چنی در این سخنان بار دیگر به تمسخر سیاست خارجی اوباما پرداخته، از انزوای حزب متبوعش انتقاد کرده، به منتقدان جاسوسی‌های سازمان امنیت ملی آمریکا حمله کرده و از ایده حمله اسرائیل به ایران سخن گفته است.

گروه جنگ نرم مشرق- یک فایل صوتی منتشرشده نشان می‌دهد دیک چنی معاون اول رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی غیرعلنی به نقل از یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی بر لزوم بمباران تاسیسات هسته‌ای ایران تاکید کرده است.

سخنان چنی مربوط به جلسه‌ای در هتلی در لاس وگاس با حضور شلدون آدلسون از صهیونیست‌های تریلیاردر حامی حزب جمهوری‌خواه و چند تن از فعالان این حزب است که دو هفته پیش برگزار شده است.

این جلسه مربوط به اجلاس بهاره شورای یهودیان جمهوری‌خواه Republican Jewish Coalition است که در هتل ونتین Venetian برگزار شده است.

آدلسون مالک این هتل و چند کازینوی معروف جهان در لاس وگاس، هنگ‌کنگ، ماکائو و چین است. در رده‌بندی سالانه مجله فوربس، آدلسون هشتمین ثروتمند جهان در سال 2014 معرفی شده است. ثروت او حدود 40 میلیارد دلار اعلام شده است.

تاسیسات هسته‌ای ایران باید بمباران شود + صوت


تاسیسات هسته‌ای ایران باید بمباران شود + تصاویر // در حال ویرایش

آدلسون و نتانیاهو

این سرمایه‌دار صهیونیست در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا میلیون‌ها دلار در حمایت از نامزدهای جمهوری‌خواه همچون جرج بوش، خرج کرده است.

تاسیسات هسته‌ای ایران باید بمباران شود + تصاویر // در حال ویرایش

دلارهای آدلسون، صحنه‌گردان کاخ سفید

آدلسون در سرزمین‌های اشغالی نیز حضور فعالی دارد و صاحب یک نشریه معروف اسرائیلی است.

وی از سرسخت‌ترین مخالفان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و بارها از دولت آمریکا خواسته است اقدام به بمباران تاسیاست هسته‌ای ایران کند.

در اجلاس مذکور، نامزدهای احتمالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 حضور داشتند، یعنی افرادی چون جب بوش (برادر جورج بوش)، کریس کریستی، اسکات واکر و جان کیش. هدف آنها جلب حمایت این سرمایه‌دار صهیونیست (آدلسون) برای حمایت از آنها در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا بوده است.

در حالی که بسیاری از سخنرانی‌های این اجلاس، علنی بود، اما سخنرانی دیک چنی به طور غیرعلنی و در غیاب خبرنگاران ارائه شد.

با این حال، سایت Mother Jones به فایل ضبط شده سخنان چنی دست پیدا کرده است. چنی در این سخنان بار دیگر به تمسخر سیاست خارجی اوباما پرداخته، از انزوای حزب متبوعش انتقاد کرده، به منتقدان جاسوسی‌های سازمان امنیت ملی آمریکا حمله کرده و از ایده حمله اسرائیل علیه ایران سخن گفته است.

چنی مذاکرات هسته‌ای با ایران را رد کرده و بر لزوم حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران تاکید کرده که این سخن وی با استقبال و تشویق حاضران مواجه می‌شود.

طبق فایل صوتی منتشر شده، چنی به ذکر خاطره‌ای از ضیافت شام خود با یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به نام آموش یادلین Amos Yadlin می‌پردازد. یادلین در بمباران رآکتور هسته‌ای عراق در اوزیراک در سال 1981 و بمباران رآکتور هسته‌ای سوریه در دیرالزور در سال 2007 مسئولیت عملیاتی مستقیم داشته است.

به گفته چنی، یادلین در ضیافت شام درباره برنامه هسته‌ای ایران به او گفته است: «دو تا رفت، یکی دیگه هم باید برود» که منظور این نظامی صهیونیستی، لزوم بمباران تاسیسات هسته‌ای ایران همچون بمباران تاسیسات هسته‌ای عراق و سوریه بوده است.

در ادامه سخنرانی، چنی چند بار علیه اوباما موضع گرفته و او را یک بازنده در داخل و خارج آمریکا معرفی می‌کند.

چنی می‌گوید: «متاسفانه موقعیت آمریکا در خاورمیانه بدتر از هر زمان دیگر است. اکنون اسرائیل، مصر، امارات، عربستان و اردن رابطه نزدیک‌تری با یکدیگر دارند تا با آمریکا. هیچ یک از دوستان سابق ما دیگر احساس اعتماد به آمریکا ندارند چون مطمئن نیستند ما به تعهداتمان پایبند بمانیم. از سوی دیگر هیچ یک از دشمنان ما دیگر ترسی از ما ندارند.»

چنی بخش زیادی از سخنان خود را به دفاع از اقدامات جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا NSA از کاربران اینترنت پرداخته و گفته است: «اگر چند سال زودتر از فعالیت‌های این سازمان استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم مانع بروز واقعه 11 سپتامبر شویم.»

 

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • میترا1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    طوری نیست ! روح توافق چیز میشه ! چی بهش میگید شما ؟ اهان ناراحت میشه ! ! اینا را واسه مصرف داخلی خودشون گفتن ! و در انتها یک لبخند بزررررررررررگ !! فکر مبکنین این جواب کی میتونه باشه !
  • مرتضی ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    1 0
    خفه گوساله
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    آره ارواح شیکمت حتما این کار رو بکنید
  • تقی ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    مشرق بلند بهش بگو بلانسبت همه .... خورده
  • شهیدزنده ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    این ... صهیونیست میبایست بداند ایران ابر قدرت منطقه خاورمیانه است و هیچ قدرتی توان رویارویی با ایرانیان را ندارد. اگر باور ندارند امتحانش ساده میباشد اگر اثری از تل اویو و حیفا و واشنگتن ماند ما اسممان را میگذاریم جورج بوش پدر و پسر و ........ بشنو سخنی که دلپذیر است فریاد خمینی کبیر است اسلام شکست ناپذیر است. البته اسلامی که حضرت ولی امر و نایب برحق حضرت صاحب عجج امام خامنه ای حفظه الله وارث آن است نه شیاطین تکفیری نوکر صهیونیسم. به عظمت قرآن کریم سوگند ما آماده شهادت در را اسلام و ایرانیم. این حرامزادگانی که ما را تهدید میکنید مگر ندیدید پیکار جنگ سالاران پیر جماران را .اما اینبار با دست پر به جنگ با اهریمن صهیونیسم میرویم. موشکهای ما تا قلب خونخوران خیلی دور توان نابودی دارد.اگر باور نمیکنید جرأت سنگ پرانی به مرزهای خاک ایران را بخود راه دهید. حیدر مدد
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    هم زرشک وهم زپلشک
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    كسي كه تازگي ها ريش ميزاره.
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    بذار امام زمان ما بياد; اساسي حالتون رو ميگيريم.
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    من از آمریکا خواهش می کنم این که هر چه زودتر به ایران حمله کند. این حمله برای ما دو فایده داد: اگر پیروز شویم ولو با خسارات فراوان، نسلهای آینده با عزتی بی نظیر خواهند زیست. اگر هم شکست بخوریم باز هم به شکلی آبرومندانه توسط یک دشمن خارجی نابود شده ایم. خیلی بهتر از وضعیت حاضر است که خو.دمان به دست خودمان داریم خودکشی می کنیم و از درون می پوسیم و نابود می شویم. نابود شدن توسط یک دشمن قدرتمند کاملا شرافتمندانه است. سربداران هم آستانه نابودی بودند اما شانس آوردند که قبل از اضمحلال داخلی توسط تیمور و شرافتمندانه از بین رفتند. اما اگر توسط امرای ناتوان محلی اطراف خود از بین می روند واقعا بی آبرو می شدند. اما هخامنشیان و ساسانیان با آبرو ریزی و توسط کشورها و لشکرهای کوجکی مانند یونیان و اعراب ذلیلانه از بین رفتند.
  • سعید ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    1 0
    اگر غلطی از آنها سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم
  • یه بنده خدا ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    1 0
    ۳۴ سال است که همین حرفها را می شنویم.خودشان هم خوب میدانند که ایران ، عراق یا سوریه نیست. . . قطعا اتاق های فکر و تحلیل گران و استرتژيست های آمریکایی باهوشتر از این حرفها هستند که جنگی به راه بیاندازند و دودمان خودشان و همپیمان کوچکشان (اسرائیل) را بر باد بردهند!! جنگی که انتهای آن برایشان مشخص نخواهد بود ;)
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    از قدیم گفتن پا رو نباید رو دم شیر گذاشت ولی اینا میخوان پارو تو خرخره شیر بکنن اینجوری خودشون باعث میشن نسلشون منقرض شه!
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    1 0
    قبر بابات بمباران بشه آتش بگیره انشاالله
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    آره ارواح خیک عمه ات . آمریکا رو سر خودت و جلبک های چسبیدت خراب می کنیم .
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    خيلي داغوني.اولا اين حرفها زمان دكتر شما احمدي باي باي گفته شده.دوما اين آقا هيچ مسئوليتي در دولت امريكا نداره مثل اين ميمونه كه احمدي باي باي اظهار نظر كنه. ببين به چه بهونه هايي روي آورديد. منم اگه اشتباهي از دولت نبينم شايد به اين چرنديات روي بيارم. در جايي همين آقا گفته نبايد مذاكره كنيم دقيقا حرف شما افراطيهاي كاسب رو زده.
  • بی سواد ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    این حتی یه بچه هم میدونه اونا چشم دیدن حتی یه پیچ و مهره هسته ای ما رو ندارن و نمی خوان که داشته باشن اما روح توافق نامه ژنو یه چیز دیگس!!!!!!!!!!!نمی دونید معجزه میکنه .... !!!!
  • سید ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    امام خمینی (ره )من مطمئن هستم ه اسلام ابر قدرت ها را به خاک مذلت ونابودی میکشاند
  • ممد سوروس ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    ناشناس : ۱۹:۳۱ - کاسه لیس جان ! این نشان از آن دارد که ذات مسئولین سابق و فعلی خشن و وو حشی است .
  • جی جی ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    در مورد 11 سپتامبر که زر میزنه اما یه سوال واسه من پیش اومده دوستان اگر ما با موشک هایی که در اختیار داریم می تونیم اسرائیل رو نابود کنیم، چرا اونها می خوان تاسیسات هسته ای رو بزنند؟؟؟ یعنی جلوی موشک های ما می تونند مقاومت کنند!!!
  • ناشناس ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    گور پدر چنی ...خورده جراتشو نداره اسرائیل را میکوبیم طوری که وجب به وجب اسرائیل حداقل1موشک شهاب اصابت کندتا پودر شود
  • عباس ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    بابا ایران کشوری بود که تو هشت سال دفاع مقدس درجنگ با عراق باوجود حمایت های کشورهای غربی وهمکاریشون باعراق نتونستن حتی یه وجب از خاک ایران روبگیرن. ولی عزیزان اون مال گذشته بود. بایدبه عرضتون برسونم الان در عصرحاضر باوجود بیشرفت های بسیار زیادایران درعرصه های مختلف ازجمله دفاعی هیچ کشوری ازجمله آمریکای به قولا ابرقدرت هیچ غلطی نمیتونه بکنه.
  • گلپور ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    شما سوریه جنگیدی کافیه...
  • ناشناس ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    قرص هات رو سر وقت بخور
  • ناشناس ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    غلط کرده مردک بیشعور
  • مهدی ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    اگه جراتشو داشتی همون موقع که تو کاخ سفید سگ دویی میکردی برا صهیونیستا، حتما این کارو میکردی. از دور پارس کردن هنر نیست آقای دیک چنی
  • اسمال ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    میگن ت ا سه نشه بازی نشه . دو تا رفت .سومی تو گلوتون گیر میکنه و خفتون میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس