برای یک برنامه کامل لاغری در کنار رزیم غذایی به فعالت های بدنی نیز نیاز است. نرم افزارهای طراحی شده برای گوشی های هوشمند عموما تک بعدی بوده لذا به معرفی بسته ای شامل سه نرم افزار که مکمل یکدیگر هستند پرداخته ایم.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، بسیاری از افراد هستند که دارای اضافه وزن و چربی بسیار زیادی هستند. داشتن یک برنامه غذایی مناسب برای از بین بردن این چربی‌ها ضروری است. برنامه نویسان در راستای کمک به تناسب اندام برنامه های گوناگی طراحی کرده اند. در ادامه سه نرم افزار لاغری که مکمل یکدیگر بوده و هر کدام به بخشی از برنامه لاغری شما می پردازند، معرفی شده است.

AndLife

نرم افزار  AndLife یک دکتر متخصص در تلفن همراه شماست که با دادن یک رژیم غذایی متناسب با خصوصیات شما در کم کردن وزن کمکتان می کند. شما در ابتدا باید اطلاعات فردی خود مانند قد، وزن، سن و جنسیت را به نرم افزار داده تا حداقل و حد اکثر وزن متناسب با شما مشخص شود. 

بسته مربی تناسب اندام+دانلود (در حال ویرایش) بسته مربی تناسب اندام+دانلود (در حال ویرایش)



در بخش محاسبه  AndLife میزان کالری لازم برای فعالیت های روزانه به شما داده خواهد شد. این نرم افزار همچنین لیستی از کالری مواد غذایی با تقسیم بندی میزان آن به شما رائه می دهد.

بسته مربی تناسب اندام+دانلود (در حال ویرایش) بسته مربی تناسب اندام+دانلود (در حال ویرایش)


در یک جمع بندی کلی می‌توان گفت دکتر اَند لایف یک متخصصی است که با دانلود و استفاده از آن به قسمت اعظمی از خواسته‌های خود برای لاغری دست پیدا خواهید کرد.


Sport Tracker

این برنامه، برنامه برتر فعالیت‌های ورزشی نوکیا و در میان ۵ برنامه برتر سلامتی و تناسب اندام آیفون در ۲۵ کشور جهان بوده است.

بسته مربی تناسب اندام+دانلود (آماده انتشار) تناسب اندام

در ابتدا نوع فعالیت مورد نظر (پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، کوهنوردی و...)خود را انتخاب کنید و با زدن کلمه استارت شروع به ورزش کنید. در تنظیمات برنامه میتوانید حد اقل سرعت را تعیین کنید تا در صورتی که برای استراحت و یا به هر دلیلی متوقف شدید تایمر برنامه متوقف شود.

در پایان فعالیت ورزشی نیز این نرم افزار اطلاعاتی به شما می دهد از  قبیل : حداکثر سرعت، حداقل سرعت، مسافت طی شده، زمان طی شده در کیلومتر اول و دوم و...، حجم کالری مصرف شده و...

بسته مربی تناسب اندام+دانلود (آماده انتشار)

در ضمن شما میتوانید با اشتراک گذاری فعالیت های به صورت آن لاین با مربی و یا دوستانتان در ارتباط باشید و آنها را از فعالیت های ورزشی خود مطلع کنید.

تناسب اندام

دانلود

فقط 6 هفته تحمل کنید

Just 6 Weeks یک برنامه بسیار کاربردی برای آندروید است که با عمل به دستور العمل های آن میتوانید طی ۶ هفته به استایل بدنی ایده آل خود برسید.این برنامه که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است یک برنامه ریزی روزانه برای شما انجام داده که شما باید هر روز مقدار خاصی از چند ورزش (مانند شنا،بارفیکس و…) را انجام دهید و اطلاعات را به برنامه بدهید.

بسته مربی تناسب اندام+دانلود (آماده انتشار)

تمرینات، آمار کار و یادآورهای شما فقط دو کلیک از شما فاصله دارند و هیچ چیزی نمیتواند مانع تمرینات شما شود. این نرم افزار در برنامه  6 هفته ای خود برای شما 100 حرکت کشش وزنه، 200 دراز و نشست، 150 حرکت کششی، 200 نرمش و 20 حرکت وزنه برداری را تعبیه کرده است.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

  1. قابلیت انتخاب سطح بر اساس نتیجه ی تست تناسب اندام
  2. 5 نوع حرکت مجزا که میتوانند با هم ترکیب شوند
  3. زمانبندی اتوماتیک برای استراحت
  4. قابلیت تنظیم زمان استراحت
  5. جدول تمرینات همراه با یادآور
  6. تست تناسب اندام




مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    4 2
    عالی بود.ممنون
  • فروغ ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    1 3
    خوبه
  • فروغ ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    1 1
    خوبه
  • یگانه ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    1 1
    جالبه
  • یگانه ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    1 2
    جالبه
  • پارسا IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    0 0
    بدرد نمی خوره
  • خسرو IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
    1 0
    عالی بود
  • US ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
    0 0
    امیدوار جواب بده
  • سهیلا US ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام امیدوار جواب بده آیم برنامه
  • امیرمحمد IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    اسم برنامه چیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس