيس پليس مشهد تصريح کرد: پوشش خبري ارتکاب اين گونه جرايم نياز به اطلاع رساني علمي و کارشناسي شده اي دارد تا با تحليل و پرهيز از شتاب در انعکاس خبر بتوانيم مهارت هاي اساسي در ازدواج و انتخاب همسر، همچنين مهارت حل مسئله در مواجهه با مشکلات مختلف را به مخاطبان حوادث که با کنجکاوي و هيجان خاصي اين گونه مطالب را دنبال مي کنند ارائه دهيم.

سابقه خبر

شب يک شنبه گذشته قتل اعضاي يک خانواده در خيابان بسکابادي مشهد به قاضي ويژه قتل عمد اعلام شد که بلافاصله قاضي موحدي راد، تحقيقات خود را درباره اين جنايت هولناک آغاز کرد.

بررسي ها نشان مي داد اين جوان با شي ء نوک تيز و برنده گردن همسر و فرزندش را بريده و سپس خود را به کلانتري شهرک شهيد رجايي مشهد معرفي کرده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس