کد خبر 292052
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

صدو چهل و یکمین شماره از هفته نامه سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی 9 دی امروز شنبه ، هفدهم اسفند ماه 1392 در 16 صفحه منتشر و در سراسر کشور توزیع شد.

به گزارش مشرق، این هفته نامه در تیتر یک خود به دوازده وظیفه مهم که حضرت آیت الله خامنه ای به مسئولان تکلیف کرده اند با عنوان: "وظیفه دولت تقویت جریان فرهنگی مؤمن و انقلابی است" پرداخته است.
    تیتری دیگر در صفحه نخست ، اعتراض علما و روحانیت به روند برخی مطبوعات و مطالب منتشر شده در ماه های اخیر را  با عنوان   
 " تذکر روحانیت به سیاست های فرهنگی دولت " نشان می دهد.
      یاد داشت اول این شماره با قلم حجت الاسلام رسایی در هفت بند با عنوان " جهت گیری فرهنگی دولت مسیری که یکبار با مهاجرانی تجربه شد "  در نیم صفحه نخست این شماره به چاپ رسیده است.
      در ادامه ی صفحه ی سیاست در قالب گزارشی به ممانعت آقای رفسنجانی از واشکافی اموال دولتیان با عنوان " رفسنجانی مانع رسیدگی به اموال مسئولین " پرداخته است.
    پرونده این هفته نشریه 9 دی به ارزیابی ابعاد مختلف منشور حقوق شهروندی با عنوان " طرحی برای آسایش مردم یا خوشایندی غرب " اختصاص یافته است که می توانید آن را در صفحه هشتم مشاهده کنید.
    در صفحه اقتصاد با تیتر  " کارگزاران مکتب توسعه علیه اقتصاد مقاومتی " به شکاف فکری مشاور اقتصادی روحانی ، دکتر نیلی با اقتصاد مقاومتی پرداخته است.
     در جریان شناسی این هفته نیز هقتمین نقد دیدگاه های فقهی  وسیاسی شیخ یوسف صانعی با عنوان " صانعی: خوشحالم از این که تنها آخوند ضد نظام اسلامی هستم !  " را میخوانیم.
     و در نهایت صفحه ی آخر به مطالبی از دکتر کوچک زاده در مورد  ابهامات تحصیلی رئیس جمهور ، محمد کاظم انبارلویی با عنوان تاریکخانه خزانه دوم را چگونه روشن کنیم؟ و دکتر عبدالملکی با عنوان "خطاهای احتمالی در برداشت دولت از سیاست های اقتصاد مقاومتی پرداخته است.
ضمناً آخرین شماره مربوط به  سال 1392 درشنبه  هفته آینده 24 اسفند ماه به چاپ خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس