فرم سه صفحه‌ای ثبت نام دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برای نخستین بار منتشر شد.

به گزارش مشرق، ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی در سال 93 به طور همزمان از 20 فروردین ماه جاری در سراسر کشور و از طریق سایت رفاهی آغاز می‌شود.

در فرم خوداظهاری دریافت یارانه نقدی دولت آمده است: منظور از سطح درآمد خانوار، میانگین مجموع درآمد ماهانه همه اعضای خانوار در سال 92 شامل درآمد حاصل از شغل اصلی و شغل دوم، دریافت اجاره بها، سود سهام، سود سپرده بانکی، عایدی از مستغلات، حقوق ماهانه مستمری یا وظیفه بگیران و مواد مشابه قبل از پرداخت اقساط وام است، ضمن اینکه باید سطح درآمد خانوار با دارایی‌های آن خانوار همخوانی داشته باشد.

متقاضیان در ابتدا صفحه ای www.refahi.ir مشاهده می كنند كه شش بند توضیح دارد و مربوط به قوانین و مقرارت دریافت یارانه نقدی است.

در بند یك تأكید شده مطابق قانون فقط افراد نیازمند می توانند برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام كنند. مورد بعدی از متقاضی تعهد می خواهد تا صرفا مشخضات افرادی را كه هم اكنون  تحت تكفل دارد، درج كند.

در بند سه متقاضی متعهد می شود در صورت درخواست سازمان هدفمندی یارانه ها مدارك لازم را برای اثبات درستی اطلاعات اعلام شده در فرم ارائه كند، مورد بعد كه انتظار می رود مورد توجه متقاضی قرارگیرد، این است كه اگر مشخص شود اطلاعات نادرستی در فرم‌ها اظهار شده، به موجب قانون ضمن استرداد وجود دریافتی تا سه برابر یارانه نقدی دریافت شده متقاضی مشمول جریمه قرار می گیرد.

در بند پنجم متقاضی یارانه نقدی تأیید می كند اطلاعاتی كه در فرم‌های تقاضای یارانه نقدی درج می كند می تواند مبنای ارزیابی مالی و رتبه سنجی اقتصادی اش برای اعطای وام یا سایر تسهیلات از سوی بانك‌ها و موسسه های مالی قرار گیرد و دست آخر در بند ششم معنا و مفهوم سطح درآمد ماهانه توضیح داده شده است.

بر این اساس میانگین مجموع درآمد ماهانه همه اعضای خانوار در سال 92 شامل درآمد حاصل از شغل اصلی و شغل دوم، دریافت اجاره بها، سود سهام، سود سپرده بانكی، عایدی از مستغلات، حقوق ماهانه مستمری و مواد مشابه دقت شود قبل از پرداخت اقساط مورد نظر می باشد.

در انتهای صفحه اول متقاضی یارانه نقدی باید تمام شش بند دكر شده را تأیید كند كه این به منزله فهم دقیق ازمقررات دریافت یارانه نقدی تلقی می شود. صفحه دو شامل پرسش های متداول است، در ابتدا سرپرست خانوار متقاضی یارانه نقدی باید شماره ملی خود را در محل تعبیه شده در سمت چپ صفحه بدون خط تیره و فاصله وارد كند.

سپس آخرین شماره حسابی كه جهت دریافت یارانه اعلام كرده اید را در مستطیل مربوطه وارد كنید دقت شود شماره كارت بانكی را وارد نكنید در ادامه متقاضی یارانه نقدی باید تعداد اعضای خانواده خود را شامل خود و افراد تحت تكفل در سمت چپ و محل مربوطه درج كند؛ پس از تكمیل این سه بخش متقاضی باید كد امنیتی 5 رقمی را واردكند و اطلاعات درج شده را تأیید كند.

در صفحه سوم ابتدا متقاضی یارانه نقدی باید اسم خود و افراد تحت تكفلش را به همراه شماره ملی هر یك نوشته و وضعیت مالك بودن یا نبودن واحد مسكونی را برای هر یك جداگانه مشخص كند.

در ادامه متقاضی براساس تعریفی كه از سطح درآمد در بند شش صفحه اول مشخص شده كه البته یك بار دیگر هم در مستطیلی كه مشاهده می كنید برایش یادآوری می شود خود را در یكی از پنج گروه درآمدی قرار دهد گروه های درآمدی به این ترتیب است: كمتر از 600 هزار تومان، از 600 هزار تومان تا یك میلیون تومان، از یك تا 2 میلیون تومان، از 2 تا 2.5 میلیون تومان و بیشتر از 2.5 میلیون تومان در ماه.

مرحله آخر اطلاعات محل سكونت خانوار است. متقاضی مشخص می كند ساكن شهر، روستا و یا در زمره عشایر كشور است. آنگاه استان و شهرستان محل سكونت را انتخاب می كند درج كد پستی نیز در مرحله بعد قرار دارد و در نهایت بسیار مهم است كه متقاضی شماره تلفن همراه و ثابت خود را در محل تعبیه شده درج كند.

به تمام متقاضیان دریافت یارانه نقدی به جد توصیه می شود پس از خواندن مندرجات مستطیل انتهای صفحه سوم و آگاهی از جنبه حقوقی اطلاعاتی كه اعلام كرده اند نسبت به تأیید آن اقدام كنند چنانچه تمام مراحل و اطلاعات درج شده باشد به متقاضی دریافت یارانه نقدی كد شناسایی یاز طریق پیامك به شماره تلفن همراه اعلام شده ارسال می شود.

بنابر اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «صفر» است از صبح روز 20 فروردین ماه جاری، به طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www.refahi.ir و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری ها و فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «یک» است نیز باید در روز دوم ثبت نام یعنی 21 فروردین ماه جاری اقدام به نام نویسی در سایت رفاهی کنند.

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی «دو» در روز 22 فروردین، عدد «سه» در روز 23 فروردین، عدد «چهار» در روز 24 فروردین، عدد «پنج» در روز 25 فروردین، عدد «شش» در روز 26 فروردین، عدد «هفت» در روز 27 فروردین، عدد «هشت» در روز 28 فروردین و در نهایت عدد «9» در روز 29 فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

همچنین روزهای 30 و 31 فروردین ماه جاری به ثبت نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی تعلق دارد که در طی 10 روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده‌اند.

ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکانپذیر خواهد بود و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت ندارند نیز می توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی و فرمانداریها، بخشداریها و استانداریها و مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.

 







 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 87
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 16
  • عبدالله ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    این کار باعث شده پولدارها سرمایه هایشان را از بانک ها بیرون بکشند
  • ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    مشخص کنید منظور از میانگین مجموع درآمد ماهانه همه اعضای خانوار در سال ۹۲ یعنی چه؟ مثلا یک خانواده 5 نفره که پدر ومادر شاغل باشند و باهم در مجموع ماهانه 2میلیون حقوق بگیرند جواب سوال بالا یعنی 2میلیون تقسیم بر 5 میشود چهارصد هزار ریال یا ملاک 2میلیون است؟!
  • ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    میانگین یعنی مجموع درآمدها تقسیم بر تعداد نفرات دوست عزیز
  • بدون تعرف چاپ کن ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    عزیز دل برادر اینکه مادر کارمند باشه وهمه خرج خونه باپدرباشه.زنم که پولشو به شوهرش نده........ این وسط فقط دعوا میشه واعصاب بچه هاشون خرد میشه.کم بین یه عده دعوا هست.اینم یهسوژه جدید مرده سکته میکنه(بعد ازاینکه دولت گفت تو متقلبی وباید 3برابر پول را برگردونی).زنه ول میکنه میره وبچه ها بیچاره میشن آری.هوا بس ناجوانمردانه سرد است..... ضمنا عزیزانی که میگن روحانی مچکریم ومابیشاریم و...اگه 4-3 ملیون از شما انصراف بدن حله وبقیه راحت میتونن یارانشونو بگیرن 3*3=9 میلیون نفر از یارانه بگیران حذف میشن بعلاوه ی خارج نشینان که اونا هم 1.5میلیون میشن دیگه حله
  • رضا ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    پولدار ها کار بسیار خوبی میکنند این حق همه س یعنی چه باید به زور انصراف بدند و تهدید میکنن فلان میکنیم بیسار میکنیم. دولت قبل کلی التماس کرد انصراف بدید نداند این دولت مثل دولت قبل بیت المال باید به همه برسه
  • محمد ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    میخوان 40 تومن بدن حالا 50 تا شرط میذارن آخرم بر میدارن یه برچسب ندار بهت میزنن از وام و این طور تسهیلاتم محرومت می کنن.
  • رضا ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    من تازه ازدواج کردم و اکنون همسرم تحت تکفل من است. تا قبل از این با شماره حساب پدرم یارانه می گرفتم الان باید همون شماره حساب رو بدم یا می تونم شماره حساب جدید مربوط به خودم رو بدم؟ ما دستمون به جایی بند نیست لطفا این سوالات ما رو پیگیری کنید و جواب بدید ثواب داره
  • حجت ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    یعنی اگر یک ادم با عرضه بود و دوتا کارو باهم انجام داد میشه بی نیاز.واگر یکی فقط میخوره ومیخوابه و هیچ کاری هم نمیکنه نیازمند یارانه میشه.فقط یک چیز،معلوم نیست نیازمند یا بینیاز از یارانه طبق نظر دولت چیه؟چرا تکلیف شو روشن نمیکنه.فرضا یک نفر2میلیون درامد داره.حالا این ادم میتونه ثبت نام کنه،واگرثبت نام کرد.بعد دولت میتونه بگه نیازمند نبودی وجریمش کنه؟معیار تشخیص نیازمند از بی نیاز چیه؟
  • وحید ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    عزیزم منظور آقایون همون 2میلیون هست
  • منصف ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    عبد الله جان ... پولدارها لنگ 40 ، 50 هزار دولت نیستن
  • علی ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    آیا ما کارگران اضافه کاری ماهانه را با حقوق میدهند .حقوق ثابت را بنویسیم یاخالص دریافتی با اضافه کار لطفا راهنمایی کنید
  • مریم ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    من موندم چطوری عمل میکنید انهایی که شغل ازاد دارند یا انهایی که مینویسند بیکاریم چطور تشخیص راستی و دروغی ان مشخص میشود بعدش یک فرم هم تشکیل میدادید برای هزینه ها یک نفر شاید 5000000 تومان میگیره اما 4000000 تومان قسط پس اینها چی . میبینیم اخش چی میشه
  • هادی ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    به یارانه سلامی دوباره خواهیم کرد.
  • جعفری ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    به لطف خدا و به مصداق عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد با حذف یارانه بگیر ها مقدمات انتخاب مجدد دولت کریمه دولتی به مراتب بهتر دولت احمدی نژاد فراهم می شود و این دولت بیش از سه سال دیگر دوام نخواهد یافت
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    روش توزیع درآمد ناشی از هدفمندی با هیان شکل اشتباه است و نوعی تشویق افراد بیکار و تن ندادن به کار است. هرکس نان تلاش خود را می خورد چه معنی دارد کسی که صبح تا شب جون می کند تا روزی حلال کسب نماید با این روش دولت جریمه شود. یارانه ها بیت المال است و فارغ از میزان در آمد افراد باید میان آنها تقسیم شود.
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    به نظر من فرم اشکال دارد بعنوان مثال من در شهرستان خانه دارم اجاره دادم 150000 تومان در شهر دیگر مستاجرم 500000 تومان . وام گرفته ام به نام شخص دیگری ولی اقساطش را خودم پرداخت می کنم
  • سید ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    یک جا هم برای اقساط می گذاشتین که از درآمدمون بیشتره
  • داریوش واحدی ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    بنظر میرسد فرم ناقص است نه جائی برای کسانی که اجاره نشینند نه افراد تحت تکفل با سن بالا بیکارن چون با خانوادشون زندگی میکنند مثل
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    یک تدبیری!!! دیگر مانند سبد کالا شکل گرفت!! اینهایی که میگویند برای هر خانواده تنها یک روز مشخص فرصت داده شده است تا فرم اینترنتی بالا را پر کنند تصور نمیکنند که یک پیرزنی یا پیرمردی که در فلان روستا زندگی میکند و سواد ندارد که کد ملی اش را بخواند از کجا اینترنت پیدا میکند و در اینترنت این اطلاعات را ثبت میکند؟؟؟ این طراحان عزیز فکر میکنند همه روستاییان و عشایر و طبقات پایین شهری مثل خودشان با موبایل و تبلت و لب تاپ از طریق وایرلس بصورت شبانه روز به اینترنت کانکت هستند؟؟؟ واقعا چقدر تدبیر دارند این آقایان!!!
  • برادران ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    با سلام . در صورتی که افراد خانواده هر کدام به صورت دانگی و مثلا" هر کدام 2 دانگ از یک واحد مسکونی را مالک باشند آیا بایستی برای همه افراد خانواده قسمت مالک واحد مسکونی علامت زده شود . ؟
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    استفاده از اینترنت برای همه در یک زمان محدود ممکن نیست بالاخص برای افرادی از هموطنان که یا با اینترنت آشنایی ندارند و یا امکانات آن را ندارند مثل مادر و مادر بزرگ و همسایه ها و دایی ها و عمه بنده! و دوست نظافتچی که در شرکت ما کار میکند و هنوز نمیداند شماره حساب یارانه اش چند است!!!
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    قراره ماهي 5ميليون به همه بدند واسه همين پولشون رو ميكشن از بانك ها بيرون.حرف مفت چرا ميزني اخه
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    دولت جواب دهد! سوال خوبی پرسیده اند ضمناً گروه 3 عادلانه نیست، هیچ فرقی بین 1میلیون با 1میلیون و 900 وجود ندارد ولی بقیه گروه ها اختلاف 400 تا 600 دارند
  • علیدوست ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    بنظرمن پرکردن این فرمها = فقیرم علیلم بده درراه خدا...نیازمندان ابرومند هیچگاه این فرم راپرنخواهندکرد . برنامه ریزان دولت بدجوری باکرامت انسانی مردم بازی میکنند .اگرصلاح بدانندوپخش کنندکه میدانم پخش نمی کنند!!! .
  • حجت ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    درسته قرار زبیر ایران(صاحب فتنه اکبر)از انقلاب جدا بشه،امااین جدا شدن یک تکه از مردم را هم باخودش جدا میکنه،بایدسه سال دیگه هم دردشو تحمل کرد تا انقلاب خالص بشه
  • حسين ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    سلام جرادرفرم خوداظهاري ننوشته اندچندبيكاردرمنزل داريد؟
  • احمدی ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    درآمدها بر اساس تعداد عائله محاسبه شود خانواده ای که یک فرزند دارد با خانواده ای چند فرزند دارد مقایسه کنید ، کسی که سه میلیون درآمد دارد و 6 فرزند بهر نفر در ماه 500تومان میرسد آیا با این پول میتوان زندگی گردبخصوص قشر جوان و درحال تحصیل در دانشگاهها ، باید دقت بعمل آید
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    بنده كسورات حقوقم تقريبا دو برابر دريافتيم است و اين تا حدود دوسال ديگر نيز ادامه دارد دولت بگويد چكار كنم
  • حمید ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    لطفا یارانه همه قطع کنید وبه فرهنگ عمومی -بهداشت کمک کنید .به ادمهایی مثل زنجانی -جزائری-.....ندهید
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    گرفتن اجاره بها، منزل، ماشین و ... هست اما جایی گزینه اقساط و ندیدم!!!!
  • بسيجي جانباز ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    باسلام واحترام: يكي به ما جواب بدهد آيا منظور از ميانگين درآمد خانوار، درآمد پس از كسر هزينه‌هاي جاري است يا قبل از كسر هزينه جاري. مثلاً يك خانوار سه نفري كه يك و نيم مليون تومان حقوق باز نشستگي مي گيرند و هيچ شغل و درآمد ديگر ندارند. و فرزند تحت تكفل آن‌ها هم دانشجويان كارشناسي ارشد رشته فني و مهندسي دانشگاه آزاد است و بايد ترمي دو مليون و هفتصد تومان فقط پول ثبت نام بدهد، بعلاوه پول مصرفي آب و برق و گاز كهدر سال جديد حداقل از اسفند ماه هركدام بيست و پنج در صد افزايش داشته و بقولي از اين پس هيچ قبض گاز كمتر از چهل هزار تومان برايمان صادر نمي شود. و........ لطفا اين مردم پاك و دوست داشتني كه امام راحل بنيانگذار جمهوري اسلامي در باره شان فرمود:".. زمان رسول‌الله هم چنين مردمي با وفا نبودند..."(نقل به مضمون)... اين مردمك را با اين كارهاي غلط و تصميم گيري‌هاي نا درست سرگردان و مسخره نكنيد.
  • محفوظ ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    باسلام وخدا قوتی به همه دلسوزان واقعی خدوم مردم عزیز، پیشنهاد می کنم پاسخ سوالات مردم را در یک صفحه مستقل تحت عنوان پاسخ به سوالات برای اطلاع همگان ارائه نمایید. بااعتقاد به هوالرزاق بنده خانواده 5نفره هستم یکی از فرزندانم چند ماه قبل ازدواج کرد ولی تا کنون ثبت نام جدید نکرد درفرم ثبت نام جدید 4نفره ثبت نام کنم؟ تکلیف فرزندم چه می شود؟امکان ثبت نام او پیش بینی شده است؟ باتشکر مجدد وآرزوی سلامتی وآرامش روحی روانی برای همگان.
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    یک سبد تدبیر دیگر در حال بافته شدن است!!!!!!
  • مهدی ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    مشرق لطفا منتشر کن... این دولت تدبیر که هی می گفتین این بود؟؟؟؟!! هم سانتریفیوژ بچرخه هم سفره مردم این بود؟؟؟ حریم خصوصی مردم از نظر تدبیر این بود؟؟؟ زنجانی ها و جزایری ها و هزاران بدهکار کلان بانکی آزادانه بگردند و یارانه ما جوان های تازه ازدواج کرده قطع بشه! جالبه... تازه یارانه که حق همه ی ملت هست را با تهدید و هزار بهانه می خوایین قطع کنید؟ این همه دردو کجا بگم؟ تازه اونی که نداره و نیازمنده باید بتونه وام بگیره که اون حق رو هم می خوایین ازش بگیرین! خیلی حرفه به خدا... از خدا و قهر این مردم بترسید دولتی ها...
  • محسن ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    1 0
    يادت بخير احمدي نژاد
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    هیچی نشده سایت رفاهی بالا نمیاد... خدا به خیر بگذرونه.
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    برادر من شما باید بری خودت رو سرپرست معرفی کنی و خانومت هم بیاری تحت تکفل خودت اونوقت شماره حساب خودت رو باید بدی تا یارانه خودت و خانومت بیاد به حسابت راستی تا شما بخوای بری اینکارارو انجام بدی فاز دهم یارانه ها هم لغو شده ما که بیخیال گرفتنش شدیم اینطور که بوش میاد میخوان از این طریق درامد مالیاتی کشور رو ببرن بالا
  • ایرانی ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    ازخیرشما امیدی نیست شر نرسانید پس فردا علاوه بر مالیات و عوارض و هزار کفت و زهر مار پول زور از ملت طلب نکنید
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    باید از دفاتر دولت الکترونیک اقدام کنید. منم رفتم خودمو از لیست خانوار پدرم خارج کردم و خودم یک خانوار تشکیل دادم. شماره حساب هم خودت میدی
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    اینطور که بوش میاد خداحافظی باید کرد
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    کاملا موافقم. کار از اولش بدون کارشناسی انجام شد. باید به خدمات عمومی مثل بهداشت و درمان و نان و اتوبوس و چیزهایی که همه استفاده می کنند یارانه پرداخت بشه و ارزان باشه. نه اینکه پول بدن مردم.
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    باید بری مرکز پلیس+10 مدارکتو بدی تا واست حساب جدید باز شه و یاانت از بابات تفکیک شه
  • حسن اسحقی کجاباد ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    سرمیایه کشورحق همه مردم است بزورنمی توانیدحقکسی رابدیگری داد
  • یک کلمه حرف حساب ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    اگر این پول مال همه مردم ایران بوده است و باید براساس عدالت به همه مردم براساس حقشون برسد پس انصراف و بعد جریمه کردن مردم چیه؟ اگه حقشونه پس مبلغ درآمد چه سوالیه؟
  • احمد ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    همینطور که تدبیر قبلی مردم رو تو صف کشاند برای سبد کالا حالا مردم رو میکشند به صف برای ثبت نام جلو دفاتر پستی انگار این دولت علاقه دارد به صف کشیدن مردم
  • سعید ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    این سایت رفاهی که اصلا بالا نمیاد
  • مینایی ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    سلام برهمه جانبازان .مسولین این مطالب رابخوانندودست خجالت بروی خودشان بکشند.این دومین باراست ارسال میکنم.چراچاپ نمیکنید؟
  • اسکندر ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    مثل دولت احمدی نژادیا به همه بدید یا به هیچکس البته اگر شق دوم راانتخاب میکنید قیمت حاملهای انرژی وهرچه راگران کرده ایدبه زمان قبل از اجرای هدفمندی برگردانید.
  • نوید ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    ما حقوق بگیرها که هر ماه الیات و هزار کوفت ازمون کسر میشه چرا باید یارانه نگیریم؟ هر چقدر هم بگیریم سالها براش درس خواندیم و زحمت کشیدیم... ما هم در بیت المال سهیمیم ... اگر نه که مالیات حقوق رو بردارن یارانه ندن
  • محمد ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    اگر هم دولتي بهتر از دولت احمدي نژاد تشكيل نشد، دولت خودش احمدي نژاد صد پله بهتر از روحانيه. نسبي مقايسه كن، نه مطلق. ضمناً دولت كليد! اگه به آخر برسه، بايد كشور رو قربوني بده!
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    دولت میگه : به من چه !!! می خواستی وام نگیری
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    باسمه تعالی باتوجه به عدم درج برخی جزئیات وضعف فرم دریافت یارانه پرسشهایی مطرح می باشدقبلاازتسریع درجواب متشکرم:کسی که فقط یک منزل مسکونی داردوآن رااجاره داده ومنزل دیگری رااجاره نموده است باتوجه به اینکه درابتدای فرم هم خودرامالک معرفی مینماید.پرسش این است شخص مذکورخودرامستاجرمعرفی کندومقدار دریافتی اجاره راجزءدرآمداظهارکندیاخودرا مالک معرفی نموده واجاره دریافتی راجزء درآمد محسوب ننماید؟
  • ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    دوست عزیز : این مطلب شما یعنی عدالت علوی ، نه عدالت روحانی
  • معلم شیرازی ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    تکلیف کسانی که همسرشان شاغل است اما همسر حقوقش را به شوهر نمی دهد و آن را خرج پدر و مادر پیر و ناتوانش می کند چیست؟ چرا باید یارانه من معلم با سه فرزند ، که دو تای آنها دانشگاهی هستند قطع شود؟ آیا عدالت علوی که می گویند این است ؟ احتساب حقوق زن به مجموع درآمدها در حالی است که در شرع مقدس و قوانین حقوقی و قضائی کشور آمده است که درآمد زن متعلق به خودش است و شوهر نمی‌تواند به حقوق زنش چشم داشتی داشته باشد.
  • مهران ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    یکی که 2 میلیون میگیره ولی یک میلیون و پانصد قسط میده چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    نوید جان دلت خوشه یعنی چی درس خوندم رفتم سر کار؟؟؟؟یعنی الان همه ی درس خونده ها سر کارن؟پس نقش پارتی چیه؟؟؟؟
  • مرتضی گیلانی ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    اگر دهه آخر فروردین اینترنت کشور قطع نشد، هر چی میخواید به من بگید، بگید!! قطعی اینترنت رو هم میندازن گردن امریکا و به این شکل یارانه ماست مال میشه میره پی کارش
  • ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    چپه نوشتی عزیز هنوز که یارانه رو قطع نکردن صبور باش
  • له شده زیر کلید تدبیر ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    دوست گرامی! تدبیر تدبیر که میگن همینه دیگه بی سواد!! تازشم همین فرم رو با نظرات کارشناسانه وزیر مربوطه در فیس بوک طراحی کردن
  • جلیلی ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    یارانه حق روستاییان وعشایر وقشر کارگر بیکاران است
  • ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    خوب اگر کسی ماهی یک و نیم میلیون درآمد داره اما ماهانه یک میلیون قسط می ده یا دو و نیم درآمدشه اما دو میلیون قسط می ده تکلیفش چیه؟
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    این جمله قبل ازپرداخت اقساط وام میباشد خیلی ملسه!!
  • مهدی90085 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    تدبیر وامید ....
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    جد بزرگ این دولت مبتدی اولیه صف و کوپن در این کشور بود.
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    قسم به نام "احمدی نژاد" ، اگر "سبد کالا" را در دست راستم و "لغو تحریمها" را در دست چپم قرار دهند ، از "دریافت یارانه" انصراف نخواهم داد!
  • علی ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    دوستان لطفا یکی جواب بده: من که حدود 1200000 حقوق میگیرم و اعضای خانوادم 3 نفره باید زیر 600 اعلام کنم یا بالای 1 میلیون؟؟؟
  • علی ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    دوستان لطفا یکی جواب بده: من که حدود 1200000 حقوق میگیرم و اعضای خانوادم 3 نفره باید زیر 600 اعلام کنم یا بالای 1 میلیون؟؟؟
  • سیروس ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    سلام منظور ازکل درآمد مثلا کل درآمدبرای اعضای 4نفری دومیلیون تومان است. آیا برای هرعضو درآمدماهیانه 500هزارتومان منظور شود ودر فرم مربوطه درج شود یاخیر؟مثلا درفرم درآمدزیرششصدهزارتومان فرض شودیاخیر؟
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    تو تلویزون میگن ما از بیماران اطلاع داریم!!!!!!!!!!!!!! بزرگترین دروغ تاریخ، چرا؟ چون 4 ساله هر جا که میریم، میگن بیمار خاص فقط سرطانی! کسی که به علت اشتباهات اورژانس ایست قلبی کرده و 4 ساله زندگی نباتی داره هیییییییییییییچ هزینه ای رو بیمه تقبل نمیکنه. ماهیانه حداقل بیش از 1/5 میلون هزینه داره، بجز هزینه های اولیه که بالای 20 تا 30 میلیون بوده. تو این 4سال یک بشر به ما نگفت این فلان دارو یا تجهیزات برا شما. روز، روز قیامته. هیچکی به هیچکی نیست. تازه پدر من بازنشسته ی تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی هم هست. آقایون میدونن فیزیوتراپی سینه(چست پیتی) چی هست؟ آقایون از قیمت سرم و ساکشن و گاز استریل و نلاتون اطلاعی دارند؟ آقایون از مشقات کپسول اکسیژن اطلاعی دارند؟ با کمال.... می گویند انصراف بدهید. خود خداوند، در این دنیا و سر پل صراط حق ما مردم را خواهد گرفت.
  • موسوی ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    یه جوکی که گفتن اینه، مگر یارانه به هر نفر نمیدن!!! پس چه ربطی داره که جمع درآمد خانوار حساب بشه!!! مگر پسر درآمد داشته باشه واسه خونه هزینه میده!!! پدر بدبخت هرچی در میاره مثلا 1 تومن خرج میکنه تازه وام هم میگیره کم نیاره کلا هرچی میگن جوکه . فقط ما باید هرچی داریم بگیم اما هرچی قسط داریم بدبختی مریضی داریم نگیم
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    مثبت ولی ما پر میکنیم. شده به زور
  • ali-m ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    منظور از میانگین یعنی شما یه ماه درآمدت 2 م بوده ماه بعدش 1.5 م بوده میانگینش میشه 1.75 به طور مثال. دوستان نکته جالبش وام رو در نظر نمی گیرن اجاره رو نمی خوان خیییلییی جالبه فقط درآمد
  • جواد ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    ثال از درآمد خانواده: حقوق ماه پیش 600 و این ماه 700 بوده است، میانگین آن 650 است. حال برای یک سال جمع حقوق های سال گذشته فردی 7.800.000 تومان شده که تقسیم بر 12 (تعداد ماهای سال) می شود = 650 هزار تومان. در این زمینه تفاوتی ندارد که در خانواده چند نفر موجود است و چند نفر شاغل هستند. بلکه فقط درآمد خانواده مورد اهمیت است. یعنی خانواده ای با هر تعداد عضو و هر تعداد شاغل که در آمد یک سالش معادل با 12 میلیون تومان باشد، میانگین حقوق ماهانه اش برابر است با 12میلیون تقسیم بر تعداد ماه های سال یعنی عدد12 که برابر است با 1 میلیون تومان.
  • رسول ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام. بنده هم همون سوال جناب «برادران» رو دارم: مالک واحد مسکونی، آیا به معنی "مالکیت خانه ای جدا" است؟ یا یعنی "آیا دانگی از منزل به نام اعضا هم هست یا نه؟"؟ لطف کنید پاسخ بفرمائید پرسش بنده را، ای دوستان! :دی
  • افر ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    0 0
    جرادرامد تمام افراد محاسبه ميشه اما خودش کارت افراد حساب نميشه فرض زن ومرددرما2000000تومان لاشه همان درآمد حساب ميشه بقيه افراد جى بايد درآمد بر کل افراد تقسيم شود وديگه اينکه درآمد زن جه رئیس به سرپرست داره
  • ایران ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    0 0
    مالک واحد مسکونی، آیا به معنی "مالکیت خانه ای جدا" است؟ یا یعنی "آیا دانگی از منزل به نام اعضا هم هست یا نه؟"؟ لطف کنید پاسخ بفرمائید پرسش بنده را، ای دوستان! بلی یا خیر؟
  • حسن IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    1 0
    من مرحله اول یارانه میگرفتم بعد مرحله دوم یارانه رونه انصراف دادم نه ثبت کردم الان بخوام دوباره درخواست بدم ایا امکان داره
  • محمد محمدی عرصه دوگاه IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام خسته نباشید من می خواهم در سهام عدالت ثبت نام کنم لطفا چه کار باید انجام بدهم
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    0 0
    باید برای کسانی که اصلا یارانه ندارن ثبت نام کنین
  • فرشته کلهر DE ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
    0 0
    خیلی گرفتن اینجور وام ها سخته
  • احسان مرادی IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    سلام من از اول یارانه نگرفتم چند جا رفتم نشده
  • احسان مرادی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    سلام من از اول یارانه نگرفتم سرپرست خانوار هستم هرجا رفتم نشده
  • جلال اروج زاده IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    سلام شوهرم معلول هست خیلی فقیرم و اجاره هستیم شوهرم نمی تونه به کاربره و منم نمی تونم کار کنم داروهای شوهرم قیمتش خیلی بالاست متشکرم
  • داود GB ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    یارانه‌من‌۷سال‌قط‌رسیدگی‌شود‌ لطفا
  • ربابه جمالی کردشولی IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 0
    ازسال 93به بعد یارانه من که میخواستم بیارم تحت سرپرستی شوهرم قطع شد حق من که به نون شب محتاج هستیم توجیب کی می ره معیشتی هم بهم تعلق نمیگیرد عدالت شما مسولین برچه اساسی هست هرکس وضع مالی خوبی داره بدون دردسر ازهمه مزایای دولت برخوردار میشه ولی ما فقرا همیشه زیر پاره میشویم فکر اساسی بکنید
  • سعیدرزاق خازنی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    نظری ندارم
  • اسماعیل مدیری IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    وام یارانه می خوام ثبت نام کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس