به گزارش مشرق، مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: تهران هماکنون دارای 12 کیلومتر تونل ترافیکی و مستحدثات خاصی همچون برج میلاد و نیز پل های بزرگی است که با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و همگی نیاز به نگهداری مستمر دارند.
حسینی تصریح کرد: این سازه ها که دوره عمر بلندمدت دارند، به نوعی امانت نسل های بعد نزد ما به شمار می روند که وظیفه داریم از آنها به درستی نگهداری کنیم و به آیندگان تحویل دهیم که به این منظور باید مشاوران و پیمانکاران تخصصی مربوطه تربیت شوند.
وی با اشاره به موضوع نگهداری پل های سواره رو و تعمیرات تخصصی و بهسازی لرزه ای این ابنیه فنی، خاطرنشان کرد: از سال 1382 مطالعاتی در خصوص پل های شهر تهران آغاز شد و 110 دستگاه پل مورد مطالعه قرار گرفت، در این میان 3 دستگاه پل تخریب و نوسازی شد که قاعدتا نیازی به تعمیرات تخصصی ندارد اما حدود 40 دستگاه پل، نارساییهای قابل توجهی داشته و در اولویت مقاومسازی لرزهای قرار گرفتهاند.
حسینی با بیان اینکه اهمیت پلهای سواره رو در شهر تهران، هنگام تخریب پل کن و عواقب ترافیکی رخ داده به دنبال آن مشخص شد، افزود: با توجه به تخصصی بودن این ماموریت، شرکت یادمان سازه ماموریت بهسازی و مقاومسازی لرزهای پلهای تهران را بر عهده گرفته و آن را دنبال می کند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به تخصصی شدن ماموریت های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، تصریح کرد: هم اکنون هیات های تخصصی با موضوعات مختلف عمرانی از جمله پل ها و مسائل مربوط به آنها در این سازمان شکل گرفته است.
حسینی تصریح کرد: این سازه ها که دوره عمر بلندمدت دارند، به نوعی امانت نسل های بعد نزد ما به شمار می روند که وظیفه داریم از آنها به درستی نگهداری کنیم و به آیندگان تحویل دهیم که به این منظور باید مشاوران و پیمانکاران تخصصی مربوطه تربیت شوند.
وی با اشاره به موضوع نگهداری پل های سواره رو و تعمیرات تخصصی و بهسازی لرزه ای این ابنیه فنی، خاطرنشان کرد: از سال 1382 مطالعاتی در خصوص پل های شهر تهران آغاز شد و 110 دستگاه پل مورد مطالعه قرار گرفت، در این میان 3 دستگاه پل تخریب و نوسازی شد که قاعدتا نیازی به تعمیرات تخصصی ندارد اما حدود 40 دستگاه پل، نارساییهای قابل توجهی داشته و در اولویت مقاومسازی لرزهای قرار گرفتهاند.
حسینی با بیان اینکه اهمیت پلهای سواره رو در شهر تهران، هنگام تخریب پل کن و عواقب ترافیکی رخ داده به دنبال آن مشخص شد، افزود: با توجه به تخصصی بودن این ماموریت، شرکت یادمان سازه ماموریت بهسازی و مقاومسازی لرزهای پلهای تهران را بر عهده گرفته و آن را دنبال می کند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به تخصصی شدن ماموریت های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، تصریح کرد: هم اکنون هیات های تخصصی با موضوعات مختلف عمرانی از جمله پل ها و مسائل مربوط به آنها در این سازمان شکل گرفته است.