کد خبر 297337
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین که در زمینه‌های مختلف قادر به کمک و تسهیل در کارها هستند را مشاهده می‌کنید.

به گزارش مشرق، هواپیماهای بدون سرنشین از هر نوع و شکل در همه جای دنیا دیده و استفاده می‌شود؛ این هواپیماها اول برای منطقه‌های نظامی ساخته شد اما در حال حاضر در زندگی روزمره ما کم و بیش وجود دارند و در هر زمینه‌ای مشغول به کار هستند مثلا در مناطق نظامی، امداد، کشاورزی، مربی در خدمت جهان در آمده‌اند.

انواع پهپادها+تصاویر

هواپیمای بدون سرنشین مربی

انواع پهپادها+تصاویر

هواپیمای بدون سرنشین امداد – این هواپیمای بدون سرنشین توسط شرکت آلمانی که متشکل از یک برنامه کاربردی برای گوشی‌های هوشمند است و برای جلوگیری از حوادث کشنده طراحی شده است و در صورت لزوم به صورت خودکار توسط یک شاهد عینی فعال شده و وارد صحنه می‌شود؛ از پایگاه خود تا فاصله 10 کیلومتر با سرعت 70 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند.

انواع پهپادها+تصاویر

هواپیمای بدون سرنشین تجاری- «این کیک» یک هواپیمای بدون سرنشین نانوایی صنعتی واقع در شانگهای است.

انواع پهپادها+تصاویر

هواپیمای بدون سرنشین حمل و نقل - سرویس ساده برای تحویل کتاب، مواد غذایی و دارو است برای مثال در دور افتاده‌ترین مناطق کشور دارو می‌فرستد.

این پروژه در کالیفرنیا در سال 2011 راه‌اندازی و توسعه داده شده است؛ این هواپیمای بدون سرنشین مستقلا قادر به پرکردن انرژی از طریق شبکه شارژ خورشیدی است.

انواع پهپادها+تصاویر

هواپیمای بدون سرنشین راهنما – عملکرد اصلی آن هدایت بازدیدکنندگان است و توسط نرم افزار گوشی‌های هوشمند با دادن کد از منطقه‌ای که در آن هستید برای راهنمایی مسیر راه کمک می‌کند.

انواع پهپادها+تصاویر

هواپیمای بدون سرنشین برای تشخیص آتش‌سوزی – سامارا توسط دکتر «پل پوندز» از دانشگاه کوئینزلند در استرالیا طراحی شده است و حسگرهای آن قادر به تشخیص آتش‌سوزی و هشدار به مرکز کنترل هستند.

انواع پهپادها+تصاویر

هواپیمای بدون سرنشین برای ترساندن غازها – در شهر اوتاوا به دلیل آلودگی ناشی از فضولات پرندگان در سواحل پتری این هواپیما طراحی شده است و این هواپیما را طراحی کرده‌اند که از آمدن غازها جلوگیری کنند.

انواع پهپادها+تصاویر

هواپیمای بدون سرنشین عکاس – یک هواپیمای سوئدی متخصص در عکاسی هوایی توسط یک لپ تاپ و دو دوربین و اتصال به وای‌فای و یک کلاه می‌تواند تصاویر هوایی بیندازد.

انواع پهپادها+تصاویر

هواپیمای بدون سرنشین دارو رسان– این هواپیما داخل شهر دارو را در مدت 30 دقیقه تحویل می‌دهد.

انواع پهپادها+تصاویر

هواپیمای بدون سرنشین برای تحویل کتاب‌های درسی – استرالیا اولین کشوری است که در سال 2002 از هواپیمای بدون سرنشین برای مقاصد غیر نظامی و تجاری استفاده می‌کرده و در حال حاضر اقدام به ارسال کتاب‌های درسی در دانشگاه سیدنی توسط هواپیماهای بدون سرنشین کرده است.

انواع پهپادها+تصاویر

هواپیمای بدون سرنشین برای همه – این هواپیمای بدون سرنشین کاغذی توسط تلفن‌های هوشمند استفاده می‌شود و شامل ماژول پاورآپ 3.0، پنج ورق کاغذ و یک باتری است و سریع شارژ می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
    0 0
    متشکرم خدا ثواب کارتونو چند برابر بده یا علی
  • مجید خوشیان ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
    0 0
    اطلاعات اولیه وعناوین جالب بودند مزید امتنان خواهد بود اطلاعات بیشتر وبا جزِییات بیشتر از موارد استفاده وکارآفرینی ؛قوانین ومقررات استفاده از پهبادها ی غیرنظامی را دراختیار قرار دهید. با سپاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس