کد خبر 306733
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

شمار تلفات حادثه ریزش پل در استان «گوانگ‌دونگ» واقع در جنوب چین به 11 تن افزایش یافت.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، روز گذشته (شنبه) یک پل سنگی در روستای «لیانگ‌کنگ‌کو» شهر «گوآنژو» فرو ریخت که بیش از 300 نیروی امدادی موفق شدند 27 نفر را از زیر آوار نجات دهند. در این حادثه ابتدا پنج تن کشته و چند تن دیگر دچار جراحت جدی شدند که شش نفر از مصدومان نیز پس از اعزام به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان باختند و بدین ترتیب شمار کشته شدگان این حادثه بامداد امروز (یکشنبه) به 11 تن افزایش یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا،‌عملیات امداد و نجات اواخر شب گذشته پایان یافت و پس از تحقیقات کافی مشخص شد که هیچ فرد دیگری زیر آوار باقی نمانده است. این پل بدون مجوز ساخت و توسط خود مسئولان روستا احداث شده بود. دولت محلی بارها قصد داشت عملیات احداث این پل را به تعویق اندازد اما مراحل ساخت آن به صورت مخفیانه ادامه یافت. به دنبال فرو ریختن این پل، پیمانکار پروژه نیز بازداشت شد.

ریزش پل در چین 11 کشته داد


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس