کد خبر 289697
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳

این تشویق‌ها خیلی خوب است ولی نباید به شكلی شود كه در یك مسیر به خصوص ادامه بدهم، قطعا كار جنگ خواهم كرد اما لزوما كار بعدی من نخواهد بود و ممكن است در ژانرهای دیگری تجربه داشته باشم اما دفاع مقدس مسئله‌ای نیست كه نادیده بگیریم.

گروه فرهنگی مشرق - نرگس آبیار؛ كارگردان شیار۱۴۳ كه شب گذشته موفق به دریافت هفت جایزه از اختتامیه تجلی اراده ملی شد در حاشيه اين مراسم درباره این جوایز به سینماپرس، گفت: خیلی خوشحالم كه این اتفاقات خوب افتاده است و از همه مهم‌تر خیلی خوشحالم كه داوران مربوط به سازمان ها و نهادها وقتی فیلمی را به این شكل تشویق می كنند مردم را به سمت محتوا یا ساختاری سوق می دهند كه مدنظرشان است.
 
وی افزود: امیدوارم این حمایت ها در عرصه سرمایه گذاری فیلم ها هم ادامه داشته باشد و از فیلمی كه احساس می كنند فیلمنامه، گروه تولید و كارگردان مورد اعتماد دارد حمایت مالی هم انجام دهند.
 
آبیار درباره ادامه مسیر فیلمسازی‌اش بعد از موفقیت «شیار ۱۴۳» گفت: فكر می كنم باید كار خودم را ادامه بدهم، این تشویق ها خیلی خوب است ولی نباید به شكلی شود كه در یك مسیر به خصوص ادامه بدهم، قطعا كار جنگ خواهم كرد اما لزوما كار بعدی من نخواهد بود و ممكن است در ژانرهای دیگری تجربه داشته باشم اما دفاع مقدس مسئله‌ای نیست كه نادیده بگیریم و نگاه زنانه در كارهای بعدی‌ام ادامه خواهد داشت.
 
وی درباره واكنش‌های منفی كه این روزها به ابراهیم حاتمی كیا می شود، خاطرنشان كرد: من نمی دانم آقای حاتمی كیا باید تاوان چه چیزی را پس دهد، آقای حاتمی كیا از فیلمی حمایت كردند همانطور كه این تعداد نهاد و سازمانها از آن حمایت كردند و نمی دانم چرا این ماجراها باید كش پیدا كند و درباره صحبت های ایشان موضع گیری شود.
 
آبیار در پایان خاطرنشان كرد: هركسی می تواند نظر خودش را نسبت به جشنواره و مسائل مختلف جامعه مطرح كند و من نیازی نمی بینم كه درباره صحبت های كسی این همه واكنش نشان دهیم.

*سینما پرس*

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس