از طرف دفتر ایشان مورد تقدیر و حمایت قرار گرفتم. خود آقا هم یک نامه مرقوم کردند.

گروه ورزشی مشرق - وقتی با چادر و تمثال مقام معظم رهبری روی سکو رفت، نگاه‌ها را به خود معطوف کرد. "سمیه حیدری" که نوید اتفاقاتی بزرگ را در جودو بانوان می‌داد، این روزها درگیر اختلافاتی با فدراسیون جودو شده که تأسف‌برانگیز است.
نیت کردم با چادر روی سکو بروم/ دلم فقط به حمایت و شادی حضرت آقا خوش است/ میراسماعیلی نمی‌خواهد کسی در جودو پیشرفت کنداو که باید خود را آماده بازی‌های آسیایی کره جنوبی کند، درگیر و دار دعوایی است که این روزها بیشتر جودو کشور، درگیرش است. او که خواهرش "سميرا" هم از قهرمانان جودو بانوان کشور است نیز از وضعیت فدراسیون ناراضی است و حرف‌هایی دارد که می‌خوانید:


از زندگي خودتان شروع کنیم.


"سمیه حیدری" هستم. حدود 13 سال است جودو را به شکل حرفه‌ای کار می‌کنم. تقریباً 12 سال است عضو تیم ملی هستم و عناوین مختلفی هم را کسب کرده‌ام. این اتفاقات نیز با وجود تمام مشکلاتی که در ورزش بانوان و فدراسیون جودو وجود دارد، اتفاق افتاده است.


به غیر از ورزش، اشتغال دیگری هم دارید یا ورزش به صورت کامل وقت‌تان را گرفته است؟

در این چند سال فقط ورزش کردم چون هدفم المپیک بوده است. برای حضور در المپیک لندن هم خیلی برنامه‌ریزی کرده بودم ولی متأسفانه در حوزه بانوان سرمایه‌گذاری نمی‌شود. حتی نتوانستم یک مسابقه آسیایی بروم که بتوانم تحلیل کنم در چه وضعی قرار دارم. اصلاً در حوزه بانوان سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.

از ابتدا هم هدف‌تان رسیدن به المپیک بود؟

از اولی که ورزش را شروع کردم، هدفم مدال المپیک بود و اینکه بتوانم پرچم کشورم را در مسابقات آسیایی و جهانی به اهتزاز در بیاورم. همه زندگی‌ام را گذاشته‌ام در این زمینه؛ وقت و انرژی و همه چیز. من درس نخواندم. سر کار نرفتم. همه هزینه‌هایم را خانواده‌ام پرداخت می‌کنند. فقط تمرین می‌کنم و کار دیگری ندارم.

در مسابقات جهانی، سوم شدید و بنری در دست گرفتید که منقش به تصویر مقام معظم رهبری بود..
نیت کردم با چادر روی سکو بروم/ دلم فقط به حمایت و شادی حضرت آقا خوش است/ میراسماعیلی نمی‌خواهد کسی در جودو پیشرفت کند
گفتم که مرا به هیچ میدان خارجی اعزام نمی‌کردند. البته خودم می‌دانستم مدال می آورم. به هر مسؤولی در فدراسیون این موضوع را می‌گفتم، انگار دوست نداشتند خانم‌ها مدال بیاورند یا به هر دلیل دیگری، اجازه نمی‌دادند اعزام شوم. با این تضمین که در این رقابت‌ها قطعاً مدال می‌آورم، فدراسیون مجبور شد مرا اعزام کند چرا که هزینه را نیز خودم قبول کردم!

يعني خودتان هزینه مسابقات جهانی را که رفتید، پرداخت کردید؟

بله! هزینه جهانی ترکیه با خودم بود. مسابقات آسیایی هم هزینه‌هایش با کمیته ملی المپیک بود. فدراسیون جودو هزینه‌ای نداد. بعد مسابقات جهانی ترکیه هم که رفتم، هزینه‌اش برعهده خودم بود. من رفتم به مسابقات جهانی ترکیه و دوست داشتم مدال طلا بگیرم. فینال را هم نگاه کنید تا بدانید که کاملاً در حقم ناداوری شد. یعنی جودوکار ازبکستان باید از زمین اخراج می‌شد اما با یک ناداوری واضح، مدال طلا را از من گرفتند. نیت داشتم که مدال طلایم را به حضرت آقا تقدیم کنم که متأسفانه نگذاشتند طلا بگیرم و نقره‌ام را به ایشان تقدیم کردم. خیلی نذر داشتم تا بتوانم دل حضرت زینب(س) را شاد کنم. نیت کرده بودم که به کمک حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) بتوانم با چادر روی سکو بروم. بعد از 20 دقیقه موفق شدم؛ یعنی خدا کمک کرد با چادر روی سکو بروم. مسابقات جهانی پنج ماه بعد در کره جنوبی بود. در این مدت هیچ کس از من حمایت نکرد و فقط دلم به لطف مقام معظم رهبری خوش بود و حمایت‌شان.


چه حمایتی از سوی ایشان صورت می گرفت؟

از طرف دفتر ایشان مورد تقدیر و حمایت قرار گرفتم. خود آقا هم یک نامه مرقوم کرده بودند. ایشان خيلي نسبت به بانوان لطف دارند. دست حضرت آقا را می‌بوسم. حاضرم عمرم را فدای رهبرم کنم. آن‌قدر رهبرم را دوست دارم که حاضرم جانم را فدای‌شان کنم. واقعاً هم در این مدت فقط ایشان بودند که مرا حمایت کردند. من هم به خاطر اینکه به هر طریقی بتوانم جواب زحمت‌های‌شان را بدهم یا بار دیگر بتوانم حداقل دل‌شان را شاد کنم، همه توانم را گذاشتم. هنوزم که هنوز است دوست دارم مدال المپیک را به ایشان تقدیم کنم.


این اقدام شما چه بازخورد بین‌المللی داشت؟ واکنش خارجی‌ها چه بود؟


زمانی که تمثالی از حضرت آقا روی سکو در دستم بود، خیلی از رسانه‌های خارجی و محلی انعکاس دادند. حتی بعد از اهدای مدال، خیلی از تماشاگران ایرانی که در سالن بودند، با من و عکس حضرت آقا عکس گرفتند. خارجی‌ها احترام خاصی نسبت به این عکس داشتند. آنها به یک روحانی که جایگاه بالایی هم در ایران دارد، احترام خاصی می‌گذارند. حتی یک طرف عکس حضرت آقا را خودشان می‌گرفتند و یک طرف را من می‌گرفتم. واقعاً خیلی خوشحالم که توانستم این کار را انجام بدهم. این تنها چیزی است که درباره‌اش به خودم افتخار می‌کنم. اصلا مدل برای من مهم نبود. مهم این بود که بتوان پرچم کشورم را بالا ببرم و حرکتی انجام بدهم.


گویا اکنون در داخل کشور دچار مشکل شده و از مسابقات کشوری هم حذف شده‌اید. ماجرا چیست؟

بعد از مسابقات که به ایران آمدم، فدراسیون حتی هزینه سفرم را نپرداخت که همین مرا ناراحت کرد. خانواده من چقدر می‌تواند خرج کند؛ در صورتی که فدراسیون جودو حتی یک هزار تومانی به من پرداخت نمی‌کند. آنها حتی عنوان نمی‌کنند که من ورزشکارشان هستم. حالت خوب است یا حالت بد است؟ تمرین می‌کنی یا تمرین نمی‌کنی؟ هيچ؛ واقعا نمی‌دانم فدراسیون چرا با اين طور رفتار می‌کند.

 

نیت کردم با چادر روی سکو بروم/ دلم فقط به حمایت و شادی حضرت آقا خوش است/ میراسماعیلی نمی‌خواهد کسی در جودو پیشرفت کند

و امروز هم که برای رقابت‌های کشوری پذیرش نشدید. دلیلش چه بوده؟

گفتند دانشجوی تهران هستی! گفتم اصلاً دانشجو نیستم. نقریبا پنج یا شش سال پیش، از دانشگاه شهرکرد استان چهار محال بختیاری فارغ‌التحصیل شدم. اصلاً دانشجو نیستم. بعد گفتند در لیگ شرکت کردی! گفتم در لیگ که می‌توان از هر جا شرکت کرد. از استان چهارمحال و بختیاری بودم؛ اما تیم مقاومت تهران مرا خواست. من هم با این تیم در مسابقات شرکت کردم. گفتند اصلاً شما باید تهران باشی و نباید برای چهارمحال بازی کنی! ماجراهای دیگری هم بود که سرانجام وزن‌کشی کردیم و پذیرش شدم و قرعه‌کشی هم شد؛ اما یک دفعه گفتند خانم‌ها سمیه و سمیرا حیدری باید حذف شوند. بعد شورای فنی جلسه می‌گیرند. من اصلاً شورای فنی فدراسیون را قبول ندارم. خودم اول، عضو این شورا بودم و بدون هیچ دلیلی مرا کنار گذاشتند. اینکه علتش چه بود، نمی‌دانم. از سویی، برخی اعضا اصلاً حضور نداشتند. باقی نیز به دستور آقاي میراسماعیلی، یک رأی داده بودند که خواهران حیدری نباید در مسابقات شرکت کنند! یک و نیم نصفه شب بود که مرا بیدار کردند و گفتند حذفید. شما و خواهرتان همين الان باید خوابگاه را ترک کنید!


این خبر را چه کسي به شما داد؟

سرپرست تیم، خانم اسلامی. ایشان که این ماجرا را دیدند، گفتند ما کل تیم را می‌بریم چون چهار بازیکن داریم که چهار طلا می‌گیرند. آنها می‌خواهند تیم لرستان را اول کنند که دقیقاً هم به این شکل بود. وقتی من و خواهرم را حذف کردند، دو طلا را از ما گرفتند و شبش هم ساعت یک و نیم شب بود که حال من بد شد؛ ناراحت شدم که من و خواهرم را حذف کردند. از لحاظ روحی خیلی به هم ریختم که می‌توانم بگویم در آن سرما یک شوک عصبی به من وارد شد، دیگر متوجه نشدم و دیدم در آمبولانس هستم.


گويا آقای رستگار (رئیس فدراسیون جودو) گفته که از شما ناراحت است و خانم شهریان (معاون ورزش بانوان وزارت ورزش) هم عنوان داشته مشکل را حل خواهد کرد؛ اما به این شرط که مصاحبه نکنید.

ایشان گفتند مصاحبه نکنید تا بهانه دست کسی نداشته باشید. ایشان خیلی از من حمایت کردند، گفتند سرمایه مملکت هستید و حیف است.

نیت کردم با چادر روی سکو بروم/ دلم فقط به حمایت و شادی حضرت آقا خوش است/ میراسماعیلی نمی‌خواهد کسی در جودو پیشرفت کند


گویا برای اولین بار نیست که حذف می‌شوید. قبلاً هم این اتفاق برای‌تان افتاده است؟

آن وقت هم به خاطر خانمی که همشهری آقای میراسماعیلی بود، این اتفاق افتاد!


پس مثل اینکه دعوای شما با آقای میراسماعیلی طول و دراز دارد..

از قدیم بوده است. قبلاً که نمی‌دانستم؛ ولی الان متوجه شدم که اتفاق‌هایی افتاده است؛ مثلاً به مسابقات ازبکستان اعزام شدیم و ایشان به همشهری‌هایش لباس داد اما به من نداد! خدا شاهد است که هیچ پولی نداشتم تا هزینه کنم؛ اما مجبور شدم آن موقع یک میلیون و دویست تومان تهيه کنم و لباس بخرم. خيلي سختی کشیدم.


با این تفاصیل، برنامه‌تان برای آینده چیست؟

از وزیر ورزش درخواست می‌کنم فکری به حال فدراسیون جودو بکند. آقای رستگار چند سال ایران نبوده و با فضا آشنا نیست. آقای میراسماعیلی دارند برای حوزه بانوان جودو تصمیم می‌گیرد. خانم میری نقش خاصی ندارد. ایشان هم فقط یک هدف دارد؛ قهرمانی تیم لرستان. با شخصیت بانوان بازی می‌کنند. باید به این شکل حذف شوم؟ چون محجبه‌ام باید با من این کار را بکنند؟ چرا آخر؟


الان تمرین دارید؟

من هنوز هم حالم خوب نیست. دست و پایم حس ندارد. هنوز دکتر می‌روم. هدفم المپیک است. پیشاپیش مدالم را به آقا تقدیم کردم چون می‌دانم مدال می آورم. می‌دانم طلای بازی‌های آسیایی را می‌آورم. می‌دانم سهمیه المپیک می‌آورم چون واقعاً زحمت کشیدم. من همه چیزم را برای برای جودو و کشورم گذاشته‌ام.


خانم حیدری! ما برای شما آرزوی موفقیت می‌کنیم. اگر نکته پایانی هست، بفرمایید.


درخواستم از رسانه‌ها این است که ما را حمایت کنند. الان یک خانمی را مسؤول گذاشته‌اند که اصلاً نمی‌داند جودو چیست. فقط از دیگران خط می‌گیرد. من شخصی را ترجيح مي‌دهم که دلسوز ورزش بانوان باشد.

نیت کردم با چادر روی سکو بروم/ دلم فقط به حمایت و شادی حضرت آقا خوش است/ میراسماعیلی نمی‌خواهد کسی در جودو پیشرفت کند

شما پیشنهادی دارید برای این موضوع؟

خواهشم این است که ورزش بانوان را از آقایان جدا کنند؛ یعنی دست آقایان را کوتاه کنند. هر کاری می‌کنیم باید به یک آقا رجوع کنیم. ما از لحاظ اخلاقی و همه چیز با آقایان متفاوتیم؛ به خصوص جودو که مثل کشتی است که آقا نباید دخالت کند .واقعاً جودو کاملاً نابود شده است. یک رشته ورزشی که می‌تواند هفت سهمیه المپیک بانوان کسب کند، قربانی آقای میراسماعیلی شده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 66
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • جواد ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    4 0
    ماشالله
  • ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    3 0
    واقعا برای مسولین متاسفم که یه زن توی یه کشور اسلامی به خاطر حجابش باید سرکوب بشه. درد و بلات بخوره تو سر همین آقایون مسوول
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    3 0
    طرف هزینه هاشو خودش داده؟؟؟؟؟ یعنی فدراسیون جودو ترکونده ها!! فوتبالیستا n تومن میگیرن تازه یک قرون فوتبال بلد نیستن این رفته مدال گرفته با چادر هم رفته رو سکو، بعد از جیب خودش هم خرج کرده.
  • محمد ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    2 0
    لعنت الله علی قوم ظالمین
  • شفا ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    3 0
    بمیرم برای این همه مظلومیت که با اینکه مورد حمایت رهبر هستند باز هم مورد بی لطفی قرار می گیرند. این افراد رو باید روی چشمهاشون بزارن. مشکلاتشون وبرطرف کنند نه اینکه سنگ بندازند.
  • ناصری ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    2 0
    چقدر زیباست عشق و اعتقاد و ایمان و چه زشت است بی ایمانی و نفاق و پستی.... بانوی ایرانی موفق باشی و پاینده
  • ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    2 0
    درود بر شما موقعی که تیتر رو خوندم، حظ کردم. ارزوی موفقیت می کنم برای خانم حیدری.
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    2 0
    به حرفهای این خانم مسلمان گوش کنید.. ورزش جمهوری اسلامی به کدام سو میرود ای کاش ادعای مسئولان ما در عملشان هم دیده میشد
  • داوود مهاجر ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    1 0
    سرکوب نشده و نخواهد شد.. از مادر زاییده نشده کسی بخواهد به ناموس ایران و ایرانی بی احترامی کند
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    0 1
    ماشالله به چی؟
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    2 0
    آفرین به غیرتش و شهامتش
  • یک زن ورزشکار ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    3 0
    من خودم به خاطر برخی مسائل در تربیت بدنی از ادامه ورزشی منصرف شدم. شما را به خدا کمی نظارت کنید روال درستی در موضوع ورزش بانوان وجود ندارد
  • بایرامی بهرام ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    2 0
    در ورزش های رزمی جایی برای زن ها وجود ندارد فقط پشت سر هم غر میزنند و الکی ادعا دارند هیچی هم حالیشون نیست
  • لیلا ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    2 0
    خیلی جالبه در کشور ما از ورزشکار محجبه حمایت نمیشود اما از زنان... و بعضی به اصطلاح هنرمندان و ورزشکاران .... به شایستگی!!!!!!! تقدیر و تمجید و .. به عمل میاید
  • بانوی دوستدار ورزش ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    2 0
    خانم حیدری الهی موفق وسربلند باشی وآقای میر اسماعیلی حالا مفهم که چرا موفق نشدی عزت وذلت از خداست پرده نفاق کنار میرود ودر نهایت شرمنده خدا وخلق می شوید پس......
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    0 0
    بشمااااااار......
  • بانو ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    1 0
    شرمنده ایم بانو که نمیتوانیم یاری تان کنیم . خدا قوت.....
  • سعید ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    1 0
    واقعا راست میگه این میر اسماعیلی کی دست از سر این جودو برمیداره ؟؟؟
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    0 0
    دست این منافقین رو کوتاه می کنیم ...
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    1 0
    هرجا شرف و استعداد باشد، امکانات نیست؛ و هرجا هم که بودجه و امکانات دیدی بدان دست کسانی می دهند که از مقوله ی اول بوئی نبرده اند! سید مرتضی آوینی
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    1 0
    به جاش بگین چند نفر به خاطر پوششی که بهش اعتقاد ناشتن از مسابقه جا ماندن
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    1 0
    واقعا یعنی اینقدر بی حساب کتابه که به یه قهرمان نه امکانات می دن نه هزینه ی سفرشو تازه حذفشم می کنن پس مسولش کیه
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    0 0
    احتمالا به زودی شاهد حمله گسترده لابی فدراسیون جودو به این خانم خواهیم بود. من از همین الان حمایت خودم رو از ایشون اعلام می کنم و می گم که براشون دعا می کنم و امیدوارم مملکت ما از دست مدیران بی لیاقت نجات پیدا کنه ...
  • اکبرحسینی قاضی جهانی ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    1 0
    يكى از امتيازات انسان، در مقايسه با موجودات ديگر، تهيه پوشش مناسب براى اندام خويش است. بر اين اساس، لباس پوشيدن يكى از شؤون و ويژگى هاى انسان است. لباس، افزون بر حفظ انسان از سرما و گرما و برف و باران و يارى دادن وى در حفظ عفت و شرم، در آراستگى و زيبايى آدمى نيز نقشى مهم ايفا مى كند و مى توان آن را نشان دهنده گرايش اعتقادى فرد و تعلق وى به فرهنگى خاص دانست. قرآن كريم ضمن نعمت و هديه خداوند خواندن لباس به كاركردهاى مختلف آن اشاره مى كند و مى فرمايد: «اى فرزندان آدم، براى شما لباسى فرو فرستاديم كه اندام شما را مى پوشاند و مايه زينت شما است و لباس تقوا بهتر است. اين از آيات خداوند است. باشد كه متذكر شده پند گيريد.» (1) در اين راستا، پوشش اعضاى جنسى به دلايل گوناگون از اهميت بيش ترى برخوردار است. برابر متقن ترين كتاب آسمانى، قرآن و ديگر كتب مقدس، تاريخ رويكرد آدميان به پوشش از نخستين انسان ها يعنى حضرت آدم و حوا آغاز مى شود. در قرآن كريم آمده است: «فلما ذاقا الشجرة بدت لهما سواتهما و طفقا يخصفان عليهما من ورق الجنة؛ و آنگاه كه آدم و حوا از آن درخت ممنوع چشيدند، پوشش خود را از دست دادند [عورتشان آشكار گرديد] و به سرعت با برگ درختان بهشتى خود را پوشاندند.» (2)
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    درود خدا بر ايشان و خواهر گراميشان كه هدفشان اهتزاز پرچم اسلام و ولايت فقيه در دنيا است. شرم و نفرين بر دروغ و ريا كه مانع پيشرفت ايشان است. كاش مسئولان بجاي حنجره پاره كردن و هزينه كردن براي دفاع از عده اي فتنه گر و وطن فروش كه تمام سعي خود را براي سوق دادن اين كشور به دامن غرب هستند و گستاخانه در برابر رهبري ايستاده اند از امثال اين بانوي ورزشكار مسلمان حمايت مي كردند تا ببينند ايشان و امثال ايشان چه عزتي براي كشور مي آفرينند. درود بيكران خداوند بر ايشان
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    ناشناس : ۲۳:۱۱ - چندتا مثال بیار که به خاطر پوشش حذف شدن ...
  • هموطن ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    آقای میر اسماعیلی برایتان متاسفم / پاسخی قانع کننده دارید بفرمائید / البته نه به ما بلکه به رهبرمان !؟....
  • عرفان ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    سلام/ پیشنهاد بنده کمپین حمایت از ایشان می باشد.
  • کاپیتان ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    آفرین
  • محمد ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    يک نفر تو ورزشکارها هم که از حجاب دفاع کرد اينطوري برخورد کردند اينبار به جاي فدراسيون جهاني اين فدارسيون خدومان بوده که علنا با حجاب مخالت کرده
  • محسن ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    الحمدالله شما هم قهرمان ورزشی هستید! و هم قهرمان بصیرت! خدا را شکر می کنم
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    آقای میر اسماعیلی خودش از صدقه سر این کشور به اینجا رسیده و در میدان مبارزه هم خیلی چیزی در چنته نداشت که حالا می خواهد برای بانوان غیرتمند این مرز و بوم تصمیم بگیرد. بهتر است آقای رئیس جمهور خودش بطور جدی به مسائل بانوان رسیدگی کند.
  • منتنقد ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    بابا تو دیگه کی هستی
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    قومیت گرایی آفت جامعه ما شده
  • علی ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    منافقین ضد ولایت فقیه را بهتر بشناسیم
  • ايراني آباد ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    .......مگه از خدا نمي ترسي ,پارتي بازي مي کني فکر کردي سمتت ارث باباته نميدانم تا کي سکوت ...........!!!؟
  • سید حسین ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    با سلام بنظر من ایشان گزارشی از وضعیت ورزش بانوان بخصوص جودو تهیه و به دفتر رهبر معظم و رونوشت انرا برای ریاست محترم جمهور ارسال و استمداد نمایند و همزمان یک کمپین توسط سایت مشرق نیوز برای حمایت از ایشان ایجاد گردد .من از صمیم قلب برای ایشان دعا کرده و ارزوی پیروزی و موفقیت روزافزون برایشان دارم.
  • کاپیتان ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    پولشو که باید خودش بده همه رشته ها همینه فدراسیونا پول ندارن من خودم امسال اگه پول داشتم مسابقات جهانی کاراته ترکیه رو میرفتم (البته پولش چیزی نیست 2تومن همش اما چون میدونستم هیچی نمیشم نرفتم ایشالا سال بعد سویس . فدراسیون ها پولشون کجا بوده بابا دلت خوشه)
  • کارشناس ارشد تربیت بدنی ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    ارش میر اسماعیلی هم تبدیل به مافیا شده مثل کله گنده های فوتبال ایران ایران لعنت بر رابطه وپارتی وورزشکاران مافیا
  • محمد ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    خانم حیدری باتموم وجود براتون دعا میکنم که موفق شید ایشاله هرکی که چشم دیدن موفقیت شمارو نداره چشماش کور شه در جا در بیاد خدا ایشاله ذلیلشون کنه دعامیکنم که همه مشکلات از سر راه شما برداشته بشه و شما در المپیک و آسیا به هدفتون برسید و مایه افتخار و سربلندی کشور و رهبرمون باشید پرچم مقدس جمهوری اسلامی در جهان به اهتزاز دربیاد تا کور بشه چشم امریکا و همه دشمنان ایران و بفهمند که حجاب مانعی برای پیشرفت یک بانوی باشرف و باوقار و باصلابت با عفت و با قدرت ایرانی نمیشه خانم حیدری عزیز دعا میکنم هرچه زودتر بهبودی کامل رو پیدا کنید و همچنان با قدرت و صلابت و استوار به تلاشتون در کسب موفقیت درعرصه جهانی ادامه بدید و مطمئن باشید حمایت و دعای خیر رهبر عزیز و مردم باغیرت ایرانی پشتیبان راه شما خواهد بود به امید موفقیت شما در همه مراحل زندگیتان
  • سرباز گمنام رهبر ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    ایول ایول ایول.دم خانم حیدری گرم. رهبر عزیزمون فرزندان زیادی مثه خانم حیدری رو تربیت کرده. من بعنوان یک جوان غیرتمند ایرانی هرکس بخاد جلوی این کار با ارزش این خانم بایستد.خودم نابودش میکنم
  • کژال ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    آقا به اینم می گن ورزش کار!!!؟ورزش کاری که با هزینه خودش میره مدال بیاره!! که به درد نمی خوره !!!؟ اگه ندیدید!! برید توی دایره المعارف ورزشی مملکت نگا کنید! ورزشکار کسی است که پول میلیاردی از بیت المال می گیره!! خرجش هم تا قرون آخر (به لطف دولت های محترم فعلی و قبلیها)بر دوش مردمه!!!؟ با افتخار و هو جنجال میرن!!با گردن گلفتی می بازن!! برمی گردن پاداش هم میخوان!!میگید نه!!! به فوتبالیستها نگاه کنید!!آدم کیف می کنه! شبها تا نصف شب !! توی پارتی ها هستند!!پول کلون نباشه ،قهر می کنن!! شبها متکاشون نرم نباشه !! فردا تیم ملی را به باد فنا میدن!! غیرت !!؟ غیرت کیلو چند؟ آقا ورزشکار باشید!!
  • علیا ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    منم لذت بردم. اما نکته ای که نظر من رو جلب کرد این حرف بودکه خارجی ها به عکس آقا احترام میذاشتند. و البته این که مسئولین مسابقات هم از حضور ایشون با چادر و عکس آقا جلوگیری نکردند. اما کر کنید این اتفاق توی ایران بیفته. چقدر این خانم توی همون سالن مورد تمسخر قرار خواهد گرفت. ما قدر آقا و داشته هامون رو نمیدونیم
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    آفرین دلاورشجاع.مدال روخیلی هابلدن بیارن ولی هرکسی شجاعت وعرضه اینونداره تومیدان قهرمانی دم ازولایت بزنه.واقعاخیلی ازقهرمانهابایددرمقابل عزت وشرف وشجاعت این خانم زانوبزنند!!! براموفقیتت دعامیکنیم خواهرخوبم. اف برمسوولین بی کفایت!!!!!!!!!!!!
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    درود به شما خانم قهرمان
  • .... ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    فقط الکی غیرتی نشید لطفا این بلا ها زیاد سر ورزشکارا میاد برادر من به خاطر نبود یه پزشک توی تیم ملی ... آسیب دید و نتونست بره مسابقات آسیایی بهش گفتن اگر به کسی بگب دیگه حتی دعوتت نمیکنیم اونوقت فامیل اقای مسئول حتی پول رفت و اومدش را هم داره از فدراسیون میگیره تمام هزینه های داداشم واسه بیمارستان را خودمون دادیم یه هفته با آسیب دیدگی نگهش داشتن گوشیش را هم ازش گرفتن که خبر نده بعد هم که متوجه شدیم گفتن نباید به کسی بگید
  • محسن ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    آفرین
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    یعنی واقعا نمیدونه چرا همه اش حذفش میکنن؟! همه مون میدونیم که چقدر بازیگران زن ... رو تکریم میکنن! بازم خدا حفظش کنه به این میگن خانو...م!
  • حسن ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    احسنت
  • صالح عباس نژاد ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    0 0
    خانم سمیه حیدری درود بر شرفتان - درود بر غیرت‌تان. با وجود خانم‌های با ایمان، با خدا ، متدین ، ولایتمدار، عاشق رهبر مثل شما ما به خودمان می‌بالیم. اقتخار می‌کنیم که امروز در کشور ما شیرزنان زینب‌گونه را اینگونه در میادین بین‌المللی مشاهده می‌کنیم. از خدا می‌خواهم که فقط او کمکتان کند . از شما به خاطر اینکه حجاب اسلامی و تمثال مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی رهبر عالقیدر مسلمانان جهان به جهان ارائه کردید خیلی متشکریم موفقیت شما را در تمامی زمینه هااز خداوند متعال خواهانیم
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    0 0
    واقعا.....
  • پيمان ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    0 0
    مشرق جون ترسيدي نظر من رو بزاري؟ اينهمه ادعا دارين ميبيني كه حتي تحمل يه نظر مخالف خودت رو نداشتي
  • امیر شجاعی پشکسوت جودو ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    0 0
    ظا هرا فدراسیون جودو کلکسیونی از رشوه, کتک زدن داور در حین مسا بقات ' تیم جوانان ونو جوانان اسیا که سالها اول اسیا بوده یازدهم کرده و ..........حالا که یک ادم با شرف امده وارزشهای اسلامی را با عقیده وزحمت فراوان به نمایش گذاشته این راهم تحمل نمیکنند. اقای میر اسما عیلی ظا هرا به اتفاق اقای رستگار نا بودی جودو ایران در الویت شماست!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    0 0
    اوج مظلوميت رهبر عزيزمان از همينجا معلوم مي شود .ما به دشمن نياز نداريم همين دوستان ما را بس .
  • افشردی ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    0 0
    خواهر جان فاستقم کما امرت و من تاب معک ...
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    0 0
    در این وضعیت تاسف بار فرهنگی با تمام وجود : «دمتتتت گرمممم !»
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    0 0
    دست مشرق درد نکنه
  • حسين ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    0 0
    سلام جانم فداي رهبر مسئولين ما شده اند اهل كوفه دوران امام علي(ع) لعنت بر زورگويان
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    0 0
    خانم حیدری دست خدا یارت از کلماتی که در وصف رهبر نوشته بودی ممنونم ای کاش زنان بد حجاب شمارا ببینند زن باید چگونه باش دست حضرت فاطمه باشما خانواده محترمتان
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    0 0
    دست خوش اي شيرزن ، آفرين به غيرت وغرور ملي شما !!!! آفرين برتو اي وطن ..... آشكار گوئيم ،آنكس كه حق افراد مستحق را پايمال كند ، سرنوشت بدي در انتظارش است، آقاي ميراسماعيلي تو را به ابالفضل ! اگر حق اين خانم كمك به تيم ملي وكشور است ، سنگ نيانداز بابا ....
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    0 0
    ایشون بار خودش رو بست با این کار چند سال دیگه که پست نایب رئیسی بانوان فدراسیون جودو رو گرفت یاد این حرکتش میفتیم
  • rasoul ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    0 0
    میراسماعیلی خجالت بکش.آخه چرااینجوری میکنیدباورزش آی به اصطلاح مسئولین کشور.بخدابایدقیامت جواب بدینا
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    متاسفانه این بی حرمتی به چادر وحجاب توسط مسئولین درکشور مایه ی سرافکندگیست.انگارنمیدانن که در ایرانی زندگی میکنن که نام اسلام را درکنارخود دارد.من نیز دانشجوی ممتازی هستم که در مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه بر خلاف سایر ممتازین حاضر نشدم لباس فارغ التحصیلی بپوشم چون باید چادرم را درمی اوردم.به خاطر این مسئله مدیر فرهنگی دانشگاه ازمن خواست که به جای نشستن درجایگاه مخصوص ممتازین در کنار سایر دانشجویان بشینم گفت شما که چادر دارین برین عقب.درآن لحظه گریه کردم و به شهدا وچادر خاکی حضرت زهرافکر میکردم.من به این بانوی عزیز می گویم ما تنها نیستیم خدا همیشه وهمه جا همراه ماست وشاهد بر این اتفاقات...
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
    0 0
    مرحبا دلاور افرین به همت وتلاشت مث شیر میمونی هرچی تحسین کنیم کم بوده افرین به غیرتت
  • بهداد IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
    0 0
    وای نفاق بیداد می کنه .دعا می کنم خداوند منافقین هدایت و خانم رو حمایت کند.....
  • لیلا US ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    کسانی در راس امورند ک چشم ندارند خانمهای محجبه را ببینند!چ فاجعه ای یک نفر بی هیچ توقعی مدال بیاورد و با حجاب اسلامی واقعی و بدون تحمیل هزینه ای برای دولت مدال بیاورد و با او اینکار را کنند وا اسفا از زباله های مسولیت دار ی بنام رییس فدراسیون بمیرد و جان بدهد از حرص حجاب این خانم باشرافت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس